 |
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. UA-Tenders.com
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
12 Окт 2016, 12:00 |
|
|
torgiosv1 писал(а): | а ничем не закончится. после вашего сообщения отменили торги - не стали рисковать. я вам доверяю  |
Сила форуму! І що б ми без нього робили!  |
|
Вернуться к началу |
|
 |
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 22.04.2008 Сообщения: 1797
|
12 Окт 2016, 12:17 |
|
|
Sekret_ar писал(а): | torgiosv1 писал(а): | а ничем не закончится. после вашего сообщения отменили торги - не стали рисковать. я вам доверяю  |
Сила форуму! І що б ми без нього робили!  |
эт точно  |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
12 Окт 2016, 13:49 |
|
|
думка нашого юриста:
Цитата: | "Норми ЦК застосовуються до видносин у сфері публічних закупівель, якщо законом не встановлене правило, яке регулює вказані відносини інакше ніж ЦК. Поняття бюджетних відносин чинним законодавством не визначене, однак виходячи зі змісту ст. 1 Бюджетного кодексу України це відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу.
Проведення торгів не є бюджетними відносинами. Це чистої води цивільні відносини, які мають специфіку в тому, що державою для певного кола осіб, які є стороною в оплатних договорах та які сплачують вартість отриманого товару (що таке товар див. Основи економічної теорії) встановлений певний алгоритм для вибору осіб, які будуть цей товар надавати. Те що велика кількість таких осіб у якості оплати за отриманий товар використовують бюджетні кошти не робить автоматично ці відносини бюджетними, оскільки не менша кількість таких осіб використовують кошти, зароблені потом своїх працівників (власні кошти). Це наприклад монополісти, чи державні підприємтсва, які використовують кошти, отримані в результаті своєї господарської діяльності і бюджет тут ні до чого! Додатково можна заюзати ст. 2 ЦКУ (розумний прочитає, а перед іншими нічого бісер метати!). Тепер для різного роду теоретиків питання: якщо до відносин у сфері публічних не застосовуються визначені ЦКУ правила обчислення строків, то яким тоді законом встановлені інші такі правила? P.S. Практика АМКУ - не аргумент, оскільки відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України" |
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
tenderlog
Репутация: 3 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 04.03.2008 Сообщения: 507
|
13 Окт 2016, 11:24 |
|
|
Добрый день, подскажите у нас были открытые торги система автоматически допустила 2х участников, при проверке документов у первого участника не все документы и мы его будет отклонять. Если мы его отклоним значит и процедуру закупки отменяем? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт

Зарегистрирован: 03.02.2009 Сообщения: 2365
|
13 Окт 2016, 11:28 |
|
|
tenderlog писал(а): | Добрый день, подскажите у нас были открытые торги система автоматически допустила 2х участников, при проверке документов у первого участника не все документы и мы его будет отклонять. Если мы его отклоним значит и процедуру закупки отменяем? |
если у второго все хорошо с документами, то торги состоялись |
|
Вернуться к началу |
|
 |
tenderlog
Репутация: 3 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 04.03.2008 Сообщения: 507
|
18 Окт 2016, 14:10 |
|
|
подскажите правильно ли я понимаю, если в открытых торгах участвует меньше чем 2 участника, тогда торги отменяются, но если есть 2 участника одного из них мы отклоняем и у 2 участника все документы в порядке то торги состоялись? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
18 Окт 2016, 14:15 |
|
|
tenderlog писал(а): | подскажите правильно ли я понимаю, если в открытых торгах участвует меньше чем 2 участника, тогда торги отменяются, но если есть 2 участника одного из них мы отклоняем и у 2 участника все документы в порядке то торги состоялись? |
Саме так |
|
Вернуться к началу |
|
 |
tenderlog
Репутация: 3 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 04.03.2008 Сообщения: 507
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
panivovk
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?
Зарегистрирован: 20.02.2014 Сообщения: 2
|
09 Ноя 2016, 15:36 |
|
|
Доброго дня шановні! Підкажіть будь ласка, чи були більш пізніші роз'яснення щодо відкритих державних реєстрів та відмови в участі у торгах за ст. 17 Закону, ніж роз'яснення МЕРТ від 04.11.15р. "Щодо застосування статей 17, 23, 31 ЗУ "Про здійснення державних закупівель" та від 15.01.16р. "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним"? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
panivovk
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?
Зарегистрирован: 20.02.2014 Сообщения: 2
|
10 Ноя 2016, 11:09 |
|
|
Уважно читаю ст. 17 Закону, в частині 3 зазначено:
"Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним."
З першого речення розумію, що Учасник по всім пунктам ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону подає лише особисто складену довідку в довільній формі.
