Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Нужна помощь!
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 50, 51, 52  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Архив Тендерные процедуры
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 03 Июл 2009, 13:07 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):

имеется в виду внутреннее положение о заключении договоров Smile)


Я ж и говорю, интересное оно у Вас Smile

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
game1234
Репутация: 19 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 507
Сообщение 03 Июл 2009, 13:39 Ответить с цитатой

Шановні колеги!
Доброго дня .
Була така постанова КМУ від 25.03.2009 №267 про внесення змін до постанови КМУ 27.12.2008 № 1138 Про реєстрацію цін на окремі види продукції.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 грудня 2008 р. N 1138
Київ
Про реєстрацію цін на окремі види продукції
Із змінами і доповненнями, внесеними
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 березня 2009 року N 267
З метою моніторингу цінової ситуації на ринку будівельних матеріалів, нафтопродуктів, гірничорудної, вугільної і металургійної продукції та врахування його результатів під час використання коштів державного бюджету та державних підприємств Кабінет Міністрів України постановляє:
(вступна частина із змінами, внесеними згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)
1. Установити, що ціни на будівельні матеріали, нафтопродукти, гірничорудну, вугільну та металургійну продукцію, які виробляються вітчизняними підприємствами за кодами, зазначеними в затвердженій Державним комітетом статистики номенклатурі продукції промисловості, згідно з додатком і реалізуються суб'єктами господарювання - резидентами суб'єктам, що використовують для розрахунків за таку продукцію кошти державного бюджету, та державним підприємствам, підлягають реєстрації.
(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)
2. Затвердити Порядок реєстрації цін на будівельні матеріали, нафтопродукти, гірничорудну, вугільну та металургійну продукцію, що додається.
(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)

Прем'єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО
шановне панство може у когось є зсилка на електронну версію зазначеної номенклатури, пліз поділіться

_________________
Si cum simulacris pugnas. oblivisceris se ferram manu tenere.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
bukinist
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 20.12.2006
Сообщения: 179
Сообщение 03 Июл 2009, 14:17 Ответить с цитатой

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 грудня 2008 р. N 1138
Київ
Про реєстрацію цін на окремі види продукції
Із змінами і доповненнями, внесеними
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 березня 2009 року N 267
З метою моніторингу цінової ситуації на ринку будівельних матеріалів, нафтопродуктів, гірничорудної, вугільної і металургійної продукції та врахування його результатів під час використання коштів державного бюджету та державних підприємств Кабінет Міністрів України постановляє:
(вступна частина із змінами, внесеними згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)
1. Установити, що ціни на будівельні матеріали, нафтопродукти, гірничорудну, вугільну та металургійну продукцію, які виробляються вітчизняними підприємствами за кодами, зазначеними в затвердженій Державним комітетом статистики номенклатурі продукції промисловості, згідно з додатком і реалізуються суб'єктами господарювання - резидентами суб'єктам, що використовують для розрахунків за таку продукцію кошти державного бюджету, та державним підприємствам, підлягають реєстрації.
(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)
2. Затвердити Порядок реєстрації цін на будівельні матеріали, нафтопродукти, гірничорудну, вугільну та металургійну продукцію, що додається.
(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)

Прем'єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО


Інд. 21

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2008 р. N 1138


ПЕРЕЛІК
кодів будівельних матеріалів, нафтопродуктів, гірничорудної, вугільної та металургійної продукції, ціни на які підлягають реєстрації
10.10.11
10.10.12
10.20.10
13.10.10.300 - 13.10.10.520
13.20.16.942D
14.12.10.510
14.12.20.710
14.12.20.720
14.21.11
14.21.12
14.22.1
21.12.56.100
23.10.10.310
23.20.11
23.20.15.500
23.20.17.500
23.20.17.700
23.20.32.520
23.20.32.530
26.14.12
26.26.11
26.26.12
26.26.13
26.40.11
26.51.1
26.65.12.300
26.82.12.530
27.10.13.200 - 27.10.13.220
27.10.20.100 - 27.10.20.990
27.10.31.200 - 27.10.31.500
27.10.32.000 - 27.10.32.500
27.10.33.200 - 27.10.33.500
27.10.41.100 - 27.10.41.500
27.10.42.000
27.10.43.100 - 27.10.43.300
27.10.50.100
27.10.50.200
27.10.60.200 - 27.10.60.500
27.10.71.100 - 27.10.71.300
27.10.72.100- 27.10.72.800
27.10.81.100 - 27.10.81.900
27.10.82.100
27.10.82.900
27.10.83.100 - 27.10.83.900
27.10.91.100 - 27.10.91.300
27.10.92.100 - 27.10.92.420
27.22.10.300 - 27.22.10.559
27.31.10.100 - 27.31.10.700
27.31.20.100 - 27.31.20.700
27.31.30.300
27.31.30.500
27.32.10.100 - 27.32.10.380
27.32.20.100 - 27.32.20.280
27.33.10
27.33.11.300 - 27.33.11.700
27.33.12.000
27.34.11.300 - 27.34.11.750
27.34.12.300 - 27.34.12.590
27.45.30.430
35.20.40.300


(додаток із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2008 р. N 1138


ПОРЯДОК
реєстрації цін на будівельні матеріали, нафтопродукти, гірничорудну, вугільну та металургійну продукцію
(назва із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)
1. Цей Порядок визначає механізм реєстрації цін на будівельні матеріали, нафтопродукти, гірничорудну, вугільну та металургійну продукцію, які виробляються вітчизняними підприємствами за кодами, зазначеними в затвердженій Держкомстатом номенклатурі продукції промисловості, згідно з додатком до цієї постанови (далі - продукція) і реалізуються суб'єктами господарювання - резидентами суб'єктам, що використовують для розрахунків за таку продукцію кошти державного бюджету, та державним підприємствам.
(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)
2. Реєстрацію цін на продукцію проводить Мінекономіки з метою моніторингу ситуації на ринку продукції та створення бази відповідних даних.
3. Для реєстрації цін суб'єкти господарювання, що мають намір реалізовувати продукцію суб'єктам, що використовують для розрахунків за таку продукцію кошти державного бюджету, та державним підприємствам, інформують Мінекономіки про складову калькуляції (визначення ціни) на продукцію.
4. У заяві про реєстрацію цін на продукцію, яку подає суб'єкт господарювання до Мінекономіки, зазначається найменування та адреса суб'єкта, його ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, найменування, сорт, марка, національний стандарт, за яким виготовляється продукція, а також її код відповідно до номенклатури продукції промисловості, затвердженої Держкомстатом.
До заяви додаються:
калькуляція (визначення ціни) за формою згідно з додатком;
довідка про фактичну та плановану рентабельність виробництва.
Зазначені документи засвідчуються підписом керівника суб'єкта господарювання та скріплюються печаткою.
5. Рішення про реєстрацію цін на продукцію або про відмову у реєстрації приймається Мінекономіки у дводенний строк з дати надходження заяви про реєстрацію цін.
Про рішення суб'єктові господарювання письмово повідомляється у одноденний строк після його прийняття.
6. Підставою для відмови Мінекономіки у реєстрації цін на продукцію є неподання суб'єктом господарювання документів, зазначених у пункті 4 цього Порядку, або неналежне їх оформлення.
Рішення про відмову у реєстрації цін на продукцію може бути оскаржено в установленому законодавством порядку.
7. Дані реєстру цін на продукцію розміщуються на офіційному веб-сайті Мінекономіки.

Додаток
до Порядку


Підприємство ____________________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання - резидента)


КАЛЬКУЛЯЦІЯ
(визначення ціни)
на ____________ 20__ рік
(період)
_______________________________________________________________________________________
(повне найменування продукції)
Код продукції ___________________________________________________________________
(відповідно до номенклатури продукції промисловості, затвердженої Держкомстатом)
Діюча ціна ___________________ гривень _____________ копійок
Калькуляційна одиниця ___________________________________


Шифр рядка Найменування статті калькуляції Одиниця виміру На одиницю продукції, гривень та копійок
01 Матеріальні витрати
01.1 Сировина та матеріали
01.2 Напівфабрикати та комплектувальні вироби, роботи і послуги виробничого характеру, що закуповуються
01.3 Паливно-енергетичні матеріали на технологічні цілі
01.4 Зворотні відходи
02 Витрати з оплати праці
03 Відрахування на соціальні заходи
04 Витрати з утримання та експлуатації устатковання
05 Загальновиробничі витрати
06 Супутня продукція
07 Виробнича собівартість
Сума рядків [(01.1 + 01.2 + 01.3) -
- 01.4) + 02 + 03 + 04 + 05)] - 06
08 Адміністративні витрати
09 Витрати із збуту
10 Прибуток
11 Ціна
Сума рядків (07 + 08 + 09 + 10)


Примітка. Ціна продукції визначена без врахування витрат на завантаження та транспортування.

_____________________
(найменування посади) ________
(підпис) _________________________
(ініціали та прізвище)
М. П.


(додаток із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 р. N 267)
____________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
game1234
Репутация: 19 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 507
Сообщение 03 Июл 2009, 15:03 Ответить с цитатой

дякую за відповідь але я мав на увазі саму повну номенклатуру з розшифровками Smile
наразі знайшов сам у лізі

_________________
Si cum simulacris pugnas. oblivisceris se ferram manu tenere.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 03 Июл 2009, 16:00 Ответить с цитатой

bukinist писал(а):
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 грудня 2008 р. N 1138
Київ
Про реєстрацію цін на окремі види продукції
_

То була стара Постанова, а зараз вже новіша (Мінрегіон. розвитку та будівництва № 9/11-750 від 27.05.09), до якої добавились будівельні матеріали Sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Dankaa
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 16.10.2008
Сообщения: 16
Сообщение 06 Июл 2009, 22:00 Ответить с цитатой

Допоможіть, будь-ласка, розібратися!
При оцінці ТП в Учасника №1 - 97,3 баллів;
в Учасника № 2 - 97,8 баллів, але при майже одинаковій кількості балів в Учасника №1 ціна нижча, ніж в №2. Як правильно визначити переможця?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 07 Июл 2009, 06:35 Ответить с цитатой

Згідно з методикою оцінки, яка закладена у ТД
Тобто переможцем стае учасник №1
Якщо, Вас це не влаштовує - відхиляйте усі тендерні пропозиції (якщо така можилвість передбачена у ТД) і проводьте нові торги, але тепер у тендерній документації єдиним критерієм оцінки записуйте ціну.

p.s. на мою думку взагалі такі критерії як строк поставки або умови розрахунків - не що інше, як можливість маніпулювання результатами торгів з боку замовника: ці дані, відповідно до Положення, під час розкриття можуть не оголошуватися - а отже, пізніше коригуватися для "потрібного" учасника ("строк поставки - 1 секунда, відстрочка платежів - 365 днів") з подальшим коригуванням договору

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 07 Июл 2009, 07:00 Ответить с цитатой

Dankaa писал(а):
Допоможіть, будь-ласка, розібратися!
При оцінці ТП в Учасника №1 - 97,3 баллів;
в Учасника № 2 - 97,8 баллів, але при майже одинаковій кількості балів в Учасника №1 ціна нижча, ніж в №2. Як правильно визначити переможця?

Судя по всему неправильно посчитано. Ведь 97,8 и 97,3 - это сумма балов? а побеждать должен Участник с бОльшей суммой баллов (как скажет ниже тов. Jamm Smile.


Последний раз редактировалось: Jyrcom (07 Июл 2009, 07:33), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jamm
Репутация: 10 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 25.07.2008
Сообщения: 458
Сообщение 07 Июл 2009, 07:11 Ответить с цитатой

Dankaa писал(а):
Допоможіть, будь-ласка, розібратися!
При оцінці ТП в Учасника №1 - 97,3 баллів;
в Учасника № 2 - 97,8 баллів, але при майже одинаковій кількості балів в Учасника №1 ціна нижча, ніж в №2. Як правильно визначити переможця?


як видно із балів переміг учасник №2, так як у нього більше балів. Не завжди перемагає той, у кого меньша ціна - для цього існують і інші критерії оцінки

_________________
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 07 Июл 2009, 09:14 Ответить с цитатой

Хоча в Положенні не зовсім однозначно написано:
п. 66. Замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
А якщо замовник порахує "найбільш економічно вигідною" якраз ту ТП де менша ціна!?
Це, звичайно, чіпляння до слів, але як кажуть: "Що написано пером..." Smile
Для неповторення такої ситуацій, яку описала Данкаа, мені здається, потрібно поставити на критерій "Ціна" балів 90-95, а решта на інші критерії (хоч badman2 написа, що інші критерії є "нічим іншим як маніпулюванням результатами торгів" вони всетаки потрібні щоб не виникало зайвих питань в перевіряючих, а коли вони будуть на стільки малі то ролі не зіграють вирішальної)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tenderzavod
Репутация: 1 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 13.04.2009
Сообщения: 53
Откуда: Харьков
Сообщение 07 Июл 2009, 09:47 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
Хоча в Положенні не зовсім однозначно написано:
п. 66. Замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
А якщо замовник порахує "найбільш економічно вигідною" якраз ту ТП де менша ціна!?
Це, звичайно, чіпляння до слів, але як кажуть: "Що написано пером..." Smile
Для неповторення такої ситуацій, яку описала Данкаа, мені здається, потрібно поставити на критерій "Ціна" балів 90-95, а решта на інші критерії (хоч badman2 написа, що інші критерії є "нічим іншим як маніпулюванням результатами торгів" вони всетаки потрібні щоб не виникало зайвих питань в перевіряючих, а коли вони будуть на стільки малі то ролі не зіграють вирішальної)


Вы не правильно выделили жирным шрифтом. Нужно так:
найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

а критерии оценки вы сами и написали. Значит вы сами сказали в ТД, что для вас экономически выгодно не только цена...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bukinist
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 20.12.2006
Сообщения: 179
Сообщение 07 Июл 2009, 12:18 Ответить с цитатой

Для Jyrcom.

Постановление КМ от 27.12.2008 - действующее.
Письмо Минрегионстроя от 27.05.2009 №9/11-750 "Про визначення вартості матеріальних ресурсів при обчисленні вартості будівництва в умовах подолання фінансової кризи" касается только регулирования цен на строительные материалы.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Dankaa
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 16.10.2008
Сообщения: 16
Сообщение 07 Июл 2009, 12:50 Ответить с цитатой

В мене така ситуація: на розкритті голова ТК помилково оголосив строк виконання робіт - 55 днів. При детальній оцінці я виявляю, що строк виконання робіт-35 днів, а нижче строкою написано - 55 днів при поганих погодніх умовах. Мої дії : я виправляю в протоколі розкриття з 55 на 35 і оцінюю пропозиції, де учасник з меншою ціною виходить зі 100 балами. Через кілька днів після акцепту приходять дядьки з УДСБЕЗ і кажуть, що була скарга на те що ми не правильно оцінили і починається - допитти і тому подібне. На їхнє прохання я рахую не 35, а 55 днів і виходить 97.3 та 97.8 балів, тобто виходить на 0.5 більше в ображеного учасника. Не знаю чим все закінчиться, але прцедура неприємна.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 07 Июл 2009, 13:32 Ответить с цитатой

Dankaa писал(а):
В мене така ситуація: на розкритті голова ТК помилково оголосив строк виконання робіт - 55 днів. При детальній оцінці я виявляю, що строк виконання робіт-35 днів, а нижче строкою написано - 55 днів при поганих погодніх умовах. Мої дії : я виправляю в протоколі розкриття з 55 на 35 і оцінюю пропозиції, де учасник з меншою ціною виходить зі 100 балами. Через кілька днів після акцепту приходять дядьки з УДСБЕЗ і кажуть, що була скарга на те що ми не правильно оцінили і починається - допитти і тому подібне. На їхнє прохання я рахую не 35, а 55 днів і виходить 97.3 та 97.8 балів, тобто виходить на 0.5 більше в ображеного учасника. Не знаю чим все закінчиться, але прцедура неприємна.

Ставте один строк виконання, але із запасом - тоді не буде виникати таких проблем!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 07 Июл 2009, 14:13 Ответить с цитатой

bukinist писал(а):
Для Jyrcom.

Постановление КМ от 27.12.2008 - действующее.
Письмо Минрегионстроя от 27.05.2009 №9/11-750 "Про визначення вартості матеріальних ресурсів при обчисленні вартості будівництва в умовах подолання фінансової кризи" касается только регулирования цен на строительные материалы.

Спасибо, знаю Sad "Наш резмерчик"... Вот только не понятные коды там какие то...А некоторых в Державном классификаторе вообще нету...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 07 Июл 2009, 14:19 Ответить с цитатой

Dankaa писал(а):
На їхнє прохання я рахую не 35, а 55 днів і виходить 97.3 та 97.8 балів, тобто виходить на 0.5 більше в ображеного учасника

не пойму... если у обиженного участника "на 0,5 балла больше" то он же выиграл...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 07 Июл 2009, 14:46 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
не пойму... если у обиженного участника "на 0,5 балла больше" то он же выиграл...

Напевно якраз від нього і поступила скарга! "Хлопці" порахували, що при таких розкладах виграють і подумали чому б не скористатись такою можливістю (тим більше, зважаючи на оперативність всієї процедури - в них явно були знайомі люди "там де треба") Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
medtechnik
Репутация: 63 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 889
Откуда: Киев
Сообщение 07 Июл 2009, 15:11 Ответить с цитатой

Dankaa писал(а):
В мене така ситуація: на розкритті голова ТК помилково оголосив строк виконання робіт - 55 днів. При детальній оцінці я виявляю, що строк виконання робіт-35 днів, а нижче строкою написано - 55 днів при поганих погодніх умовах. Мої дії : я виправляю в протоколі розкриття з 55 на 35 і оцінюю пропозиції, де учасник з меншою ціною виходить зі 100 балами. Через кілька днів після акцепту приходять дядьки з УДСБЕЗ і кажуть, що була скарга на те що ми не правильно оцінили і починається - допитти і тому подібне. На їхнє прохання я рахую не 35, а 55 днів і виходить 97.3 та 97.8 балів, тобто виходить на 0.5 більше в ображеного учасника. Не знаю чим все закінчиться, але прцедура неприємна.

А причём здесь УДСБЕЗ? Какое отношение они имеют к этой жалобе? У нас по-моему жалобами занимается Минэкономики. Заключайте договор а потом пусть суд разбирается. И вообще, зачем на раскрытии оглашать что-либо кроме наименования, адреса и цены участника - меньше информации так и меньше вопросов.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Haide
Репутация: 33 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 19.06.2008
Сообщения: 260
Сообщение 07 Июл 2009, 16:13 Ответить с цитатой

К вопросу о определении, какое именно предложение будет "найбільш економічно вигідне за результатами оцінки".

Торги. 2 лота. Допускаем, что заказчик не стал мудрствовать и поставил размер тендерного обеспечения строго равным 1% от предполагаемой суммы закупки. Размер гарантии по лоту 1 - 50000, по лоту 2 - 3000, из чего мы логично можем определить эти самые обьемы закупки.

Методика оценки данных торгов предусматривает критерий "Строк виконання" с удельным весом в 15 баллов и не пропорциональным, а ступенчатым исчислением. Т.е. при сроке до 50дней - 15 баллов, 51-80 - 10, 81-100 - 5. Я даже не задаюсь вопросом, как заказчик определял эти самые баллы сообразно своему пониманию, пусть это останется на его совести.

Самый главный вопрос для меня заключается в следующем: как можно по данной методике сравнивать предложения по двум лотам, заведомо зная что объем (а следовательно, и срок выполнения работ) в разы ниже по второму лоту относительно первого, но при этом уравнивая критерии? И, соответственно, будет ли это поводом для обжалования...

_________________
Суровые годы проходят
Борьбы за свободу страны.
За ними другие приходят
Они будут тоже трудны...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 08 Июл 2009, 06:38 Ответить с цитатой

Haide писал(а):

Т.е. при сроке до 50дней - 15 баллов, 51-80 - 10, 81-100 - 5. Я даже не задаюсь вопросом, как заказчик определял эти самые баллы сообразно своему пониманию, пусть это останется на его совести.

И, соответственно, будет ли это поводом для обжалования...

А что обжаловать? Уже на форумах была и статистика с МЭ по удовлетворению исков и о прописанных в ТД "красных трусах"... Razz
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jamm
Репутация: 10 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 25.07.2008
Сообщения: 458
Сообщение 08 Июл 2009, 08:14 Ответить с цитатой

Haide писал(а):
К вопросу о определении, какое именно предложение будет "найбільш економічно вигідне за результатами оцінки".

Торги. 2 лота. Допускаем, что заказчик не стал мудрствовать и поставил размер тендерного обеспечения строго равным 1% от предполагаемой суммы закупки. Размер гарантии по лоту 1 - 50000, по лоту 2 - 3000, из чего мы логично можем определить эти самые обьемы закупки.

Методика оценки данных торгов предусматривает критерий "Строк виконання" с удельным весом в 15 баллов и не пропорциональным, а ступенчатым исчислением. Т.е. при сроке до 50дней - 15 баллов, 51-80 - 10, 81-100 - 5. Я даже не задаюсь вопросом, как заказчик определял эти самые баллы сообразно своему пониманию, пусть это останется на его совести.

Самый главный вопрос для меня заключается в следующем: как можно по данной методике сравнивать предложения по двум лотам, заведомо зная что объем (а следовательно, и срок выполнения работ) в разы ниже по второму лоту относительно первого, но при этом уравнивая критерии? И, соответственно, будет ли это поводом для обжалования...


не бачу підстав для оскарження. По суті замовник не захотів заморачуватися. Якщо так, то просто по 2 лоту у всіх учасників буде 15 балів (максимум) по критерію "Строк виконання"

_________________
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Haide
Репутация: 33 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 19.06.2008
Сообщения: 260
Сообщение 08 Июл 2009, 08:30 Ответить с цитатой

Вот так и приземлили... и не поноешь Crying or Very sad То, что обжаловать нет смысла - уже практически неоспоримый факт, и статистику расмотрения жалоб МЭ я помню... Но методы влияния на происходящее хочется найти Smile

Еще занятный оценочный критерий в ТД на строительство - "Наявність власного виробництва будівельних матеріалів", 15 баллов. Что там о красных трусах? Smile

_________________
Суровые годы проходят
Борьбы за свободу страны.
За ними другие приходят
Они будут тоже трудны...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jamm
Репутация: 10 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 25.07.2008
Сообщения: 458
Сообщение 08 Июл 2009, 09:50 Ответить с цитатой

Haide писал(а):
Вот так и приземлили... и не поноешь Crying or Very sad То, что обжаловать нет смысла - уже практически неоспоримый факт, и статистику расмотрения жалоб МЭ я помню... Но методы влияния на происходящее хочется найти Smile

Еще занятный оценочный критерий в ТД на строительство - "Наявність власного виробництва будівельних матеріалів", 15 баллов. Что там о красных трусах? Smile


почнемо з того, що даний критерій не можу бути критерієм оцінки, перелік яких визначено в п.24 Положення, тому що даного критерію там немає, а він (цей перелік) є вичерпний. Включати його просто як вимогу в ТД теж вважаю неправильним, оскільки на мою думку він є таким, що обмежує конкуренцію серед учасників. Особисто я, натрапивши на ньго в ТД, писав би листа замовнику з проханням виключити його, а якби це не подіяло - тоді б скаргу до Мінекономіки (+паралельно до різних контролюючих органів, враховуючи статистику розгляду скарг міністерством)

_________________
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Haide
Репутация: 33 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 19.06.2008
Сообщения: 260
Сообщение 08 Июл 2009, 10:18 Ответить с цитатой

Гм. То, что список в п. 56 Положения содержит исчерпывающе все критерии, я бы поставил под сомнения. Исключительной ясности в этом нету, но аргумент "за" - второй абзац данного пункта:
"Критеріями оцінки можуть бути, зокрема"
Вот это словцо и наводит на подобные мысли. Думаю, заказчик все же вправе измышлять другие критерии оценки, если сумеет обьективно обосновать и доказать их влияние на экономическую выгоду.

По поводу методов. Письмо заказчику и ответ на него имеются. Ответ вообще из разряда шедевров, достойных собирательства в отдельную папку - уровня "у нас все в порядке, потому что у нас все в порядке, потому что у нас просто не может быть не все в порядке".
Далее, как Вы совершенно верно подметили, первая пришедшая мысль касалась антиконкурентных действий. Наш родной местный АМК на заявления ответил "пардон, но это не наша вотчина, мы занимаемся только антиконкурентными согласованными действиями участников", и ссылки на п. 93 их ни разу не впечатлили Smile МЭ - вообще ИМХО бесперспективный для обжалования орган. В прокуратуру еще не писал, но руки чешутся.

_________________
Суровые годы проходят
Борьбы за свободу страны.
За ними другие приходят
Они будут тоже трудны...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
bukinist
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 20.12.2006
Сообщения: 179
Сообщение 08 Июл 2009, 12:21 Ответить с цитатой

Даже, если Заказчик определил критерием "наявність власного виробництва будівельних материалів" (что конечно не верно), то как он определил для такого критерия методику оценки? Если методика отсутсвует или не верна - в наличии нарушение законодательства (см. 5) п.38 Положения).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Архив Тендерные процедуры Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 50, 51, 52  След.
Страница 37 из 52

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen