Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Кваліфікаційні критерії по новому закону
На страницу Пред.  1, 2, 3, ... 34, 35, 36  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 25 Июл 2010, 11:22 Ответить с цитатой

якщо когось зацікавила дана тема - можу викласти обгрунтування кожного із запропонованих коефіціентів типу що він розраховує і яке його значення
Я ж пропоную використати у ДКТ наспутне формулювання
Цитата:
Для документального підтвердження відповідності учасника-юридичної особи кваліфікаційним критеріям щодо наявності фінансової спроможності учасник подає наступні документи:
а) копії фінансової з вітності відповідно до ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність»
б) довідку обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами і відсотками.
Документи, які подаютсья у якості підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявність фінансової спроможності, повинно містити наступні кваліфікаційні данні:
а) відсутність на день подання пропозиції конкурсних торгів простроченої забогрованості за кредитами та відсотками
б) задовільні показники фінансової спроможності, одержані шлям екомічного аналізу фінансової звітності учасника, а саме
• Коефіцієнт покриття (коефіцієнт загальної ліквідності) не менше 1 (Кп ≥ 1)
• Коефіцієнт швидкої ліквідності не менше 0,5 (Кшл ≥ 0,5)
• Коефіцієнт абсолютної ліквідності не менше 0,2 (Каб ≥ 0,2)
• Коефіцієнт забезпечення власним капіталом не менше 0,5 (Кзк ≥ 0,5)
• Коефіцієнт платоспроможності (фінансової автономії) не менше 0,5 (Кпс ≥ 0,5)
• Коефіцієнт фінансової стійкості не менше 1 (Кфс ≥ 1,0)
Порядо розрахунку коефіціентів показників фінансової спромоності наведено у додатку Х,

При чьому у додатку Х вказуємо наведені моною у попередньому пості формули.
Вважаю, що можна брати не усі а кілька, найбільш підходящих показників.
Доречі заради інтересу програв по формулах кількох учасників по трисаючих зарах торгах, і виявилося що вказаним показникам у мене відповідає 5 із 7 учасників, при чому як великі і середні так і малі компаніх. а два учасника (відверто не працюючі фірми судячи з обороту за І півріччя 2010 р.) - не відповідають таким данним
так що є над чим задуматися.

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 25 Июл 2010, 11:59 Ответить с цитатой

Хочу також зазначити, що наданий час при проведенні торгів на будівельні роботи ми для оцінки відповідності учасника критерію «наявність працівників» використовуємо таку методику.
Хто проводив будівельні тендери знае, що при складанні кошторису за державними ресурсними елементними кошторисними нормами кожен види робіт (позиція кошторису) має свою трудомісткість – кількість людино-годин, які затрачаються для виконання роботи. З цього розраховується прамі витрати, загальновиробничі та адміністративні витрати, а також питома вага прибутку за усередненими коефіціентами (все ще прописано в ДБН Д.1.1-1-2000). Відомості ресурсів до локального кошторису штоисі зазначається загаьні трудозатрати у лидино-годинах. Цей показник також безпосередньо впливає на строки виконання робіт.
Тому у ТД ми прописуємо, що учасник повинен мати достатню кількість працівників робітничих професій для виконання робіт, що пропонуються, протягом строку виконання, який зазначає учасник, виходячи із запланованих учасником трудовитрат при нормальній тривалості робочого дня 8 годин.
Достатня кількість працівників визначається за формулою
Кпр = Тв ÷ (8 × Св), де:
Кпр – кількість працівників робітничих професій
Тв – загальні трудовитрати на виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, відповідно до відомості ресурсів до локального кошторису, що подається учасником
Св – строк виконання робіт, запропонований учасником у календарних днях.
8 - нормальна тривалість робочого дня у годинах
Як бачином тут кількість працівників прямо залежить від строку виконання робіт і навпаки. Це дозволяє:
1) Документально перевірити кількість працівників учасника (штатний ропис, копії трудових книжок тощо)
2) Не допускати встановлення строку виконання робіт (часто критерій оцінки) як то кажуть «від балди»

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Haide
Репутация: 33 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 19.06.2008
Сообщения: 260
Сообщение 25 Июл 2010, 13:50 Ответить с цитатой

