Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Уповноважена особа замість тендерного комітету
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Работа в сфере закупок
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 04 Янв 2016, 15:55 Ответить с цитатой

В проекті Закону є цікаве нововведення. Тезисно:
Ст.1 30) тендерний комітет — службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом;
33) уповноважена особа (особи) — службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення або трудового договору (контракту);
Ст.10 - Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
Скрытый текст: 
1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) або визначати уповноважену особу (осіб).
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність ті неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
2. Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Уповноважена особа (особи) здійснює свою діяльність на підставі укладеного з замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника. Уповноважена особа повинна мати вищу освіту.
Не можуть входити до складу тендерного комітету та/або визначатися уповноваженими особами, посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
До складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення.
Голова, секретар та інші члени тендерного комітету, уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівел
ь;
здійснює вибір процедури закупівлі;
проводить процедури закупівель;
забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
4. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні або усіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України.
5. Примірне положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб) затверджується Уповноваженим органом.


Тобто тепер Замовник зможе наймати консультантів по трудовій угоді і при цьому за все (річний план, закупівля) відповідати буде уповноважена особа? Very Happy
Ну і положення про уповноважену особу якось посмішило Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 04 Янв 2016, 16:25 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
В проекті Закону є цікаве нововведення. Тезисно:
Ст.1 30) тендерний комітет — службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом;
33) уповноважена особа (особи) — службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення або трудового договору (контракту);
Ст.10 - Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
Скрытый текст: 
1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) або визначати уповноважену особу (осіб).
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність ті неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
2. Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Уповноважена особа (особи) здійснює свою діяльність на підставі укладеного з замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника. Уповноважена особа повинна мати вищу освіту.
Не можуть входити до складу тендерного комітету та/або визначатися уповноваженими особами, посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
До складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення.
Голова, секретар та інші члени тендерного комітету, уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівел
ь;
здійснює вибір процедури закупівлі;
проводить процедури закупівель;
забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
4. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні або усіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України.
5. Примірне положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб) затверджується Уповноваженим органом.


Тобто тепер Замовник зможе наймати консультантів по трудовій угоді і при цьому за все (річний план, закупівля) відповідати буде уповноважена особа? Very Happy
Ну і положення про уповноважену особу якось посмішило Smile

а штрафы согласно ст.164-14 КУАП на этих консультантов будут распространятся? а то чую все равно во всем виноватым будет заказчик.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 04 Янв 2016, 16:33 Ответить с цитатой

и опять же, кто за это все будет платить - бюджет? на прозорро каждую сэкономленную копейку считают, хвастаются, а тут я думаю не одной парой тысяч все это дело обернется. логика покинула наших законотворцев Confused
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 04 Янв 2016, 17:44 Ответить с цитатой

torgiosv1 писал(а):
и опять же, кто за это все будет платить - бюджет? на прозорро каждую сэкономленную копейку считают, хвастаются, а тут я думаю не одной парой тысяч все это дело обернется. логика покинула наших законотворцев Confused

1. А що краще "напрягати" секретаря ККТ із заробітною платою близько мінімальної ?
2. Залучати в ККТ 4+ "стерильных" людей?
3. Вимагати від них, особливо п. 1, поряд з основною роботою яку ніхто не відміняє, знання законодавства, пошук виходів з ""делікатних!" ситуацій та й ще нести відповідадьність, аж до кримінальної

Шкода що законодавець не пішов дальше і не дозволив укладати цивільно-правові договори. А так сумніваюсь, що фахівці з держзакупівель кинуться до замовників за трудовими договорами

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 04 Янв 2016, 22:10 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
torgiosv1 писал(а):
и опять же, кто за это все будет платить - бюджет? на прозорро каждую сэкономленную копейку считают, хвастаются, а тут я думаю не одной парой тысяч все это дело обернется. логика покинула наших законотворцев Confused

