Закон № 183 от 11.02.15 (использование публичных средств)
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Другие НПА ВРУ

#126:  Автор: polaroid СообщениеДобавлено: 10 Ноя 2015, 13:06
    —
ndymchuk писал(а):
Доброго дня! Підскажіть чи потрібно оприлюднювати дані по укладених договорах з фізичними особами - підприємцями? П1 ч1 ст 3 Закону №183 визначено ... предмет договору, виконавця (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи...Аналогічна інформація і в пункті про оприлюднення інформації по договорах минулих періодів (йдеться про юридичні особи)?

Скорее всего, дело в том, что ИНН ФОПа является личными данными, которые не подлежат публикованию.

#127:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 10 Ноя 2015, 15:27
    —
Внесення тієї інформації по договорах це "щось із чимось"!
Особливо "Додатки" до договорів - "айтішніки" їхні тупо продублювали форму договору і все. В результаті в формі Додатку потрібно продублювати абсолютно всю інформацію із договору, а про причину підписання чи якийсь короткий зміст тієї додаткової угоди ні слова не вказується. Виникає логічне питання - для чого взагалі та форма і яку саме інформацію вони з неї збираються отримати!!???
Surprised

#128: Закон № 183 от 11.02.15 (использование публичных средств) Автор: MaladoyОткуда: Київська обл. СообщениеДобавлено: 10 Ноя 2015, 15:48
    —
Боюсь, що головне, як завжди у нас, розгорнути бурхливу діяльність, а чи є в цьому сенс - діло десяте Sad Ну, і попіаритись, звісно. https://www.facebook.com/pomustbe/posts/1047866275273542

#129:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2015, 10:37
    —
Шановні колеги, можливо хтось уже цікавився! Якщо у бюджетної установи є структурний підрозділ зі своїм ЄДРПОУ, але в той же час він не є самостійною юридичною особою (має окремі права ЮО) - як вноситься інформація по договорах, укладених таким структурним підрозділом? Цей підрозділ сам реєструється і вносить інформацію чи інформацію мають вносити через кабінет центрального офісу?

#130:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2015, 16:30
    —
Доброго дня! А де було розяснення, що в кого не підходять ключі то треба робити нові і працювати.... А ми все чекаємо, що мають доробити програму і починаючи від 3 листопада мали б діяти інші ключі...

#131:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2015, 16:37
    —
ndymchuk писал(а):
Доброго дня! А де було розяснення, що в кого не підходять ключі то треба робити нові і працювати.... А ми все чекаємо, що мають доробити програму і починаючи від 3 листопада мали б діяти інші ключі...

Взагалі-то, про це писалось тільки в Фейсбуці! ))

#132:  Автор: aalinkaS СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2015, 16:50
    —
мы за один день сделали новые ключи в фискальной службе и уже работаем.
Вопрос: так нужно ли вносить договора по ФОП?

#133:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2015, 17:14
    —
aalinkaS писал(а):
мы за один день сделали новые ключи в фискальной службе и уже работаем.
Вопрос: так нужно ли вносить договора по ФОП?

Цей портал призначений для оприлюднення а) трансакцій казначейством і б) платежів по договорах розпорядниками бюджетних коштів (ну і звітів).
Отже, як на мене, то в ідеалі має вийти такий собі "баланс" - суми по трансакціях, внесених казначейством по вашій установі і суми проплат по договорах, внесені Вами мали б збігатись. Ну а якщо так, то відповідь на Ваше питання більш ніж очевидна! Smile

#134:  Автор: aalinkaS СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 08:28
    —
Sekret_ar писал(а):
aalinkaS писал(а):
мы за один день сделали новые ключи в фискальной службе и уже работаем.
Вопрос: так нужно ли вносить договора по ФОП?

Цей портал призначений для оприлюднення а) трансакцій казначейством і б) платежів по договорах розпорядниками бюджетних коштів (ну і звітів).
Отже, як на мене, то в ідеалі має вийти такий собі "баланс" - суми по трансакціях, внесених казначейством по вашій установі і суми проплат по договорах, внесені Вами мали б збігатись. Ну а якщо так, то відповідь на Ваше питання більш ніж очевидна! Smile

ну , получается что так. спасибо!

