2015 Портал Державні закупівлі України tender me gov ua
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок

#101:  Автор: Bagram СообщениеДобавлено: 01 Сен 2015, 10:21
    —
Доброго дня! Підскажіть. будь ласка, що означають ці помилки при заповнення протоколу розкриття? Перший раз заповнюю і така халепа (((

Помилка
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Error processing document

#102:  Автор: AbsurdlanaОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 01 Сен 2015, 10:42
    —
https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/announcement_detail?id=EDZrDW4r4v

01 вересня 2015 року
З 01.09.2015 введено в дію новий Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу "Державні закупівлі"


Шановні замовники, з метою підвищення якості надання послуг замовникам у сфері державних закупівель затверджено та введено в дію з 01.09.2015 Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу "Державні закупівлі". Просимо уважно ознайомитись з цим документом.


Последний раз редактировалось: Absurdlana (01 Сен 2015, 11:26), всего редактировалось 1 раз

#103:  Автор: Bagram СообщениеДобавлено: 01 Сен 2015, 10:46
    —
Bagram писал(а):
Доброго дня! Підскажіть. будь ласка, що означають ці помилки при заповнення протоколу розкриття? Перший раз заповнюю і така халепа (((

Помилка
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Error processing document


Допоможіть будь ласка розібратися з проблемою!!!!!! Викликали з відпустки через цей протокол Evil or Very Mad

#104:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 01 Сен 2015, 10:48
    —
Bagram писал(а):
Bagram писал(а):
Доброго дня! Підскажіть. будь ласка, що означають ці помилки при заповнення протоколу розкриття? Перший раз заповнюю і така халепа (((

Помилка
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Номер реєстрації: Помилка валідації: повинно бути вказане значення.
Номер пропозиции "null" вже вказаний
Error processing document


Допоможіть будь ласка розібратися з проблемою!!!!!! Викликали з відпустки через цей протокол Evil or Very Mad

позвоните на портал

#105:  Автор: Bagram СообщениеДобавлено: 01 Сен 2015, 10:56
    —
дякую, вже розібралась))) у нас реєстрація пропозицій містить літери, а програма порталу цього не приймає.

#106:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 10 Сен 2015, 09:15
    —
Цитата:
Знаєте, як покращити роботу порталу та систему державних закупівель?


Якщо у Вас є пропозиції щодо покращення роботи порталу та системи державних закупівель, надішліть нам Ваші побажання на адресу [email protected]

Виникли технічні питання при роботі з порталом? Надішліть опис ситуації на адресу [email protected]

#107:  Автор: fleshka СообщениеДобавлено: 10 Сен 2015, 09:36
    —
О, это что-то новенькое. А по телефону они теперь не будут отвечать? Нам, как Заказчикам это выгоднее, так как можно будет хоть предъявить переписку по мылу проверяющим, хотя это мало конечно чем поможет, но все же "попытка была". Потому, что телефонные разговоры ни к чему не пришьешь...

#108:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 16 Сен 2015, 08:28
    —
Відкориговано порядок застосування електронного цифрового підпису бюджетними установами
Цитата:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 жовтня 2004 р. N 1452
Київ
Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності
Із змінами і доповненнями, внесеними
постановами Кабінету Міністрів України
від 8 грудня 2006 року N 1700,
від 13 січня 2010 року N 31,
від 21 липня 2010 року N 675,
від 5 жовтня 2011 року N 1022,
від 8 вересня 2015 року N 675
Відповідно до статті 5 Закону України "Про електронний цифровий підпис" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності (додається).
2. Пункт 2 виключено
(згідно з постановою Кабінету
Міністрів України від 21.07.2010 р. N 675)

