2015 Портал Державні закупівлі України tender me gov ua
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок

#1: 2015 Портал Державні закупівлі України tender me gov ua Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 11 Июн 2015, 11:40
    —
Stoden писал(а):
С 3 по 8 июня было три процедуры раскрытия предложений по 20-30 лотов в каждой, по 2-5 участников на каждый лот. Вот что я скажу вам. Это АД. Первый протокол вносили 5 часов. ПЯТЬ ЧАСОВ, Карл! Система постоянно глючит и падает, постоянно что-то ей не так и не то. Просто жесть. Не советую никому разбивать процедуру на лоты. Поберегите нервы.

Може достукаємось через відкриті джерела?
Дивіться першу новину і коментуйте


Последний раз редактировалось: Jyrcom (07 Июл 2015, 07:59), всего редактировалось 1 раз

#2:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 16 Июн 2015, 09:53
    —
Звернення виконуючого обов’язки директора ДП «Зовнішторгвидав України»



Шановні колеги – замовники та учасники ринку державних закупівель!

Два тижні тому мене було призначено в.о. директора ДП «Зовнішторгвидав України», яке адмініструє офіційний портал держзакупівель. Дещо розібравшись з першочерговими справами на підприємстві, хочу розказати вам про своє бачення наших найближчих планів та запровадити надійний канал обміну інформацією.

Я прийшов із команди реформ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, щоб разом з колегами з Департаменту регулювання державних закупівель Міністерства побудувати прозору й ефективну систему держзакупівель у нашій країні.
Вже багато чого зроблено, але треба зробити набагато більше. Згідно з рішенням Нацради реформ зараз у Міністерстві готується новий Закон, який з 1 січня 2016 року має запровадити нові правила та процедури закупівель. Передбачається, зокрема, використання електронної подачі тендерних пропозицій, посткваліфікація, запровадження електронних редукціонів, каталогів та інших інструментів, що будуть працювати на багатьох торговельних майданчиках, синхронізованих з єдиною базою даних. Уся інформація буде відкрита, інструменти її моніторингу та аналітики – доступні. Загальна концепція – зменшити корупцію можна тільки повною прозорістю, а підвищити ефективність – електронізацією.
Для замовників система має полегшити проведення процедури закупівлі, для постачальників – зняти штучні обмеження на участь у торгах, для суспільства в цілому – дати можливість більш ефективно використовувати бюджетні кошти. Тому основна мета нашого підприємства на найближчі місяці – підготувати відповідну електронну систему, а також забезпечити готовність замовників та учасників ринку до її ефективного використання вже з перших місяців 2016 року. Ця підготовча робота вже почалась і ми зробимо все, щоб зміни були зрозумілими, прогнозованими та очікуваними для всіх учасників процесу. І ця робота для мене – перший пріоритет.

Поряд з тим, ми будемо намагатися покращити роботу існуючого порталу та системи держзакупівель, не очікуючи нового Закону та процедур. Але для цього мені буде потрібна ваша допомога. Поряд з короткими опитуваннями користувачів порталу, що будуть запроваджені найближчим часом, та іншими формами зворотнього зв’язку, я прошу вас писати особисто мені на адресу [email protected] з пропозиціями щодо покращення сервісу, відгуками відносно роботи порталу та співробітників ДП «Зовнішторгвидав України», а також інформацією щодо відомих вам фактів корупційних дій чи намірів. Обіцяю розглянути кожен лист та зробити відповідні висновки і можливі зміни.

Впевнений, що разом ми змінимо систему на краще! До зв’язку!



З повагою,
Олександр Наход

http://vdz.ua/ua/view-news/id-zvernennya-oleksandra-nahoda-44.htm

#3:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 16 Июн 2015, 10:02
    —
Після введення цифрового підпису та печатки, під час оприлюднення акцепту або інших документів, Портал видає помилку:"digital.util.DigitalSignatureException: Операція не підтримується". До Порталу додзвонитися не вдається. Ще в когось така проблема існує?