Здраво Smile
"Свои" участники наверняка белые и пушистые... Косяки их умело спрятаны в неоговоренных нюансах, а плюсы - налицо и неоспоримы.
Но для полноты картины именно в строительстве дополнительно можно бы учесть требования Лицензионных условий на предмет наличия и квалификации ИТРовцев.
Подобной методикой, при полном истребовании сопровождающих документов (трудовые, штатное расписание, удостоверения, статотчетность), вы ставить в тупик:
- участника, привлекающего субподрядчиков;
- участника, сотрудники которого работают по совместительству или гражданско-правовым договорам.
Формально они не нарушают требований действующего законодательства. Но запрашиваемых документов дать просто не смогут.
Ну и наконец, никто не мешает поставить "от балды" именно количество работяг. Я как участник применял обратную вашей методику при составлении справки о персонале.. Embarassed

Даешь стандартную документацию, без изысков от экспертов-консультантов! Laughing

_________________
Суровые годы проходят
Борьбы за свободу страны.
За ними другие приходят
Они будут тоже трудны...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 25 Июл 2010, 14:45 Ответить с цитатой

Усі Ваші зауваження у мене враховані:
Приводжу витяг з ТД (Додаток 2 ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ):

Цитата:
2.2. Відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності коштів, обладнання і працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується такими документами:
a) довідка-характеристика виробничої бази Учасника;
b) довідка-характеристика машин та механізмів;
c) довідка-характеристика професійної структури та кваліфікації інженерно-технічних працівників;
d) довідка-характеристика професійної структури та кваліфікації працівників робітничих професій;

3.7. Документ, передбачений у підпункті «a)» пункту 2.2 цього Додатку, повинен містити інформацію про найменування та місцезнаходження об’єкта виробничої бази, його коротку характеристику, в тому числі інформацію про господарське призначення та виробничу потужність об’єкта, запис про належність об’єкта Учаснику на праві власності або оренди, балансову вартість об’єкта – для власних об’єктів або найменування (прізвища, імені, по батькові) орендодавця, дати та номеру договору оренди – для орендованих об’єктів.
3.8. Документ, передбачений у підпункті «b)» пункту 2.2 цього Додатку, повинен відповідати таким вимогам:
a) містити відомості про усі машини і механізми, що будуть задіяні Учасником у ході виконання робіт, та включені Учасником до розрахунку ціни тендерної пропозиції і відображені у розділах ІІ і ІІ відомості (відомостей) ресурсів до локального кошторису (форма №4а згідно із ДБН Д.1.1-1-2000);
b) містити відомості про найменування (модель) машини і механізму, їх коротку характеристику із зазначенням виробничого призначення, запис про належність машини і механізму Учаснику на праві власності або оренди, їх балансову вартість (вартість придбання для машин і механізмів не віднесених до основних засобів) – для власних об’єктів) або найменування (прізвища, імені, по батькові) орендодавця – для орендованих макни і механізмів.
3.9. Відомості, вказані у документах, передбачених у підпунктах «a)», «b)» пункту 2.2 цього Додатку, повинні супроводжуватися копіями документів, що підтверджують відповідно до чинного законодавства України право власності на відповідні об’єкта (майно) – для власних об’єктів (майна), або копії договорів оренди – для орендованих об’єктів (майна).
3.10. Документи, передбачені у підпунктах «c)», «d)» пункту 2.2 цього Додатку, повинні містити відомості щодо працівників, які будуть задіяні Учасником до виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади (професії), умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовою угодою / цивільно-правовим договором) , досвіду (стажу) роботи. Для інженерно-технічних працівників додатково зазначаються відомості про освіту, а саме: освітньо-кваліфікаційний рівень, спеціальність, номер і дата видачі, документа про освіту, найменування навчального закладу, що видав документ про освіту.)
3.11. Документи, передбачені у підпунктах «c)», «d)» пункту 2.2 цього Додатку, повинні супроводжуватися копією штатного розпису Учасника – юридичної особи, копіями документів, що підтверджують перебування працівників у трудових відносинах з Учасником (копії трудових книжок, копії трудових (цивільно-правових) угод, письмових трудових договорів з Учасником – фізичною особою). Для інженерно-технічних працівників додатково подаються копії документів про освіту.
3.12. Кількість працівників робітничих професій, що зазначена у документі, передбаченому у підпункті «d)» пункту 2.2 цього Додатку, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт, що становлять предмет закупівлі, протягом строку виконання робіт, вказаного Учасником в аплікаційній формі №3, виходячи із передбаченої у ДБН (державних РЕКН) нормативної кошторисної трудомісткості робіт, та нормальної тривалості робочого часу – 8 годин на календарний день. Нормативна кошторисна трудомісткість робіт визначається на підставі даних розділу І відомості (відомостей) ресурсів до локального кошторису (форма №4а згідно із (ДБН Д.1.1-1-2000).
3.13. Відповідно до пункту 58 Положення Замовник може додатково вимагати від Учасників підтвердження достовірності наданої Учасником відповідно до пунктів 2.2, 3.7 – 3.12 цього Додатку, інформації та документів шляхом витребування в Учасника оригіналів або нотаріально посвідчених копій відповідних документів.
3.14. Документи, передбачені у пунктах 2.2, 3.7 – 3.12 цього Додатку, повинні містити данні які підтверджують наявність в Учасника достатньої кількості обладнання (машин і механізмів) та працівників для виконання усіх робіт, що становлять предмет закупівлі, протягом заявленого Учасником строку (аплікаційна форма №3), виходячи із нормативно визначеної згідно із ДБН (РЕКН) потреби у матеріально-технічних та трудових ресурсах (форма №4а згідно із (ДБН Д.1.1-1-2000). В іншому випадку учасник вважатиметься таким, що не має достатньо обладнання та / або працівників для виконання робіт, що становлять предмет закупівлі.

