Наказ МЕ 921 - Порядок визначення предмету закупівлі
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Определение предмета закупки

#51: Re: Вибачте якщо не за темою, але більше нема до кого зверну Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 16 Фев 2015, 17:04
    —
Laisha писал(а):
[email protected] писал(а):
Вибачте якщо не за темою, але більше не ма до кого звернутися! Підскажіть будь-ласка відповідь на таке питання: ми бюджетна організація, маємо намір закупити товар на загальну суму за кодом більше 300000,00грн. але за різними процедурами закупівлі (тобто 1 договір 400000,00грн. відкриті торги , 2й договір на суму 60000,00грн. - переговорна процедурана а 3й договір на суму 80000,00грн. ЧИ МОЖЕМО МИ 3-Й ДОГОВІР ПРОВЕСТИ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ?)адже ми не відмовляємось від проведення торгів. якщо закупівля за одним предметом закупівлі більша суми 300000,00грн. чи маємо ми право проводити РІЗНІ процедури закупівлі? Дякую за відповідь!!!

Очень близкая ситуация, тоже ВУЗ. Но у нас сумма общая ДО 300 тис.грн.
Я в РП сделала 2 графы: на дипломы (и указала переговорку) и на студенческие (ЗЦП). и у меня выходят разные сроки начала процедуры. Т.е. у меня 2 процедуры будут.
но на Вашем месте я бы выбрала ВТ, ибо предмет закупівлі по 5-и знакам превышает порог в 300 тис.грн.

А я б не був таким категоричним! Закупівля дипломів по ППЗ передбачена наказом Міносвіти - тут велосипеда придумувати не потрібно. А під час вибору процедури закупівлі для студентськи вже виходити із вартісних обмежень. Якщо до 300 тис - ЗЦП, якщо більше 300 тис. - ВТ.
Якщо б два ЗЦП проводити на суму по 160 тис. кожна - ну тут вже так, можуть бути претензії зі сторони перевіряючих. Хоча, такі різнопланові предмети закупівлі навіть якщо вони підпадають під один код, мали б підпадати під ту процедуру, яку дозволяють вартісні обмеження - незалежно від загальної суми по коду і вибору такої процедури.

З.І. Так Ви ще не забудьте, що марки поштові по тому ж коду! Smile
Правда вони також по ППЗ закупляються, та все ж...

#52:  Автор: 271183 СообщениеДобавлено: 22 Фев 2015, 10:52
    —
При закупівлі природного газу, було зазначено п'ятизначний код, а в дужках ще й десятизначний. Чи проходить таке в казначействі?

#53:  Автор: irusik СообщениеДобавлено: 23 Фев 2015, 10:04
    —
Скажіть будь ласка, за яким кодом повинен Замовник закупати газопостачання? Це послуги чи товар?

#54:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 09:13
    —
А хто підскаже чи включаються до очікуваної вартості визначення предмета закупівлі по БУДІВНИЦТВУ вартість послуг з Технічного нагляду та Проектно-вишукувальних робіт??

#55:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 09:15
    —
maks7 писал(а):
А хто підскаже чи включаються до очікуваної вартості визначення предмета закупівлі по БУДІВНИЦТВУ вартість послуг з Технічного нагляду та Проектно-вишукувальних робіт??

тех.надзор и авторский надзор не включаются.

#56:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 09:21
    —
torgiosv1 писал(а):
maks7 писал(а):
А хто підскаже чи включаються до очікуваної вартості визначення предмета закупівлі по БУДІВНИЦТВУ вартість послуг з Технічного нагляду та Проектно-вишукувальних робіт??

тех.надзор и авторский надзор не включаются.


а чому? де написано? хіба їх не можна віднести до "супровідних роботам послуг"?

а з ПВР що роблять?

#57:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 09:26
    —
maks7 писал(а):

а чому? де написано? хіба їх не можна віднести до "супровідних роботам послуг"?


это нигде не написано. мы сами их отнимаем, т.к. участники тендера на строительство не предоставляют эти услуги.

#58:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 09:40
    —
torgiosv1 писал(а):
maks7 писал(а):

а чому? де написано? хіба їх не можна віднести до "супровідних роботам послуг"?


это нигде не написано. мы сами их отнимаем, т.к. участники тендера на строительство не предоставляют эти услуги.


То що учасники не пропонують - це одне. Але, чому їх не можна вважати "супровідними послугами" і не сумувати???

д з ПВР все ж таки що робимо????

#59:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 09:54
    —
Щодо визначення предмету закупівлі робіт та терміну «об’єкт будівництва»:
Виходячи з визначення терміну «роботи» та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2010 № 921, окремими предметами закупівлі є роботи зі створення проектної документації об’єкту будівництва, роботи безпосередньо з його будівництва (розширення, реконструкції, капітального ремонту, реставрації, технічного переоснащення), а також й інші супровідні роботам послуги, які включені до кошторисної вартості робіт цього об’єкту (за умови якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). До таких послуг відносяться, зокрема, експертиза проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд. У розумінні Закону кожна з цих послуг відповідає визначенню «роботи», тому у разі її вартості, меншої вартісної межі 1 млн. грн. (без урахування ПДВ), закупівля кожної з них не потребує застосування Закону.

#60:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 10:02
    —
torgiosv1 писал(а):
.... До таких послуг відносяться, зокрема, експертиза проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд. У розумінні Закону кожна з цих послуг відповідає визначенню «роботи», тому у разі її вартості, меншої вартісної межі 1 млн. грн. (без урахування ПДВ), закупівля кожної з них не потребує застосування Закону.


Smile "якщо вартість таких послуг НЕ перевищує вартості самих робіт"!!!!
ЯК, в такому разі, наприклад авторський чи технічний нагляд може бути ОКРЕМИМ предметом?

#61:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 10:18
    —
maks7 писал(а):
torgiosv1 писал(а):
.... До таких послуг відносяться, зокрема, експертиза проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд. У розумінні Закону кожна з цих послуг відповідає визначенню «роботи», тому у разі її вартості, меншої вартісної межі 1 млн. грн. (без урахування ПДВ), закупівля кожної з них не потребує застосування Закону.


Smile "якщо вартість таких послуг НЕ перевищує вартості самих робіт"!!!!
ЯК, в такому разі, наприклад авторський чи технічний нагляд може бути ОКРЕМИМ предметом?

а это вы не у меня спросите, а у экспертов по стандартам ЕС. я все вышенаписанное понимаю так: авторский и тех.надзор - это ОТДЕЛЬНЫЕ предметы закупки.

#62:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 10:28
    —
у кого ще які думки?

#63:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 14:00
    —
torgiosv1 писал(а):
maks7 писал(а):
torgiosv1 писал(а):
.... До таких послуг відносяться, зокрема, експертиза проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд. У розумінні Закону кожна з цих послуг відповідає визначенню «роботи», тому у разі її вартості, меншої вартісної межі 1 млн. грн. (без урахування ПДВ), закупівля кожної з них не потребує застосування Закону.


Smile "якщо вартість таких послуг НЕ перевищує вартості самих робіт"!!!!
ЯК, в такому разі, наприклад авторський чи технічний нагляд може бути ОКРЕМИМ предметом?

а это вы не у меня спросите, а у экспертов по стандартам ЕС. я все вышенаписанное понимаю так: авторский и тех.надзор - это ОТДЕЛЬНЫЕ предметы закупки.


тобто, якщо технагляд більше 100 тис. то на нього потрібно проводити торги? а якщо це не один обєкт? Цеж послуга! І по обєктно вона не ділиться. тобто потрібно робити одну процедури і ділити на лоти обєкти на яких робиться ТН?!

#64:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 14:58
    —
maks7 писал(а):
torgiosv1 писал(а):
maks7 писал(а):
torgiosv1 писал(а):
.... До таких послуг відносяться, зокрема, експертиза проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд. У розумінні Закону кожна з цих послуг відповідає визначенню «роботи», тому у разі її вартості, меншої вартісної межі 1 млн. грн. (без урахування ПДВ), закупівля кожної з них не потребує застосування Закону.


Smile "якщо вартість таких послуг НЕ перевищує вартості самих робіт"!!!!
ЯК, в такому разі, наприклад авторський чи технічний нагляд може бути ОКРЕМИМ предметом?

а это вы не у меня спросите, а у экспертов по стандартам ЕС. я все вышенаписанное понимаю так: авторский и тех.надзор - это ОТДЕЛЬНЫЕ предметы закупки.


тобто, якщо технагляд більше 100 тис. то на нього потрібно проводити торги? а якщо це не один обєкт? Цеж послуга! І по обєктно вона не ділиться. тобто потрібно робити одну процедури і ділити на лоти обєкти на яких робиться ТН?!

у меня встречный вопрос: что делать с экспертизой, со стоимостью разработки непосредственно самого проекта и другими сопутствующими услугами? все это сидит в общей стоимости проектно-сметной документации. и как тогда по-вашему проводить тендер на строительство, с учетом всего этого? а так не получится, ведь для того, чтобы начать тендер на строительство нужно уже иметь на руках проект и его экспертизу, за которые, соответственно, уже заплачено.

#65:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 15:15
    —
мене не потрібно нівчому переконувати!!!! я просто запитав - ЧОМУ технагляд і ПВР не входять в загальну вартість робіт??? ДЕ ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО? бо поки, шо в законодавстві я знайшов протилежне. ВСЕ.
І що робити коли ТН перевищеу запорогову тендерну суму і обєктів є 10, допустимо??!

#66:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 15:26
    —
maks7 писал(а):
мене не потрібно нівчому переконувати!!!! я просто запитав - ЧОМУ технагляд і ПВР не входять в загальну вартість робіт??? ДЕ ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО? бо поки, шо в законодавстві я знайшов протилежне. ВСЕ.
І що робити коли ТН перевищеу запорогову тендерну суму і обєктів є 10, допустимо??!

сколько больших букв и восклицательных знаков, не нервничайте. вас никто и не собирается ни в чем "переконувати". вы спросили, я вам ответила, а в законодательстве по этому поводу толкового ничего нет, пишите письма...
p.s. письма в мэрту.

#67:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 15:30
    —
а ніхто і не нервує...Smile

#68:  Автор: fleshka СообщениеДобавлено: 23 Апр 2015, 16:03
    —
Как раз по этому поводу есть статья в журнале "Державні закупівлі" в апрельском номере 2015 года


.pdf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .pdf
 Размер файла:  119.84 KB
 Скачано:  290 раз(а)


#69:  Автор: teona СообщениеДобавлено: 24 Апр 2015, 10:47
    —
maks7 писал(а):
мене не потрібно нівчому переконувати!!!! я просто запитав - ЧОМУ технагляд і ПВР не входять в загальну вартість робіт??? ДЕ ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО? бо поки, шо в законодавстві я знайшов протилежне. ВСЕ.
І що робити коли ТН перевищеу запорогову тендерну суму і обєктів є 10, допустимо??!

в общую стоимость входят, но при проведении торгов сумма технадзора отнимается,
потому что участник не осуществляет тех надзор.

#70:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 29 Апр 2015, 11:04
    —
maks7 писал(а):
мене не потрібно нівчому переконувати!!!! я просто запитав - ЧОМУ технагляд і ПВР не входять в загальну вартість робіт??? ДЕ ЦЕ ЗАЗНАЧЕНО? бо поки, шо в законодавстві я знайшов протилежне. ВСЕ.
І що робити коли ТН перевищеу запорогову тендерну суму і обєктів є 10, допустимо??!

Цитата:
Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого
проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із
замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт
проекту.
Тобто учасник ніяк не може виконувати авторський нагляд, тому сума авторського повинна бути відрахована від основних робіт.
Цитата:
Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за
дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами
робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.

Цитата:
Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на
підконтрольних об'єктах архітектури, не допускається.
Тобто ні учасник ні проектант не мають права здійснювати технічний нагляд, тому сума ТН відраховується від основних робіт. Якщо суми АН та ТН перевищують граничні, то для АН - переговорна процедура, для ТН - відкриті торги. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/903-2007-%D0%BF

#71:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 05 Май 2015, 13:33
    —
опять проблемы с казной Sad ситуация следующая: у одной нашей организации (заказчик) в свидетельстве о праве собственности указано: тип объекта - комплекс; описание объекта: учебный корпус, спальный корпус, столовая и т.д., ну вообщем все отдельно стоящие здания. предмет закупки по поточному ремонту определили по этим зданиям и расслабились, т.к. на тендер не выходят. но тут казна встала в позу, раз у вас написано комплекс, то вы все должны суммировать и проводить торги. все бы ничего, если бы остался старый ДБН, в котором написано было, что объект - это "відокремлена будівля" и вопросов бы не было. но в новеньком ДСТУ в определении объекта указано, что им может быть и комплекс. ну вот как им тут что-либо доказать?

#72:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 05 Май 2015, 14:33
    —
попробую допомогти вечері. була ніби подібна ситуація але доволі давно ще по старому ДБН
напишу біля 19.00

#73:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 05 Май 2015, 14:48
    —
badman2 писал(а):
попробую допомогти вечері. була ніби подібна ситуація але доволі давно ще по старому ДБН
напишу біля 19.00

ок, ожидаю Smile

#74:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 05 Май 2015, 20:46
    —
Перепрошую за затримку, але Ваша ситуація доволі складна і неоднозначна в плану нормативного регулювання.
Ситуацію, про яку я писав вище, вдалося з посиланням на ДБН Д.1.1-1-2000 таким чином.
Цитата:
Згідно з Розділом III "Визначення предмета закупівлі робіт" Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 26.07.2010 N 921, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (в редакції наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 17.06.2003 N 85)
Об'єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) або споруда (міст, тунель, платформа тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), устаткуванням, меблями, інвентарем, підсобними та допоміжними пристроями, що належать до неї, а також, за необхідності, з інженерними мережами, які прилягають до неї. На будівництво об'єкта має бути складений окремий проект і кошторис або кошторисний розрахунок (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок) (підпункт 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 ДБН Д.1.1-1-2000).
При складанні кошторису або кошторисного розрахунку на об'єкт будівництва (об'єктний кошторис або об'єктний кошторисний розрахунок) слід враховувати, що згідно з Правилами об'єктні кошториси об'єднують у своєму складі на об'єкт у цілому дані з локальних кошторисів, а об'єктні кошторисні розрахунки об'єднують у своєму складі на об'єкт у цілому дані з локальних кошторисних розрахунків і локальних кошторисів та підлягають уточненню (підпункти 2.2.3 і 2.2.4 пункту 2.2 розділу 2 ДБН Д.1.1-1-2000).
Таким чином, якщо вартість робіт за окремими об'єктами в цілому, на які складені окремі об'єктні кошториси або кошторисні розрахунки, становить 1 мільйон гривень, їх закупівлю замовник здійснює з дотриманням вимог Закону шляхом застосування однієї з процедур закупівлі, передбачених частиною другою статті 12 Закону. У разі якщо вартість робіт за окремим об’єктом, на який складено окремий об’єктний кошторис або кошторисний розрахунок, , становить менше 1 мільйон гривень, закупівля таких робіт може здійснюватися без застосування Закону.


1 січня 2014 року, на заміну державних будівельних норм ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва» набув чинності Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не містить визначення терміну «об’єкт будівництва», що створює труднощі у визначені предмету закупівлі «роботи» , у разі будівництва чи капітального ремонту не окремої будівлі чи споруди, а їх комплексу.

Позиція №1 (для «храбрых зайцев», які готові битися об стіну ДКСУ )
Цитата:
Згідно із п. 5.6.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку Е, на будинок, будівлю, споруду будь-якого призначення, лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури в цілому шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю».
Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них.
Крім того згідно із 5.6.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при розміщенні в будинках вбудованих, вбудовано-прибудованих або прибудованих приміщень громадського призначення об’єктні кошториси складаються окремо для житлової частини будівель та для кожного із вбудованих, вбудовано-прибудованих або прибудованих приміщень громадського призначення.
За логікою цієї позиції необхідно на кожну будівлі чи споруду, в т.ч. що входить до складу комплексу, замовити та затвердити окрему проектно-кошторисну документацію і при визначені вартості предмета закупівлі користуватися кошторисною вартістю кожного окремо об’єкту.


Позиція №2 (для «трусливых зайцев», які не готові спорити ДКСУ і ДФІУ). Дана позиція, на мою думку, є більш нормативно обґрунтованою і правомірною. Хоча для Вашої ситуації вона невтішна
Цитата:
Так, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не містить визначення терміну «об’єкт будівництва», однак у першому реченні розділу 3 цього стандарту зазначено, що в ньому використано терміни відповідно до ДБН А.2.2-3. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. (п. 3.12). У той же час комплекс (або будова) – це сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженернотранспортної інфраструктури, об’єднаних цільовим призначенням, зведення яких здійснюється, як правило /але не обов’язково – прим.моя/, за єдиною проектною документацією (п. 3.8 ).
Виходячи з цієї позиції, вартість предмета закупівлі "роботи" треба визначати виходячи з кошторисної вартості робіт з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту
– окремого будинку, будівлі чи споруди, що не входить до складу комплексу
– сукупності будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єднаних єдиним цільовим призначенням

#75:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 06 Май 2015, 15:41
    —
badman2 писал(а):
Перепрошую за затримку, але Ваша ситуація доволі складна і неоднозначна в плану нормативного регулювання.

да уж, ситуация еще та Surprised но я включила режим "пробивахи" и "узнавахи" вот что из этого вышло.
вчера дозвонилась в держказну начальнику по закупкам, изложила проблему, она предложила нам написать письмо минрегионбуду. на мое утверждение о том, что нам они будут отвечать месяца три ну или того больше, сама вызвалась помочь, т.к. вопрос по ее мнению оч важный и скоро все казначейства будут просыпаться и дочитываться, что предметом закупки работ является не отдельное здание, а комплекс. нужно отдать ей должное за понимание, она перезвонила на низы, начальнику нашей областной казны и сказала, что к нему приеду я с изложенным на бумаге вопросом, который от имени нашей казны нужно будет направить в держказну, а уже они обратятся за разъяснениями в минреонбуд. о как, все сложно и запутано. параллельно запустила этот вопрос в мэрту. подождем-посмотрим.



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Определение предмета закупки


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.  :| |:
Страница 3 из 7

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group