#135:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 09:00
    —
Sekret_ar писал(а):
Шановні колеги, можливо хтось уже цікавився! Якщо у бюджетної установи є структурний підрозділ зі своїм ЄДРПОУ, але в той же час він не є самостійною юридичною особою (має окремі права ЮО) - як вноситься інформація по договорах, укладених таким структурним підрозділом? Цей підрозділ сам реєструється і вносить інформацію чи інформацію мають вносити через кабінет центрального офісу?
Питання залишається актуальним! Smile

#136:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 09:33
    —
Sekret_ar писал(а):
ndymchuk писал(а):
Доброго дня! А де було розяснення, що в кого не підходять ключі то треба робити нові і працювати.... А ми все чекаємо, що мають доробити програму і починаючи від 3 листопада мали б діяти інші ключі...

Взагалі-то, про це писалось тільки в Фейсбуці! ))


Скоро будемо керуватись усім, що пишуть в соцмережах? Можливо всім бюджетним установам також треба зареєструватись в ФБ, щоб дізнаватись про новини?

#137:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 09:37
    —
aalinkaS писал(а):
мы за один день сделали новые ключи в фискальной службе и уже работаем.
Вопрос: так нужно ли вносить договора по ФОП?


Підскажіть будь-ласка як ви заносите дані по договорах ФОП? Які дані потрібно не оприлюднювати?

#138:  Автор: aalinkaS СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 13:13
    —
ndymchuk писал(а):
aalinkaS писал(а):
мы за один день сделали новые ключи в фискальной службе и уже работаем.
Вопрос: так нужно ли вносить договора по ФОП?


Підскажіть будь-ласка як ви заносите дані по договорах ФОП? Які дані потрібно не оприлюднювати?

мы еще ФОПы не разносили.

#139:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 14:15
    —
aalinkaS писал(а):
ndymchuk писал(а):
aalinkaS писал(а):
мы за один день сделали новые ключи в фискальной службе и уже работаем.
Вопрос: так нужно ли вносить договора по ФОП?


Підскажіть будь-ласка як ви заносите дані по договорах ФОП? Які дані потрібно не оприлюднювати?

мы еще ФОПы не разносили.

Дякую за оперативну відповідь. Питання залишається відкритим. Виписуємо Щомісячний спеціалізований журнал "Держзакупівлі" в номері за листопад на сторінці 11 пише "Тож можна зробити висновок, що на веб-порталі інформація про фізичних осіб-підприємців не оприлюднюється. Утім, зачекаємо на розяснення офіційних органів."

#140:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 14:30
    —
ndymchuk писал(а):
aalinkaS писал(а):
ndymchuk писал(а):
aalinkaS писал(а):
мы за один день сделали новые ключи в фискальной службе и уже работаем.
Вопрос: так нужно ли вносить договора по ФОП?

Підскажіть будь-ласка як ви заносите дані по договорах ФОП? Які дані потрібно не оприлюднювати?

мы еще ФОПы не разносили.

Дякую за оперативну відповідь. Питання залишається відкритим. Виписуємо Щомісячний спеціалізований журнал "Держзакупівлі" в номері за листопад на сторінці 11 пише "Тож можна зробити висновок, що на веб-порталі інформація про фізичних осіб-підприємців не оприлюднюється. Утім, зачекаємо на розяснення офіційних органів."

Та ну будьте серйозними!
Ну, припустимо, можуть передбачити можливість залишати комірку ЄДРПОУ порожньою для ФОП (придумають там якусь "галочку" збоку, айтішніки вони такі!) - але аж ніяк не допустять не вносити інформацію по платежам ФОПам.
От для прикладу візьміть трансакції казначейства на тому самому Порталі - де має бути ІПН ФОПа - хххххххххх . От щось схоже варто очікувати і по оприлюдненню інформації по договорах. Тільки от питання "Коли?"

#141:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 14:53
    —
ну то й би написали, що у разі ФОП проставляти ХХХХХХХХХХ... Sad

#142:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2015, 15:01
    —
ndymchuk писал(а):
ну то й би написали, що у разі ФОП проставляти ХХХХХХХХХХ... Sad

Ну Ви прям так все і відразу хочете! Very Happy

#143:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 16 Ноя 2015, 10:36
    —
Sekret_ar писал(а):
Шановні колеги, можливо хтось уже цікавився! Якщо у бюджетної установи є структурний підрозділ зі своїм ЄДРПОУ, але в той же час він не є самостійною юридичною особою (має окремі права ЮО) - як вноситься інформація по договорах, укладених таким структурним підрозділом? Цей підрозділ сам реєструється і вносить інформацію чи інформацію мають вносити через кабінет центрального офісу?


У меня похожая ситуация, только не понимаю почему возник вопрос по филиалам?