Прем'єр-міністр України В. ЯНУКОВИЧ
Інд. 49


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 жовтня 2004 р. N 1452


ПОРЯДОК
застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності
1. Цей Порядок визначає вимоги до застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності (далі - установи).
2. Установа застосовує електронний цифровий підпис лише за умови використання надійних засобів електронного цифрового підпису, що повинне бути підтверджено сертифікатом відповідності або позитивним експертним висновком за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, отриманим на ці засоби від Адміністрації Держспецзв'язку, та наявності посилених сертифікатів відкритих ключів у своїх працівників - підписувачів.
(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 08.12.2006 р. N 1700, від 08.09.2015 р. N 675)
3. Для вчинення правочинів установа застосовує електронний цифровий підпис, що ґрунтується на посиленому сертифікаті відкритого ключа.
(пункт 3 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
4. Установа не застосовує електронний цифровий підпис:
для складання електронних документів, які не можуть бути оригіналами у випадках, передбачених законодавством;
для вчинення правочинів на суму, що перевищує 1 млн. гривень.
5. Установа отримує на договірних засадах послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом, від акредитованих центрів сертифікації ключів. У разі коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.
(пункт 5 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
6. Пункт 6 виключено
(пункт 6 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2010 р. N 31, із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 21.07.2010 р. N 675, від 05.10.2011 р. N 1022, виключено згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
7. Пункт 7 виключено
(згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
8. Відповідальність за організацію застосування електронного цифрового підпису в установі несе її керівник, якщо інше не встановлено законодавством.
9. Застосування електронного цифрового підпису в установі забезпечує підрозділ інформаційних технологій, а у разі відсутності такого - підрозділ, що виконує відповідні функції (далі - відповідальний підрозділ), або працівник, спеціально визначений наказом керівника цієї установи. Зазначений підрозділ (працівник) забезпечує:
підготовку та подання акредитованому центру сертифікації ключів інформації, необхідної для отримання послуг, пов'язаних з електронним цифровим підписом;
(абзац другий пункту 9 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
надання допомоги підписувачам під час генерації їх особистих та відкритих ключів;
подання до акредитованого центру сертифікації ключів звернень про скасування, блокування або поновлення посилених сертифікатів відкритих ключів підписувачів;
доступ підписувачів через телекомунікаційні мережі до акредитованих центрів сертифікації ключів у разі неможливості здійснення ними такого доступу із своїх робочих місць;
ведення обліку надійних засобів електронного цифрового підпису, що використовуються в установі;
(абзац шостий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
ведення обліку програмно-апаратних та апаратних носіїв особистих ключів підписувачів;
(абзац сьомий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
зберігання документів та їх електронних копій, на підставі яких отримано послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом;
(абзац восьмий пункту 9 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
контроль за використанням підписувачами надійних засобів електронного цифрового підпису та зберіганням ними особистих ключів.
(абзац дев'ятий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
10. Порядок надання працівникам установи права застосування електронного цифрового підпису, ведення обліку, зберігання та знищення їх особистих ключів, а також надання акредитованому центру сертифікації ключів інформації, необхідної для формування, скасування, блокування або поновлення посилених сертифікатів відкритих ключів підписувачів установи, визначається наказом її керівника, якщо інше не встановлено законодавством.
11. Генерація особистого та відкритого ключів здійснюється підписувачем в акредитованому центрі сертифікації ключів, що обслуговує установу, або безпосередньо в установі з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису. У разі потреби під час генерації особистого та відкритого ключів підписувачеві надається допомога персоналом відповідального підрозділу (працівником) або персоналом акредитованого центру сертифікації ключів із дотриманням вимог щодо недопущення ознайомлення з особистим ключем підписувача осіб, що надають таку допомогу.
(пункт 11 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
12. У посиленому сертифікаті відкритого ключа підписувача додатково зазначається його належність до установи та посада, яку він займає.
13. У разі коли згідно із законодавством необхідне засвідчення печаткою справжності підпису на документах та відповідності копій документів оригіналам, установа застосовує спеціально призначений для таких цілей електронний цифровий підпис (далі - електронна печатка).
Установа застосовує електронну печатку лише за наявності у неї відповідної печатки, що застосовується для документів на папері.
У посиленому сертифікаті відкритого ключа, що використовується установою для електронної печатки, додатково зазначається спеціальне призначення електронного цифрового підпису та сфера його застосування, а також відтворюється текстова інформація, розміщена на відповідній печатці.
14. Право проставлення електронної печатки на електронних документах надається лише тому працівнику установи, який проставляє відповідну печатку на документах на папері.
Отримання в акредитованому центрі сертифікації ключів посиленого сертифіката відкритого ключа для забезпечення застосування електронної печатки, а також генерація відповідних ключів здійснюється в тому ж порядку, що й для електронного цифрового підпису.
15. Підписувач використовує у процесі виконання своїх посадових обов'язків лише особистий ключ, отриманий відповідно до пунктів 10 та 11 цього Порядку. Використання особистого ключа у випадках, не пов'язаних з діяльністю установи, забороняється.
Після припинення виконання підписувачем посадових обов'язків, для яких генерувалися особистий та відкритий ключі, підписувач або установа звертається до акредитованого центру сертифікації ключів для скасування посиленого сертифіката його відкритого ключа, а особистий ключ знищується методом, що не допускає можливості його відновлення.
(пункт 15 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
16. Підставами для блокування та/або скасування посиленого сертифіката відкритого ключа підписувача є:
звільнення з посади;
переведення на іншу посаду;
відсторонення від виконання повноважень за посадою;
смерть працівника;
набрання законної сили рішенням суду про оголошення працівника померлим, визнання безвісно відсутнім, недієздатним, обмеження його цивільної дієздатності;
подання заяви на блокування та/або скасування сертифіката у зв'язку з підтвердженням факту компрометації особистого ключа;
зміни інформації, необхідної для отримання послуг, пов'язаних з електронним цифровим підписом.
(пункт 16 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
17. Підписувач для виконання своїх посадових обов'язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.
(пункт 17 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
18. Підписувач несе відповідальність за зберігання особистого ключа.
19. Передача особистих ключів іншим особам забороняється.
(пункт 19 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
20. Ідентифікація підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі здійснюються шляхом перевірки електронного цифрового підпису, накладеного на такі дані. Електронний цифровий підпис вважається таким, що пройшов перевірку, якщо:
перевірку електронного цифрового підпису проведено з використанням надійного засобу електронного цифрового підпису;
у результаті перевірки встановлено, що на момент накладення електронного цифрового підпису був чинним посилений сертифікат відкритого ключа підписувача, посилений сертифікат відкритого ключа акредитованого центру сертифікації ключів, посилений сертифікат відкритого ключа відповідного засвідчувального центру та посилений сертифікат відкритого ключа центрального засвідчувального органу;
під час перевірки підтверджено цілісність даних, на які накладено електронний цифровий підпис.
(пункт 20 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 р. N 675)
21. Контроль за виконанням в установах вимог цього Порядку здійснює Адміністрація Держспецзв'язку.
(пункт 21 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2006 р. N 1700)

Першоджерело

#109:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 16 Сен 2015, 09:28
    —
портал у всех нормально работает? а то что-то я не могу зайти, как пользователь: зависает "я не робот".

#110:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 16 Сен 2015, 09:32
    —
torgiosv1 писал(а):
портал у всех нормально работает? а то что-то я не могу зайти, как пользователь: зависает "я не робот".
заставило перелогінитись і запрацював Портал нормально

#111:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 16 Сен 2015, 09:34
    —
Jyrcom писал(а):
torgiosv1 писал(а):
портал у всех нормально работает? а то что-то я не могу зайти, как пользователь: зависает "я не робот".
заставило перелогінитись і запрацював Портал нормально

а у меня что-то никак(

#112:  Автор: Dmitry_81 СообщениеДобавлено: 16 Сен 2015, 13:11
    —
torgiosv1 писал(а):
Jyrcom писал(а):
torgiosv1 писал(а):
портал у всех нормально работает? а то что-то я не могу зайти, как пользователь: зависает "я не робот".
заставило перелогінитись і запрацював Портал нормально

а у меня что-то никак(


вона працює* Smile

#113:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 18 Сен 2015, 14:15
    —

#114:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 18 Сен 2015, 14:28
    —
Sekret_ar писал(а):

ой прям не могу, прям держите меня ROFL ROFL ROFL ну просто все для заказчика готовы сделать, ну так ему жизнь-то облегчают несчастному, а деньги-то бюджетные как экономятся. ох, прозорро на них не хватает Twisted Evil

#115:  Автор: Dmitry_81 СообщениеДобавлено: 18 Сен 2015, 14:50
    —
torgiosv1 писал(а):
Sekret_ar писал(а):

ой прям не могу, прям держите меня ROFL ROFL ROFL ну просто все для заказчика готовы сделать, ну так ему жизнь-то облегчают несчастному, а деньги-то бюджетные как экономятся. ох, прозорро на них не хватает Twisted Evil


+100500 Very Happy

#116:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 18 Сен 2015, 15:34
    —
А мене от цікавлять п. 5-6. цього Переліку. Це що означає - Портал перебррав на себе функції МЕРТУ щодо надання консультацій з питань ДЗ!? Чи "з питань ДЗ" маються на увазі будь-які питання щодо оприлюднення документів на Порталі і тепер першим питанням до замовника на гарячій лінії буде "Чи укладений у Вас договір?"!!!??

#117:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 12:00
    —
Sekret_ar писал(а):
А мене от цікавлять п. 5-6. цього Переліку. Це що означає - Портал перебррав на себе функції МЕРТУ щодо надання консультацій з питань ДЗ!? Чи "з питань ДЗ" маються на увазі будь-які питання щодо оприлюднення документів на Порталі і тепер першим питанням до замовника на гарячій лінії буде "Чи укладений у Вас договір?"!!!??

+1 Sad

#118:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 13:46
    —
Sekret_ar писал(а):
А мене от цікавлять п. 5-6. цього Переліку. Це що означає - Портал перебррав на себе функції МЕРТУ щодо надання консультацій з питань ДЗ!? Чи "з питань ДЗ" маються на увазі будь-які питання щодо оприлюднення документів на Порталі і тепер першим питанням до замовника на гарячій лінії буде "Чи укладений у Вас договір?"!!!??
а Портал хіба не може скласти конкуренцію консалтинговим агенствам?

#119:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 14:00
    —
Jyrcom писал(а):
Sekret_ar писал(а):
А мене от цікавлять п. 5-6. цього Переліку. Це що означає - Портал перебррав на себе функції МЕРТУ щодо надання консультацій з питань ДЗ!? Чи "з питань ДЗ" маються на увазі будь-які питання щодо оприлюднення документів на Порталі і тепер першим питанням до замовника на гарячій лінії буде "Чи укладений у Вас договір?"!!!??
а Портал хіба не може скласти конкуренцію консалтинговим агенствам?

ну так в отличии от консалтинговых агентств, портал вроде как не совсем коммерческая структура: при мэрту, наполняемая гос.предприятием. а в итоге получается обдираловка похлеще частников.

#120:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 14:59
    —
torgiosv1 писал(а):
Jyrcom писал(а):
Sekret_ar писал(а):
А мене от цікавлять п. 5-6. цього Переліку. Це що означає - Портал перебррав на себе функції МЕРТУ щодо надання консультацій з питань ДЗ!? Чи "з питань ДЗ" маються на увазі будь-які питання щодо оприлюднення документів на Порталі і тепер першим питанням до замовника на гарячій лінії буде "Чи укладений у Вас договір?"!!!??
а Портал хіба не може скласти конкуренцію консалтинговим агенствам?

ну так в отличии от консалтинговых агентств, портал вроде как не совсем коммерческая структура: при мэрту, наполняемая гос.предприятием. а в итоге получается обдираловка похлеще частников.
за цифровий підпис(покращену якість) беруть же кошти, за переклад, за виправлення або терміново в номер також. чому не можуть проконсультувати замовників, в яких не виходить скласти ДКТ, провести процедуру і т.д.? тарифи ж консалтингові (я маю на увазі перелік не ціни)

#121:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 15:42
    —
Jyrcom писал(а):
torgiosv1 писал(а):
Jyrcom писал(а):
Sekret_ar писал(а):
А мене от цікавлять п. 5-6. цього Переліку. Це що означає - Портал перебррав на себе функції МЕРТУ щодо надання консультацій з питань ДЗ!? Чи "з питань ДЗ" маються на увазі будь-які питання щодо оприлюднення документів на Порталі і тепер першим питанням до замовника на гарячій лінії буде "Чи укладений у Вас договір?"!!!??
а Портал хіба не може скласти конкуренцію консалтинговим агенствам?

ну так в отличии от консалтинговых агентств, портал вроде как не совсем коммерческая структура: при мэрту, наполняемая гос.предприятием. а в итоге получается обдираловка похлеще частников.
за цифровий підпис(покращену якість) беруть же кошти, за переклад, за виправлення або терміново в номер також. чому не можуть проконсультувати замовників, в яких не виходить скласти ДКТ, провести процедуру і т.д.? тарифи ж консалтингові (я маю на увазі перелік не ціни)

а я ратую за то, что если портал работает под прикрытием государственности, то как же тогда можно так обирать бюджетников, для кого они расценки такие придумали. почему не сделать это все бесплатно, ведь законом прописано на бесплатной основе, так почему это только подача, почему не исправить какую-нибудь ошибку безвозмездно (хотя это не обязательно делать, есть соответствующее разъяснение мэрту, но не все про него знают и платят-платят-платят). почему я, как бюджетник, в условиях нынешней жесткой экономии должна изыскивать средства на всякие "прымхи" портала, а если этих расходов нет в смете - платить из своего кармана. а если эти, так сказать "помощники" будут еще требовать мзду за простое "алло", это уж ни в какие ворота...
фух, вот это у меня уже накипело!

#122:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 15:51
    —
torgiosv1 писал(а):
в условиях нынешней жесткой экономии должна изыскивать средства на всякие "прымхи" портала, а если этих расходов нет в смете - платить из своего кармана. а если эти, так сказать "помощники" будут еще требовать мзду за простое "алло", это уж ни в какие ворота...
фух, вот это у меня уже накипело!

Полностью поддерживаю такую позицию!

#123:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 16:03
    —
dorvin писал(а):
torgiosv1 писал(а):
в условиях нынешней жесткой экономии должна изыскивать средства на всякие "прымхи" портала, а если этих расходов нет в смете - платить из своего кармана. а если эти, так сказать "помощники" будут еще требовать мзду за простое "алло", это уж ни в какие ворота...
фух, вот это у меня уже накипело!

Полностью поддерживаю такую позицию!
своїм гаманцем я також підтримую таку позицію Very Happy тільки питання - бухгалтерам податкова також допомогає безкоштовно виправляти помилки? і з другої сторони - бардака і анархії не буде коли дать вольную на виправлення помилок)))

#124:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 22 Сен 2015, 21:24
    —
вы не очень удачно сравнили портал и налоговую!
в первом случае, механическая ошибка...

#125:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 23 Сен 2015, 08:51
    —
dorvin писал(а):
вы не очень удачно сравнили портал и налоговую!
в первом случае, механическая ошибка...

можливо. Я згоден з тим що механічні помилки треба виправляти безкоштовно. питання - протягом якого часу? три дні чи більше? що таке механічна помилка? в більшості це буде "замахалась і не то клацнула" а в декого і з умислом.
По-друге. консультації портала на тему супроводу процедур, представництва в суді, оскарження АМК і т.д. також безкоштовно треба робити?



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  След.  :| |:
Страница 5 из 10

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group