#4:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 18 Июн 2015, 10:03
    —
А Портал зараз приймає оголошення про результати з завтрашньою датою договору? так трапилось, що відправляв оголошення про результат вчора, а дата стоїть сьогоднішня. от і гадаю в кого рука дрогнула і що робитиSmile

#5:  Автор: AbsurdlanaОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 18 Июн 2015, 10:14
    —
Jyrcom писал(а):
А Портал зараз приймає оголошення про результати з завтрашньою датою договору? так трапилось, що відправляв оголошення про результат вчора, а дата стоїть сьогоднішня. от і гадаю в кого рука дрогнула і що робитиSmile

Зараз же позиція: замовник сам відповідає за свої помилки, портал не вмішується... а вчорашня дата на договорі - це принципово? якщо да, то можна виправляти помилку (або спробувати дати нове оголошення про результати з правильною датою, якщо портал дозволяє технічно це зробити)

#6:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 22 Июн 2015, 14:24
    —
Коллеги подскажите, куда обращаться, что бы исправить ошибку в опубликованном протоколе раскрытия, вместо 6 написал 9?
Первый раз в ручном режиме на портале оформлял протокол и случайно, автоматом нажал не ту кнопку и не проверил!
Вот нашел, кто-нибудь пользовался?
Виправлення помилок (внесення змін) після оприлюднення:
Відділ супроводу замовників з питань державних закупівель (далі - Відділ) здійснює розгляд звернень щодо виправлення помилок (внесення змін/заміна) в інформації після оприлюднення на веб-порталі та надання платних консультацій з вищезазначених питань виключно на підставі оригіналів письмових звернень замовників (які не мають заборгованості) на платній основі відповідно до наказу «Про вартість послуг»*.
* Порядок виправлення помилок (внесення змін/заміна) після оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу здійснюється відповідно до Тимчасового порядку роботи з веб-порталом Уповноваженого органу "Державні закупівлі" (зі змінами)
Після сплати рахунків послуг телефонуйте +38(044)281-4280
Послуги надаються після сплати рахунків, виставлених Відділом.

#7:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 26 Июн 2015, 16:09
    —
tendurion писал(а):
Звернення виконуючого обов’язки директора ДП «Зовнішторгвидав України»

Шановні колеги – замовники та учасники ринку державних закупівель!

....

Поряд з тим, ми будемо намагатися покращити роботу існуючого порталу та системи держзакупівель, не очікуючи нового Закону та процедур. Але для цього мені буде потрібна ваша допомога. Поряд з короткими опитуваннями користувачів порталу, що будуть запроваджені найближчим часом, та іншими формами зворотнього зв’язку, я прошу вас писати особисто мені на адресу [email protected] з пропозиціями щодо покращення сервісу, відгуками відносно роботи порталу та співробітників ДП «Зовнішторгвидав України», а також інформацією щодо відомих вам фактів корупційних дій чи намірів. Обіцяю розглянути кожен лист та зробити відповідні висновки і можливі зміни.

Впевнений, що разом ми змінимо систему на краще! До зв’язку!

З повагою,
Олександр Наход

http://vdz.ua/ua/view-news/id-zvernennya-oleksandra-nahoda-44.htm

Написав листа 16.06.2015 р. і був приємно здивований наступного дня, коли побачив, що відповідь прийшла того ж таки 16.06. Проте, 17.06 відіслав ще одного листа в продовження обговорення піднятого питання, але до цього часу так і не отримав відповіді.
На жаль... Sad

#8:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 30 Июн 2015, 07:24
    —
Теж писав цьому добродію, через пару днів отримав відповідь, приємно здивований!