1. А що краще "напрягати" секретаря ККТ із заробітною платою близько мінімальної ?
2. Залучати в ККТ 4+ "стерильных" людей?
3. Вимагати від них, особливо п. 1, поряд з основною роботою яку ніхто не відміняє, знання законодавства, пошук виходів з ""делікатних!" ситуацій та й ще нести відповідадьність, аж до кримінальної

Шкода що законодавець не пішов дальше і не дозволив укладати цивільно-правові договори. А так сумніваюсь, що фахівці з держзакупівель кинуться до замовників за трудовими договорами

а вы часом не консультант Wink
не продумана эта часть в законе, ох как не продумана. может сама идея и неплохая, но реализовать ее накладно. во-первых, повторюсь, затраты из бюджета, немалые кстати (вариант оплаты из собственного кармана я не рассматриваю); во-вторых, ответственность с заказчика никто не снимет, сейчас он хоть сам за свои ошибки отвечает, а так придется отвечать и за чужие; в-третьих, да жалко секретарей ккт, ну так лучше бы вместо услуг консультантов людям за их работу з/п подняли, и им хорошо и все-таки это не заоблачные цены агентств, да и мотивированы они сразу будут.
в итоге получается, что все новшества в нашей сфере направлены на "обирание" как участников (прозорро), так и заказчиков (консультанты). но т.к. бюджет на 2016 год минимизирован настолько, что у некоторых заказчиков с трудом будет на канцелярию хватать, говорить про вышеуказанные услуги вообще как-то не комельфо)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
poster
Репутация: 43 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 27.07.2010
Сообщения: 814
Откуда: Саракш
Сообщение 05 Янв 2016, 00:18 Ответить с цитатой

Уже смакую название новой профессии с почасовой оплатой: "ККТ на час"!))
Шутка да не шутка!
Хороший юрист нормально стоит в час!))
А чтобы упетлять наших волков-контролеров - не запрещено на каждый чих нанимать новый "ККТ на час" - за одну процедуру - дюжину.
А почему бы и нет.
Коллеги - приглашайте на чай (час))))). Cool

_________________
- Массаракш -
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 05 Янв 2016, 09:58 Ответить с цитатой

poster писал(а):
а вы часом не консультант

і не тільки Wink
poster писал(а):
Уже смакую название новой профессии с почасовой оплатой: "ККТ на час"!))
Коллеги - приглашайте на чай (час))))). Cool

краще так "Пошли кофе пить" © Беня Very Happy

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ndymchuk
Репутация: 1 [ ? ]
Активист
Активист


Зарегистрирован: 24.07.2013
Сообщения: 224
Сообщение 05 Янв 2016, 10:08 Ответить с цитатой

Як ця "уповноважена особа " має все робити, приймати рішення про обрання процедури і нести відповідальність - одноосібно, так і буде складати протокол? Щоб скласти річний план і додаток до нього і контролювати зміни треба щоденно бути в курсі роботи, а не на годину.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 05 Янв 2016, 10:25 Ответить с цитатой

ndymchuk писал(а):
Як ця "уповноважена особа " має все робити, приймати рішення про обрання процедури і нести відповідальність - одноосібно, так і буде складати протокол? Щоб скласти річний план і додаток до нього і контролювати зміни треба щоденно бути в курсі роботи, а не на годину.

так уповноважена особа і буде вкурсі - адже це буде працівник замовника, на якого покладені обовязки розпорядчим актом або який прийнятий на роботу за трудовим договором /контрактом/
впринципі це дасть змогу виділити окремого працівника-фахівця з державних закупівель який буде займатися виключно закупівлями

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 05 Янв 2016, 10:35 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
ndymchuk писал(а):
Як ця "уповноважена особа " має все робити, приймати рішення про обрання процедури і нести відповідальність - одноосібно, так і буде складати протокол? Щоб скласти річний план і додаток до нього і контролювати зміни треба щоденно бути в курсі роботи, а не на годину.

