 |
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. UA-Tenders.com
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Absurdlana
Репутация: 161 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 21.10.2009 Сообщения: 1074 Откуда: Киев |
16 Янв 2012, 09:21 |
|
|
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
від 11.11.2011 р. N 3302-29/13832-12
<...>
Закон України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт - 300 тисяч гривень.
Відповідно до пункти 26 частини першої статті 1 Закони роботи - це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи із нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 26.07.2010 N 921 (далі - Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Держкомбуду від 27.08.2000 N 174 (далі - Правила).
Водночас об'єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) чи споруда (міст, тунель, платформа, дорога тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), монтаж устатковання, меблів, інвентарю, підсобних та допоміжних пристроїв, що є невід'ємними від неї, а також за потреби з інженерними мережами, які прилягають до неї. На будівництво об'єкта повинен бути складений окремий проект і кошторис або кошторисний розрахунок (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок) (підпункт 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Правил).
При складанні кошторису або кошторисного розрахунку на об'єкт будівництва (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок) слід враховувати, що згідно з Правилами об'єктні кошториси об'єднують у своєму складі на об'єкт у цілому дані з локальних кошторисів, а об'єктні кошторисні розрахунки об'єднують у своєму складі на об'єкт у цілому дані з локальних кошторисних розрахунків і локальних кошторисів та підлягають уточненню (підпункти 2.2.3 і 2.2.4 пункту 2.2 розділу 2 Правил).
Водночас згідно з Правилами та Законом предмет закупівлі робіт визначається за об'єктами будівництва і на кожен з таких об'єктів будівництва складається окремий об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок. На окремі види робіт складаються локальні кошториси або локальні кошторисні розрахунки, дані з яких об'єднуються при складанні об'єктних кошторисів або об'єктних кошторисних розрахунків (підпункти 2.2.1 і 2.2.2 пункту 2.2 розділу 2 Правил).
Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремих об'єктах, на які складені окремі об'єктні кошториси або кошторисні розрахунки, вартість яких є меншою 300 тис. гривень, їх закупівлю замовник може здійснювати без проведення процедур закупівель.
При цьому зазначаємо, що вартісні межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, застосовуються саме до об'єкта будівництва, визначеного відповідно до Порядку, а не до окремого виду робіт, які включені до кошторисного розрахунку вартості такого об'єкта.
Разом з тим відповідно до частини другої статті 4 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення
О. Аніпко
http://www.zakup-crimea.gov.ua/news_content.php?cid=273
_________________ Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Absurdlana
Репутация: 161 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 21.10.2009 Сообщения: 1074 Откуда: Киев |
16 Янв 2012, 09:22 |
|
|
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 24.10.2011 р. N 3303-25/13212-08
Щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розглянуло звернення <...> щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель та повідомляє.
До 30.07.2010 р. діяло Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - Положення), затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 р. N 921 (зі змінами), відповідно до якої на Мінекономіки були покладені функції уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Необхідно зазначити, що основні функції Мінекономіки як спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти було визначено в пункті 10 Положення. Однією з таких функцій Мінекономіки було погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника (підпункт 4 пункту 10 Положення).
Лист-погодження Міністерством видавався на підставі документів, наданих замовником, в порядку, який передбачався наказом Мінекономіки від 30.01.2009 р. N 64 "Про затвердження Порядку погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника".
Пунктом 82 Положення було передбачено, що закупівля в одного учасника - це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення з ним переговорів.
Таким чином, лист-погодження давав право замовнику застосувати процедуру закупівлі, тобто розпочати переговори з учасником та укласти з ним договір про закупівлю.
Тому Мінекономіки було надано роз'яснення від 06.02.2009 р. N 3303-27/48, відповідно до якого при застосуванні процедури закупівлі в одного учасника початком процедури є дата отримання відповідного погодження уповноваженим органом, що повністю відповідає нормам Положення та нормативно-правовим актам, розробленим на його виконання.
На даний час правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти встановлює Закон України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон).