тут враховані і сумісники, і цивільно-правові угоди, і інші нюанси
враховані також вимоги щодо машин і механізмів.
стосовно субпідрядників зроблено пиримітку щодо надання:
1. Інформації про залучення субпідрядника (за встановленою формою), дані по субчика, вида, обсяг та вартість робіт
2. окремий комплект кошторисних документів на субпідрядні роботи (локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису)
3. Документи, передбачені п. 2.2 додатку 2

Стосовно ІТР - рік тому пробували запровадити вимоги щодо наявності ІТР відповідної спеціальності залежно від виду робіт (електромонтажні, сантежнічні, інші роботи) - але нарвалися на скандал (2 учасника взбунтувалися)
тепер при закупівлі загальнобудівеьних робіт вимагаємо лише дані щодо виконавця робіт, який з рештою буде давати підпису виконроба при одержанні дозволу на виконання будівельних робіт)
у разі закупівлі спеціалізованих робіт - вимагаємо наявність ІТР відповідної квалівфікації (освіти)

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Haide
Репутация: 33 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 19.06.2008
Сообщения: 260
Сообщение 25 Июл 2010, 16:55 Ответить с цитатой

Clapping
убивал бы таких заказчиков Laughing

_________________
Суровые годы проходят
Борьбы за свободу страны.
За ними другие приходят
Они будут тоже трудны...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 25 Июл 2010, 20:40 Ответить с цитатой

Haide писал(а):
убивал бы таких заказчиков Laughing

Laughing Laughing Laughing
Спочатку анекдот:
Цитата:
Приїхав хлопець поступати в Москву, в театральний інститут. Перший екзамен -
російська література. Білет - "Тургенев, Муму".
- У цьому оповiданнi Тургенев описав життя за крiпаччини. Жила-була бариня i
був у неї крiпак якого звали Герасим. Крiпак той був глухий i нiмий i тому не мав
можливостi спiлкуватися з iншими людьми..
- Молодой человек, говорите пожалуйста по-русски - экзамен ведь по русской
литературе!.
- Чекайте-чекайте, зараз все буде!.. Так от - мав Герасим лише одного
товариша - цуцика якого вiн назвав Муму, бо бiльше не вмiв нiчого говорити.
От якось той цуцик нагавкав на бариню, вона розсердилась i наказала
Герасиму його втопити..
- Молодой человек, да говорите же по-русски, тем более, что не все Вас понимают..
- Чекайте-чекайте, зараз все буде!.. Так от - що робити Герасиму - вiн же крiпак?
Узяв човника, виплив на середину озера, прив'язав на один кiнець мотузки
цеглину, другий кiнець - цуциковi на шию. Пiдняв його, а цуцик йому у вiчi
глянув i російською мовою говорить: "Герасим. За что?"