В Законе указано, что

Цитата:
Стаття 2. Єдиний веб-портал використання публічних коштів

1. Інформація, що оприлюднюється згідно з цим Законом, готується розпорядниками та одержувачами коштів Державного бюджету України...


В Бюджетном кодексе указано, что
Цитата:
47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету;

Отсюда вывод, если Ваши филиалы распорядители нижестоящего уровня, то они самостоятельно организовывают свою работу по регистрации и опубликованию информации согласно Закона № 183.

#144:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 16 Ноя 2015, 12:53
    —
Цитата:
Для користувачів які складають квартальний звіт з файлів excel, ми зробили можливість створення dbf файлів для завантаження на портал e-data 16.11.15

Якщо ви складаєте звітність до казначества в файлах excel які розміщені у нас на портлаі в розділі Розумні бланки в Excel, ми зробили файл Excel який створює з ваших звітів dbf файли для завантаження на портал e-data. Інструкцію для створення дбф файлів:
1. Робимо на диску Д папку edbf;
2. В папку edbf копіюємо файл свого квартального звіту і перейменовуємо в ZV_kv.xls, якщо у вас файл для 2007 офісу тобто з розширенням xlsm то відкриваєте його і виберіть ЗБЕРЕГТИ ЯК у форматі 2003 офісу ну і називаєте ZV_kv.xls, ще важливо щоб аркуші не були перейменовані в звіті дані будуть тягнуться з листа з назвою ф.2.1 якщо у вас перейменовані то перейменуйте в ф.2.1 , так само і з іншими формами;
3. У папку edbf копіюєте файл dbf_edata_zved_v1.01.xls;
4. Відкриваєте файл dbf_edata_zved_v1.01.xls він скаже що "у файлі є зв'язки з іншими файлами оновити їх?" вибираєте ОНОВИТИ! І дозволити виконання макросів;
5. На аркуші dbf в файлі тиснемо кнопку створити ДБФ і в цій же папці edbf з'являється файл:

Форма 2 - Fxxxppk.dbf
Форма 4-1 - RKxxxppк.dbf,
Форма 4-2 - DKxxxppк.dbf,
Форма 4-3 - SKxxxppк.dbf,
де: xxx – код відомчої класифікаціїї;
рр – дві останні цифри звітного року;
k - звітний квартал

При виникненні питаннь пишіть на нашому форумі в цю тему

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/obig-informatsii-u-publichniy-sferi/dlya-koristuvachiv-yaki-skladayut-kvartalniy-zvit-z-fayliv-excel-mi/

#145:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 16 Ноя 2015, 19:43
    —
Цитата:
Проект контролю публічних фінансів "Є-дата": складові та етапи реалізації
16 ноября 2015, 18:20

В рамках проекту "Є-дата", який передбачає зміну системи контролю публічних фінансів, створено портал, де відображаються усі транзакції Держказначейства. Про складові проекту та етапи його реалізації розповідає керівник проекту Олександр Щелоков

Олександр Щелоков
керівник проекту "Є-дата"
Команда проекту "Є-дата", створена заступником міністра фінансів Оксаною Маркаровою, розпочала свою роботу у липні 2015 року. І вже за два місяці показала результат: створила портал, де відображались усі транзакції Держказначейства. 15 вересня продукт презентовано всій Україні, портал з першого дня був наповнений реальними даними, які не оприлюднювали раніше в такому вигляді.

Проект "Є-дата" має декілька модулів, які буде реалізовано через єдиний веб-портал www.e-data.gov.ua:

1. Перша складова — це реалізація закону "Про відкритість використання публічних коштів". Цей модуль має два етапи.

Перший — оприлюднення трансакцій Державного казначейства. Щоденно завдяки спільній роботі з казначейською службою на порталі можна знайти всі трансакції за минулий день: яке відомство кому платило, яку суму, яке призначення платежу. Для контролю активною громадськістю грошових потоків держави чи для журналістських розслідувань — це чи не найкращий інструмент. Розділ активний, ми маємо щоденно понад 2 тисячі користувачів, які цей сервіс використовують регулярно.

Другий етап — це створення "службових кабінетів" для розпорядників, одержувачів, цільових державних фондів, державних та комунальних підприємств. Власники кабінетів створюють на порталі персональний профіль, до якого вносять інформацію про використання публічних коштів, а саме зберігають свою звітність, базу договорів та актів, мають доступ до трансакцій та аналітики. Цей розділ — один із найскладніших. Дуже невелика частина бюджетних організацій має автоматизовані бухгалтерські системи чи електронний документообіг. Частина регіонів взагалі не має доступу до інтернету або веде звітність на паперових носіях — це понад 25% розпорядників та одержувачів коштів. Крім того, дуже короткі терміни не дали змогу провести повноцінне тестування "службових кабінетів"; як наслідок, зараз ми спільними зусиллями з розпорядниками доопрацьовуємо функціонал, виправляємо помилки, автоматизуємо процеси.