З другого речення виходить, що Переможець надає довідки: по п. 2 - довідку в довільній формі, так як єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (для юр. осіб) не існує; по п.п. 5, 6 - довідку про відсутність судимості з МВС; по ч. 2 - довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків з ДПІ.
Згідно третього речення по п.п. 3, 8 Замовник не вимагає з Переможця довідок, так як існують відповідні відкриті державні реєстри, де можна побачити цю інформацію.
Тепер читаю абзац другий частини 3 ст. 17 Закону: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті."
В ньому немає вже ані слова про частину другу ст. 17 - тобто виходить, що Переможець не повинен надавати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків з ДПІ, а я значить, не маю її вимагати?
Знову ж таки, що стосується п.п. 3, 8 - інформація є в відкритих державних реєстрах, і виходить, що Переможець повинен Замовнику надати по п. 2 - довідку довільної форми (через відсутність реєстру) і по п.п. 5, 6 - довідку про відсутність судимості з МВС??
Хто має іншу думку, будь ласка поділіться! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
bilmed
Репутация: 3 [ ? ]
Практик

Зарегистрирован: 29.03.2007 Сообщения: 270
|
11 Ноя 2016, 12:17 |
|
|
panivovk писал(а): | Уважно читаю ст. 17 Закону, в частині 3 зазначено:
"Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним."
З першого речення розумію, що Учасник по всім пунктам ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону подає лише особисто складену довідку в довільній формі.
З другого речення виходить, що Переможець надає довідки: по п. 2 - довідку в довільній формі, так як єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (для юр. осіб) не існує; по п.п. 5, 6 - довідку про відсутність судимості з МВС; по ч. 2 - довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків з ДПІ.
Згідно третього речення по п.п. 3, 8 Замовник не вимагає з Переможця довідок, так як існують відповідні відкриті державні реєстри, де можна побачити цю інформацію.
Тепер читаю абзац другий частини 3 ст. 17 Закону: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті."
В ньому немає вже ані слова про частину другу ст. 17 - тобто виходить, що Переможець не повинен надавати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків з ДПІ, а я значить, не маю її вимагати?
Знову ж таки, що стосується п.п. 3, 8 - інформація є в відкритих державних реєстрах, і виходить, що Переможець повинен Замовнику надати по п. 2 - довідку довільної форми (через відсутність реєстру) і по п.п. 5, 6 - довідку про відсутність судимості з МВС??
Хто має іншу думку, будь ласка поділіться! |
Але у першому абзаці частини 3 ст 17 є посилання на частину другу. Можливо цю довідку можно надати пізніше 5 днів? Крім того питання: в ст. 30 про відхиленняу частині 1 пункт 2) "переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17. але ж тут не сказано, що він не надав у 5 денний термін або у термін встановлений ст. 17. Виходить, якщо переможець надав дкументи, але пізніше 5 днів то замовник не має права відхиляти пропозицію |
|
Вернуться к началу |
|
 |
bilmed
Репутация: 3 [ ? ]
Практик

Зарегистрирован: 29.03.2007 Сообщения: 270
|
24 Ноя 2016, 13:54 |
|
|
У першому абзаці частини 3 ст 17 є посилання на частину другу. Виходить що цю довідку можно надати пізніше 5 днів? Крім того питання: в ст. 30 про відхиленняу частині 1 пункт 2) "переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17. але ж тут не сказано, що він не надав у 5 денний термін або у термін встановлений ст. 17. Виходить, якщо переможець надав дкументи, але пізніше 5 днів то замовник не має права відхиляти пропозицію |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
24 Ноя 2016, 14:15 |
|
|
bilmed писал(а): | У першому абзаці частини 3 ст 17 є посилання на частину другу. Виходить що цю довідку можно надати пізніше 5 днів? Крім того питання: в ст. 30 про відхиленняу частині 1 пункт 2) "переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17. але ж тут не сказано, що він не надав у 5 денний термін або у термін встановлений ст. 17. Виходить, якщо переможець надав дкументи, але пізніше 5 днів то замовник не має права відхиляти пропозицію | +. єдине, якщо замовник прописав вимогу в ТД надати в пятиденний термін то будуть проблеми |
|
Вернуться к началу |
|
 |
tenderlog
Репутация: 3 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 04.03.2008 Сообщения: 507
|
28 Ноя 2016, 15:32 |
|
|
Подскажите правомерно ли если в квалификационных критериях мы пропишим: надати аналогічні договора за 2015 та 2016р.? В законе в ст.16 прописано: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто 1 дог. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Nadiya.
Репутация: 41 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 15.11.2012 Сообщения: 559
|
29 Ноя 2016, 07:53 |
|
|
tenderlog писал(а): | Подскажите правомерно ли если в квалификационных критериях мы пропишим: надати аналогічні договора за 2015 та 2016р.? В законе в ст.16 прописано: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто 1 дог. |
На нас скаржилися (правда було написано не менше двох), тому ми виправили: аналогічні договори (договір) за 2015 та/або 2016 р. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
29 Ноя 2016, 08:45 |
|
|
tenderlog писал(а): | Подскажите правомерно ли если в квалификационных критериях мы пропишим: надати аналогічні договора за 2015 та 2016р.? В законе в ст.16 прописано: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто 1 дог. | і щоб не було питань в майбутньому як мінімум для себе визначтесь, що таке "аналогічний договір". |
|
Вернуться к началу |
|
 |
tenderlog
Репутация: 3 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 04.03.2008 Сообщения: 507
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
16 Май 2017, 13:50 |
|
|
Цитата: | УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №133/2017
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"
Відповідно до статті 107 Конституції України постановляю:
1. Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" (додається).
2. Контроль за виконанням рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеного в дію цим Указом, покласти на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України.
3. Визнати такими, що втратили чинність:
Указ Президента України від 16 вересня 2015 року № 549 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)";
Указ Президента України від 18 вересня 2015 року № 550 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 17 вересня 2015 року "Про внесення змін до додатка 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)";
Указ Президента України від 29 березня 2016 року № 121 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 25 березня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) стосовно осіб, причетних до протиправних дій щодо Надії Савченко, Олега Сенцова та Олександра Кольченка";
Указ Президента України від 27 травня 2016 року № 224 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про деякі персональні спеціальні обмежувальні заходи (санкції)";
Указ Президента України від 17 жовтня 2016 року № 467 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
4. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України П.ПОРОШЕНКО
15 травня 2017 року |
http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 22.04.2008 Сообщения: 1797
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Verona1
Репутация: 1 [ ? ]
Новичок
Зарегистрирован: 26.11.2014 Сообщения: 111
|
23 Май 2017, 13:06 |
|
|
реєстр corrupt.informjust можна спокійно вважати відкритим і не просити у переможця довідку з нього? А то по одному імені пошук якийсь несерйозний... |
|
Вернуться к началу |
|
 |
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 22.04.2008 Сообщения: 1797
|
23 Май 2017, 13:30 |
|
|
Verona1 писал(а): | реєстр corrupt.informjust можна спокійно вважати відкритим і не просити у переможця довідку з нього? А то по одному імені пошук якийсь несерйозний... |
да, этот реестр является "відкритим державним" и определен мэрту. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Verona1
Репутация: 1 [ ? ]
Новичок
Зарегистрирован: 26.11.2014 Сообщения: 111
|
23 Май 2017, 13:32 |
|
|
ну ок, тоді не будемо просити. А то завжди просили і всі чесно приносили... |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sagittarius
Репутация: 262 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 25.10.2010 Сообщения: 4116 Откуда: Харьков |
29 Июн 2017, 16:01 |
|
|
Привет, Мир!
Помогите разобраться:
Согласно ст.17 Заказчик принимает решение об отказе и обязан отклонить ТП в случае:
9) У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Открываю указанный закон:
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається;
Что означают эти фразы и как они между собой связаны? _________________ Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Уставшие тараканы в голове твердили: "Угомонись, вспомни сколько тебе лет..", а шило в попе отвечало им: "Ни фи-и-г-а-а! Жизнь только начинается!!" |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
04 Июл 2017, 14:09 |
|
|
Sagittarius писал(а): |
Что означают эти фразы и как они между собой связаны? | означає це наступне, що у учасника може бути відсутня в ЄДР інформація про кінцевого бенефіціара. Але якщо учасник не зазначив причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціара то такого учасника треба відхилити. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sagittarius
Репутация: 262 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 25.10.2010 Сообщения: 4116 Откуда: Харьков |
10 Июл 2017, 11:30 |
|
|
Jyrcom писал(а): | Sagittarius писал(а): |
Что означают эти фразы и как они между собой связаны? | означає це наступне, що у учасника може бути відсутня в ЄДР інформація про кінцевого бенефіціара. Але якщо учасник не зазначив причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціара то такого учасника треба відхилити. |
Дивлюсь в книгу - бачу ... що нічого не бачу.
Дивлюсь в ЄДР юр. фіз.осіб; Витяг з ЄДР; роздрукувала з сайту мінистерства юстиції Укр.відомості з ЄДР.
Куди дивитись треба - де вказано кінцевий бенеф...? _________________ Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Уставшие тараканы в голове твердили: "Угомонись, вспомни сколько тебе лет..", а шило в попе отвечало им: "Ни фи-и-г-а-а! Жизнь только начинается!!" |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы
|
|