PROZORRO
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Prozorro - Реформа госзакупок

#476:  Автор: Nadiya. СообщениеДобавлено: 10 Май 2017, 16:08
    —
Sekret_ar писал(а):
Цитата:

“Мінекономрозвитку наполегливо рекомендує держзамовникам використовувати описаний сервіс під час перевірки заборгованості в учасників тендерів і визначати це у тендерній документації. Ми намагаємося максимально спростити участь бізнесу в закупівлях, а електронізація і зменшення кількості безпосередніх контактів з чиновниками - безперечний крок назустріч бізнесу“, - зазначив перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов.

Джерело

як можна
Цитата:
використовувати описаний сервіс під час перевірки заборгованості в учасників
якщо все одно довідку потрібно брати, а на сервісі перевіряється лише її справжність? Unknown
і до чого тут вислів
Цитата:
Ми намагаємося максимально спростити участь бізнесу в закупівлях, а електронізація і зменшення кількості безпосередніх контактів з чиновниками - безперечний крок назустріч бізнесу
Confused

#477:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 11 Май 2017, 10:00
    —
есть ли какой-нибудь более-менее официальный документ, в котором говорится о том, что при заполнении объявления о проведении торгов не обязательно указывать дату начала поставки, а можно ограничиться только конечной? казна руки выкручивает Sad

#478:  Автор: Verona1 СообщениеДобавлено: 11 Май 2017, 11:02
    —
Дуже хотіла з вами погодитись, але якщо розібратись, то виходить, що:
згідно ст. 21 ЗУ про ПЗ в оголошенні зазначається "строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг"
згідно ст. 251-255 ЦКУ строк -це період часу з початком і кінцем.
А такий варіант: зазначити в ТД, що строк поставки - з дати підписання договору і до потрібної дати; можна ще в примітках до оголошення дописати те ж саме.

#479:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 11 Май 2017, 11:13
    —
Verona1 писал(а):
Дуже хотіла з вами погодитись, але якщо розібратись, то виходить, що:
згідно ст. 21 ЗУ про ПЗ в оголошенні зазначається "строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг"
згідно ст. 251-255 ЦКУ строк -це період часу з початком і кінцем.
А такий варіант: зазначити в ТД, що строк поставки - з дати підписання договору і до потрібної дати; можна ще в примітках до оголошення дописати те ж саме.

в тд конечно можно это прописать, но казна не смотрит тд, она смотрит сформированный отчет, а в нем нет возможности проставить фразу "з дати підписання договору і до ...". если все-таки рискнуть и при составлении объявления поставить наобум дату поставки, то потом опять же будут проблемы с казной, если вдруг не совпадет фактическая поставка с этой даты.
все было бы хорошо, если бы у системы была возможность не дату проставлять, а месяц, к примеру "червень-вересень". тут вопросов бы не было, а так...

#480:  Автор: Verona1 СообщениеДобавлено: 11 Май 2017, 11:39
    —
якщо на звіт орієнтуватись, то ви праві, на жаль; наша казна строком поставки не заморочується.

#481:  Автор: skubaval СообщениеДобавлено: 12 Май 2017, 08:00
    —
А ви взагалі не проставляйте дату початкову, а тільки кінцеву. На нашому мацданчику таке можливо, відмінили обовязкове проставляння строка поставки "від" , обовязкове тільки "до". Теж були проблеми з казною, але тепер все "ок".

#482:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 12 Май 2017, 08:02
    —
skubaval писал(а):
А ви взагалі не проставляйте дату початкову, а тільки кінцеву. На нашому мацданчику таке можливо, відмінили обовязкове проставляння строка поставки "від" , обовязкове тільки "до". Теж були проблеми з казною, але тепер все "ок".

мы так и делали всегда - все было норм. а тут казначей поменялся и давай свои правила устанавливать(

#483:  Автор: skubaval СообщениеДобавлено: 12 Май 2017, 08:25
    —
А ви гарненько поясніть йому те що неможливо прорахувати точно строк початку дії договору - можуть бути перенос дати розкриття пропозицій. або скарги і т.і., що вплине на строк заключення договору....

#484:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 12 Май 2017, 18:53
    —
skubaval писал(а):
на нашому мацданчику таке можливо, відмінили обовязкове проставляння строка поставки "від" , обовязкове тільки "до". Теж були проблеми з казною, але тепер все "ок".
а який у Вас майданчик?