Але це тимчасові труднощі, і ми знаємо, як їх подолати. Впевнений, що в грудні цього року отримаємо якісні, наповнені кабінети. Якщо в перший день відкриття службового функціоналу було зареєстровано 280 кабінетів розпорядників, то зараз в день реєструється 4,5 тисячі профілів. За актуальними даними в базу внесено понад 100 тисяч договорів, актів та звітів. Це найбільша на тепер база відкритої інформації такого типу в Україні.

Головна мета "службових кабінетів" — надати розпорядникам сервіс. Згодом це має бути інтегрована єдина точка входу для роботи з Міністерством фінансів, Державним казначейством, ДФС та Prozorro (державні закупівлі). Через кабінет буде спрощено процедури планування та звітності, отримання та контролю фінансування. Тимчасові складності, "ручна робота" бухгалтерів на місцях, неймовірно стислі терміни — все це варте очікуваного результату.

На сьогодні найбільше питань маємо від наповнювачів сайту про можливі штрафні санкції у разі неподання чи несвоєчасного оприлюднення інформації. Штрафні санкції на етапі тестування застосовуватись не будуть. Цей період триває до 31 січня 2016 року. Тому маємо оперативно, але в спокійному режимі реєструвати кабінети, допрацьовувати функціонал і виправляти помилки.

Подібні проекти не можна робити роками. Вони є революційними по суті. Поки є політична воля, підтримка, бажання влади і команда, яка це може втілити, маємо робити все можливе і неможливе. Спитайте в авторів, скільки часу та зусиль вони витратили на те, щоб закон "Про відкритість використання публічних коштів" було прийнято.

Ми не можемо повернутися у 90-ті. Країна інша. Рівень IT-технологій радикально інший. Питання — чи інша корупційна складова? Процес змін залежить від кожного, і кожен може до нього долучитися. Завдяки взаємодії волонтерів, державних службовців, бухгалтерів реалізуємо ідею прозорості.

Важливо тримати баланс, — не тільки вимагати від бюджетних організацій інформації, звітів, роз'яснень, а й надати їм змогу розвиватись, автоматизувати свої процеси, надати сервіс підтримки. Таким є перший модуль.

2. Друга складова проекту "Є-data" — створення інформаційно-аналітичної системи "Прозорий бюджет". Система поєднуватиме напрацювання першого модулю "використання публічних коштів" з процесами бюджетування та дохідною частиною бюджету.

3. Третя складова — управління ліквідністю на рівні держави. Цей модуль поєднає рух грошових коштів, KPI та ефективність системи управління державними фінансами.

Роботи багато. Ми знаємо, як це реалізувати. Найважливіше — об'єднати людей навколо ідеї. Не тільки активістів чи розпорядників. Важлива участь і громадян як власників публічних фінансів, а саме їх контроль за розподілом коштів. Моніторинг за допомогою порталу "Є-data" є потужним та потрібним інструментом — користуйтеся.

Источник: http://delo.ua/ukraine/proekt-kontrolju-publichnih-finansiv-je-data-skladovi-ta-etapi-r-307316/ © delo.ua

#146:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2015, 00:03
    —

#147:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2015, 00:05
    —

#148:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2015, 10:03
    —


Ссылка на Инструкцию по конвертации ключей

#149:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2015, 10:09
    —
tendurion писал(а):

Ну а що тоді писати в комірках, де вказується адреса? Порожні поля не пройдуть! Невже пробіли ставити чи якісь символи (на зразок ХХХХХХ)?

З.І. До якого посту це коментар?

#150:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2015, 10:42
    —
Sekret_ar писал(а):
tendurion писал(а):

Ну а що тоді писати в комірках, де вказується адреса? Порожні поля не пройдуть! Невже пробіли ставити чи якісь символи (на зразок ХХХХХХ)?

З.І. До якого посту це коментар?

https://www.facebook.com/edataua/photos/a.869379209778638.1073741828.867883813261511/898247806891778/?type=3&comment_id=898413113541914



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Другие НПА ВРУ


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.  :| |:
Страница 6 из 8

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group