Така ситуація: замовник провів процедури розкриття декількох торгів(по різним товарам) у один день. На кожній процедурі розкриття найменші ціні були у однієї і тієї самої фірми. Пропозиції цієї фірми розкривалися останніми, ціни та сумма називались представником замовника вголос. На прохання інших учасників ознайомитись з сторінками, на яких вказано ціни та суми - представники замовника відмовили.
Є підозра, що суми які називались представниками замовника вголос, не відповідають сумам зазначеним у пропозиції на момент розкриття і були занижені представниками замовника, виходячи із сум вказаних у раніш розкритих пропозиціях інших учасників. Звісно, з метою подальшої заміни пропозиції на нову з оголошеними цінами.
Попереду ще одна серія торгів с тим самим замовником.
Підкажіть будь-ласка, чи є якісь норми закону, якими можна скористатися в разі повторення такої ситуації? Як можна примусити представників замовника показати сторінки пропозицій з зазначеними сумами? Чи можна якось примусити іх розкрити пропозиції підозрілої фірми до розкриття інших пропозицій?
Така ситуація: замовник провів процедури розкриття декількох торгів(по різним товарам) у один день. На кожній процедурі розкриття найменші ціні були у однієї і тієї самої фірми. Пропозиції цієї фірми розкривалися останніми, ціни та сумма називались представником замовника вголос. На прохання інших учасників ознайомитись з сторінками, на яких вказано ціни та суми - представники замовника відмовили.
Є підозра, що суми які називались представниками замовника вголос, не відповідають сумам зазначеним у пропозиції на момент розкриття і були занижені представниками замовника, виходячи із сум вказаних у раніш розкритих пропозиціях інших учасників. Звісно, з метою подальшої заміни пропозиції на нову з оголошеними цінами.
Попереду ще одна серія торгів с тим самим замовником.
Підкажіть будь-ласка, чи є якісь норми закону, якими можна скористатися в разі повторення такої ситуації? Як можна примусити представників замовника показати сторінки пропозицій з зазначеними сумами? Чи можна якось примусити іх розкрити пропозиції підозрілої фірми до розкриття інших пропозицій?
Представник замовника має сталеві нерви!!! Мабуть тілом і душею закривав пропозиції від зайвих очей
А тепер по порядку:
1. Згідно ч.3 ст. 27 Закону під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота).
Ч. 2 ст.14 Закону встановлено, що замовник протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої учасниками (учасниками попередньої кваліфікації).
Отже, формально представник замовника діяв правильно....
В подібних ситуація слід шукати друзів серед перевіряючих, які по "гарячих слідах" можуть упередити подібні ситуаціїї...
Розкриття пропозицій конкурсних торгів розкриваються у порядку їх надходження до замовника згідно реєстру отриманих пропозицій.
Рекомендація - подайте пропозицію за 3 хв до закінчення строку їх подання та проконтролюте, щоб вчасно був закритий реєстр поданих пропозиції підписами голови та секретаря ККТ.
Така ситуація: замовник провів процедури розкриття декількох торгів(по різним товарам) у один день. На кожній процедурі розкриття найменші ціні були у однієї і тієї самої фірми. Пропозиції цієї фірми розкривалися останніми, ціни та сумма називались представником замовника вголос. На прохання інших учасників ознайомитись з сторінками, на яких вказано ціни та суми - представники замовника відмовили.
Є підозра, що суми які називались представниками замовника вголос, не відповідають сумам зазначеним у пропозиції на момент розкриття і були занижені представниками замовника, виходячи із сум вказаних у раніш розкритих пропозиціях інших учасників. Звісно, з метою подальшої заміни пропозиції на нову з оголошеними цінами.
Попереду ще одна серія торгів с тим самим замовником.
Підкажіть будь-ласка, чи є якісь норми закону, якими можна скористатися в разі повторення такої ситуації? Як можна примусити представників замовника показати сторінки пропозицій з зазначеними сумами? Чи можна якось примусити іх розкрити пропозиції підозрілої фірми до розкриття інших пропозицій?
Законом, зокрема ст 27 не регламентується черговість розкриття пропозицій Учасників.
ч.3 ст 27 передбачає на стадії розкриття пропозицій лише огоолошення найменування, місцезнаходження та ціна пропозиції.
Тим більше ч. 2 ст. 14 прямо зобов’язує замовника забезпечувати конфіденційність інформації наданої Учасниками.
Інформація може надаватися виключно УО та визначеними законодавством контролюючими (регулюючими) органами.