так уповноважена особа і буде вкурсі - адже це буде працівник замовника, на якого покладені обовязки розпорядчим актом або який прийнятий на роботу за трудовим договором /контрактом/
впринципі це дасть змогу виділити окремого працівника-фахівця з державних закупівель який буде займатися виключно закупівлями
тобто буде звільнення МТРщика, виробничника, механіка, юриста, яких приймуть на роботу по трудовій угоді?А на які посади? В класифікаторі професій також зміни повинні бути?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 05 Янв 2016, 10:43 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
badman2 писал(а):
ndymchuk писал(а):
Як ця "уповноважена особа " має все робити, приймати рішення про обрання процедури і нести відповідальність - одноосібно, так і буде складати протокол? Щоб скласти річний план і додаток до нього і контролювати зміни треба щоденно бути в курсі роботи, а не на годину.

так уповноважена особа і буде вкурсі - адже це буде працівник замовника, на якого покладені обовязки розпорядчим актом або який прийнятий на роботу за трудовим договором /контрактом/
впринципі це дасть змогу виділити окремого працівника-фахівця з державних закупівель який буде займатися виключно закупівлями
тобто буде звільнення МТРщика, виробничника, механіка, юриста, яких приймуть на роботу по трудовій угоді?А на які посади? В класифікаторі професій також зміни повинні бути?


не по трудовій угоді / це різновид цивільно-правового договору / а за трудовим договором /контрактом/ згідно КЗпП
В ДК 003:2010 є посада 2419.2 Фахівець з державних закупівель

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 05 Янв 2016, 10:48 Ответить с цитатой

С чего вы вообще взяли, что уполномоченное лицо - это консультант?
Я пока так понимаю, что УЛ - это ККТ в единственном лице. Тендерная монархия, так сказать.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 05 Янв 2016, 11:13 Ответить с цитатой

polaroid писал(а):
С чего вы вообще взяли, что уполномоченное лицо - это консультант?
Я пока так понимаю, что УЛ - это ККТ в единственном лице. Тендерная монархия, так сказать.
як я бачу Комітет виводиться в окремий відділ Замовника, відділ уповноважених осіб Smile, який повинен бути дати результат у вигляді вчасно проведених процедур закупівель з супутною відповідальністю за можливі порушення. При цьому такий відділ залежатиме як мінімум від технічних відділів Замовника, які ініціюють потребу у вигляді кількості та теххаракеристик ТРП, від МТРщиків/кошторисників, які визначають місце поставки, умови оплати, очікувану вартість, формують річний план. І почнеться протистояння - однім потрібно терміново, іншим - відсутність штрафів. а значить або ризик або відміна.
При цьому у керівництва за відповідальність голова не болить а уповноважених осіб, як перчатки мінять можна за кожне невиконання/штраф/публікацію в Н.Г.


Последний раз редактировалось: Jyrcom (05 Янв 2016, 13:37), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 05 Янв 2016, 13:37 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):

При цьому у керівництва за відповідальність голова не болить а уповноважених осіб як перчатки мінять можна за кожне невиконання/штраф/публікацію в Н.Г.

Уповноважений=Уполномоченный=упал намоченный Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ndymchuk
Репутация: 1 [ ? ]
Активист
Активист


Зарегистрирован: 24.07.2013
Сообщения: 224
Сообщение 05 Янв 2016, 14:17 Ответить с цитатой

Embarassed

Последний раз редактировалось: ndymchuk (05 Янв 2016, 14:22), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 05 Янв 2016, 14:19 Ответить с цитатой

ndymchuk писал(а):
Тепер по новому закону знову додаток до РПЗ і зміни будуть опубліковуватись на веб-порталі?

