Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
обсуждение законопроекта по госзакупкам !!!
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 28, 29, 30  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Gelena
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 18.12.2008
Сообщения: 133
Сообщение 31 Мар 2009, 13:50 Ответить с цитатой

Кабм ін створи в робочу групу з доопрацювання законопроекту про держзакупівлі

Кабінет Міністрів створив робочу групу для доопрацювання законопроекту «Про проведення закупівель товарів і послуг за державні кошти». Про це на зустрічі з послами країн «Великої сімки» (G7) сказала прем"єр-міністр Юлія Тимошенко, передають «Українські новини».

Прем"єр відзначила, що Кабмін планував включити даний законопроект до пакету антикризових законопроектів для продовження співпраці з Міжнародним валютним фондом, проте він ще вимагає доопрацювання.

«Цей законопроект ще не допрацьований, і ми створили спеціальну робочу групу, яка доводитиме цей законопроект до необхідного стану», - сказала Тимошенко.

При цьому вона відзначила, що найближчими тижнями Кабмін обов"язково розгляне даний законопроект.


Нагадаємо, зараз діє положення про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затверджене Кабміном у жовтні 2008 року.


20 березня 2008 року Рада відмінила закон «Про закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти» і доручила уряду затвердити тимчасове положення про держзакупівлі.

http://www.ukranews.com/ukr/article/189125.html
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
TENDER_LADY_BOSS
Репутация: 2 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 14.05.2008
Сообщения: 123
Сообщение 01 Апр 2009, 11:19 Ответить с цитатой

А у кого есть текст законопроэкта, ато просмотрела все и не могу найти, дайте плиз ссылочку Embarassed
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 01 Апр 2009, 11:40 Ответить с цитатой

TENDER_LADY_BOSS писал(а):
А у кого есть текст законопроэкта, ато просмотрела все и не могу найти, дайте плиз ссылочку Embarassed

http://www.rada.gov.ua/zakon/new/WR/WR310309.htm
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Rascolnikov
Репутация: 30 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 06.02.2008
Сообщения: 414
Откуда: Луганск-Киев
Сообщение 05 Апр 2009, 10:55 Ответить с цитатой

Марусов жжОт

http://www.dt.ua/1000/1550/65856/

Поки по всій країні відбуваються акти самоспалень через кілька тисяч невиданого депозиту, у Верховній Раді та Кабінеті міністрів розігрується черговий акт п’єси на мільярди гривень. У центрі дійства — законопроект про державні закупівлі. Його автори з комітету ВР з питань економічної політики знову пропонують загальнонаціональну сумнівну схему. І завчено повторюють свої старі сценічні ходи та штампи, звертаючи мало уваги на нових глядачів і акторів — Світовий банк, Європейську комісію, СОТ, МВФ... А даремно! Без їхніх оплесків може зірватися не тільки сама п’єса. Не дай Боже, розвалиться весь прогнилий театр.

З березня минулого року Україна живе без закону про держзакупівлі. Корупційний закон народні депутати скасували й доручили Кабміну прийняти Тимчасове положення, що той і зробив. У травні в першому читанні був ухвалений законопроект №2263-1. Його мав доопрацювати парламентський комітет з питань економічної політики. Точніше, підкомітет з питань регулювання ринку держзакупівель, держзамовлення, конкурсів і діяльності держпідприємств на чолі з Антоном Яценком (БЮТ), колишнім віце-президентом Тендерної палати (ТПУ), першозасновником ТОВ «Європейське консалтингове агентство» («ЄКА») і одним із трьох найлютіших «Ворогів преси 2007». Саме ТПУ і «ЄКА» перебували в центрі обвинувачень у тендерній корупції.

У комітеті молодий бютівець опинився в оточенні «тендерних президентів». Голова комітету — О.Ткаченко (КПУ, колись почесний президент ТПУ), С.Осика (БЮТ, колишній голова Ревізійної комісії ТПУ), О.Лукашук (БЮТ, колишній член наглядової ради ТПУ). Останній очолив підкомітет з питань держрегулювання бухгалтерського обліку, аудиторської діяльності.

З травня комітет ВР ніяк не виявляв себе в сфері держзакупівель. Щоправда, він або його члени тією чи іншою мірою брали участь у просуванні ряду законопроектів в інших сферах: аудиторської та оцінної діяльності, держзамовлення, електронної звітності. Про їхній корупційний потенціал неодноразово писало «ДТ» (№36, 2008 р., №3, 2009 р.). Останнім хітом став законопроект №0924 про єдиний соціальний внесок (співавторами виступили регіонали В.Хара і М.Па­пієв). А «цікаву схему» із поданням електронної податкової звітності почали відпрацьовувати вже на рівні ДПАУ (див. «ДТ», №3 і 5, 2009 р.). Загалом, пусти цапів у город...

На рівні виконавчої влади роботу над редакцією закону поклали на Міністерство економіки та Департамент державних закупівель. Відповідно до Тимчасового положення, міністерство стало спеціальним уповноваженим органом у сфері держзакупівель.

Втім, до жовтня 2008 року Департамент був фактично позбавлений повноважень з узгодження закупівель в одного виконавця. Цим займалася консультативно-методична рада, до якої входили народні депутати з комітетів ВР з питань економічної політики та з питань боротьби з оргзлочинністю і корупцією
(А.Пшонка).

Такі комісії з участю нардепів, чиновників і ТПУ процвітали в 2006—2008 роках — при Рахунковій палаті, при Антимонопольному комітеті. Оригінальний український винахід для задоволення інтересів народних обранців і співтоваришів: контроль відсутній, відповідальності жодної.