Звертаємо увагу, що цим Законом передбачений певний порядок публікації документів щодо проведення процедур закупівель, який був відсутній у Положенні, зокрема процедури закупівлі в одного учасника.
При цьому статтею 39 Закону встановлена імперативна норма щодо необхідності замовника забезпечити публікацію у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону інформацію про застосування процедури закупівлі в одного учасника та обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону процедура закупівлі, попередня кваліфікація учасників не можуть проводитися до/без публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель згідно з абзацом першим частини другої цієї статті.
Отже, початком процедури закупівлі є дата публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.
Водночас замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме для процедури закупівлі в одного учасника оголошення про проведення процедури закупівлі (інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника) та обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника - одночасно з оголошенням про проведення процедури закупівлі.
Таким чином, інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника є оголошенням про проведення цієї закупівлі.
Аналізуючи вищевикладене, публікація у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника (оголошення) та обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, що подається одночасно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, вважається початком проведення процедури закупівлі в одного учасника.
Тому із зазначеного питання Мінекономіки було надано роз'яснення, яке відповідає чинному законодавству у сфері закупівель.
Крім того, зазначаємо, що роз'яснення Мінекономіки, які надані у період дії Тимчасового положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 р. N 274, та Положення, у тому числі роз'яснення від 06.02.2009 р. N 3303-27/48, не скасовувалися, оскільки скасуванню підлягають лише нормативно-правові акти, а роз'яснення Мінекономіки не містять норм права та є листами інформативного та рекомендованого характеру.
Натомість Мінекономіки листом від 26.08.2010 р. 3303-25/8294-07 повідомило, що такі роз'яснення не можуть застосовуватися відповідно до Закону, оскільки вони надавалися згідно з нормативно-правовими актами, що втратили чинність та суперечать вимогам, що встановлені Законом.
Директор Департаменту державних
закупівель та державного замовлення
О. Аніпко
http://www.zakup-crimea.gov.ua/news_content.php?cid=272
_________________ Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Absurdlana
Репутация: 161 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 21.10.2009 Сообщения: 1074 Откуда: Киев |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Klava
Репутация: 1 [ ? ]
Что такое тендер ?
Зарегистрирован: 30.06.2010 Сообщения: 30
|
20 Янв 2012, 13:27 |
|
|
Щось у мене не вийшло відкрити цей чудовий документ. Може підкажете, за допомогою якої програми відкрити?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sagittarius
Репутация: 262 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 25.10.2010 Сообщения: 4116 Откуда: Харьков |
20 Янв 2012, 13:41 |
|
|
Открывается в формате PowerPoint (презентация), класс! Красочно. Представлены ЗОУ и ОТ
_________________ Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Уставшие тараканы в голове твердили: "Угомонись, вспомни сколько тебе лет..", а шило в попе отвечало им: "Ни фи-и-г-а-а! Жизнь только начинается!!" |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Morozov_Andrey
Репутация: 8 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 28.09.2009 Сообщения: 473
|
20 Янв 2012, 14:23 |
|
|
Absurdlana писал(а): | не знаю куда выложить, может модераторы перекинут в другую тему...
но для новичков или если надо показать руководителю (только доработать "напильником" ) может быть весьма полезной схематическая презентация по проведению процедур закупок у одного участника и открытых торгов) |
Просто? Просто!))
Спасибо автору)
_________________ Не обижайтесь все кто мне не мил, что иногда гляжу по волчьи... Я слишком долго всех любил. Спасибо, отучили. Сволочи... |
|
Вернуться к началу |
|
 |
zelentrest
Репутация: 5 [ ? ]
Теоретик

Зарегистрирован: 20.05.2011 Сообщения: 179
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Svetlanapl
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?
Зарегистрирован: 04.08.2009 Сообщения: 39
|
09 Фев 2012, 17:57 |
|
|
А текущий ремонт относится к работам т.е 1 млн. или 300 тыс. в строительстве.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт

Зарегистрирован: 03.02.2009 Сообщения: 2365
|
09 Фев 2012, 20:39 |
|
|
Svetlanapl писал(а): | А текущий ремонт относится к работам т.е 1 млн. или 300 тыс. в строительстве. |
300,00 тыс - услуги (текущий ремонт)
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 04.08.2010 Сообщения: 482 Откуда: UA |
20 Фев 2012, 13:02 |
|
|
teona писал(а): | 300,00 тыс - услуги (текущий ремонт) |
Где можно аргументы почитать, что бы и казна на это согласилась?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Absurdlana
Репутация: 161 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 21.10.2009 Сообщения: 1074 Откуда: Киев |
04 Окт 2013, 07:43 |
|
|
Разъяснения специалистов МЭРТУ, предоставленные на семинаре 19 сентября 2013 г.
http://www.zakup-crimea.gov.ua/news_content.php?cid=596
Министерством экономического развития и торговли Украины совместно с Министерством экономического развития и торговли Автономной Республики Крым, по результатам проведенного 19 сентября 2013 г. семинара на тему: "Особенности проведения процедур государственных закупок," подготовлены соответствующие разъяснения к основным проблемным вопросам заказчиков торгов на территории Автономной Республики Крым.
какие же крымчане молодцы!
Описание: |
Разъяснения специалистов МЭРТУ на семинаре 19.09.13 |
|
 Скачать |
Имя файла: |
voprosi-otveti.pdf |
Размер файла: |
185.29 KB |
Скачано: |
229 раз(а) |
_________________ Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sagittarius
Репутация: 262 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 25.10.2010 Сообщения: 4116 Откуда: Харьков |
04 Окт 2013, 08:10 |
|
|
Absurdlana писал(а): | Разъяснения специалистов МЭРТУ, предоставленные на семинаре 19 сентября 2013 г. | Порадовало
Цитата: | 3. Какие документы (экспертные, технические и другие) могут подтверждать наличие условий для применения процедуры закупки у одного участника на основании пункта 3 части второй статьи 39 Закона? Какие организации уполномочены выдавать такие документы?
.....
В зависимости от предмета закупки, который определяется заказчиком согласно Порядку определения предмета закупки, утвержденного приказом Минэкономразвития Украины от 26.07.2010 № 921, заказчик самостоятельно готовит документы, необходимые для применения процедуры закупки у одного участника, в частности экспертные, нормативные, технические и другие документы, подтверждающие наличие оснований применения процедуры закупки у одного участника согласно части второй статьи 39 Закона, выданные уполномоченными на то органами (организациями, учреждениями).
Документы, подтверждающие факт применения процедуры закупки у одного участника, зависят от каждого отдельного случая и конкретной ситуации и нужны заказчику для обоснования правильности выбора такой процедуры закупки в случае обжалования,
контрольных мероприятий и проверок контролирующих и правоохранительных органов, а также для будущих аналогичных случаев. При этом заказчик самостоятельно определяет перечень документов для подтверждения применения процедуры у одного участника.
...
6. В случае, если члены комитета конкурсных торгов пройдут обучение, а после этого Уполномоченный орган утвердит Порядок и программу прохождения обучения 4 членами комитета по конкурсным торгам, не придется ли проходить обучение заново?
Необходимо будет проходить обучение в порядке, установленном Уполномоченным органом - Министерством экономического развития и торговли Украины. |
_________________ Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Уставшие тараканы в голове твердили: "Угомонись, вспомни сколько тебе лет..", а шило в попе отвечало им: "Ни фи-и-г-а-а! Жизнь только начинается!!" |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
04 Окт 2013, 08:21 |
|
|
Absurdlana писал(а): | Разъяснения специалистов МЭРТУ, предоставленные на семинаре 19 сентября 2013 г.
http://www.zakup-crimea.gov.ua/news_content.php?cid=596
Министерством экономического развития и торговли Украины совместно с Министерством экономического развития и торговли Автономной Республики Крым, по результатам проведенного 19 сентября 2013 г. семинара на тему: "Особенности проведения процедур государственных закупок," подготовлены соответствующие разъяснения к основным проблемным вопросам заказчиков торгов на территории Автономной Республики Крым.
какие же крымчане молодцы! |
Ну і толку!?
Роз'яснення МЕРТУ і так мають "рекомендаційний" характер, а такого роду "питання-відповіді" навряд чи можна буде докласти до папочки по якихось торгах щоб підтвердити свої ті чи інші дії! Як довести, що це не сам замовник накалякав ці "роз'яснення"?
Це хіба що для того, щоб знати позицію МЕРТУ по тому чи іншому питанню і при наявності потреби звернутись за адресним роз'ясненням. І то не факт, що думки "спеціалістів" співпадуть. В нашій країні ж всяке може бути - "закон як дишло - ..."
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.07.2007 Сообщения: 4060 Откуда: Харьков |
04 Окт 2013, 10:52 |
|
|
Sekret_ar писал(а): |
Роз'яснення МЕРТУ і так мають "рекомендаційний" характер, а такого роду "питання-відповіді" навряд чи можна буде докласти до папочки по якихось торгах щоб підтвердити свої ті чи інші дії! Як довести, що це не сам замовник накалякав ці "роз'яснення"?
Це хіба що для того, щоб знати позицію МЕРТУ по тому чи іншому питанню і при наявності потреби звернутись за адресним роз'ясненням. І то не факт, що думки "спеціалістів" співпадуть. В нашій країні ж всяке може бути - "закон як дишло - ..." |
Данный документ модно расматривыать в контексте "позиции руководящей линии партии".
_________________ За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 14.04.2009 Сообщения: 2060 Откуда: Харків |
04 Ноя 2013, 16:10 |
|
|
Цитата: | С целью выявления и предотвращения антиконкурентных согласованных действий субъектов хозяйствования при проведении процедур закупок Министерство сотрудничает с Территориальным отделением Антимонопольного комитета Украины в Автономной Республике Крым. По данным Территориального отделения Антимонопольного комитета Украины в Автономной Республике Крым в 3 квартале 2013 года отделением рассмотрено 5 дел о нарушении законодательства о защите экономической конкуренции в виде антиконкурентных согласованных действий субъектов хозяйствования, которые привели к искажению результатов торгов |
оказывается можно работать, а не коротать время до выходных/отпуска/пенсии. та же самая система, те же самые законы, та же самая бюрократия, что и везде. но почему-то все работает, а не разлагается. кросавчеги!
_________________ В ріднім краї панувати не дамо нікому! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
05 Ноя 2013, 08:29 |
|
|
ravilmamedov писал(а): | Цитата: | С целью выявления и предотвращения антиконкурентных согласованных действий субъектов хозяйствования при проведении процедур закупок Министерство сотрудничает с Территориальным отделением Антимонопольного комитета Украины в Автономной Республике Крым. По данным Территориального отделения Антимонопольного комитета Украины в Автономной Республике Крым в 3 квартале 2013 года отделением рассмотрено 5 дел о нарушении законодательства о защите экономической конкуренции в виде антиконкурентных согласованных действий субъектов хозяйствования, которые привели к искажению результатов торгов |
оказывается можно работать, а не коротать время до выходных/отпуска/пенсии. та же самая система, те же самые законы, та же самая бюрократия, что и везде. но почему-то все работает, а не разлагается. кросавчеги! | Чем Вас так впечатлил анализ сводной по Крыму Ф-1 и пару показательных порок?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 14.04.2009 Сообщения: 2060 Откуда: Харків |
05 Ноя 2013, 17:32 |
|
|
Jyrcom писал(а): | ravilmamedov писал(а): | Цитата: | С целью выявления и предотвращения антиконкурентных согласованных действий субъектов хозяйствования при проведении процедур закупок Министерство сотрудничает с Территориальным отделением Антимонопольного комитета Украины в Автономной Республике Крым. По данным Территориального отделения Антимонопольного комитета Украины в Автономной Республике Крым в 3 квартале 2013 года отделением рассмотрено 5 дел о нарушении законодательства о защите экономической конкуренции в виде антиконкурентных согласованных действий субъектов хозяйствования, которые привели к искажению результатов торгов |
оказывается можно работать, а не коротать время до выходных/отпуска/пенсии. та же самая система, те же самые законы, та же самая бюрократия, что и везде. но почему-то все работает, а не разлагается. кросавчеги! | Чем Вас так впечатлил анализ сводной по Крыму Ф-1 и пару показательных порок?  |
в хотя бы тем, что информация подается не в том ключе, что всегда можно договорится, как обычно и как везде, а конкретно: нам от вас ничего не надо, ваши примитивные договорняки нам известны, и мы сотрудничаем с АМКУ. а еще, тем, что АМКУ нашел в себе силы выявить 5 сговоров. общаясь с АМКУ в нашем улусе, я прихожу к выводу, что если они что-то и выявят, то накосячат так, что обжаловать их действия - как два пальца.
_________________ В ріднім краї панувати не дамо нікому! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
05 Ноя 2013, 17:56 |
|
|
ravilmamedov писал(а): |
в хотя бы тем, что информация подается не в том ключе, что всегда можно договорится, как обычно и как везде, а конкретно: н. | ИМХО. обычный доклад руководству, который разрешили опубликовать...
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 14.04.2009 Сообщения: 2060 Откуда: Харків |
05 Ноя 2013, 18:14 |
|
|
Jyrcom писал(а): | ravilmamedov писал(а): |
в хотя бы тем, что информация подается не в том ключе, что всегда можно договорится, как обычно и как везде, а конкретно: н. | ИМХО. обычный доклад руководству, который разрешили опубликовать... |
и даже немножечко - чайная ложечка,
это - уже хорошо.
не спорю. но я сравниваю это с тем, с чем имею дело. и это гораздо приятней, чем то
_________________ В ріднім краї панувати не дамо нікому! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
19 Ноя 2013, 09:36 |
|
|
Цитата: | 07.10.2013 № 3303-05/35059-06
Міністерствам, іншим центральним та
обласним органам виконавчої влади
(Розпорядникам коштів державного
бюджету за списком)
Щодо виконання доручення
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) на виконання пункту
3 доручення Прем'єр-міністра України від 07.09.2013 № 34088/1/1-13 до листа Рахункової палати України від
27.08.2013 № 10-1931 та з метою забезпечення належного використання коштів державного бюджету повідомляє.
Законом України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) встановлені принципи, за якими
проводяться закупівлі, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія та ефективність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників;
5) об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних тортів;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому, за результатами моніторингу державних закупівель упродовж 2012-2013 років
Мінекономрозвитку, як Уповноваженим органом у сфері державних закупівель, встановлено, що розпорядники
державних коштів не дотримуються норм та принципів Закону.
Так, зокрема має місце неправомірне відхилення пропозицій конкурсних торгів чи неправомірне
допущення до оцінки пропозицій конкурсних торгів, а також затвердження документації конкурсних торгів з
кваліфікаційними критеріями та критеріями визначення переможця, які не відповідають вимогам законодавства та
є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників.
Аналіз загального стану державних закупівель у 2011-2013 роках засвідчив зменшення питомої ваги
закупівель замовниками за конкурентними процедурами (відкриті торги, двоступеневі торги, запит цінових
пропозицій і попередня кваліфікація учасників) та збільшення застосування процедури закупівлі в одного
учасника, що призводить до обмеження конкуренцію серед учасників і негативно відображається на прозорості
державних закупівель.
За результатами проведеного моніторингу державних закупівель упродовж 2012-2013 років Міністерством
виявлено, збільшення випадків застосування процедури закупівлі в одного учасника без підтвердження наявності
умов, визначених частиною другою статті 39 Закону. Так Мінекономрозвитку протягом цього періоду надано
близько 400 висновків щодо безпідставного застосування цієї процедури.
Необхідно зазначити, що безпідставне застосування процедури закупівлі в одного учасника порушує
крім норм Закону, його основні принципи щодо забезпечення добросовісної конкуренції, раціонального та
ефективного використання державних коштів.