#485:  Автор: vitzan СообщениеДобавлено: 18 Май 2017, 08:46
    —
Прошу Вашої допомоги в питанні реєстрації договору за результатами відкритих торгів. Запланована сума 300 тис. грн. Акцептована сума 77 тис. грн. Але в тендерній документації зазначалося, що у зв'язку із тим, що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг неможливо передбачити наперед, сума договору буде складати 300 тис. грн. а тендер проводиться для визначення учасника, який зазначить меншу ціну за надання однієї послуги. Раніше на веб-порталі https://tender.me.gov.ua так постійно робилося - акцептувалася найменша ціна а договір укладався на визначену суму. Як тепер бути? - на майданчику https://my.zakupki.prom.ua при реєстрації договору відсутній рядок для зазначення суми договору. Яким чином нам зареєструвати договір з переможцем торгів на 300 тис. грн. а не на 77 тис. (цієї суми нам вистачить на 2 місяці а не на рік, як планувалося). Дякую.

#486:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 18 Май 2017, 11:11
    —
vitzan писал(а):
Прошу Вашої допомоги в питанні реєстрації договору за результатами відкритих торгів. Запланована сума 300 тис. грн. Акцептована сума 77 тис. грн. Але в тендерній документації зазначалося, що у зв'язку із тим, що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг неможливо передбачити наперед, сума договору буде складати 300 тис. грн. а тендер проводиться для визначення учасника, який зазначить меншу ціну за надання однієї послуги. Раніше на веб-порталі https://tender.me.gov.ua так постійно робилося - акцептувалася найменша ціна а договір укладався на визначену суму. Як тепер бути? - на майданчику https://my.zakupki.prom.ua при реєстрації договору відсутній рядок для зазначення суми договору. Яким чином нам зареєструвати договір з переможцем торгів на 300 тис. грн. а не на 77 тис. (цієї суми нам вистачить на 2 місяці а не на рік, як планувалося). Дякую.
на жаль алгоритм роботи майданчиків не передбачає такий механізм закупівлі Sad В договір піде ціна за результатами аукціону лише.

#487:  Автор: vitzan СообщениеДобавлено: 18 Май 2017, 13:34
    —
Jyrcom писал(а):
vitzan писал(а):
Прошу Вашої допомоги в питанні реєстрації договору за результатами відкритих торгів. Запланована сума 300 тис. грн. Акцептована сума 77 тис. грн. Але в тендерній документації зазначалося, що у зв'язку із тим, що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг неможливо передбачити наперед, сума договору буде складати 300 тис. грн. а тендер проводиться для визначення учасника, який зазначить меншу ціну за надання однієї послуги. Раніше на веб-порталі https://tender.me.gov.ua так постійно робилося - акцептувалася найменша ціна а договір укладався на визначену суму. Як тепер бути? - на майданчику https://my.zakupki.prom.ua при реєстрації договору відсутній рядок для зазначення суми договору. Яким чином нам зареєструвати договір з переможцем торгів на 300 тис. грн. а не на 77 тис. (цієї суми нам вистачить на 2 місяці а не на рік, як планувалося). Дякую.
на жаль алгоритм роботи майданчиків не передбачає такий механізм закупівлі Sad В договір піде ціна за результатами аукціону лише.

От халепа...й треба було такі реформи?... А якщо внести зміни в план, знизити заплановану суму до 199 тис. та укласти на 132 тис прямий договір з публікацією звіту, а в 4-му квартали провести ще один тендер на 100 тис?

#488:  Автор: skubaval СообщениеДобавлено: 19 Май 2017, 15:14
    —
Для STANISLAVOVNA
У нас майданчик zakupki.prom.ua

#489:  Автор: Verona1 СообщениеДобавлено: 25 Май 2017, 10:38
    —
Хто на ДЗО працює? Що це за новинка з персональним сервісом ЕЦП? А то в інструкції вказано лише дії для учасника... Хто в курсі, як бути замовнику з цими новинками...?

#490:  Автор: vitzan СообщениеДобавлено: 30 Май 2017, 08:33
    —
Добрий день! Хто допоможе по питанню від 18.05.2017? Ще раз спробую, (тоді напевно неточно сформулював) - відкриті торги, запланована сума 300 тис. грн., переможець знизив до 77 тис.грн., прийшлося укладати договір на 77 тис. грн. Послуг на 77 тис. нам на рік не вистачить, 300 або 277 може вистачити. Які можуть бути наші подальші дії?
1. зменшити в річному плані суму до 77 тис., запланувати укладання прямого договору на 122999 тис. з публікацією звіту? В кінці року провести ще один тендер на 100 тис. грн., якщо 200 тис. не вистачить.
2. або можна укласти договір на 199999 тис.? Чи можна зекономлений залишок з 300 тис. (223 тис.) розглядати як додаткові надходження?
3. Чи все-ж таки краще провести ще одні відкриті торги на 223 тис. (не дуже зручно перед учасником - він розраховує на прямий договір за цінами на послуги згідно тендеру)?
Дякую.