це питання стосується іншої теми
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 05 Янв 2016, 19:01 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
polaroid писал(а):
С чего вы вообще взяли, что уполномоченное лицо - это консультант?
Я пока так понимаю, что УЛ - это ККТ в единственном лице. Тендерная монархия, так сказать.
як я бачу Комітет виводиться в окремий відділ Замовника, відділ уповноважених осіб Smile, який повинен бути дати результат у вигляді вчасно проведених процедур закупівель з супутною відповідальністю за можливі порушення. При цьому такий відділ залежатиме як мінімум від технічних відділів Замовника, які ініціюють потребу у вигляді кількості та теххаракеристик ТРП, від МТРщиків/кошторисників, які визначають місце поставки, умови оплати, очікувану вартість, формують річний план. І почнеться протистояння - однім потрібно терміново, іншим - відсутність штрафів. а значить або ризик або відміна.
При цьому у керівництва за відповідальність голова не болить а уповноважених осіб, як перчатки мінять можна за кожне невиконання/штраф/публікацію в Н.Г.

Проанализировал ст. 11. Ну как всегда, все через Ж. Ну а хуле? Трактовка двусмысленных положений лежит в компетенции УО. Они ж лучше знают, что они хотели написать. Они, как специально, шо попало создают, шоб к ним чаще обращались за отцовским советом. Я худею.
По делу.
Уполномоченное лицо:
Цитата:
Уповноважена особа (особи) здійснює свою діяльність на підставі укладеного з замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника. Уповноважена особа повинна мати вищу освіту.

Ну ваще нихера не понятно. Должностное лицо заказчика, например, главбух, может быть УЛ? А как же! Он имеет и контракт, и высшее образование. Поэтому, ни о чем. Что касается высшего образования, то тоже не понятно о чем. Любое? Бессмысленная норма.
ККТ:
Цитата:
До складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення.

Все остается по-старому.
В общем, у заказчика имеется выбор: оставить все, как есть, или вместо ККТ назначить одного уполномоченного, который будет рулить темой. Как по мне, второй вариант наиболее прогрессивный.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт
Эксперт


Зарегистрирован: 03.02.2009
Сообщения: 2365
Сообщение 06 Янв 2016, 10:45 Ответить с цитатой

polaroid писал(а):


Цитата:
До складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення.

Все остается по-старому.
В общем, у заказчика имеется выбор: оставить все, как есть, или вместо ККТ назначить одного уполномоченного, который будет рулить темой. Как по мне, второй вариант наиболее прогрессивный.


канешно.... только кто на это подпишется с размером средней зп 2300
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 06 Янв 2016, 11:06 Ответить с цитатой

teona писал(а):
polaroid писал(а):


Цитата:
До складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення.

Все остается по-старому.
В общем, у заказчика имеется выбор: оставить все, как есть, или вместо ККТ назначить одного уполномоченного, который будет рулить темой. Как по мне, второй вариант наиболее прогрессивный.


канешно.... только кто на это подпишется с размером средней зп 2300

Мне кажется, что, как всегда, никого спрашивать не будут.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 06 Янв 2016, 11:11 Ответить с цитатой

teona писал(а):
polaroid писал(а):
Как по мне, второй вариант наиболее прогрессивный.[/b]


канешно.... только кто на это подпишется с размером средней зп 2300


Цитата:
33) уповноважена особа (особи) — службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення або трудового договору (контракту)

Наказ - і є свій цап-відбувайло )))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
poster
Репутация: 43 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 27.07.2010
Сообщения: 814
Откуда: Саракш
Сообщение 16 Янв 2016, 00:41 Ответить с цитатой

2300 на годину - норм!))
Запрошуйте!)
Згоден!
Cool Very Happy

якщо бажаєте знижку - можемо із секундомером працювати! но як у таксі - "за подачу" 25% наперед!)

Сміх-сміхом, але це нормальна оплата праці досвідченого юриста - це навіть менше аніж 100 твердих франклінів!)