так от питання до попереднього посту

"Haide, За что?"
Laughing

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tan
Репутация: 1 [ ? ]
Активист
Активист


Зарегистрирован: 06.03.2008
Сообщения: 227
Сообщение 05 Авг 2010, 09:07 Ответить с цитатой

В Положении было : "Заказчик может требовать от участника предоставление информации, подтверждающей соответствие участника след. квалификационным требованиям : ..."
В новом Законе : "Заказчик требует от участника ..."

Значит ли это , что Заказчик обязан требовать весь приведенный перечень ?

И ещё вопрос : можно ли устанавливать другие требования?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Barmaley
Репутация: 92 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 29.06.2010
Сообщения: 968
Сообщение 10 Авг 2010, 12:44 Ответить с цитатой

Вопрос актуальный (:
Хотя, мне кажется, что в пределах этих требований, можно запросить любые документы.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 10 Авг 2010, 12:59 Ответить с цитатой

питання не в тому, що мажна вимагати
питання в тому, чи обов"язково вимагати відповідність усім критеріям і док.підтвердження по них

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 11 Авг 2010, 10:46 Ответить с цитатой

задав питання консультантам у розділі "ПИтання - відповіді" щодо методів оцінки фінансової спроможності учасника
ось що отримав

питання писал(а):
Згідно із абз. 5 ч. 2 ст. 16 Закону для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, як наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Разом з тим, наявність балансу та звіту про фінрезультати не є ознакою фінансової спроможності з точки зору економічного аналізу.
Питання:
1. Чи може замовник застосовувати методи економічного аналізу (зокрема показників балансу) для визначення відповідності учасника кваліфікаційному критерію "наявність фінансової спроможності"
наприклад: вказані нижче коефіціенти, вказавши у документації конкурсних торгів віповідні формули (за № радків балансу) та мінімально допустимі значення коефіцієнтів:
а) Коефіцієнт покриття, (загальної ліквідності) Кп ? 1
Кп=(ряд.260 + 270)/(ряд.620 + 430 + 630)
б) Коефіцієнт швидкої ліквідності (Кшл ? 0,5)
Кшл=(ряд.260 + 270-(100+110+120+130+140))/(ряд.620 + 430 + 630)
в) Коефіцієнт абсолютної ліквідності (Каб ? 0,2)
Каб=(ряд.230 + 240)/(ряд.620 + 630)
г) Коефіцієнт забезпечення власним капіталом, Кзк ? 0,5
Кзк=(ряд.380)/(ряд.080 + 260 + 270)
д) Коефіцієнт платоспроможності (фінансової автономії) Кпс ? 0,5
Кпс=(ряд.380)/(ряд.640)
е) Коефіцієнт фінансової стійкості Кфс ? 1,0
Кфс=(ряд.380)/(ряд.480+620)
2. Чи може замовник з цією ж метою використовувати офіційно затвердженні методики визначення фінансової спроможності суб"єкта господарювання, які правда, призначені для інших цілей, зокрема
а) Наказ Агентства з питань запобігання банкрутству підприємств та організацій від 27 червня 1997 року N 81,
б) наказ ДПА від 11 лютого 2010 року N 72
в) Наказ Агентства з питань запобігання банкрутству підприємств та організацій від 23 лютого 1998 року N 22
3. Якщо використовувати методики, вказані у питанні 2, чи можна з метою збільшення кола потенційних учасників приймати власні (нижчі) показники фінансової спроможності, ніж передбачені методиками

відповідь писал(а):
Щодо питання 1: Згідно з частиною другою статті 16 Закону для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, зокрема, наявність фінансової спроможності. У зв’язку з цим, Ви як замовник маєте право вимагати документи та інформацію яка запевнить Вас у тому, що учасник має кошти, є платоспроможним та ліквідним.
Щодо питання 2 та питання 3: Коефіцієнт рівня фінансової спроможності встановлюєте та визначаєте Ви. Однак, звертаємо вашу увагу, що в будь-якому випадку Ви не повинні дискримінувати учасників шляхом встановлення вимог, які призведуть до обмеження кола потенційних учасників.

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Masich
Репутация: 53 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 02.10.2007
Сообщения: 1021
Откуда: Харьков
Сообщение 06 Сен 2010, 10:09 Ответить с цитатой

На всякий случай заранее сорри, т.к. такой вопрос уже может быть обсуждался, а я в связи со своим временным "выпадом из обоймы" его теперь не найду, но не задать не могу.