Відповідно до статті 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовником
утворюється комітет з конкурсних торгів, члени якого несуть персональну відповідальність за прийняті ними
рішення відповідно до законів України. При цьому, відповідно до Типового положення про комітет з конкурсних
торгів, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2010 №916, зареєстрованим Мін'юстом 06.08.2010 за
№ 622/17917, склад комітету та положення про нього затверджується рішенням замовника - розпорядника
державних коштів.
Таким чином, керівники розпорядників коштів державного бюджету несуть відповідальність за допущені
порушення при здійсненні закупівель поряд з посадовими особами, безпосередньо відповідальними за проведення
закупівель.
Підсумовуючи зазначене Міністерство економічного розвитку і торгівлі України вважає за необхідне
підвищити відповідальність керівників розпорядників коштів державного бюджету, зокрема у разі допущення
порушень в сфері державних закупівель.
Враховуючи викладене та на виконання відповідного доручення Прем'єр-міністра України,
розпорядникам коштів державного бюджету у місячний термін необхідно підготувати відповідні внутрішні
розпорядчі акти щодо визначення відповідальності керівників за порушення законодавства у сфері державних
закупівель.
Перший заступник Міністра
економічного розвитку і торгівлі України А.А. Максюта |
http://minek-crimea.gov.ua/files/file/2013/11_November/15/pismo_%E2%84%96_3303-0535059-06.pdf
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
sstk1
Репутация: 12 [ ? ]
Практик

Зарегистрирован: 17.03.2008 Сообщения: 263
|
19 Ноя 2013, 10:01 |
|
|
Цитата: | Таким чином, керівники розпорядників коштів державного бюджету несуть відповідальність за допущені
порушення при здійсненні закупівель поряд з посадовими особами, безпосередньо відповідальними за проведення
закупівель. |
Не всё коту холодильник
_________________ Зло перестало быть хаотичным. Перестало быть слепой и стихийной силой... Сегодня Зло правит законами - ибо законы служат ему. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 14.04.2009 Сообщения: 2060 Откуда: Харків |
19 Ноя 2013, 11:41 |
|
|
Цитата: | Так, зокрема має місце неправомірне відхилення пропозицій конкурсних торгів чи неправомірне допущення до оцінки пропозицій конкурсних торгів, а також затвердження документації конкурсних торгів з кваліфікаційними критеріями та критеріями визначення переможця, які не відповідають вимогам законодавства та є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників. |
+1 к карме г-на максюты.
Цитата: | Враховуючи викладене та на виконання відповідного доручення Прем'єр-міністра України, розпорядникам коштів державного бюджету у місячний термін необхідно підготувати відповідні внутрішні розпорядчі акти щодо визначення відповідальності керівників за порушення законодавства у сфері державних закупівель. |
как это по-советски... неужели ничего нового не могут придумать?
_________________ В ріднім краї панувати не дамо нікому! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 14.04.2009 Сообщения: 2060 Откуда: Харків |
25 Ноя 2013, 15:57 |
|
|
Цитата: | Відповідно до статті 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовником утворюється комітет з конкурсних торгів, члени якого несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України. |
Цитата: | Таким чином, керівники розпорядників коштів державного бюджету несуть відповідальність за допущені порушення при здійсненні закупівель поряд з посадовими особами, безпосередньо відповідальними за проведення закупівель. |
мне одному кажется, что члены ККТ и руководители заказчика - это не одно и то же. причинно-следственная связь хромает. впрочем, как и всегда.
"главное слог, а не тема" (с) квинтилиан
з.ы. гугл не может найти ни поручение премьер-министра, ни письмо РПУ. при этом, выдает только три сайта, на которых сии документы упомянуты: минэк крыма, этот форум, и сайт интербух. а был ли мальчик?
_________________ В ріднім краї панувати не дамо нікому! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 14.04.2009 Сообщения: 2060 Откуда: Харків |
25 Ноя 2013, 16:09 |
|
|
Цитата: | 3 доручення Прем'єр-міністра України від 07.09.2013 № 34088/1/1-13 |
суббота!!! странно... это наверное что-то совершенно секретное...
_________________ В ріднім краї панувати не дамо нікому! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы
|
|