#9:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 30 Июн 2015, 07:43
    —
Вони працюють
Звіт:
Скрытый текст: 
Більш докладний перелік основних виконаних завдань нижче:
1. Провели аудит робіт та взаєморозрахунків з основними підрядниками Міранда та САПР, що розробляють та підтримують портал державних закупівель.
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з обома підрядниками.
Проробляємо новий механізм постановки та контролю виконання завдань, а також чітке розмежування робіт по підтримці та розвитку системи.
2. Переглянули перелік завдань на розробку, що було заплановано на цей рік попереднім керівництвом. В роботі залишили ті заявки, цінність яких очевидна (ЕЦП через javascipt замість java applet, вивантаження даних про державні закупівлі для публічного доступу (https://www.facebook.com/transparentprocurement.UA/posts/930717753647431)). Інші задачі на hold, поки не буде визначено стратегію розвитку порталу.
3. Зібрали до купи всю існуючу документацію по системах. Аналізуємо.
4. З’ясували програмно-апаратну архітектуру порталу держзакупівель. Є що оптимізувати, але спочатку треба визнатися зі стратегією розвитку порталу.
5. Визначили можливі варіанти інтеграції порталу держзакупівель та Prozorro. Мінеко паралельно працює над бізнес баченням, яке буде визначальним для інтеграції систем.
6. Підготували електронне опитування користувачів порталу держзакупівель – задоволеність порталом та побажання щодо покращення (не хотів писати це слово, але не знайшов синонімWink ). Опитування має стартувати наступного тижня та буде охоплювати замовників, які використовують платні та безкоштовний електронні кабінети.
7. Визначилися з необхідністю більш якісного тестування нової функціональності. Має запрацювати тестування на стороні ДП «Зовнішторгвидав», чого нажаль не було раніше. Тестували лише розробники.
8. Визначилися з необхідністю підсилення функції першої лінії підтримки користувачів на стороні ДП «Зовнішторгвидав». Буде проведено необхідне навчання співробітників.

Найближчі наступні задачі:
1. Підготувати ІТ бюджет до кінця 2015 та 2016, який забезпечить виконання бізнес завдань.
2. Завершити перегляд наявної документації та виявити неактуальну, або відсутню документацію.
3. Провести архітектурні сесії щодо інтеграції порталу держ. закупівель та Prozorro.
Одне з важливих питань – доцільність впровадження шини даних.
4. Переглянути та затвердити, або відхилити запити на нову функціональність порталу.
a. Протоколи розкриття на пошуковому порталі
b. Зміна зовнішнього вигляду основної сторінки порталу
c. Доробка/виправлення фрейму реєстру закупівель, що замовники можуть додавати на свої web сайти.
d. Пошук по усьому контенту
5. Визначити кроки, які дозволять покращити якість даних у базі порталу (ЄДРПОУ та назва переможця, класифікатор товарів та послуг і т.п.)
6. Провести перемовини з компаніями, які витягують через портал великі об’єми даних для обробки. З одного боку ми хочемо спростити механізм «капчі» з другого боку надати усі необхідні дані через новий XML інтерфейс публічних даних, який не буде навантажувати систему.
7. Підготувати технічні вимоги для інтеграції з ЄДР юридичних осіб.
8. Визначитися з архітектурою єдиного BI для портала державних закупівель та Система електронних державних закупівель ProZorro

#10:  Автор: Dmitry_81 СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 13:04
    —
https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/announcement_detail?id=EDZrDW4y4C

приятная новость

#11:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 13:41
    —
Dmitry_81 писал(а):
https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/announcement_detail?id=EDZrDW4y4C

приятная новость

Цитата:
2. У частині поточних поліпшень для КОРИСТУВАЧІВ:
- Запустили канал зворотного зв'язку через мою пошту ([email protected]) і масове опитування користувачів порталу

угу. а де це масове опитування?
І друге - може, щоб не спамити, колективного листа краще писати про проблеми Порталу і побажання користувачів?

#12:  Автор: alena_zaicevaОткуда: Запорожье СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 13:54
    —
Вчера заходила на веб-портал и мне было предложено пройти опрос, что собственно и сделала.

#13:  Автор: fleshka СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 14:14
    —
Заходила и вчера и сегодня. И тишина... Никакого опроса нет. Опрос наверное только для белых людей. А мы "чернорабочие" бюджетники никому не нужны и наше мнение никого не интересует.

#14:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 14:19
    —
fleshka писал(а):
Заходила и вчера и сегодня. И тишина... Никакого опроса нет. Опрос наверное только для белых людей. А мы "чернорабочие" бюджетники никому не нужны и наше мнение никого не интересует.

Регистрировались и заходите как Заказчик?

#15:  Автор: SvetulyaОткуда: центр Украины СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 15:39
    —
Цитата:
Подовжено час прийому інформації на веб-порталі


З метою підвищення зручності роботи замовників державних закупівель з веб-порталом Уповноваженого органу (tender.me.gov.ua),

з 6 липня 2015 року подовжено час прийому інформації про державні закупівлі (оголошення, повідомлення, супровідні файли) до 16-00 години


Вот это приятная новость!

#16:  Автор: fleshka СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 16:12
    —
tendurion писал(а):
fleshka писал(а):
Заходила и вчера и сегодня. И тишина... Никакого опроса нет. Опрос наверное только для белых людей. А мы "чернорабочие" бюджетники никому не нужны и наше мнение никого не интересует.

Регистрировались и заходите как Заказчик?

Все верно. Зарегистрирована как Заказчик, и вчера и сегодня давала объявления и ничего... Crying or Very sad
Мое мнение их не интересует.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

#17:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 07 Июл 2015, 17:45
    —
fleshka писал(а):

Мое мнение их не интересует.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


- Доктор, меня все игнорируют!
- Следующий! Very Happy

#18:  Автор: malinka_alinka СообщениеДобавлено: 08 Июл 2015, 08:49
    —
fleshka писал(а):
Заходила и вчера и сегодня. И тишина... Никакого опроса нет. Опрос наверное только для белых людей. А мы "чернорабочие" бюджетники никому не нужны и наше мнение никого не интересует.

бюджетник-сразу в понедельник был опрос, я тоже все ответила и отправила.

#19:  Автор: alena_zaicevaОткуда: Запорожье СообщениеДобавлено: 13 Июл 2015, 08:16
    —
Сегодня зашла на портал, залогинина там как "parkservis" (даже не знаю кто это) выйти не могу, в кабинете заказчика тоже не мои документы Surprised А мне то надо посмотреть приняли ли РП с изменениями, а то вдруг по срокам не вложусь Mad

#20:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 13 Июл 2015, 08:24
    —
такая же фигня, захожу как обычно, какай то "univerck" сидит в моем кабинете, выйти из кабинета нет возможности! сейчас буду писать на [email protected]

#21:  Автор: zelentrest СообщениеДобавлено: 13 Июл 2015, 08:27
    —
У нас аналогичная проблема.

#22:  Автор: larochka1955 СообщениеДобавлено: 13 Июл 2015, 08:27
    —
Люди! Кто-нибудь сегодня попадал в свой "Кабінет Замовника"? Меня не пускают, перехожу по логину и паролю - открывается пустая страница Mad И что делать?

#23:  Автор: alena_zaicevaОткуда: Запорожье СообщениеДобавлено: 13 Июл 2015, 08:29
    —
Уже залогинина как "tender. ods". Но они писали, что возможны ограничания, так что я пока подожду.

#24:  Автор: zelentrest СообщениеДобавлено: 13 Июл 2015, 08:34
    —
alena_zaiceva писал(а):
Уже залогинина как "tender. ods". Но они писали, что возможны ограничания, так что я пока подожду.


А что такое "tender. ods" ?

#25:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 13 Июл 2015, 08:59
    —
zelentrest писал(а):
alena_zaiceva писал(а):
Уже залогинина как "tender. ods". Но они писали, что возможны ограничания, так что я пока подожду.


А что такое "tender. ods" ?
чийсь нік.



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  След.  :| |:
Страница 1 из 10

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group