Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
ДФИ проверяет - щепки...
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 14 Май 2010, 13:25 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):

Я, звичайно, не хочу поставити під сумнів Вашу компетенцію, але мені здається в цьому випадку Ви видаєте бажане за реальне. Особи замовника, які "мають право" підпису, якщо я не помиляюсь, можуть визначаютися ще до створення тендерного комутету (чи то в установчих документах, чи то окремим "актом юридичної очоби" про це зазначається!). А вже коли створюється ТК то головою обирається хтось із правом підпису.
Pardon

ми очевидно говоримо про різні речі.
у 2008 - 2009 р. крушники намагалися ряду замовників пришити порушення ч. 4 ст. 12 Закону у різних варіантах:
1. не видано наказу про надання голові тк права підпису (саме протидію цьому варіанту я і описував)
2. головою тк призначено особу, яка не має права підпису від імені замовника
3. договори про закупівлю підписував не голова тк а керівник замовника.
в усіх випадках вдалося аргументовано спростувати "розумні" думки крушників про застосування ч. 4 ст 12
описані мною доводи на 100% спрацьовували по варіанту "порушення" №1 - це саме довели і деяким "обізнаним у тендерному законодавстів" прокурорам Cool

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт
Эксперт


Зарегистрирован: 03.02.2009
Сообщения: 2365
Сообщение 14 Май 2010, 13:33 Ответить с цитатой

[quote="fine"]
teona писал(а):

ну да, попробуй им потом доказать, что ты не главный коррупционер.
они к нам приходят, и спрашивают: ну что, кто тут у вас все решает? кто говорить тебе, кто должен выиграть? откатики как делите? кошмар вобщем

Нет, такого не было! Очень корректная ревизор была, таких вещей себе не позволяла. Вопросы задавала спокойно без накачивания, так что я успевала сообразить и ответить не первое что приходит в голову, а вспомнить что там написано в Законе и уже от этого строить ответSmile

Так что, народ, хотите сказать, что подписав справочку, я как бы признаю эти нарушения? Т.е. грамотрно составленная справочка впоследствии станет основанием для штрафа?[/quote

конечно
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fine
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 27.10.2007
Сообщения: 182
Сообщение 14 Май 2010, 13:41 Ответить с цитатой

ну так я же в своїх поясненнях до Довідки не визнаю порушення - чому тоді штраф?
На підставі того, що я підписала Довідку разом з ревізором КРУ, так?

думаю, я б погодилася заплатити штраф і далі відмовитися від честі бути головю ТК, бо з цього не маю нічого, крім нервів, а виходити в мінус це вже ідіотом треба бути. Головне не дати керівникові перекрити мені цей штраф премією і далі нагружати тендерною чахоткою...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 14 Май 2010, 13:42 Ответить с цитатой

fine писал(а):
Це вже мене в дебрі поволокло, я половину з Ваших слів вже як мантру сприймаю, не розумючи суті - ПДЗ, ГоловКРУ, ДКРС...Smile Зараз в нас КРУ перевіряє все, в тому числі і дотримання вимог чинного законодавства при проведенні закупілі ТРП за держкошти.
Вважаєте, я маю боротися за право не підписувати цю довідку, і злишити це щастя директору?

Laughing Без образ!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 14 Май 2010, 13:43 Ответить с цитатой

в продовження питання про право підпису голови тк
при підготовці замовника до перевірки ми всеж таки пропонуємо компромісний варіант "правильного" пункту наказу

"Неберущого Остапа Ібрагімович, заступника начальника по слизьких питаннях, призначити головою тендерного комітету, надавши йому право підписувати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"

наказ підкоректували - і КРУ-шники задоволені

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fine
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 27.10.2007
Сообщения: 182
Сообщение 14 Май 2010, 13:47 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
в продовження питання про право підпису голови тк
при підготовці замовника до перевірки ми всеж таки пропонуємо компромісний варіант "правильного" пункту наказу

"Неберущого Остапа Ібрагімович, заступника начальника по слизьких питаннях, призначити головою тендерного комітету, надавши йому право підписувати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"

наказ підкоректували - і КРУ-шники задоволені


або я планую далі продовжити як і було
У зв"язку з... та з метою...
1.Затеврдити наступний склад ТК:
-
-
-
-
-


але додам
п. 2. Надати право підпису договорів, укладених за результатами процедур закупівель голові ТК Іван-петровичу-такомуто
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 14 Май 2010, 14:01 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
ми очевидно говоримо про різні речі.
у 2008 - 2009 р. крушники намагалися ряду замовників пришити порушення ч. 4 ст. 12 Закону у різних варіантах:
1. не видано наказу про надання голові тк права підпису (саме протидію цьому варіанту я і описував)
2. головою тк призначено особу, яка не має права підпису від імені замовника
3. договори про закупівлю підписував не голова тк а керівник замовника.
в усіх випадках вдалося аргументовано спростувати "розумні" думки крушників про застосування ч. 4 ст 12
описані мною доводи на 100% спрацьовували по варіанту "порушення" №1 - це саме довели і деяким "обізнаним у тендерному законодавстів" прокурорам Cool

Я думаю правильніше було б поставити під першим номером "головою тк призначено особу, яка не має права підпису від імені замовника" к Ви цитували ЗУ (правда не знаю чому саме його!): "Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника у вигляді відповідного розпорядчого акта та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю." Особисто я цей пункт розумію таким чином що на момент призначення особа вже має мати право підпису. А те що Ви довели це КРУшникам ще не означає що це єдино правильний варіант!
Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
!Gaedal
Репутация: 0 [ ? ]



Зарегистрирован: 19.05.2010
Сообщения: 0
Сообщение 19 Май 2010, 11:39 Ответить с цитатой

Цитата:
Особисто я цей пункт розумію таким чином що на момент призначення особа вже має мати право підпису. А те що Ви довели це КРУшникам ще не означає що це єдино правильний варіант!


Вказану норму можна трактувати і з точки зору надання законодавцем голові тендерного комітету права підпису договорів закупівель. Ідеться про виникнення права представництва і права підпису, виходячи із вказівки в законі (ст.207, 237 ЦК, п.18 Положення).

Як ви прокоментуєте наступне?

Лист-роз’яснення Мінекономіки від 08.12.2008 р. N 3303-27/1150
“Щодо застосування Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921”


Відповідно до статті 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Враховуючи зазначене, право на підписання договорів про закупівлю з'являється у голови тендерного комітету з моменту призначення його відповідним рішенням замовника та безпосередньо є наслідком його призначення.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 19 Май 2010, 13:08 Ответить с цитатой

!Gaedal писал(а):
Цитата:
Особисто я цей пункт розумію таким чином що на момент призначення особа вже має мати право підпису. А те що Ви довели це КРУшникам ще не означає що це єдино правильний варіант!


Вказану норму можна трактувати і з точки зору надання законодавцем голові тендерного комітету права підпису договорів закупівель. Ідеться про виникнення права представництва і права підпису, виходячи із вказівки в законі (ст.207, 237 ЦК, п.18 Положення).

Як ви прокоментуєте наступне?

Лист-роз’яснення Мінекономіки від 08.12.2008 р. N 3303-27/1150
“Щодо застосування Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921”


Відповідно до статті 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Враховуючи зазначене, право на підписання договорів про закупівлю з'являється у голови тендерного комітету з моменту призначення його відповідним рішенням замовника та безпосередньо є наслідком його призначення.

Лист-роз’яснення Мінекономіки від 08.12.2008 р. N 3303-27/1150
“Щодо застосування Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921”


Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

Відповідно до статті 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Враховуючи зазначене, право на підписання договорів про закупівлю з'являється у голови тендерного комітету з моменту призначення його відповідним рішенням замовника та безпосередньо є наслідком його призначення.
Які можуть бути коментарі, якщо в одному роз'ясненні такі суперечливі умови!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 20 Май 2010, 06:19 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):

Лист-роз’яснення Мінекономіки від 08.12.2008 р. N 3303-27/1150
“Щодо застосування Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921”


Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

Відповідно до статті 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Враховуючи зазначене, право на підписання договорів про закупівлю з'являється у голови тендерного комітету з моменту призначення його відповідним рішенням замовника та безпосередньо є наслідком його призначення.
Які можуть бути коментарі, якщо в одному роз'ясненні такі суперечливі умови!

та немае тут ніякої суперечності:
норму треба читати буквально:
Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який
- призначається рішенням замовника та
- є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

тобто абз 4 п. 18 положення (раніше відповідна норма закону) містить не одну, а три правових норми:
1. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова
2. голова тендерного комітету призначається рішенням замовника
3. голова тендерного комітету є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

якби законодавець мав на увазі інше норма би звучала приблизно так:
Цитата:
Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника з числа осіб, що мають право на підписання договорів про закупівлю


Крім того, треба мати на увазі пп. 7 п. 10 Положення, згідно із яким 10. Основними функціями уповноваженого органу є: надання роз'яснень щодо порядку застосування законодавства у сфері закупівель;

тому роз"яснення від 08.12.2008 р. N 3303-27/1150 необхідно прийняти як аксіому і не доводити протилежне

зновуж таки без образ

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 20 Май 2010, 08:26 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
Sekret_ar писал(а):

Лист-роз’яснення Мінекономіки від 08.12.2008 р. N 3303-27/1150
“Щодо застосування Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921”


Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

Відповідно до статті 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Враховуючи зазначене, право на підписання договорів про закупівлю з'являється у голови тендерного комітету з моменту призначення його відповідним рішенням замовника та безпосередньо є наслідком його призначення.
Які можуть бути коментарі, якщо в одному роз'ясненні такі суперечливі умови!

та немае тут ніякої суперечності:
норму треба читати буквально:
Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який
- призначається рішенням замовника та
- є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

тобто абз 4 п. 18 положення (раніше відповідна норма закону) містить не одну, а три правових норми:
1. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова
2. голова тендерного комітету призначається рішенням замовника
3. голова тендерного комітету є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.

якби законодавець мав на увазі інше норма би звучала приблизно так:
Цитата:
Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника з числа осіб, що мають право на підписання договорів про закупівлю


Крім того, треба мати на увазі пп. 7 п. 10 Положення, згідно із яким 10. Основними функціями уповноваженого органу є: надання роз'яснень щодо порядку застосування законодавства у сфері закупівель;

тому роз"яснення від 08.12.2008 р. N 3303-27/1150 необхідно прийняти як аксіому і не доводити протилежне

зновуж таки без образ

Та які можуть бути образи - ми тут для того і спілкуємось щоб "розкладати по полочках" такі моменти. Вам (юристам) видніше як тлумачити НПА! Pardon
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fine
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 27.10.2007
Сообщения: 182
Сообщение 20 Май 2010, 13:58 Ответить с цитатой

ось і бачимо, що деякі заяви КРУ про ПОРУШЕННЯ (капець як лячноSmile) - профанація і невігластво. Щоки надувати і казати "Ви порушили!" треба мати не стільки знання, скільки вміння "впарити лоху канфєту". Звичайно, я не упираюся зараз, бо в мене залашився неперевіреним один з років, то не хочу, аби за відстуності претензій до інших періодів, до нього зернули увагу. Бо там є чого хвилюватися, і відміни були, і дикі договори з переподвиподвертом. Хай вдявляться тією ст.12:) Але ж яке нахабство - видавати бажане за дійсне. Тобто всім бути пильними, не падати на спину раніше потрібногоSmile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт
Эксперт


Зарегистрирован: 03.02.2009
Сообщения: 2365
Сообщение 08 Ноя 2010, 17:38 Ответить с цитатой

ув.Модераторы.
Имеет ли право на жизнь данная тема? предлагаю вносить сюда те моменты, на которые обращают особое внимание при проверках наши доблестные органы.
Спасибо
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт
Эксперт


Зарегистрирован: 03.02.2009
Сообщения: 2365
Сообщение 08 Ноя 2010, 17:41 Ответить с цитатой

сегодня была проверка у наших соседей, бюджетники.
- Так вот, взяли диски, которые предоставляли участники с расчетом цены, и проверили даты создания документов.
- акцентировали внимание на дату прохождения учебы. Якобы обязаны были (не имея порядка обучения) пройти обучение по новому законодательству.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 08 Ноя 2010, 22:31 Ответить с цитатой

teona писал(а):

- акцентировали внимание на дату прохождения учебы. Якобы обязаны были (не имея порядка обучения) пройти обучение по новому законодательству.




ROFL Придурки, пускай свою Методику по проверкам читают
Цитата:
2.4. Проте необхідно врахувати, що з 02.04.2008 р. і на теперішній час уповноваженим органом не розроблено нормативні документи, що регулюють питання проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель (повторного навчання або підвищення кваліфікації), розроблені уповноваженим органом.

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
medtechnik
Репутация: 63 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 889
Откуда: Киев
Сообщение 09 Ноя 2010, 09:25 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):
teona писал(а):

- акцентировали внимание на дату прохождения учебы. Якобы обязаны были (не имея порядка обучения) пройти обучение по новому законодательству.




ROFL Придурки, пускай свою Методику по проверкам читают
Цитата:
2.4. Проте необхідно врахувати, що з 02.04.2008 р. і на теперішній час уповноваженим органом не розроблено нормативні документи, що регулюють питання проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель (повторного навчання або підвищення кваліфікації), розроблені уповноваженим органом.

Насчёт своих же методик - меня потрясло ДКУ, когда мне на вопрос о документах, которые необходимы для регистрации договоров, согласно их же методичке ответило: "А зачем вы наши внутренние приказы читаете, они не для вас"

_________________
Жизнь хитра! Когда у меня на руках все карты она начинает играть в шахматы...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 09 Ноя 2010, 09:42 Ответить с цитатой

medtechnik писал(а):

Насчёт своих же методик - меня потрясло ДКУ, когда мне на вопрос о документах, которые необходимы для регистрации договоров, согласно их же методичке ответило: "А зачем вы наши внутренние приказы читаете, они не для вас"


Так, а в чем ж разногласия с Казной возникли Cool

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
medtechnik
Репутация: 63 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 889
Откуда: Киев
Сообщение 09 Ноя 2010, 14:12 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):
medtechnik писал(а):

Насчёт своих же методик - меня потрясло ДКУ, когда мне на вопрос о документах, которые необходимы для регистрации договоров, согласно их же методичке ответило: "А зачем вы наши внутренние приказы читаете, они не для вас"


Так, а в чем ж разногласия с Казной возникли Cool

Неправильно указал дату акцепта в объявлении о результатах Sad казна потребовала перепечатать. Что-бы этого не делать предложил им дать этот "вытяг", ссылаясь на их же приказ - не согласились

_________________
Жизнь хитра! Когда у меня на руках все карты она начинает играть в шахматы...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт
Эксперт


Зарегистрирован: 03.02.2009
Сообщения: 2365
Сообщение 17 Ноя 2010, 19:19 Ответить с цитатой

мы не потребовали от участников никаких документов по ст.17, но предупредили "у разі наявності підстав, що наведено у ч.1 пп.2, 4, 5 статті 17 Закону, учасник повинен письмово поінформувати Замовника торгів". сейчас прокуратура активно настаивает, чтобы виновных наказали. как считаете, у нас есть шансы отбиться?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tatyana79
Репутация: 73 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 09.07.2010
Сообщения: 929
Сообщение 23 Ноя 2010, 02:43 Ответить с цитатой

Странно. Разве в Законе указано, что мы обязаны требовать? А нам на семинаре говорили, хотите запрашиваете у участников. Хотите, потом, во время проведения рассмотрения и оценки делаете запросы в соответствующие органы сами. Притом сказали, что можно проверять не всех, а только победителя, или на всякий случай, первых 2-х претендентов на победителя.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tatyana79
Репутация: 73 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 09.07.2010
Сообщения: 929
Сообщение 29 Ноя 2010, 19:23 Ответить с цитатой

Предлагаю: у кого проходит проверка - делиться итогами и какие аргументы помогли отбиться (наверняка уважаемые КРУшники нашли целую кулу лазеек, помимо акцепта, как завалить заказчика).
Кто готовиться к проверке - пишут сомнения в проведенной закупке, коллеги помогают искать выход.
Юристы приветствуются. Мне кажется достаточно конструктивно.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
panda
Репутация: 43 [ ? ]
Админ


Зарегистрирован: 12.10.2006
Сообщения: 1211
Откуда: Ukraine
Сообщение 29 Ноя 2010, 22:04 Ответить с цитатой

tatyana79 писал(а):
Предлагаю: у кого проходит проверка - делиться итогами и какие аргументы помогли отбиться (наверняка уважаемые КРУшники нашли целую кулу лазеек, помимо акцепта, как завалить заказчика).
Кто готовиться к проверке - пишут сомнения в проведенной закупке, коллеги помогают искать выход.
Юристы приветствуются. Мне кажется достаточно конструктивно.

Закон виписаний таким чином, а також ВДЗ працює в такому режимі, що, нажаль, аргументи лише у перевіряючих.

Якби замовники не були інертними то підняли б хвилю, а виходячи з реалій в кожного "своя хата з краю - нічого не знаю"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
bortniks
Репутация: 24 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 19.03.2008
Сообщения: 1118
Откуда: Киев
Сообщение 22 Дек 2010, 12:06 Ответить с цитатой

Такая ситуация. Начали процедуру ОТ в ноябре 2009 года. закончили в 2010 году. Отображена процедура в плане 2009 года. Проверка пишет нарушение,что мол провели процедуру без отображения ее в плане 2010 года.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fleshka
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 139
Сообщение 22 Дек 2010, 12:13 Ответить с цитатой

а чем они аргументируют отображение в плане 2010 года?
ведь процедура начата была в 2009, вот в плане на 2009 и должна быть отображена. ведь в форме годового плана есть графа "орієнтовний початок проведення процедури"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт
Эксперт


Зарегистрирован: 03.02.2009
Сообщения: 2365
Сообщение 22 Дек 2010, 12:26 Ответить с цитатой

bortniks писал(а):
Такая ситуация. Начали процедуру ОТ в ноябре 2009 года. закончили в 2010 году. Отображена процедура в плане 2009 года. Проверка пишет нарушение,что мол провели процедуру без отображения ее в плане 2010 года.


на протяжении года существует только один годовой план, два их быть никак не может. в 2009 году Вы отобразили все начатые процедуры в годовом плане 2009 и были правы
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  След.
Страница 4 из 24

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


TenderGid.UA