доречі трудова угода під процедуру не підпадає - так що тут навіть вибирати не доведеться, адже окрім моєї пропозиції у вас інших і нема!)) )))

_________________
- Массаракш -
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 16 Янв 2016, 09:49 Ответить с цитатой

Уполномоченное лицо первый шаг к отмене ККТ Cool

Цитата:
Реформування комітетів із конкурсних торгів

Ураховуючи, що в системі державних закупівель України діє близько 15 000 замовників, а кожен комітет із конкурсних торгів повинен складатися із щонайменше п’яти осіб, загальна кількість службовців, залучених до роботи в комітетах із конкурсних торгів в Україні, складає як мінімум понад 75 000. Такий значний обсяг людських ресурсів створює істотні труднощі для забезпечення належної ефективності, професійності системи державних закупівель та нагляду за її функціонуванням. Як відзначено у Главі 3, чинний організаційний підхід до здійснення державних закупівель за посередництва комітетів із конкурсних торгів став досить проблематичним, і його доцільність із точки зору забезпечення ефективної діяльності замовників викликає сумніви. Так, існує проблема низької мотивації членів комітетів із конкурсних торгів через те, що їхня робота в рамках комітету жодним чином не винагороджується, але натомість передбачає ризик притягнення до відповідальності (навіть за незначні помилки) правоохоронними та контрольними органами. На ефективності роботи комітетів з конкурсних торгів також позначаються такі чинники:

До складу комітету повинні входити щонайменше п’ять осіб, особливо для замовників на місцевому рівні.
Фактично переважну позицію у комітеті займає його голова.
Залучення до роботи у комітеті з конкурсних торгів на примусовій основі без забезпечення відповідної підготовки.
Високий рівень плинності кадрів серед більшості замовників також призводить до частих змін у складі комітетів з конкурсних торгів, що негативно позначається на закупівельній діяльності.

Окрім розробки ініціатив, спрямованих на забезпечення навчання та підвищення професійного рівня службовців, що відповідають за здійснення державних закупівель, у рамках цієї Стратегії передбачені спеціальні заходи для вирішення деяких із зазначених вище проблем. Так, до 2016 року Мінекономрозвитку планує погодити зміни до Порядку створення та організації діяльності комітетів з конкурсних торгів з боку з метою передбачити роль «фахівця з державних закупівель» та звузити сферу відповідальності комітету. Після виконання цього завдання у 2018 році планується внесення відповідних змін до ЗДЗ з метою скасування обов’язкової вимоги щодо створення комітету з конкурсних торгів.

Водночас важливо відзначити, що ці зміни відбуватимуться паралельно із реалізацією ініціатив, спрямованих на забезпечення навчання працівників та професіоналізації у системі державних закупівель.


_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 16 Янв 2016, 10:30 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):
Уполномоченное лицо первый шаг к отмене ККТ Cool

Цитата:
Реформування комітетів із конкурсних торгів

Ураховуючи, що в системі державних закупівель України діє близько 15 000 замовників, а кожен комітет із конкурсних торгів повинен складатися із щонайменше п’яти осіб, загальна кількість службовців, залучених до роботи в комітетах із конкурсних торгів в Україні, складає як мінімум понад 75 000. Такий значний обсяг людських ресурсів створює істотні труднощі для забезпечення належної ефективності, професійності системи державних закупівель та нагляду за її функціонуванням. Як відзначено у Главі 3, чинний організаційний підхід до здійснення державних закупівель за посередництва комітетів із конкурсних торгів став досить проблематичним, і його доцільність із точки зору забезпечення ефективної діяльності замовників викликає сумніви. Так, існує проблема низької мотивації членів комітетів із конкурсних торгів через те, що їхня робота в рамках комітету жодним чином не винагороджується, але натомість передбачає ризик притягнення до відповідальності (навіть за незначні помилки) правоохоронними та контрольними органами. На ефективності роботи комітетів з конкурсних торгів також позначаються такі чинники:

До складу комітету повинні входити щонайменше п’ять осіб, особливо для замовників на місцевому рівні.
Фактично переважну позицію у комітеті займає його голова.
Залучення до роботи у комітеті з конкурсних торгів на примусовій основі без забезпечення відповідної підготовки.
Високий рівень плинності кадрів серед більшості замовників також призводить до частих змін у складі комітетів з конкурсних торгів, що негативно позначається на закупівельній діяльності.

Окрім розробки ініціатив, спрямованих на забезпечення навчання та підвищення професійного рівня службовців, що відповідають за здійснення державних закупівель, у рамках цієї Стратегії передбачені спеціальні заходи для вирішення деяких із зазначених вище проблем. Так, до 2016 року Мінекономрозвитку планує погодити зміни до Порядку створення та організації діяльності комітетів з конкурсних торгів з боку з метою передбачити роль «фахівця з державних закупівель» та звузити сферу відповідальності комітету. Після виконання цього завдання у 2018 році планується внесення відповідних змін до ЗДЗ з метою скасування обов’язкової вимоги щодо створення комітету з конкурсних торгів.

Водночас важливо відзначити, що ці зміни відбуватимуться паралельно із реалізацією ініціатив, спрямованих на забезпечення навчання працівників та професіоналізації у системі державних закупівель.


тендерная палата хочет восстать из мертвых Evil or Very Mad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 16 Янв 2016, 12:03 Ответить с цитатой

poster писал(а):
Сміх-сміхом, але це нормальна оплата праці досвідченого юриста - це навіть менше аніж 100 твердих франклінів!)

Да, подтверждаю. При этом такие опытные юристы говорят: "вы должны понимать, что адвокат - это только посредник между клиентом и судьей"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
poster
Репутация: 43 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 27.07.2010
Сообщения: 814
Откуда: Саракш
Сообщение 16 Янв 2016, 14:30 Ответить с цитатой

Про наболіле. Оффтоп. (пост не вимагає коментарів)

Ех. Знов за рибу гроші.
Напевно вже майбутнє покоління буде більш проєвропейським та думати як виконати закон а не як обійти.

В нас зараз в країні змінюються закони, проводяться реформи і т.і., але усе це "псевдо", адже люди не змінюються.
Як ти норму не пиши - якщо не бажають громадяни жити по закону - то й не будуть.

Наприклад є закон, який пише, що корупція це погано і неможна, але чомусь не виконується і оце "чомусь" - чому?
Усі борються із наслідками але не чіпають причин.

Неможна казати що взагалі "покращеннь" нема - є активісти які намагаються змінити ситуацію, є. Беруть те що розуміють (у кращому випадку) та змінюють/трансформують під улюлюкання інших, які дивляться і не вірять що вийде щось путнє чи краще.


Я ЗА! створення хабів (ЦЗО), я за те, щоб закупівлями займались високооплачувані спеціалісти, які свої гроші отримують реально за те, що зекономили та допомогли придбати прозоро дешевше та якісніше. Я за це, бо я бачу як зараз витрачають мої гроші - податки що сплачуються мною, і мені це не подобається взагалі!

Але коли з претензією виступаєш до закупівельника із зарплатою як ви кажете у 2300 (90 франклінів - на місяць це по 3 франкліна на день - рівень навіть не третіх країн) - а в нього сім"я, діти, іпотека... смішно... розумієш що ми усі в одній лодці... як ти можешь вимагати неможливе коли сам усе розумієш?


Кажете Тендерна палата хоче відродитися?
Кажете спеціалісти - адвокати це псевдо?
Кажете що усі ці змініи - це не буде працювати?
Можливо ми можемо сказати що у новому законі намагаються "боротися" із наслідками а не причинами...

Ок. Давайте залишимо так як є - влаштовує?
Чи є конкретні пропозиції?

Позиція: не чіпай бо буде гірше - це совок...




15000 замовників в яких 75000 спеціалістів мінімум задіяних у закупівлях (ККТ)
нехай із середньою зарплатою 5000 грн (це із податками) = 375 000 000 грн.


МЕРТУ каже що річний обсяг держзакупівель 250 000 000 000 грн. і з них 50 000 000 000 - це кажуть корупція (говорять що можуть зекономити 20%)


375 млн. оплата праці і розмір спокуси 50 000 млн.грн.

як при 375, яких не вистачає на життя (на існування може й вистачає, але не на життя) не спокушатись на 50 000?
Не знаю.
Напевно варто змінювати систему докорінно. Систему цінностей суспільства.

_________________
- Массаракш -
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Работа в сфере закупок Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


TenderGid.UA