Как быть участнику, который не может предоставить документы про аналогичные договора, оборудование, МТБ и работников в связи с тем, что товар предлагаемый им Госзаказчику куплен у другого предприятия, а не произведен на своих мощностях ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 06 Сен 2010, 10:19 Ответить с цитатой

Masich писал(а):
На всякий случай заранее сорри, т.к. такой вопрос уже может быть обсуждался, а я в связи со своим временным "выпадом из обоймы" его теперь не найду, но не задать не могу.

Как быть участнику, который не может предоставить документы про аналогичные договора, оборудование, МТБ и работников в связи с тем, что товар предлагаемый им Госзаказчику куплен у другого предприятия, а не произведен на своих мощностях ?

Мысль первая: поставка товара не тождественна его производству Wink . Соответственно, и квалифтребования ИМХО, стоит выводить именно от организации поставки.
Мысль вторая: Перестраховываясь, возможно стоит и затребовать соответствующие заверенные копии по оборудованию, МТБ и работникам - производителя. Дискриминации тут вряд ли есть Embarassed Но. Будут ли это квалифкритерии, или требования к подтверждению соответствия товара?

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bortniks
Репутация: 24 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 19.03.2008
Сообщения: 1118
Откуда: Киев
Сообщение 06 Сен 2010, 10:19 Ответить с цитатой

Masich писал(а):
На всякий случай заранее сорри, т.к. такой вопрос уже может быть обсуждался, а я в связи со своим временным "выпадом из обоймы" его теперь не найду, но не задать не могу.

Как быть участнику, который не может предоставить документы про аналогичные договора, оборудование, МТБ и работников в связи с тем, что товар предлагаемый им Госзаказчику куплен у другого предприятия, а не произведен на своих мощностях ?

Оборудование: наличие авто для перевозки, склад, складская техника и т.д.
Работники: кладовщик, водитель, менеджеры, бухгалтер, т.д.
Договора: если предмет закупки не основной вид деятельности фирмы, то сложновато. Я думаю копии договоров на поставку более менее близкого товара на близкую сумму.
Это как на самый худой конец. ИМХО.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Masich
Репутация: 53 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 02.10.2007
Сообщения: 1021
Откуда: Харьков
Сообщение 06 Сен 2010, 10:24 Ответить с цитатой

bortniks писал(а):
Masich писал(а):
На всякий случай заранее сорри, т.к. такой вопрос уже может быть обсуждался, а я в связи со своим временным "выпадом из обоймы" его теперь не найду, но не задать не могу.

Как быть участнику, который не может предоставить документы про аналогичные договора, оборудование, МТБ и работников в связи с тем, что товар предлагаемый им Госзаказчику куплен у другого предприятия, а не произведен на своих мощностях ?

Оборудование: наличие авто для перевозки, склад, складская техника и т.д.
Работники: кладовщик, водитель, менеджеры, бухгалтер, т.д.
Договора: если предмет закупки не основной вид деятельности фирмы, то сложновато. Я думаю копии договоров на поставку более менее близкого товара на близкую сумму.
Это как на самый худой конец. ИМХО.


Авто для перевозки, склад, складское оборудоване, кладовщик, водитель могут и отсутствовать, т.к. товар наемным транспортом, может быть забран у производителя и доставлен прямиком заказчику, при этом Участник грубо говоря имеет договор с производителем или таким же перекупщиком как он, директора, бухгалтра и менеджера, стол, стул, компьютер, принтер, факс, расчетный счет в банке.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Masich
Репутация: 53 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 02.10.2007
Сообщения: 1021
Откуда: Харьков
Сообщение 06 Сен 2010, 10:28 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
Мысль первая: поставка товара не тождественна его производству Wink

Мне как человеку, которому тема "производитель" была ой как близка до нервных колик, очевидно и бесспорно, что поставка не тождественна производству, однако сейчас, если я правильно понимаю закон, Участник может быть абсолютно и не производителем....при этом квалификационные требования заточены именно под производителя.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 06 Сен 2010, 10:37 Ответить с цитатой

Masich писал(а):
Flegmat писал(а):
Мысль первая: поставка товара не тождественна его производству Wink

Мне как человеку, которому тема "производитель" была ой как близка до нервных колик, очевидно и бесспорно, что поставка не тождественна производству, однако сейчас, если я правильно понимаю закон, Участник может быть абсолютно и не производителем....при этом квалификационные требования заточены именно под производителя.

Может, скажу сейчас крамольную мысль, но Закон не устанавливает собственно критериев, оставляя все на совесть Заказчика. Формулировка "Участник должен иметь данные, отвечающие таким критериям" - это, извините, фигня. Считаете, что достаточно МТБ - телефон-факс -инет? Б-га ради. "Достаточные работники" - директор+главбух - что Вы нарушаете выставляя именно такой критерий?

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bortniks
Репутация: 24 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 19.03.2008
Сообщения: 1118
Откуда: Киев
Сообщение 06 Сен 2010, 10:42 Ответить с цитатой

Masich писал(а):
Flegmat писал(а):
Мысль первая: поставка товара не тождественна его производству Wink

Мне как человеку, которому тема "производитель" была ой как близка до нервных колик, очевидно и бесспорно, что поставка не тождественна производству, однако сейчас, если я правильно понимаю закон, Участник может быть абсолютно и не производителем....при этом квалификационные требования заточены именно под производителя.

Я бы сказал, что они заточены на более менее солидную фирму, а не какое-нибудь ТОВ, где только, как говорит наш коллега, стул,стол,директор и, в лучшем случае, бухгалтер.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 06 Сен 2010, 10:45 Ответить с цитатой

bortniks писал(а):
Я бы сказал, что они заточены на более менее солидную фирму, а не какое-нибудь ТОВ, где только, как говорит наш коллега, стул,стол,директор и, в лучшем случае, бухгалтер.

У Вас есть полномочия давать официальную трактовку спорным положения ЗУ? Cool

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bortniks
Репутация: 24 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 19.03.2008
Сообщения: 1118
Откуда: Киев
Сообщение 06 Сен 2010, 10:48 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
У Вас есть полномочия давать официальную трактовку спорным положения ЗУ? Cool

Я высказал свое мнение. По-моему у нас это не запрещено Cool
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 06 Сен 2010, 11:09 Ответить с цитатой

bortniks писал(а):

Я высказал свое мнение. По-моему у нас это не запрещено Cool

Как, собственно, и я. Friends Но, повторю свое мнение: пока УО не разродилось разъяснением этого момента Закон(хотя и разъяснение УО,по большему счету - не более чем мнение подписывающего его чиновника), Заказчик +- вправе самостоятельно устанавливать параметры соответствия\несоответствия Участников квалифкритериям (с оглядкой на недискриминационность таковых, разумеется).

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Masich
Репутация: 53 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 02.10.2007
Сообщения: 1021
Откуда: Харьков
Сообщение 06 Сен 2010, 11:16 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
Считаете, что достаточно МТБ - телефон-факс -инет? Б-га ради. "Достаточные работники" - директор+главбух - что Вы нарушаете выставляя именно такой критерий?


Да дело в том, что я не Заказчик и считать что либо достаточным не моя прерогатива, я захочу поучаствовать в тендере, большинство ТД (ой, сорри, теперь уж ДКТ...нужно отвыкать от старых привычек) на покупку обыкновенных товаров будет содержать все эти условия по подтверждению соответствия КТ и мне нужно будет это выполнить...ну ладно выполнить это не сложно в случае действительно производства (пусть даже и наемного в какой то части или полностью - типа договор аренды складов, оборудования, подряд с сотрудниками и т.п. дела)...а вот как быть если товар этот приобретается у производителя и предлагается Заказчику со своим маленьким интересом, более того, товар этот может быть приобретен вообще у не резидента?
Писать справку, что товар не производим, а закупаем и имеем в наличии достаточное количество бухгалтеров с менеджерами для сопровождения этой сделки?
Интересно как на это посмотрит Заказчик.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
bortniks
Репутация: 24 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 19.03.2008
Сообщения: 1118
Откуда: Киев
Сообщение 06 Сен 2010, 11:22 Ответить с цитатой

[quote="Flegmat"]
bortniks писал(а):

пока УО не разродилось разъяснением этого момента Закон(хотя и разъяснение УО,по большему счету - не более чем мнение подписывающего его чиновника), Заказчик +- вправе самостоятельно устанавливать параметры соответствия\несоответствия Участников квалифкритериям (с оглядкой на недискриминационность таковых, разумеется).

Я полностью согласен. Drinks or Beer
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Masich
Репутация: 53 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 02.10.2007
Сообщения: 1021
Откуда: Харьков
Сообщение 06 Сен 2010, 11:22 Ответить с цитатой

bortniks писал(а):
Я бы сказал, что они заточены на более менее солидную фирму, а не какое-нибудь ТОВ, где только, как говорит наш коллега, стул,стол,директор и, в лучшем случае, бухгалтер.


Может быть Вы и правы, но мне кажется, что это просто какая то очередная глупость законодателя....ну тоесть даже не глупость, а не досмотр какой то.

Дело в том, что опыт стонов типа "как быть если производитель нужного мне оборудования всего один" во времена закупки только у производителей показывает, что солидные фирмы могут и забить напрямую участвовать в тендере и будут участвовать их прилипалы в виде множества ОООшек-перекупщиков, которые абсолютно не производители.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 07 Сен 2010, 08:53 Ответить с цитатой

KVV писал(а):
Три года тому назад, писал я как-то, что "вопросы-ответы" читают многие и руководствуются знаниями, почерпнутыми оттуда не единожды; писал также и о том, что "отвечающие" там меняются периодически, что видно "по почерку" ответов их.
Ныне появился "отрок", что плетет ответы разные, и в частности, касаемо количества ВЫБИРАЕМЫХ квалифтребований - он ничто же сумлящеся выдает, ЧТО НУЖНО ВПИХИВАТЬ ВСЕ в ДКТ. Админы, с учетом смысла, изложенного в трехлетней давности писанины моей, остановите "отрока" - НЕ ВПИХИВАЕТСЯ ВСЕ подряд, а ВЫБИРАЕТСЯ ИЗ ПЕРЕЧНЯ ПРИМЕНИТЕЛЬНО К ПРЕДМЕТУ ЗАКУПКИ И СМЫСЛУ ЕГО!


Flegmat писал(а):
KVV писал(а):
...
Ныне появился "отрок", что плетет ответы разные, и в частности, касаемо количества ВЫБИРАЕМЫХ квалифтребований - он ничто же сумлящеся выдает, ЧТО НУЖНО ВПИХИВАТЬ ВСЕ в ДКТ. Админы, с учетом смысла, изложенного в трехлетней давности писанины моей, остановите "отрока" - НЕ ВПИХИВАЕТСЯ ВСЕ подряд, а ВЫБИРАЕТСЯ ИЗ ПЕРЕЧНЯ ПРИМЕНИТЕЛЬНО К ПРЕДМЕТУ ЗАКУПКИ И СМЫСЛУ ЕГО!

KVV, Вы меня простите, но где в ст. 16 (и вообще по тексту ЗУ 2289-VІ) есть что-то о ВЫБОРЕ ИЗ ПЕРЕЧНЯ Заказчиком квалифкритериев? Хоть одна формулировка а-ля "зокрема" там есть?
ЗЫ. Таки да, здравый смысл и буква Закона - зачастую суть вещи несовместные...
ЗЫЫ. Попытаться обосновать можно как одну так и иную точку зрения - с разной степенью правовой обоснованности. Но консультантам в ВиО платят, ИМХО, не за творчество и не за раскрытие "секретов полишинеля" конторы. Smile


Masich писал(а):
А как же - Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів...?

Более того, это хоть и не сам закон, а приказ МЭУ, но все же - При визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. (приказ 26.07.2010 N 919)

взято от сюда
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Masich
Репутация: 53 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 02.10.2007
Сообщения: 1021
Откуда: Харьков
Сообщение 08 Сен 2010, 10:43 Ответить с цитатой

Прошу прощения за назойливость, но все же и все еще интересует мнение заказчиков по вопросу - как быть с участником который не предоставил справок про оборудование, персонал и опыт выполнения аналогичных договоров (финасову спроможнысть подтвердил и прочие справки предоставил), а предоставил нечто в виде информационного письма, о том, что опыта нет и необходимый заказчику товар этот участник приобретает у производителей и предлагает заказчику?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3, ... 34, 35, 36  След.
Страница 2 из 36

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


TenderGid.UA