У Вашому випадку доцільнішим буде звернення зі своїми підозрами до контролюючих органів (ДФІ, прокуратура, АМК, тощо), щодо порушення тендерного чи антимонопольного законодавства
У Вашому випадку доцільнішим буде звернення зі своїми підозрами до контролюючих органів (ДФІ, прокуратура, АМК, тощо), щодо порушення тендерного чи антимонопольного законодавства
Порядку щодо черговості розкриття ПКТ не існує. Навіть якщо подати за 1 хвилину до закінчення строку, це не буде гарантією, що дану пропозицію розкриють останньою.
Порядку щодо черговості розкриття ПКТ не існує. Навіть якщо подати за 1 хвилину до закінчення строку, це не буде гарантією, що дану пропозицію розкриють останньою.
От за цим якраз і потрібно слідкувати! інакше - порушення зі сторони замовника!
Порядку щодо черговості розкриття ПКТ не існує. Навіть якщо подати за 1 хвилину до закінчення строку, це не буде гарантією, що дану пропозицію розкриють останньою.
От за цим якраз і потрібно слідкувати! інакше - порушення зі сторони замовника!
Хоча якщо дивитись буквально, то можливо і порушення: оформлюється протокол, в якому відображається черговість дій ККТ. Пропозиції вносяться до протоколу по черговості їх подання і, як наслідок, оголошуються по порядку.
Хоча якщо дивитись буквально, то можливо і порушення: оформлюється протокол, в якому відображається черговість дій ККТ. Пропозиції вносяться до протоколу по черговості їх подання і, як наслідок, оголошуються по порядку.
Можливо звернутися до контролюючих органів щодо невідповідності протоколу самому процесу розкриття ПКТ? Але в такому випадку потрібні належні докази.
Представник замовника має сталеві нерви!!! Мабуть тілом і душею закривав пропозиції від зайвих очей
Сталевобетонні. Так і було!
konsalttender писал(а):
А тепер по порядку:
1. Згідно ч.3 ст. 27 Закону під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота).
Ч. 2 ст.14 Закону встановлено, що замовник протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої учасниками (учасниками попередньої кваліфікації).
Отже, формально представник замовника діяв правильно....
Але потрібна інформація (ціна) вже оголошується і не може бути конфіденційною. Ми ж не просимо подивитись дані про склади або копії медичних книжок співробітників. Лише зазачену ціну та суму, які і так оголошуються вголос! Конфіденційність, на наш погляд, не порушується.
konsalttender писал(а):
В подібних ситуація слід шукати друзів серед перевіряючих, які по "гарячих слідах" можуть упередити подібні ситуаціїї...
Розкриття пропозицій конкурсних торгів розкриваються у порядку їх надходження до замовника згідно реєстру отриманих пропозицій.
Рекомендація - подайте пропозицію за 3 хв до закінчення строку їх подання та проконтролюте, щоб вчасно був закритий реєстр поданих пропозиції підписами голови та секретаря ККТ.
Порядок розкриття пропозицій теж ніде не регламентується, на жаль. Ми й подали свої за 10 хвилин і у протоколі реєстрації пропозицій були останніми.
yaroslav081108 писал(а):
У Вашому випадку доцільнішим буде звернення зі своїми підозрами до контролюючих органів (ДФІ, прокуратура, АМК, тощо), щодо порушення тендерного чи антимонопольного законодавства
Пропонуєте приходити на розкриття відразу з представником АМКУ? Адже якщо підорзи вірні, на заміну пропозиції багато часу не потрібно, а довести що на прцедурі розкриття пропозиція була іншою неможливо, якщо її не бачити!
документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі;
інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді;
Далее, о том, что же такое суть "конфиденциальная информация", ст. 21:
Цитата:
1. Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
2. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом.
ст. 20:
Цитата:
2. Будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом.
Скажите, какая именно информация, содержащаяся в документе "Форма ПКТ" может сойти за конфиденциальную, каким физ\юрлицом согласно какого Закона отнесена к конфиденциальной и подлежит ограничению в доступе, при том что форма ПКТ в обязательном порядке обнародуется Заказчиком, а заполняемое подлежит оглашению Заказчиком, т.е в комплексе относится к ОТКРЫТОЙ информации?
