Laisha писал(а): | ||
Очень близкая ситуация, тоже ВУЗ. Но у нас сумма общая ДО 300 тис.грн. Я в РП сделала 2 графы: на дипломы (и указала переговорку) и на студенческие (ЗЦП). и у меня выходят разные сроки начала процедуры. Т.е. у меня 2 процедуры будут. но на Вашем месте я бы выбрала ВТ, ибо предмет закупівлі по 5-и знакам превышает порог в 300 тис.грн. |
maks7 писал(а): |
А хто підскаже чи включаються до очікуваної вартості визначення предмета закупівлі по БУДІВНИЦТВУ вартість послуг з Технічного нагляду та Проектно-вишукувальних робіт?? |
torgiosv1 писал(а): | ||
тех.надзор и авторский надзор не включаются. |
maks7 писал(а): |
а чому? де написано? хіба їх не можна віднести до "супровідних роботам послуг"? |
torgiosv1 писал(а): | ||
это нигде не написано. мы сами их отнимаем, т.к. участники тендера на строительство не предоставляют эти услуги. |
torgiosv1 писал(а): |
.... До таких послуг відносяться, зокрема, експертиза проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд. У розумінні Закону кожна з цих послуг відповідає визначенню «роботи», тому у разі її вартості, меншої вартісної межі 1 млн. грн. (без урахування ПДВ), закупівля кожної з них не потребує застосування Закону. |
maks7 писал(а): | ||
![]() ЯК, в такому разі, наприклад авторський чи технічний нагляд може бути ОКРЕМИМ предметом? |
torgiosv1 писал(а): | ||||
а это вы не у меня спросите, а у экспертов по стандартам ЕС. я все вышенаписанное понимаю так: авторский и тех.надзор - это ОТДЕЛЬНЫЕ предметы закупки. |
maks7 писал(а): | ||||||
тобто, якщо технагляд більше 100 тис. то на нього потрібно проводити торги? а якщо це не один обєкт? Цеж послуга! І по обєктно вона не ділиться. тобто потрібно робити одну процедури і ділити на лоти обєкти на яких робиться ТН?! |
maks7 писал(а): |
мене не потрібно нівчому переконувати!!!! я просто запитав - ЧОМУ технагляд і ПВР не входять в загальну вартість робіт??? ДЕ ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО? бо поки, шо в законодавстві я знайшов протилежне. ВСЕ.
І що робити коли ТН перевищеу запорогову тендерну суму і обєктів є 10, допустимо??! |
Описание: |
|
![]() Скачать |
|
Имя файла: | |||
Размер файла: | 119.84 KB | ||
Скачано: | 290 раз(а) |
maks7 писал(а): |
мене не потрібно нівчому переконувати!!!! я просто запитав - ЧОМУ технагляд і ПВР не входять в загальну вартість робіт??? ДЕ ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО? бо поки, шо в законодавстві я знайшов протилежне. ВСЕ.
І що робити коли ТН перевищеу запорогову тендерну суму і обєктів є 10, допустимо??! |
maks7 писал(а): |
мене не потрібно нівчому переконувати!!!! я просто запитав - ЧОМУ технагляд і ПВР не входять в загальну вартість робіт??? ДЕ ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО? бо поки, шо в законодавстві я знайшов протилежне. ВСЕ.
І що робити коли ТН перевищеу запорогову тендерну суму і обєктів є 10, допустимо??! |
Цитата: |
Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого
проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту. |
Цитата: |
Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за
дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. |
Цитата: |
Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на
підконтрольних об'єктах архітектури, не допускається. |
badman2 писал(а): |
попробую допомогти вечері. була ніби подібна ситуація але доволі давно ще по старому ДБН
напишу біля 19.00 |
Цитата: |
Згідно з Розділом III "Визначення предмета закупівлі робіт" Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 26.07.2010 N 921, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (в редакції наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 17.06.2003 N 85)
Об'єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) або споруда (міст, тунель, платформа тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), устаткуванням, меблями, інвентарем, підсобними та допоміжними пристроями, що належать до неї, а також, за необхідності, з інженерними мережами, які прилягають до неї. На будівництво об'єкта має бути складений окремий проект і кошторис або кошторисний розрахунок (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок) (підпункт 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 ДБН Д.1.1-1-2000). При складанні кошторису або кошторисного розрахунку на об'єкт будівництва (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок) слід враховувати, що згідно з Правилами об'єктні кошториси об'єднують у своєму складі на об'єкт у цілому дані з локальних кошторисів, а об'єктні кошторисні розрахунки об'єднують у своєму складі на об'єкт у цілому дані з локальних кошторисних розрахунків і локальних кошторисів та підлягають уточненню (підпункти 2.2.3 і 2.2.4 пункту 2.2 розділу 2 ДБН Д.1.1-1-2000). Таким чином, якщо вартість робіт за окремими об'єктами в цілому, на які складені окремі об'єктні кошториси або кошторисні розрахунки, становить 1 мільйон гривень, їх закупівлю замовник здійснює з дотриманням вимог Закону шляхом застосування однієї з процедур закупівлі, передбачених частиною другою статті 12 Закону. У разі якщо вартість робіт за окремим об’єктом, на який складено окремий об’єктний кошторис або кошторисний розрахунок, , становить менше 1 мільйон гривень, закупівля таких робіт може здійснюватися без застосування Закону. |
Цитата: |
Згідно із п. 5.6.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку Е, на будинок, будівлю, споруду будь-якого призначення, лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури в цілому шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю».
Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Крім того згідно із 5.6.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при розміщенні в будинках вбудованих, вбудовано-прибудованих або прибудованих приміщень громадського призначення об’єктні кошториси складаються окремо для житлової частини будівель та для кожного із вбудованих, вбудовано-прибудованих або прибудованих приміщень громадського призначення. За логікою цієї позиції необхідно на кожну будівлі чи споруду, в т.ч. що входить до складу комплексу, замовити та затвердити окрему проектно-кошторисну документацію і при визначені вартості предмета закупівлі користуватися кошторисною вартістю кожного окремо об’єкту. |
Цитата: |
Так, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не містить визначення терміну «об’єкт будівництва», однак у першому реченні розділу 3 цього стандарту зазначено, що в ньому використано терміни відповідно до ДБН А.2.2-3. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. (п. 3.12). У той же час комплекс (або будова) – це сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженернотранспортної інфраструктури, об’єднаних цільовим призначенням, зведення яких здійснюється, як правило /але не обов’язково – прим.моя/, за єдиною проектною документацією (п. 3.8 ).
Виходячи з цієї позиції, вартість предмета закупівлі "роботи" треба визначати виходячи з кошторисної вартості робіт з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту – окремого будинку, будівлі чи споруди, що не входить до складу комплексу – сукупності будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єднаних єдиним цільовим призначенням |
badman2 писал(а): |
Перепрошую за затримку, але Ваша ситуація доволі складна і неоднозначна в плану нормативного регулювання.
|
output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2