#491:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 30 Май 2017, 08:52
    —
vitzan писал(а):
Добрий день! Хто допоможе по питанню від 18.05.2017? Ще раз спробую, (тоді напевно неточно сформулював) - відкриті торги, запланована сума 300 тис. грн., переможець знизив до 77 тис.грн., прийшлося укладати договір на 77 тис. грн. Послуг на 77 тис. нам на рік не вистачить, 300 або 277 може вистачити. Які можуть бути наші подальші дії?
1. зменшити в річному плані суму до 77 тис., запланувати укладання прямого договору на 122999 тис. з публікацією звіту? В кінці року провести ще один тендер на 100 тис. грн., якщо 200 тис. не вистачить.
2. або можна укласти договір на 199999 тис.? Чи можна зекономлений залишок з 300 тис. (223 тис.) розглядати як додаткові надходження?
3. Чи все-ж таки краще провести ще одні відкриті торги на 223 тис. (не дуже зручно перед учасником - він розраховує на прямий договір за цінами на послуги згідно тендеру)?
Дякую.

я больше склоняюсь к третьему варианту. сэкономленные деньги - это новый предмет закупки. сумма этих денег превышает порог закона, поэтому проводите на них еще одни открытые торги.

#492:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 30 Май 2017, 21:10
    —
vitzan писал(а):

3. Чи все-ж таки краще провести ще одні відкриті торги на 223 тис. (не дуже зручно перед учасником - він розраховує на прямий договір за цінами на послуги згідно тендеру)?
Дякую.
а якщо за результатами відкритих торгів нових ціна буде ще меншою? Wink Моя порада - третій варіант.

#493:  Автор: vitzan СообщениеДобавлено: 06 Июн 2017, 15:33
    —
Ще одне питання - пройшов тендер на 12 лотів. По однім лотам вже є договори, по іншим ще не готові. Чи можливо зараз завантажувати лише договори по деяким лотам та публікувати звіти, а по іншим - пізніше? Дякую.

#494:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 07 Июн 2017, 08:38
    —
vitzan писал(а):
Ще одне питання - пройшов тендер на 12 лотів. По однім лотам вже є договори, по іншим ще не готові. Чи можливо зараз завантажувати лише договори по деяким лотам та публікувати звіти, а по іншим - пізніше? Дякую.

Звичайно що можна. Головне по строках укладення договорів вкладатись.

#495:  Автор: gtnhjdf СообщениеДобавлено: 04 Июл 2017, 15:15
    —
Добрий день! Допоможіть розібратися!
1.В червні оголосили Допорогову закупівлю (внесли в додаток до річного плану закупівель, початок проведення червень), закупівля не відбулася, не податно жодної пропозиції. Плануємо ще раз цю ж закупівлю провести на Прозоро, як бути вносити зміни в Додаток до річного плану та ставити початок проведення процедури закупівель Липень???
2. В Додатку до річного плану закупівель запланували в червні закупівлю до 3000 грн., але так і не закупили, що робити вносити зміни в Додаток до річного плану закупіель та вказувати новий період початку закупівлі?

#496:  Автор: Verona1 СообщениеДобавлено: 05 Июл 2017, 11:21
    —
В кого підпис АЦСК Україна? Хто знає, коли буде знову працювати їх сервер?
І таке питання: підпис, отриманий через приват24, юридично можна використовувати? А то його видають як фіз/особі, а не як працівнику конкретної юридичної особи.
Будь ласка, хоч хтось хоч щось підкажіть...

#497:  Автор: vitzan СообщениеДобавлено: 06 Июл 2017, 09:41
    —
Verona1 писал(а):
В кого підпис АЦСК Україна? Хто знає, коли буде знову працювати їх сервер?
І таке питання: підпис, отриманий через приват24, юридично можна використовувати? А то його видають як фіз/особі, а не як працівнику конкретної юридичної особи.
Будь ласка, хоч хтось хоч щось підкажіть...

Ось що висить на промі:
На даний момент ключі, видані АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключей «Україна», не працюють. Рекомендуємо отримати додатковий ЕЦП в іншому центрі видачі ключів. Найшвидший спосіб - отримати ЕЦП онлайн в АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК».
На мою думку тимчасово можна використовувати, наприклад, на моєму постійному ключі також не зазначено що я представник юридичної особи, навпаки, зазначено що ключ приватний, хоча він видавався на замовлення нашої установи саме для роботи в прозорро ну й для подання декларацій.

#498:  Автор: vitzan СообщениеДобавлено: 06 Июл 2017, 09:51
    —
Є запитання по допороговій закупівлі. Якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника, хоча має найменшу ціну, на якій підставі її відхилити? Адже ст. 30 Закону про публічні тут застосовувати сумнівно, вона написана для постпорогових процедур. Чи посилання на абз. 4 ч. 1 ст. 2 цього закону достатньо?
І ще по допороговій - якщо цінова пропозиція переможця буде вищою ніж запланована сума, то нам зменшувати обсяг закупівлі одразу та акцептувати менший обсяг та меншу суму (є сумніви, що це технічно можливо) чи акцептувати суму більшу планової, підписати договір, а потім робити додаткову угоду на зменшення? Дякую.

#499:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 10 Июл 2017, 11:47
    —
Може ви вже в курсі, але я тільки тепер побачив це:
Цитата:
Перевірити благонадійність учасників держтендерів стає ще легше: інтеграція ProZorro з ЄДР

Ми продовжуємо спрощувати роботу нашим користувачам і 16 червня 2017 року Система електронних публічних закупівель ProZorro інтегрується з Єдиним Державним Реєстром.

Чому це круто і яким чином це працює:

При реєстрації користувачів в Системі електронних публічних закупівель ProZorro через авторизований майданчик, цей майданчик має перевірити реальність компанії, що реєструється. До сьогодні майданчики використовували різні методи для перевірки, від сервісу youcontrol до опції внесення 1 грн в якості авансової плати. Тепер завдяки інтеграції з ЄДР в системі реалізовано функціонал швидкої та зручної перевірки реальності компанії. Це пришвидшує реєстрацію бізнесу в системі і полегшує роботу майданчиків.
На етапі кваліфікації у замовника з’явилась можливість в онлайн режимі отримати деталізовану інформацію про учасника, іншими словами Виписку з ЄДР. До сьогодні замовники могли по власній ініціативі перевірити учасника через сайт Міністерства Юстиції України, але за цю послугу вони мали платити. Тому в більшості випадків в тендерних вимогах держзамовники вимагали надавати Вигят з ЄДР. Тепер замовник при оцінці пропозицій може швидко і безоплатно отримати розширену інформацію про учасника в електронній формі.
Між ДП “ПРОЗОРРО” та ДП “ Національні інформаційні системи”, яке опікується технічним та технологічним забезпеченням створення та супроводження програмного забезпечення ведення автоматизованих систем Єдиних Державних реєстрів, підписано договір, згідно якого ДП “ПРОЗОРРО” закуповує послуги з надання інформації, щодо клієнтів системи. Наразі функціонал перевірки даних доступний лише на декількох майданчиках, сподівайємось, що невдовзі всі майданчики системи реалізують у себе можливість перевірки даних з ЄДР через кабінети користувачів.

Інтеграція з державними реєстрами одна з пріорітетних задач, яка стоїть перед ІТ командою ДП “ПОРОЗОРРО”. Система електронна, і логічно, що ми прагнемо мінімізувати кількість довідок, які бізнес все ще змушений отримувати в паперовому вигляді. Нагадуємо, що з 10 травня учасники держтендерів можуть надавати довідку про відсутність податкової заборгованості в електронній формі.

https://prozorro.gov.ua/news/pereviriti-blagonadijnist-uchasnikiv-derzhtenderiv-staye-she-legshe-integraciya-prozorro-z-yedr

#500:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 10 Июл 2017, 11:54
    —
vitzan писал(а):
Є запитання по допороговій закупівлі. Якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника, хоча має найменшу ціну, на якій підставі її відхилити? Адже ст. 30 Закону про публічні тут застосовувати сумнівно, вона написана для постпорогових процедур. Чи посилання на абз. 4 ч. 1 ст. 2 цього закону достатньо?
І ще по допороговій - якщо цінова пропозиція переможця буде вищою ніж запланована сума, то нам зменшувати обсяг закупівлі одразу та акцептувати менший обсяг та меншу суму (є сумніви, що це технічно можливо) чи акцептувати суму більшу планової, підписати договір, а потім робити додаткову угоду на зменшення? Дякую.

1) Якщо дотримуватись принципів "постпорогових закупівель" то дотримуватись до кінця! Так що посилання на Закон 922 якраз те, що треба. Smile
2) Взагалі, другий варіант більше підходить, хоча в допороговій закупівлі допускається укладення договору на суму, яка є нижчою за ту, яка склалась за результатами аукціону. А тому цілком можете погодити із переможцем умову про зменшення кількості (і прикріпити рішення по цьому питанню в системі). Але мені от цікаво - невже дійсно є такі учасники, які дають більшу за очікувану ціну чи Ви просто припускаєте таку ситуацію?



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Prozorro - Реформа госзакупок


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  След.  :| |:
Страница 20 из 21

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group