Кстати, ЗУ "Про доступ до публічної...", ст. 6 ч.7:
Цитата:
Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
ЗЫ. Смешно ходить с работниками СМИ на раскрытия. С аудио- видеофиксаторами. _________________ Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста
Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Эта тема уже обсуждалась. Сказать ниже цены и не показать - это один из самых приемлемых "кидков". Но победителю лучше сразу все перешивать, а то ведь в очередной раз кто нибудь из участников придет с знакомым с ОБЭП, который будет ждать в машине на улице. Получаете на руки протокол раскрытия и зовете его). Ну а цены никто не должен никому показывать.
Эта тема уже обсуждалась. Сказать ниже цены и не показать - это один из самых приемлемых "кидков". Но победителю лучше сразу все перешивать, а то ведь в очередной раз кто нибудь из участников придет с знакомым с ОБЭП, который будет ждать в машине на улице. Получаете на руки протокол раскрытия и зовете его). Ну а цены никто не должен никому показывать.
В день раскрытия копию протокола Вам давать не обязаны. Он выдается на протяжении одного рабочего дня с дня обращения, т.е. заказчик вправе выдать его и на следующий день. Это еще один плюс в пользу заказчика в вышеуказанной ситуации.
Последний раз редактировалось: Bagram (18 Окт 2013, 08:34), всего редактировалось 1 раз
Можливо в учасника, який подав "найменші ціни" було парі із замовником на 10%, що він виграє ці торги!
З моєї практики: розкривали цінові пропозиції, а один із учасників зробив помилку на конверті й підписав його ЦІКАВА ПРОПОЗИЦІЯ!
Порядок розкриття пропозицій теж ніде не регламентується, на жаль. Ми й подали свої за 10 хвилин і у протоколі реєстрації пропозицій були останніми.
даже тот, кто первый подает предложение, является последним на момент подачи суть, наверное, сводится к тому, что предложение, которое раскрывалось последним было подано раньше вашего. противозаконного ничего нет, но заказчику, в случае обжалования, придется доказывать мотивы своих действий. вполне возможно, что заказчик принял решение о жеребьевке, и на это решение найдется протокол. когда порядок четко не прописан, все зависит от креатива актеров.
Цитата:
Вставлю свои 5 коп.
коллега, с вами становится не интересно: ни поспорить, ни придраться согласен со всем сказанным.
Цитата:
а то ведь в очередной раз кто нибудь из участников придет с знакомым с ОБЭП, который будет ждать в машине на улице.
ну и что у знакомого кроме корочки будет? постановление о возбуждении УД, решение суда на проведении ОРД, выемку документов? мало того, что пошлют, так еще заяву на него накатают.
Цитата:
Ну а цены никто не должен никому показывать.
очень спорно. если бы вы аргументировали свою позицию, было бы здорово.
ситуация для меня совершенно не понятная. если заказчик проводил торги под конкретного победителя с целью максимально эффективно освоить бюджет, то он бы действовал по классике жанра: оставляем победителя и пассивного актера. остальных отклоняем по любой причине. причины так же можно было бы предусмотреть в ДКТ. но почему заказчику нужно было действовать таким рисковым способом? вариантов я вижу 3:
1. некомпетентность и неопытность комитетчиков-затейников.
2. наличие нескольких центров принятия решений в организации, наличие конфликта интересов.
3. наличие негативного опыта, когда у проверяющих возникали вопросы по поводу отклонения более дешевых предложений.
у меня, кстати, были аналогичные случаи. в последнем мне показали предложение конкурента и конфликт был исчерпан. если бы и в данном случае предложение имело ту цену, которую огласили, то, думаю, заказчик не стал бы искать себе приключений.
сомнения участников аргументированы и обоснованы. и заказчик не мог игнорировать данного факта. в таком случае, думаю, что заказчик должен показывать не только предложение с ценой, но и все документы!!! тому основание ст. 3 закона целиком и полностью:
Цитата:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
ведь, покажи документы или предложение с ценой, заказчик будет действовать в соответствии с этими принципами. а если наоборот, то принятое решение заказчика об отказе уже само по себе нарушает принципы. но следует помнить и о добросовестной конкуренции, и о недискриминации. если показал предложение одного участника, то будь добр показать предложения и других.
так же не забываем о таких обязательствах заказчика:
ч. 2 ст. 14 писал(а):
2. Замовник протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої учасниками (учасниками попередньої кваліфікації). Інформація щодо розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів надається виключно Уповноваженому органу, органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, органу оскарження та суду.
как уже выше сказал Flegmat, не вся информация может считаться конфиденциальной. _________________ В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы