Закон от 25.12.15 №922 "Про публічні закупівлі"
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ

#76:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 09:42
    —
Цитата:
18 березня 2016 року
Обов'язкове використання ЕЦП відповідно до Закону "Про публічні закупівлі"

З 1 квітня ЦОВВ та замовники, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, починають працювати відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". Серед ключових змін відповідно до вказаного Закону є обов'язкове використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) при оприлюдненні інформації на сайті Уповноваженого органу. Тобто при проведенні понадпорогових закупівель усі форми мають бути підписані за допомогою ЕЦП.

Будь ласка, потурбуйтеся заздалегідь, щоб особи, відповідальні за оприлюднення інформації, отримали персональні ЕЦП!

Кожен майданчик самостійно вирішує, який перелік АЦСК (Акредитований центр сертифікації ключів) він буде підтримувати. Щоб дізнатися подробиці,
звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки вашого майданчика

https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/announcement_detail?id=EDZrDWkrWZ

#77:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 09:59
    —
Sekret_ar писал(а):
Цитата:
18 березня 2016 року
Обов'язкове використання ЕЦП відповідно до Закону "Про публічні закупівлі"

З 1 квітня ЦОВВ та замовники, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, починають працювати відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". Серед ключових змін відповідно до вказаного Закону є обов'язкове використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) при оприлюдненні інформації на сайті Уповноваженого органу. Тобто при проведенні понадпорогових закупівель усі форми мають бути підписані за допомогою ЕЦП.

Будь ласка, потурбуйтеся заздалегідь, щоб особи, відповідальні за оприлюднення інформації, отримали персональні ЕЦП!

Кожен майданчик самостійно вирішує, який перелік АЦСК (Акредитований центр сертифікації ключів) він буде підтримувати. Щоб дізнатися подробиці,
звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки вашого майданчика

https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/announcement_detail?id=EDZrDWkrWZ

что-то я такого не видела в законе. в какой статье прописана эта необходимость?

#78:  Автор: Nadiya. СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 10:51
    —
А при чем тут сайт Уповноваженого органу? Embarassed
Ведь все будет на площадках или еще будет какой-то сайт Уповноваженого органу, где дополнительно нужно будет вешать объявления? Shocked
И что значит "персональні ЕЦП"? Это что, на секретаря тендерного комитета нужно оформить персональную ЭЦП? Surprised

#79:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 11:45
    —
Nadiya. писал(а):
А при чем тут сайт Уповноваженого органу? Embarassed
Ведь все будет на площадках или еще будет какой-то сайт Уповноваженого органу, где дополнительно нужно будет вешать объявления? Shocked
И что значит "персональні ЕЦП"? Это что, на секретаря тендерного комитета нужно оформить персональную ЭЦП? Surprised

Виходить що не тільки на секретаря! Якщо, припустимо, інформація про відхилення зараз оприлюднюється у вигляді протоколу засідання ККТ то всі членам ККТ потрібно мати ЕЦП!?

#80:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 11:57
    —
torgiosv1 писал(а):
что-то я такого не видела в законе. в какой статье прописана эта необходимость?


Цитата:
ПОРЯДОК
функціонування електронної системи закупівель та
проведення авторизації електронних майданчиків
...
8. Оператор авторизованого електронного майданчика може надавати послуги замовникам та/або учасникам відповідно до рівня акредитації, визначеного у пункті 12 цього Порядку, і повинен забезпечувати на безоплатній основі рівний доступ усім користувачам до інформації про закупівлі, включаючи надання можливості спостерігати за перебігом аукціону в інтерактивному режимі реального часу, інформаційну підтримку, зокрема ознайомлення з переліком замовників, інформацією про процедури закупівлі, точне визначення часу та дати подання і зміни будь-яких документів, які підлягають оприлюдненню, та:
1) замовникам на безоплатній основі:
...
підтвердження особи користувача за допомогою електронного цифрового підпису під час розміщення документів в електронній системі закупівель;

#81:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 11:58
    —
Sekret_ar писал(а):
Nadiya. писал(а):
А при чем тут сайт Уповноваженого органу? Embarassed
Ведь все будет на площадках или еще будет какой-то сайт Уповноваженого органу, где дополнительно нужно будет вешать объявления? Shocked
И что значит "персональні ЕЦП"? Это что, на секретаря тендерного комитета нужно оформить персональную ЭЦП? Surprised

Виходить що не тільки на секретаря! Якщо, припустимо, інформація про відхилення зараз оприлюднюється у вигляді протоколу засідання ККТ то всі членам ККТ потрібно мати ЕЦП!?

ЗАЧЕМ??? чем их не устраивает подача в том виде, в котором она подается сейчас??? опять очередное "полегшення" Mad

#82:  Автор: Nadiya. СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 12:03
    —
Sekret_ar писал(а):
Цитата:
18 березня 2016 року
Обов'язкове використання ЕЦП відповідно до Закону "Про публічні закупівлі"

З 1 квітня ЦОВВ та замовники, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, починають працювати відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". Серед ключових змін відповідно до вказаного Закону є обов'язкове використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) при оприлюдненні інформації на сайті Уповноваженого органу. Тобто при проведенні понадпорогових закупівель усі форми мають бути підписані за допомогою ЕЦП.

Будь ласка, потурбуйтеся заздалегідь, щоб особи, відповідальні за оприлюднення інформації, отримали персональні ЕЦП!

Кожен майданчик самостійно вирішує, який перелік АЦСК (Акредитований центр сертифікації ключів) він буде підтримувати. Щоб дізнатися подробиці,
звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки вашого майданчика

https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/announcement_detail?id=EDZrDWkrWZ

Та начебто, ні. Вони вимагають лише від тих осіб, які подають інформацію

#83:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 12:21
    —
Nadiya. писал(а):
Та начебто, ні. Вони вимагають лише від тих осіб, які подають інформацію

Може й так, але одна людина (припустимо, секретар ККТ) не у всіх замовників без виключення займається проведенням торгів і оприлюдненням документів. Таких замовників переважна більшість, погоджуюсь, але є багато великих замовників, де 2-3 людини зі складу тендерного комітету активно задіяні в оприлюдненні документів. Як в таких випадках бути?

З.І. Спілкувався із О. Стародубцевим - він сказав, що використання ЕЦП буде по аналогії як із казначейством (я, правда, не зовсім орієнтуюсь що малось на увазі бо ми ще працюємо "по старинці" із казною), але після кількох уточнюючих питань він сказав, що ще обговорять це питання і подумають - може якесь роз'яснення підготують.

#84:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 13:42
    —
Sekret_ar писал(а):
е є багато великих замовників, де 2-3 людини зі складу тендерного комітету активно задіяні в оприлюдненні документів. Як в таких випадках бути?.
я таких знаю. ЕЦП у Секретаря і Голови. ЕЦП Секретаря користуються декілька працівників відділу. не має нічого страшного.

#85:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 14:01
    —
Все-таки придется заказывать ключ на секретаря?
На е-дате мы подписывали ключом начальника!

#86:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 14:32
    —
Jyrcom писал(а):
Sekret_ar писал(а):
е є багато великих замовників, де 2-3 людини зі складу тендерного комітету активно задіяні в оприлюдненні документів. Як в таких випадках бути?.
я таких знаю. ЕЦП у Секретаря і Голови. ЕЦП Секретаря користуються декілька працівників відділу. не має нічого страшного.

Та я якраз про тебе і думав, коли це писав! )
Ну тоді в цих працівниках секретарю треба бути дуже впевненим!

#87:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 21 Мар 2016, 14:47
    —
Sekret_ar писал(а):
Jyrcom писал(а):
Sekret_ar писал(а):
е є багато великих замовників, де 2-3 людини зі складу тендерного комітету активно задіяні в оприлюдненні документів. Як в таких випадках бути?.
я таких знаю. ЕЦП у Секретаря і Голови. ЕЦП Секретаря користуються декілька працівників відділу. не має нічого страшного.

Та я якраз про тебе і думав, коли це писав! )
Ну тоді в цих працівниках секретарю треба бути дуже впевненим!

я не впевнений тому сам оприлюднюю. справляюсь. є такі що впевнені - гуртова відповідальністьSmile

#88:  Автор: game1234 СообщениеДобавлено: 22 Мар 2016, 12:10
    —
Ми зробили 4 ключі: 1 - секретарю 1 - зам. секретаря 2шт. - юристам; у секретарая флешка з ключем, як кільце у Фродо Very Happy пару раз коли у зама глюканула і у юристів то їздили до секретаря у відпустку Very Happy . Але було ще таке поняття як електронна печатка.

#89:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 22 Мар 2016, 12:48
    —
game1234 писал(а):
Ми зробили 4 ключі: 1 - секретарю 1 - зам. секретаря 2шт. - юристам; у секретарая флешка з ключем, як кільце у Фродо Very Happy пару раз коли у зама глюканула і у юристів то їздили до секретаря у відпустку Very Happy . Але було ще таке поняття як електронна печатка.

"зам. секретаря" - то серйозно! )))
До речі, а заавіряти електронною печаткою електронні підписи в даному випадку часом не треба буде?

#90:  Автор: game1234 СообщениеДобавлено: 22 Мар 2016, 14:53
    —
Точніше буде так: В.о. на період відпустки або хвороби Smile

#91:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 23 Мар 2016, 15:54
    —
ст.10:
договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення;
звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.

звіт подают только заказчики, которые закупают свыше 50 и ниже 200 тыс.грн или это норма для всех?

#92:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 23 Мар 2016, 16:25
    —
Цитата:
Що Вам необхідно знати про акредитацію майданчиків та її рівні?

Перш за все те, що з 1 квітня Ви можете оголошувати свою закупівлю тільки через акредитований майданчик.

Давайте розберемось, що ж це за рівні, скільки їх і що це означає для Вас. Всього є 4 рівня акредитації, всі вони наведені в таблиці нижче. Якщо Ви Замовник, то Вас зацікавлять саме рівні 1 і 3, тому що наявність саме цих рівнів акредитації дає право майданчику працювати з Замовниками. Рівні 2 і 4 дають право майданчику надавати послуги тільки Учасникам.

platform

Підсумуємо:

На майданчику, який має перший рівень акредитації, Ви можете оголосити закупівлі лише на допорогові суми, тобто, до 200 тис. грн. для товарів та послуг, до 1,5 млн. грн. – для робот. Якщо Ви Замовник, що діє в окремих сферах господарювання: до 1 млн. грн. – товари та послуги, до 5 млн. грн. – роботи.
На майданчику, що має третій рівень акредитації Ви можете оголошувати закупівлі на будь-які суми.

Зверніть увагу! Те, що Ви мали змогу проводити закупівлі на майданчику в рамках пілотного проекту не означає, що цей майданчик є акредитованим.

Тож, перш ніж оголошувати закупівлю після 1 квітня, перевірте наявність необхідного рівня акредитації обраного майданчика. Вся інформація про майданчики та рівні їх акредитації буде доступна на сайті prozorro.gov.ua (наразі майданчики в процесі проходження акредитації).

http://prozorro.gov.ua/ua/news/shho-vam-neobhidno-znaty-pro-akredytatsiyu-majdanchykiv-ta-yiyi-rivni/

#93:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 23 Мар 2016, 16:37
    —
Очень интересно и главное "вовремя"!

#94:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 23 Мар 2016, 17:07
    —
dorvin писал(а):
Очень интересно и главное "вовремя"!

При чому навіть допорогові закупівлі звичайним бюджетникам до 31.07.2016 р. потрібно буде проводити вже тільки на акредитованих майданчиках!

#95:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 24 Мар 2016, 09:43
    —
Шановні колеги, цікавить ваша думка з приводу одного питання (це питання вже піднімалось коли набирав чинності Закон 1197, але не можу знайти тему відповідну і не можу згадати до якої думки прийшли!).
Так от. З 01.08.2016 року для бюджетників (з 01.04 для ЦОВВ) набирає чинності новий закон. Виходить у нас закупівлі в межах бюджетного року будуть розділені на дві частини - періоди дії різних договорів. Як вважаєте, чи означає це, що в кожному із цих двох періодів можна укласти прямі договори по 200 тис. грн?

#96:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 24 Мар 2016, 10:08
    —
Sekret_ar писал(а):
Шановні колеги, цікавить ваша думка з приводу одного питання (це питання вже піднімалось коли набирав чинності Закон 1197, але не можу знайти тему відповідну і не можу згадати до якої думки прийшли!).
Так от. З 01.08.2016 року для бюджетників (з 01.04 для ЦОВВ) набирає чинності новий закон. Виходить у нас закупівлі в межах бюджетного року будуть розділені на дві частини - періоди дії різних договорів. Як вважаєте, чи означає це, що в кожному із цих двох періодів можна укласти прямі договори по 200 тис. грн?


Cool Тут стандартизированный подход на весь бюджетный период независимо от изменения законодательства. Планируется закупка, если она больше 200 тыс. - торги, если меньше - прямой договор.

#97:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 24 Мар 2016, 10:29
    —
tendurion писал(а):
Sekret_ar писал(а):
Шановні колеги, цікавить ваша думка з приводу одного питання (це питання вже піднімалось коли набирав чинності Закон 1197, але не можу знайти тему відповідну і не можу згадати до якої думки прийшли!).
Так от. З 01.08.2016 року для бюджетників (з 01.04 для ЦОВВ) набирає чинності новий закон. Виходить у нас закупівлі в межах бюджетного року будуть розділені на дві частини - періоди дії різних договорів. Як вважаєте, чи означає це, що в кожному із цих двох періодів можна укласти прямі договори по 200 тис. грн?


Cool Тут стандартизированный подход на весь бюджетный период независимо от изменения законодательства. Планируется закупка, если она больше 200 тыс. - торги, если меньше - прямой договор.

Ну а як же ж із принципом "Закон зворотньої дії немає"!?

#98:  Автор: bilmed СообщениеДобавлено: 24 Мар 2016, 10:47
    —
Підкажить будь ласка, здається знайшов технічні помилки в Законі.
1. Ст. 17 ...."Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною ДРУГОЮ цієї статті", а далі ..."що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті" вже частини ДРУГОЇ (довідка )про заборгованість з ДПІ непотрібно?
2. Ст. 36 ... "Cool зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини ШОСТОЇ цієї статті", але частини ШОСТОЇ в цій статті немає. Вона є в старому Законі (про 20%), а в новому Законі це пьята частина?
Чи може я щось не так зрозумів?

#99:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 24 Мар 2016, 10:55
    —
bilmed писал(а):
Підкажить будь ласка, здається знайшов технічні помилки в Законі.
1. Ст. 17 ...."Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною ДРУГОЮ цієї статті", а далі ..."що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті" вже частини ДРУГОЇ (довідка )про заборгованість з ДПІ непотрібно?
2. Ст. 36 ... "Cool зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини ШОСТОЇ цієї статті", але частини ШОСТОЇ в цій статті немає. Вона є в старому Законі (про 20%), а в новому Законі це пьята частина?
Чи може я щось не так зрозумів?

та закон полон таких "технічних помилок".
по вашему первому вопросу у меня был аналогичный вопрос на первой странице этой темы.
по второму вопросу таки да - долго будут заказчики искать 6 часть.

#100:  Автор: bilmed СообщениеДобавлено: 24 Мар 2016, 11:21
    —
Ще запитання.
"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупі-вель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (по-слуг) та виконавця робіт для укладення договору".

Як проводити закупівлю від 50 тис. дол 200 тис.? Як що не обовьязково використовувати електронну систему закупівель, то як розуміти: "... повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом"?



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.  :| |:
Страница 4 из 8

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group