Приступивши до виконання обов’язків, міністерство зіштовхнулося з бажанням відібрати в нього повноваження на користь ГоловКРУ. Влітку 2008 року з подачі О.Турчинова починається епопея з постановою «Про деякі заходи для посилення державного фінансового контролю». Сенс ідеї простий: зробити міністерство «весільним генералом», а ГоловКРУ передати ключові повноваження і відродити елементи тендерної схеми 2005—2008 років (див. ДТ, №30, 2008 р.). Показово, що в ГоловКРУ «приземлився» колишній голова правління ТПУ В.Лаба. Після його переведення ревізорський департамент з контролю держзакупівель очолила Т.Дергалюк. Її син Андрій виступав у судах представником «ЄКА» та інших «консультантів»...

З 2008 року держзакупівлі стають предметом домовленостей із міжнародними гравцями. Вступивши до СОТ, Україна зобов’язалася приєднатися до Угоди про держзакупівлі цієї організації. Наприкінці лютого цього року вона домоглася офіційного статусу спостерігача в рамках угоди.

Переговори про створення зони вільної торгівлі з Європейським Союзом присвячені, серед іншого, гармонізації українського законодавства в сфері держзакупівель із відповідними директивами ЄС. Угода з МВФ передбачає, що Україна ухвалить закон про держзакупівлі, який відповідатиме міжнародним стандартам.

Світовий банк зробив прийняття закону однією з умов одержання Україною позики на політику розвитку. Така стисла перед­історія питання.

Ті самі схеми, тільки в профіль

Поки комітет з питань економічної політики освоював нові сфери, фахівці Мінекономіки в співробітництві з експертами СБ розробили базову редакцію законопроекту. Банк визнав її прийнятною, і на початку листопада 2008 року за підписом директора СБ в Україні, Молдові та Білорусі М.Райзера її відіслали в Кабмін. Незабаром її надіслали до комітету ВР із рекомендацією взяти за основу. Листа підписала Юлія Тимошенко.

«ДТ» вдалося отримати копію цього законопроекту. У ньому повністю знищено лазівки для побудови корупційних схем з участю палат, комісій і посередників-консультантів. Зауваження експертів Світового банку стосувалися трьох проблем. По-перше, необхідно чітко розділити «в Уповноваженому органі функції нагляду і розгляду скарг» (тобто скарги залишалися в його веденні). По-друге, позбавити цей орган функцій прямого контролю (для цього є Рахункова палата). І видалити з закону більшу частину винятків.

Позиція СБ явно еволюціонувала з кінця літа — початку осені 2008 року. Тоді його експерти казали про те, що орган з розгляду скарг має бути незалежним і до нього повинні входити незалежні експерти (див. «ДТ», №31, 2008 р.). Еволюція виглядає цілком розумною. Як будь-яка політична партія в Україні неминуче стає схожою на КПРС, так і будь-яка «незалежність» у сфері держзакупівель перетворюється на безконтрольність і безвідповідальність.

Комітет, який очолює О.Ткаченко, активізувався лише цього року. Минулого тижня він розробив до другого читання свій проект. Його копію, офіційно отриману в комітеті, надала «ДТ» Інна Богословська. Нам удалося дістати в комітеті ще дві версії. Вони мало чим відрізняються одна від одної. Одну з них комітет відіслав 25 березня в представництво СБ по Україні, Молдові та Білорусі. І отут закрутилася інтрига.

26 березня CБ своїм листом прем’єр-міністру повідомляє, що отриманий законопроект «не відповідає міжнародній практиці і директивам ЄС, у ньому простежується намір відновити роботу непрозорої і неприйнятної інституціональної структури» (копія листа в розпорядженні «ДТ»). Конкретні причини не пояснюються. М.Райзер рекомендує використовувати проект закону Мінекономіки, а також звернутися до експертів ЄК для забезпечення його відповідності директивам ЄС. Він також пропонує створити спільну робочу групу.

27 березня О.Турчинов доручає створити таку групу в складі першого заступника міністра економіки А.Максюти, заступника міністра фінансів М.По­луденного, народних депутатів С.Осики, О.Плотнікова, старшого фахівця із закупівель Світового банку А.Велогорської і координатора проектів банку В.Сіряченка. З огляду на багатий тендерний досвід С.Осики це схоже на схрещення вовка з трепетною ланню...

Що ж могло викликати таку реакцію Світового банку? Швидше за все, відтворення норм, які містять високий ризик корупційних схем.

По-перше, розгляд скарг передається «незалежному колегіальному органу» — комісії. Із 17 осіб (в іншій версії — 14) дев’ять — це представники органів влади, а вісім — «незалежні фахівці, котрі не є держслужбовцями і не мають стосунку до органів держвлади і підприємств».

Персональний склад комісії затверджує Верховна Рада за поданням Кабінету міністрів. Ротація членів комісії здійснюється кожні три роки.

Організаційно-методичне та інформаційне забезпечення здійснює один із органів держвлади, головним завданням якого є здійснення державного фінансового контролю. Цей орган визначає КМУ.

Очевидними є те саме порушення базового принципу поділу влади і величезний корупційний потенціал...

По-друге, ціна конкурсної пропозиції має відповідати спеціальній методиці її розрахунку, яку затверджує комісія. Вона цілком може запровадити норму про те, що учасники торгів мають надавати якусь оцінку ринкових цін на свій товар, послуги або роботи. А оцінкою займуться «потрібні» приватні оцінювачі. Як ми зазначали вище, комітет ВР уже накопичив скандальний досвід у цій сфері...

У 2006—2008 роках будь-яка юрособа мала право оскаржувати дії/рішення тощо замовника. Це право використовувалося для блокування закупівель і вимагання відкотів із замовника, з імовірного учасника-переможця.

«Тендерний рейдер» знову з’являється в законопроекті комітету. Але норми вибудовано хитріше. «Представникам громадськості і ЗМІ» надають право «у разі виявлення порушень законодавства звертатися в Комісію...» На підставі цих звернень комісія зможе приймати рішення, начебто йдеться про скарги учасників. Тобто вона матиме право блокувати закупівлі...

Разом узяті, ці елементи можуть скласти струнку загальнонаціональну схему відкотів. При цьому її авторами виставлятимуться І.Богословська та І.Горіна. Їхні пропозиції, творчо перероблені, використано для формулювання відповідних норм. Зла іронія полягає в тому, що І.Бо­гословська неодноразово виступала проти таких тендерних схем, у тому числі і у випадку з законопроектом №0924.

У разі прийняття цієї редакції розвиток подій стає легко передбачуваним. Органом, що потурбується про забезпечення комісії, стане ГоловКРУ. Воно зможе розглядати скарги самостійно, без будь-якої комісії. Адже її склад має затвердити Верховна Рада, яку можуть розпустити, блокувати тощо.

«Незалежні фахівці» будуть відібрані комітетом разом з іншими «бенефіціарами» схеми. У результаті депутатська група (вже час впроваджувати новий термін — організована депутатська група, ОДГ) де-факто одержить більшість у комісії і зможе проводити вигідні рішення. Причому ця більшість буде практично «вічною», тому що ротація відбувається раз на три роки...

Про пряники для «колядування»


В існуючих версіях законопроекту містяться норми, що підказують, в який спосіб може збиратися депутатська підтримка. З режиму закону виводяться «госптовариства, у статутному капіталі яких 60 і більше відсотків належать державним підприємствам, і госптовариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%...» Відразу пригадується «Укрнафта» і пов’язаний з нею нардеп від «НУ—НС» Ігор Палиця. А також «Дніпроенерго». Показово, що автором цієї поправки став бютівець Віталій Данилов із комітету з питань паливно-енергетичного комплексу.

Представництво органів влади в Комісії зі скарг варіює за версіями. В окремих присутній Держспоживстандарт. Його голова Лариса Лосюк є давньою соратницею по партії нардепа Юрія Кармазіна...

Тож із цими та іншими пряниками можна сміливо колядувати в сесійному залі.

«Кому война, а кому мать родна»

Минулого тижня з’явилися ознаки підготовки кампанії проти законопроекту СБ—Мінекономіки. У понеділок було заявлено про прес-конференцію А.Яценка на тему «Хто дискредитує Світовий банк і Верховну Раду у сфері держзакупівель?». Її скасували. Акцент став виразнішим у п’ятничному анонсі: «Чи дезінформують керівні особи Міністерства економіки уряд, Верховну Раду, Світовий банк із метою забезпечення корупційних можливостей у сфері держзакупівель?»

Почалося пристрілювання в «жовтих» онлайнових виданнях із повідомленнями голів Рахункової палати і ГоловКРУ про жахливу ситуацію в Мінекономіки. А це ж іще не «заговорили» МВС і ГПУ. Тож ми перебуваємо на початку масованого тиску на Мінекономіки і Світовий банк. З 2005 року жертвами таких кампаній ставали АМКУ, Асоціація міст України та громад, попередній голова ГоловКРУ П.Андрєєв, те саме Мінекономіки тощо. Справжня причина завжди була одна: зламати опір тендерним схемам та їхнім авторам. Чи вистоять Світовий банк і міністерство цього разу? Питання відкрите...

...«Рушницю» тендерної схеми вішали на стіну і чистили представники практично всіх політичних сил. Щоправда, тільки БЮТ додумався взяти його авторів у парламент. Масові муніципальні протести 2007 року, зрив поставок пального для ВПС, проблеми на Чорнобильській і Південно-Українській АЕС... Ці та інші внутрішньоукраїнські «постріли» не змусили здати її в утиль.

Financial Times має вийти з передовицею «Тендерна принцеса»? А «ОРТ» — із передачею про те, як «Україну В.Ющенка» затягує корупційне болото? Чи послам країн ЄС влаштувати виховну розмову з прем’єром, президентом і спікером? Вже не на тему кота Леопольда: «Давайте жити дружно». На більш серйозну, від комісара Коррадо Катані і капітана Гліба Жеглова: «Не крадіть так нахабно у вашої держави! І тоді ми вам допоможемо».

_________________
Природа не терпит пустоты....место, освобожденное одним дураком моментально занимает другой.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Rascolnikov
Репутация: 30 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 06.02.2008
Сообщения: 414
Откуда: Луганск-Киев
Сообщение 05 Апр 2009, 10:58 Ответить с цитатой

http://www.dt.ua/1000/1550/65870/

Світовий банк розкритикував проект закону України про держзакупівлі

Проект закону про державні закупівлі, розроблений до другого читання Комітетом Верховної Ради з питань економічної політики, не відповідає міжнародній практиці та директивам Європейського союзу. Про це йдеться у листі Світового банку від 26 березня на ім’я прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко, текст якого має у своєму розпорядженні «Дзеркало тижня».

У листі СБ повідомляє, що законопроект «не відповідає міжнародній практиці і директивам ЄС, у ньому простежується намір відновити роботу непрозорої і неприйнятної інституційної структури». При цьому, конкретні причини не пояснюються.

Директор СБ в Україні, Молдові й Білорусі Мартін Райзер рекомендує використовувати законопроект, розроблений раніше Міністерством економіки України у співпраці з експертами СБ, а також звернутися до експертів Єврокомісії для забезпечення його відповідності директивам ЄС. Також він запропонував створити спільну робочу групу.

Норми підготовленого парламентським комітетом законопроекту, офіційну копію якого надала «ДТ» Інна Богословська, дійсно містять високий ризик появи загальнонаціональних корупційних схем.

Так, проект закону передбачає, що розгляд скарг передається «незалежному колегіальному органу» — комісії, до складу якої повинні увійти 9 представників органів влади і 8 «незалежних фахівців, котрі не є держслужбовцями, не мають стосунку до органів держвлади і підприємств», а також до Уповноваженого органу.

Передбачено, що персональний склад комісії і зміни в ньому затверджуються Верховною Радою за поданням Кабінету міністрів. Ротація членів комісії здійснюється кожні три роки. Організаційно-методичне та інформаційне забезпечення здійснює один з органів держвлади, головним завданням якого є здійснення державного фінансового контролю. Цей орган визначає Кабінет міністрів.

Законопроект передбачає, що ціна конкурсної пропозиції повинна відповідати спеціальній методиці її розрахунку, яку затверджує комісія. Крім того, «представникам громадськості і ЗМІ» надається право «у разі виявлення порушень вимог законодавства звертатися в комісію», і на підставі цих звернень комісія зможе ухвалювати рішення, зокрема такі, що блокуватимуть закупівлі.

Також з режиму закону виводяться «госптовариства, у статутному капіталі яких 60 і більше відсотків належать державним підприємствам, і госптовариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%».

Раніше фахівці Мінекономіки у співпраці з експертами СБ розробили базову редакцію законопроекту, яку Світовий банк визнав прийнятною. Експерти СБ, зокрема, наполягали на необхідності чітко розділити «адміністративний і операційний розподіл в Уповноваженому органі функцій нагляду і розгляду скарг», позбавити цей орган функцій прямого контролю. Крім того, видалити із закону велику частину виключень, оскільки вони виводять значну частину бюджетних коштів з-під контролю.

Докладніше читайте у статті Андрія Марусова «Тендерна рушниця» ще на стіні. Чекаємо пострілу?» у свіжому номері «ДТ» (up)

_________________
Природа не терпит пустоты....место, освобожденное одним дураком моментально занимает другой.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Rascolnikov
Репутация: 30 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 06.02.2008
Сообщения: 414
Откуда: Луганск-Киев
Сообщение 17 Апр 2009, 09:50 Ответить с цитатой

show must go on...

http://www.radioera.com.ua/ournews/?idArticle=15670

"Верховна Рада розгляне законопроект про держзакупівлі 14 травня
Таке рішення прийняте на засіданні єднальної ради лідерів фракцій у четвер, повідомив на пленарному засіданні голова Верховної Ради Володимир Литвин.

"Беручи до уваги, що зараз у Головному юридичному управлінні (Верховної Ради ) проробляється цей документ, є багато до нього виправлень, ми ухвалили рішення щодо того, щоб була завершена процедура розгляду його в Головному юридичному управлінні, роздані порівняльні таблиці для того, щоб Верховна Рада змогла повернутися усвідомлено до розгляду цього законопроекту 14 травня", - сказав спікер. Нагадаємо, раніше Європейский Союз визначив попередній проект закону про державні закупівлі, розроблений до другого читання комітетом ВР із питань економічної політики таким, що не відповідає міжнародній практиці й директивам ЄС."

_________________
Природа не терпит пустоты....место, освобожденное одним дураком моментально занимает другой.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Spets
Репутация: 15 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 349
Откуда: Киев
Сообщение 18 Апр 2009, 16:15 Ответить с цитатой

Як і передбачав Марусов, Мінекономіки почали "мочити" в пресі:
http://www.fraza.ua/analitics/14.04.09/66954.html
http://daily.com.ua/articles/1/2009-04-86554.html

Очевидно, що стаття замовна і проплачена коштами тих, хто розраховує, що держзакупівлі заберуть в МЕ і передадуть під "крило" КРУ Mad

_________________
Мы в мир понесём красоту и гармонию,
Он будет купаться у нас в красоте;
Тут женщины пляшут, там - бегают кони, и
Верьте - мы знаем дорогу к мечте.
Всё будет проделанно быстро и слаженно...
Так, это не трогайте. Это заряжено. (C)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Gelena
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 18.12.2008
Сообщения: 133
Сообщение 27 Апр 2009, 12:23 Ответить с цитатой

Кабінет Міністрів України; Розпорядження, План, Заходи вiд 15.04.2009 № 408-р
Картка | Документи | Iсторiя | Пов'язанi док-ти | Публiкацiї | Текст для друку

Документ 408-2009-р, редакцiя вiд 15.04.2009, чинний





Сторiнки: 1 2 [ 3 ]




II. Супроводження розгляду Верховною Радою України проектів законодавчих актів
-----------------------------------------------------------------------
|Імплементація | Найменування акта, | Строк | Відповідальні за |
|положень сфер | щодо якого |виконання| виконання |
| acquis | здійснюється | | |
|communautaire,| супроводження | | |
| в яких | | | |
| здійснюється | | | |
| адаптація | | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Банківське |проект Закону України| протягом|Національний банк (за |
|право |"Про внесення змін до| року |згодою) |
| |деяких Законів | | |
| |України" (щодо | | |
| |регулювання | | |
| |діяльності банків) | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |0884) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Мінфін |
| |"Про внесення змін до| |Національний банк (за |
| |деяких законів | |згодою) |
| |України" (щодо | |Фонд гарантування |
| |ліквідації банків) | |вкладів фізичних осіб |
| |(реєстраційний номер | |(за згодою) |
| |2621) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Національний банк (за |
| |"Про внесення змін до| |згодою) |
| |Закону України "Про | |Фонд гарантування |
| |Фонд гарантування | |вкладів фізичних осіб |
| |вкладів фізичних | |(за згодою) |
| |осіб" (реєстраційний | | |
| |номер 2485) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Фінансові |проект Закону України| -"- |Державна комісія з |
|послуги |"Про внесення змін до| |регулювання ринків |
| |Закону України "Про | |фінансових послуг |
| |страхування" (нова | |Державна комісія з |
| |редакція) | |цінних паперів та |
| | | |фондового ринку |
| | | |Держкомпідприємництво |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Державна комісія з |
| |"Про внесення змін до| |регулювання ринків |
| |Закону України "Про | |фінансових послуг |
| |недержавне пенсійне | |Державна комісія з |
| |забезпечення" | |цінних паперів та |
| |(реєстраційний номер | |фондового ринку |
| |0882) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Державна комісія з |
| |"Про внесення змін до| |регулювання ринків |
| |деяких законів | |фінансових послуг |
| |України щодо | |Національний банк (за |
| |регулювання ринків | |згодою) |
| |фінансових послуг" | |Державна комісія з |
| |(реєстраційний номер | |цінних паперів та |
| |3124) | |фондового ринку |
| | | |Мінфін |
| | | |Держспоживстандарт |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| протягом|Державна комісія з |
| |"Про систему | року |цінних паперів та |
| |депозитарного обліку | |фондового ринку |
| |цінних паперів" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3021) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Охорона праці |проект Закону України| -"- |Мінагрополітики |
| |"Про ратифікацію | |Держгірпромнагляд |
| |Конвенції Міжнародної| |МОЗ |
| |організації праці | | |
| |(МОП) N 184 про | | |
| |безпеку та гігієну | | |
| |праці в сільському | | |
| |господарстві" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |0120) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Охорона |проект Закону України| -"- |Мінагрополітики |
|здоров'я та |"Про ідентифікацію та| |Мінекономіки |
|життя людей, |реєстрацію тварин" | |Мінфін |
|тварин і |(реєстраційний номер | |Мін'юст |
|рослин |3008) | |Держкомпідприємництво |
| | | |Держспоживстандарт |
| | | |МОЗ |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Мінагрополітики |
| |"Про Загальнодержавну| |Держкомветмедицини |
| |цільову економічну | |МОЗ |
| |програму проведення | | |
| |моніторингу залишків | | |
| |ветеринарних | | |
| |препаратів та | | |
| |забруднювальних | | |
| |речовин у живих | | |
| |тваринах, продуктах | | |
| |тваринного походження| | |
| |і кормах, | | |
| |а також у харчових | | |
| |продуктах, | | |
| |підконтрольних | | |
| |ветеринарній службі, | | |
| |на 2009 - 2014 роки" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3402) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Довкілля |проект Закону України| протягом|Мінприроди |
| |"Про затвердження | року | |
| |Загальнодержавної | | |
| |цільової екологічної | | |
| |програми розвитку | | |
| |заповідної справи на | | |
| |період до 2020 року" | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- | -"- |
| |"Про природно- | | |
| |заповідний фонд | | |
| |України" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |2747) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Захист прав |проект Закону України| -"- |Мінекономіки |
|споживачів |"Про ринковий нагляд"| |Держспоживстандарт |
| |(реєстраційний номер | |Мін'юст |
| |1365) | |Держкомпідприємництво |
| | | |МОЗ |
| | | |Мінфін |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Держспоживстандарт |
| |"Про відповідальність| | |
| |за дефектну | | |
| |продукцію" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3422) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- | -"- |
| |"Про загальну безпеку| | |
| |продукції" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3421) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Мін'юст |
| |"Про внесення змін до| |МКТ |
| |Закону України "Про | |Мінекономіки |
| |туризм" щодо | |Держспоживстандарт |
| |інформування | |Держкомпідприємництво |
| |споживача туристичних| | |
| |послуг" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |2599) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Державні |проект Закону України| -"- |Мінекономіки |
|закупівлі |"Про закупівлю | | |
| |товарів, робіт і | | |
| |послуг за державні | | |
| |кошти" (реєстраційний| | |
| |номер 2263-1) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|

_________________
Единственный способ определить границы возможного - выйти за эти границы.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ANALITIK
Репутация: 26 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.08.2006
Сообщения: 839
Откуда: Украина
Сообщение 02 Май 2009, 22:41 Ответить с цитатой

На сайте ВР появился следующий документ:


"Зауваження Головного юридичного управління 30.04.2009"

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=32446

_________________
И куда теперь идти,
И кому теперь служить?
От развилки два пути,
Справа – честь, а слева – жизнь !
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 05 Май 2009, 09:41 Ответить с цитатой

ANALITIK писал(а):
На сайте ВР появился следующий документ:


"Зауваження Головного юридичного управління 30.04.2009"

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=32446


Если посмотреть законопроект который сейчас висит на сайте ВР и эти замечания, можно сделать выводы, что законопроект притерпел серьезных изменений, чего только стоит
Цитата:
Проектом пропонується доповнити Кримінальний кодекс України новою статтею 2101, якою встановлюється кримінальна відповідальність за порушення законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти


и

Цитата:
слова ”тендерних пропозицій” і ”тендерної пропозиції” замінити відповідно словами ”пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій)” і ”пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції) ”

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 06 Май 2009, 11:02 Ответить с цитатой

Вести с тендерного фронта
Автор: Андрей МАРУСОВ

14 мая Верховная Рада Украины в очередной раз в течение последних четырех лет попытается принять некоррупционный закон о госзакупках. Соответствующее решение было принято фракциями на согласительном совете еще 16 апреля. К этой дате законопроект уже был готов для рассмотрения во втором чтении, но его отправили на экспертизу в Главное юридическое управление ВР. На парламентском сервере его текст так и не появился. Зачем простым гражданам знать, как их избранники планируют тратить их же налоги? Одновременно, как и предсказывало «ЗН» (см. №12 от 4 апреля 2009 г.), на Министерство экономики, заведующее госзакупками, посыпались обвинения в коррупции. Началась надцатая по счету «тендерная война». Обоснованность этих обвинений, коррупционно опасные нормы нового законопроекта, состав воюющих сторон и перспективы боевых действий — в центре внимания статьи.

Сначала «разоблачительные» материалы появились на ряде «желтых» веб-сайтов. Заголовки кричали: «Сколько еще чиновники Минэкономики будут разворовывать госбюджет?», «Как глава Минэкономики дискредитирует Юлию Тимошенко?»...

Потом последовала их «общественная легализация». Глава фракции ПР Анатолий Ефремов на согласительном совете 16 апреля сослался на них как на «некоторые средства массовой информации» и потребовал остановить «невиданный уровень коррупции». Народные депутаты поддержали предложение бютовца Андрея Шкиля направить запросы президенту, в МВД и ГПУ по поводу «злоупотреблений должностными лицами Минэкономики в сфере госзакупок». Этот же депутат зарегистрировал проект постановления №4364 о проведении в мае парламентских слушаний о состоянии госзакупок и «путях усовершенствования работы» министерства. Затем на министерство и его главу обрушились регионалы Николай Азаров и Дмитрий Святаш.

Подобные кампании организуются в Украине по несколько раз в год. И свидетельствуют о том, что их авторы пытаются выстроить свою коррупционную схему, ослабить противников в борьбе за госресурсы, опорочить конкурентов на выборах, отобрать собственность и т.п.

Однако в документах А.Шкиля, предоставленных им «ЗН», и заявлениях регионалов прозвучали конкретные обвинения, которые заслуживают внимательного рассмотрения.
2008 год: слабая надежда на выход из штопора?

С апреля 2008-го по март 2009 года Министерство экономики выдало разрешений на закупку у одного участника на общую сумму более 68 млрд. грн. По мнению А.Шкиля и упомянутых депутатов-регионалов, эта «слишком большая сумма» и есть показателем «высокой коррумпированности». Как выразился Н.Азаров, в его бытность в правительстве «нас беспокоили два миллиарда таких закупок, не 70, а два...» (если верить сообщениям на сайтах rupor.info, fraza.ua от 21.04.09 г.).

Министерство такие данные официально не обнародовало. Поэтому очень интересно было узнать, откуда они появились. Оказалось, что их сообщил сам Б.Данилишин в своем письме №3307-211549-03 от 31.03.09 г. в ответ на запрос... Сергея Осыки, который на момент его подачи был и.о. председателя комитета ВРУ по экономической политике (копия письма есть в распоряжении «ЗН»). Существует высокая вероятность, что именно это письмо и привело к появлению документов, подготовленных А.Шкилем. Почему он вдруг заинтересовался госзакупками — вопрос отдельный.

Анализ данных Госкомстата показывает, что апеллирование к этому показателю — лишь дымовая завеса, скрывающая реальные и печальные тенденции развития системы госзакупок в Украине начиная с 2001 года.

Приведенная цифра не является такой уж большой. В 2007-м и 2008 году около 75 и 80 млрд. гривен, соответственно, были потрачены в рамках этих наиболее коррупционно опасных процедур. Почти десятикратный скачок с 8 млрд. грн. в 2006 году объясняется просто: в 2007 году под режим закона о госзакупках впервые попали хозобщества, в которых государство владеет более 50%. Закупки этих хозобществ составили половину всех госзакупок. Более того, в 2007 году почти 80%, а в 2008-м — 73% средств эти общества тратили именно на закупки у одного исполнителя. Так что обвинения в коррумпированности можно легко переадресовать самому Николаю Яновичу, управлявшему госфинансами в правительстве Виктора Януковича в 2006—2007 годах.

По данным Антимонопольного комитета (до апреля 2008-го уполномоченный госорган по госзакупкам), за первый квартал 2008 года было выдано разрешений на закупку у одного участника и торги с ограниченным участием на сумму более 61 млрд. грн. Тогда за выдачу таких разрешений отвечала Межведомственная комиссия по вопросам госзакупок. С конца 2007 года она находилась... в помещении парламентского комитета по экономической политике. Возглавлял эту комиссию глава комитета Александр Ткаченко, ее членом был Антон Яценко, курирующий госзакупки в комитете. Кстати, все документы этой комиссии были вывезены из АМКУ в комитет. Интересно, они до сих пор хранятся в комитете или их уже и след простыл? Речь идет о разрешениях на «закрытое» расходование 75 млрд. грн. Может, тому же Д.Святашу стоит направить запрос в ГПУ или СБУ о том, куда подевались эти документы?

Как сообщил «ЗН» министр экономики Богдан Данилишин, во втором-четвертом кварталах 2008 года министерство разрешило «закрытые» закупки на сумму более 32 млрд. грн. Из них две трети составили закупки угля и услуг по его обогащению угледобывающими предприятиями. На них же пришлось около 80% (32 млрд.) объема всех закупок у одного исполнителя, разрешенных министерством в первом квартале нынешнего года. Централизованная закупка угля ГП «Уголь Украины» была введена в мае 2008 года согласно протокольному решению совещания во главе с Ю.Тимошенко. В ноябре прошлого года подобное решение за подписью премьера снова было принято на заседании Координационного совета по вопросам урегулирования кризисных ситуаций в углепроме. Мотивация — поддержка государственных шахт того же Донбасса в условиях кризиса.

Бютовец А.Шкиль думает, что реальные мотивы Юлии Тимошенко носят коррупционный характер?

Между тем народные депутаты почему-то не озаботились реальной ситуацией в сфере госзакупок. Статистические данные говорят лишь о появлении слабой надежды на ее выход из штопора, в который ее настойчиво вводили те же народные депутаты, узаконившие всевластие Тендерной палаты, поборы в пользу частных «консультантов» и т.п. Было утрачено самое главное — доверие участников торгов к закупкам за бюджетные средства. Доля несостоявшихся торгов выросла с 6% в 2005 году до 25% — в 2008-м. Причина — нежелание бизнеса принимать в них участие. Резко сокращается среднее количество участников в открытых торгах: с 3,6 в 2005 году до двух — в 2006—2007-х и менее двух — в минувшем году. Это означает, что многие заказчики были вынуждены нарушать закон! Ведь до 2008 года обязательным было участие в открытых торгах как минимум трех участников. С весны 2008 года — двух.

Сокращение в 2008 году доли «закрытых» закупок с 53 до 48% дает лишь робкую надежду.

Приведенные факты едва ли могут служить оправданием для Минэкономики. В том же проекте постановления А.Шкиля (а также в ответе Б.Данилишина С.Осыке) говорится, что за год — с апреля 2008-го — министерство рассмотрело по сути лишь 129 жалоб из 1226. Представители министерства объясняют столь низкую эффективность тем, что заявители массово нарушают требования Порядка рассмотрения жалоб, утвержденного Минюстом. Значит, нужно срочно менять порядок (в распоряжении «ЗН» есть копии некоторых отвергнутых жалоб).

Периодически появляется информация о новых фактах нарушения заказчиками кабминовского Положения о госзакупках. Его частые изменения (с апреля 2008 года — трижды) дезориентируют и заказчиков, и участников, что требует от Департамента госзакупок проведения активной информационной работы...
За что идет война?

В предыдущей статье на эту тему (№12 от 4 апреля 2009 г.) «ЗН» писало о том, что в конце марта Всемирный банк усмотрел в законопроекте комитета по экономической политике ВР «намерение возобновить работу непрозрачной и неприемлемой институциональной структуры» и уведомил об этом премьер-министра и комитет. Мы также писали о том, что его текст действительно содержит коррупционно опасные нормы. Были ли они удалены из проекта, который будет рассматриваться 14 мая?

Эти нормы остались. Пусть и видоизмененные (текст проекта размещен на сайте Совета предпринимателей при КМУ). Жалобы участников будет по-прежнему рассматривать «независимая комиссия» — наподобие уже упоминавшейся межведомственной (ст. 44). Вместо «независимых специалистов», как в мартовской редакции, в комиссию из 14 членов войдут «пять представителей от всеукраинских организаций профсоюзов и всеукраинских общественных организаций». Остальные — чиновники, которых будут назначать соответствующие ведомства. Комиссия остается этаким самоходным орудием — сама утверждает регламент своей работы, положение и т.п.

У комиссии забрали право разрабатывать методику определения убытков в результате нарушений законодательства о госзакупках и передали ее ГлавКРУ.

В мартовской редакции законопроекта СМИ и представителям общественности отводилась роль «тендерных рейдеров»: их обращения в комиссию по поводу нарушений де-факто уравнивались в статусе с жалобами участников. Теперь в этой роли выступают народные депутаты, всеукраинские общественные организации и ряд органов власти (ГлавКРУ, Госказна­чейство и др.). При этом в ст. 43 особо указывается, что обращения могут касаться и закрытых процедур — закупок у одного участника и торгов с ограниченным участием.

Авторами этих предложений выступили регионалы Инна Богословская и Ирина Горина. В интервью автору И.Богословская доказывала, что введение этих норм позволит обуздать аппетиты чиновников и усилить контроль над их действиями. В частности, это касается «закрытых» закупок. Судя по всему, нормы о комиссии и обращениях вызывали наибольшие возражения со стороны представителей министерства.

По сути, обе стороны по-своему правы. Еще прошлым летом эксперты ВБ говорили о желательности участия независимых экспертов при рассмотрении жалоб. И создании некой структуры по жалобам, автономной от Министерства экономики. Потом они изменили свою точку зрения, посчитав, что это будет усеченным повторением все того же печально известного общественного контроля в виде ТПУ.
Воюющие стороны

Чтобы понять, во что нормы закона о госзакупках превратятся в украинских условиях, следует присмотреться к составу воюющих сторон. Хотя министерская сторона кажется очевидной, нужно вспомнить, что в парламентских кулуарах давно гуляет мнение о Б.Данилишине как о протеже Виталия Гайдука. Более того, некоторые народные депутаты называют разгоревшийся конфликт противостоянием группы В.Гайдука с группой А.Турчинова (А.Яценко, С.Осыка и др.) в БЮТе и правительстве. Ставки — контроль над живыми деньгами, находящимися в распоряжении многочисленных государственных предприятий, хозяйственных обществ и т.д. Мало кто знает, но осенью 2007 года закупки ГП «Уголь Украины» в течение нескольких недель блокировались исками Тендерной палаты...

Но это еще не вся история. С осени прошлого года, если не раньше, «тендерные президенты» из комитета по экономической политике успешно сотрудничают с группой Папиева—Хары из комитета по социальной политике. Особенно ярко это проявилось при продвижении законопроекта №0924 о едином социальном взносе. Как известно, в сфере влияния последнего давно пребывает Федерация профсоюзов (вот и представители всеукраинских организаций профсоюзов).

В свою очередь, представители этой федерации не сопротивлялись тихому перевороту в управлении фондами социального страхования. Несколько месяцев назад они перешли под контроль Федерации работодателей Украины во главе с регионалом Юрием Бойко. Вероятно, именно в этой федерации «торчат уши» потенциальных представителей всеукраинских общественных организаций.

Если бютовская группа А.Турчинова и региональная группа Папиева—Хары—Бойко уже договорились, то судьба законопроекта выглядит предсказуемой...

http://www.zn.ua/1000/1550/66114/

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bukinist
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 20.12.2006
Сообщения: 179
Сообщение 07 Май 2009, 12:38 Ответить с цитатой

Кому любопытно - предложения к законопроекту.
http://www.radakmu.org.ua/file/DERZHZAKUPIVLI1.doc
http://www.radakmu.org.ua/file/DERZHZAKUPIVLI%D1%962.doc
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
!rabotni4ek
Репутация: 4 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 06.08.2007
Сообщения: 492
Сообщение 07 Май 2009, 13:09 Ответить с цитатой

У КРУ свой взгляд на законопроект Evil or Very Mad

Сотрудники КРУ будут присутствовать при проведении тендеров и оценивать риски, - глава КРУ.

Сотрудники Контрольно-ревизионного управления будут присутствовать при проведении тендеров и предварительно оценивать риски. Об этом на пресс-конференции заявил глава КРУ Николай Сивульский, передает корреспондент РБК-Украина.
"При проведении тендеров происходят многочисленные нарушения, но мы выявляем это постфактум. Надо создать режим предупреждения нарушений", - сказал он.

http://www.rbc.ua/rus/newsline/2009/05/07/540690.shtml
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 11 Июн 2009, 09:15 Ответить с цитатой

В Лиге появился законопроект № 2363-1 "Про здійснення державних закупівель" в редакции на 02.06.2009 г.


2363-1.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  2363-1.doc
 Размер файла:  336.5 KB
 Скачано:  275 раз(а)


_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 11 Июн 2009, 09:35 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):
В Лиге появился законопроект № 2363-1 "Про здійснення державних закупівель" в редакции на 02.06.2009 г.

Найбільше тішить перелік документів для оприлюднення!!!
Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 11 Июн 2009, 10:03 Ответить с цитатой

А как Вам статья 210-1 Уголовного кодекса? Surprised

"Стаття 210-1. Порушення законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти

1.Прийняття членами комітету з конкурсних торгів замовника (генерального замовника) рішення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти з порушенням вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель", інших актів законодавства, прийнятих на виконання Закону України "Про здійснення державних закупівель", у тому числі здійснення закупівель без застосування визначених законодавством процедур; оцінка пропозицій конкурсних торгів не за критеріями та методикою оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції конкурсних торгів, що міститься у документації конкурсних торгів, якщо такими діяннями завдано збитків у великих розмірах:

караються штрафом від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до двох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до двох років або без такого.

Ті самі діяння, вчинені повторно, або якщо такими діяннями завдано збитків в особливо великих розмірах, -

караються позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до двох років.

Примітка:

1. Терміни "замовник", "генеральний замовник", "комітет з конкурсних торгів" вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про здійснення державних закупівель".

2. Визначення розміру збитків здійснюється відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель".

3. Великим розміром збитків вважається сума, що в тисячу і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

4. Особливо великим розміром збитків вважається сума, що в три тисячі і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян";

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Spets
Репутация: 15 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 349
Откуда: Киев
Сообщение 11 Июн 2009, 10:13 Ответить с цитатой

Може ще і договір оприлюднювати!!!
Комітету з конкурсних торгів Laughing


або як Вам такий пункт, "у випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою."

Це виходить що оприлюднювати треба не просто всі документи, але й документи на англ. мові. (і чому саме на англійській???)

Да в нас депутати явно хворі! Evil or Very Mad

хто є суб`єктом подання цього "перла"?

_________________
Мы в мир понесём красоту и гармонию,
Он будет купаться у нас в красоте;
Тут женщины пляшут, там - бегают кони, и
Верьте - мы знаем дорогу к мечте.
Всё будет проделанно быстро и слаженно...
Так, это не трогайте. Это заряжено. (C)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Spets
Репутация: 15 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 349
Откуда: Киев
Сообщение 11 Июн 2009, 10:18 Ответить с цитатой

Читаєм дальше...

ст.18 ч.2. "Суб'єктами звернення до органу оскарження з приводу порушень замовником законодавства у сфері державних закупівель, у тому числі під час проведення відкритих торгів, процедури торгів з обмеженою участю чи процедури закупівлі в одного учасника, можуть бути лише органи, визначені статтею 7 цього Закону, народні депутати України, всеукраїнські громадські організації".

ох мля, дійсно, навіщо Промінь і Укрпапір, якщо є Осика і Яценко! Mad

_________________
Мы в мир понесём красоту и гармонию,
Он будет купаться у нас в красоте;
Тут женщины пляшут, там - бегают кони, и
Верьте - мы знаем дорогу к мечте.
Всё будет проделанно быстро и слаженно...
Так, это не трогайте. Это заряжено. (C)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Spets
Репутация: 15 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 349
Откуда: Киев
Сообщение 11 Июн 2009, 10:21 Ответить с цитатой

апофеозом апогею стала фраза, яка мене добила:

ст.20 ч.2. "під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції конкурсних торгів мають право подавати всі зацікавлені особи."

дальше читання "законопроекту" вважаю шкідливим для здоров`я.

_________________
Мы в мир понесём красоту и гармонию,
Он будет купаться у нас в красоте;
Тут женщины пляшут, там - бегают кони, и
Верьте - мы знаем дорогу к мечте.
Всё будет проделанно быстро и слаженно...
Так, это не трогайте. Это заряжено. (C)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 11 Июн 2009, 13:39 Ответить с цитатой

Spets писал(а):


дальше читання "законопроекту" вважаю шкідливим для здоров`я.

читання віх законопроектів є шкідливим для здоров"я. особливо по державним закупівлям........ Razz
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
panda
Репутация: 43 [ ? ]
Админ


Зарегистрирован: 12.10.2006
Сообщения: 1211
Откуда: Ukraine
Сообщение 11 Июн 2009, 15:06 Ответить с цитатой

Поэтому и читаем уже принятые документы...
но бывали случаи когда и принятые не успевали прочесть как появлялись новые правила)))))))))))))))))))))))))) Laughing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 15 Июн 2009, 10:21 Ответить с цитатой

Що чути про законопроект, ніхто не підкаже?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
uchitel-sv
Репутация: 2 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 09.09.2008
Сообщения: 126
Сообщение 15 Июн 2009, 12:37 Ответить с цитатой

на какое число следущее слушание? кто знает?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 16 Июн 2009, 07:38 Ответить с цитатой

на эту неделю запланирована "робота в комітетах і фракціях" Confused
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mara
Репутация: 0 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 26.03.2008
Сообщения: 107
Откуда: Полтавская обл.
Сообщение 18 Июн 2009, 14:21 Ответить с цитатой

Spets, возвращаясь в недалекое прошлое, что вам ответили на письмо в Минюсте.
По-моему вы писали письмо с просьбой разъяснить относительно закупки (т, р, у) у отечественного производителя?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 28, 29, 30  След.
Страница 10 из 30

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen