Зміни до профільного Закону
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]

Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ

#1: Зміни до профільного Закону Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 13 Ноя 2013, 09:30
    —
Цитата:
Проект вноситься народним депутатом України
Зубком Г.Г.

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України ,,Про здійснення державних закупівель”
(щодо особливостей здійснення закупівлі продуктів харчування для дошкільних навчальних закладів)

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Закону України ,,Про здійснення державних закупівель” (Відомості Верховної Ради України, 2010, № 33, ст.471) такі зміни:

1) частину 3 статті 2 доповнити новим абзацом такого змісту:
,,товари, закупівля яких здійснюється для забезпечення продуктами харчування дошкільні навчальні заклади державної та комунальної форми власності”.

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України:

у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.


Голова Верховної Ради України


http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=45508

З.І. Комусь значно полегшиться життя з прийняттям цього законопроекту! )

#2: Re: Зміни до профільного Закону Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 13 Ноя 2013, 09:45
    —
Sekret_ar писал(а):
З.І. Комусь значно полегшиться життя з прийняттям цього законопроекту! )
ДаЙОшь проверенных временем (читай - своих) поставщиков!!! Уря!!
Surprised
з.ы. Я дуже здивуюсь, якщо його приймуть.

#3:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 13 Ноя 2013, 10:29
    —
краще б внесли зміни щодо придбання паливно-мастильних матеріалів Sad
такі, як були до введення "горячо-любімого" Закону про ДЗ Rolling Eyes

#4: Re: Зміни до профільного Закону Автор: olegtender СообщениеДобавлено: 13 Ноя 2013, 11:11
    —
з.ы. Я дуже здивуюсь, якщо його приймуть.[/quote]


как говорил Станиславский "НЕ ВЕРЮ!?,,,,!

#5: Re: Зміни до профільного Закону Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 13 Ноя 2013, 11:19
    —
olegtender писал(а):
з.ы. Я дуже здивуюсь, якщо його приймуть.

как говорил Станиславский "НЕ ВЕРЮ!?,,,,![/quote]
Ну чого ж - думаю якраз продукти харчування для ДИТЯЧИХ САДОЧКІВ якраз логічно вивести з-під дії Закону! Не може здоров'я дітей залежати від того чи вчасно чи не вчасно секретар якогось ККТ оприлюднив той чи інший документ Так що такі зміни швидше за все викликані великою кількістю звернень з приводу того, що через процедури закупівель діти мусять залишатись без харчування!
Розцінюю шанси на прийняття цього проекту як високі! )

#6: Re: Зміни до профільного Закону Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 13 Ноя 2013, 13:52
    —
Sekret_ar писал(а):
Ну чого ж - думаю якраз продукти харчування для ДИТЯЧИХ САДОЧКІВ якраз логічно вивести з-під дії Закону! Не може здоров'я дітей залежати від того чи вчасно чи не вчасно секретар якогось ККТ оприлюднив той чи інший документ Так що такі зміни швидше за все викликані великою кількістю звернень з приводу того, що через процедури закупівель діти мусять залишатись без харчування!
Розцінюю шанси на прийняття цього проекту як високі! )
Я не прити, але як людина яка закуповує якраз продукти харчування для дитячих садочків, муши визначити, що при прийнятті цього закону більшисть постачальників, які мають низькі ціни, залишаться осторонь.
Дотого ж, по кожній такий закупівлі (понад 100 тис.) буде виникати безліч запитань у контролюючих органів і самим головним буде "Чому саме цей постачальник".

З.і. Не таємниця, що при використанні процедури закупівлі більшість замовників вимушені приймати рішення на користь "не своїх" учасників (ДКТ в нормі, ціна мінімальна), а при прийнятті цього закону .. такой номер НЕ ПРОКАТИТ...

#7:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 14 Ноя 2013, 09:12
    —
Цитата:
Комітет з питань економічної політики рекомендує парламенту направити на доопрацювання проект закону про внесення змін до Закону "Про здійснення державних закупівель" щодо удосконалення порядку оплати замовниками товарів, робіт і послуг, придбаних за державні кошти

Законопроектом (реєстр. №3036) пропонується уточнити, що порядок оплати замовником товарів, робіт та послуг має обов’язково міститись у таких документах державних закупівель як: оголошення про проведення процедури відкритих торгів, документація конкурсних торгів, запит цінових пропозицій, оголошення про проведення попередньої кваліфікації учасників, кваліфікаційна документація, інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника, оголошення про проведення закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону, документація електронного реверсного аукціону, договір про закупівлю. Крім того, передбачається, що замовник має право передбачати у договорах про закупівлю інформацію про розстрочення платежу за товари, роботи, послуги.
Під час обговорення члени Комітету висловили низку зауважень до проекту. Було акцентовано увагу й на висновку Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради.
Враховуючи той факт, що в оновленому абз. 1 ч. 2 ст. 40 закону передбачається, що "договори про закупівлю повинні містити інформацію про порядок оплати замовником товарів, робіт, послуг", експерти на вбачають потреби у доповненні ч. 2 ст. 22, ч. 2 ст. 36, абз. 6 ч. 1 ст. 39-6 закону положеннями про необхідність включення до переліків відповідних документів порядку оплати замовником товарів, робіт, послуг. На засіданні зазначалося, що у цих статтях вже містяться положення, які передбачають необхідність включення до таких документів проекту договору або основних умов, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю (п. 7 ч. 2 ст. 22, абз. 10 ч. 2 ст. 36, п. 14 абз. 6 ч. 1 ст. 39-6).
На думку експертів, є некоректним формулювання "договори про закупівлю повинні містити інформацію про порядок оплати замовником товарів, робіт, послуг", яке не має належного нормативно-правового навантаження. Доцільно, вважають фахівці, вживати формулювання "договори про закупівлю повинні містити умову про порядок оплати замовником товарів, робіт, послуг".

http://rada.gov.ua/news/Novyny/Povidomlennya/85190.html
Сам законопроект: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=47982

#8:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 16:39
    —
Цитата:
Проект
вносять народні депутати
України МИРНИЙ О.Б.
(посвідчення №____)
МІРОШНИЧЕНКО І.М.
(посвідчення №____)



З А К О Н У К Р А Ї Н И
«Про внесення змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель» щодо запобігання закупівлі товарів, робіт, послуг за державні кошти за завищеними цінами»


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :


I. Внести такі зміни до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради України 2010 р., N 33, ст. 471):

1) у статті 2:

частину першу після абзацу першого доповнити абзацом такого змісту:
«Цей Закон застосовується незалежно від вартості частини предмета закупівлі до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, у випадку поділу предмета закупівлі на частини (лоти) відповідно до частини першої статті 12-2 цього Закону, а також у випадку здійснення закупівлі відповідно до частин другої та третьої статті 12-2 цього Закону.».

У зв’язку з цим абзаци другий і третій вважати відповідно абзацами третім і четвертим;

2) у статті 4:

абзац перший частини першої після слів «з дня їх затвердження» доповнити реченням «Річний план, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.»;

частину другу після слів «застосування цього Закону» доповнити реченням «Дозволяється поділ предмета закупівлі на частини лише у випадках, передбачених статтею 12-2 цього Закону.»;


3) у статті 7:

доповнити частиною 7 такого змісту:
«Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, визначає ринкову вартість товарів, робіт, послуг, що входять до річних планів закупівель, наданих підприємствами, установами, організаціями.»;

4) доповнити статтею 12-1 такого змісту:

«Стаття 12-1. Ціна предмету закупівлі
1. Ціна предмету закупівлі не може бути більшою, ніж на 10 % від його ринкової вартості, визначеної центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, та наданої на запит замовника відповідно до частини другої цієї статті.
2. Замовник зобов’язаний за десять днів до запланованої дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій подати запит до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, для отримання інформації про поточну ринкову вартість товарів, робіт, послуг, що входять до предмету закупівлі. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, зобов’язаний протягом трьох днів надати замовнику письмову відповідь на даний запит.
3. Дозволяється здійснення закупівлі за ціною, що перевищує визначену частиною першою цієї статті, лише у випадку, передбаченому частиною третьою статті 12-2 цього Закону. У такому разі центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, вносить відповідні корективи у статистичні показники ринкової вартості товарів, робіт, послуг, закупівля яких здійснена за ціною, узгодженою відповідно до частини третьої статті 12-2 цього Закону.»;

5) доповнити статтею 12-2 такого змісту:

«Стаття 12-2. Поділ предмета закупівлі на частини
1. Замовник зобов’язаний поділити предмет закупівлі на частини у випадку відміни торгів з таких причин:
подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів, а у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;
якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.
Після поділу предмета закупівлі його частини вважаються окремими лотами.
2. У випадку неможливості провести процедуру закупівлі в одного учасника у зв’язку з відсутністю у нього достатньої кількості товарів, робіт, послуг за ціною, визначеною частиною першою статті 12-1 цього Закону, договір про закупівлю укладається з кількома учасниками.
3. У випадку неможливості провести процедуру закупівлі в одного учасника у зв’язку з відсутністю на ринку достатньої кількості товарів, робіт, послуг за ціною, визначеною частиною першою статті 12-1 цього Закону, дозволяється здійснення закупівлі частини товарів, робіт, послуг за вищою ціною, узгодженою із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики.»;

6) у статті 29:

частину першу після пункту третього доповнити пунктом четвертим такого змісту:
«4) ціна предмету закупівлі, запропонована в пропозиції конкурсних торгів, не відповідає вимогам, встановленим частиною першою статті 12-1 цього Закону.»;

7) у статті 39:

пункт четвертий частини другої викласти в такій редакції:
«4) якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі з таких причин:
подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів, а у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;
якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників;».


II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня року, що настає за роком, в якому опубліковано цей Закон.
2. Державному комітету статистики України розробити інструкцію щодо визначення ринкової вартості товарів, робіт, послуг.
3. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти та забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади України у відповідність із цим Законом.


Голова Верховної Ради
України

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=48594

#9:  Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 16:59
    —
Цитата:
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=48594

не, ну они там в раде реально красавчеги!
это еще ни у кого руки не дошли до методик госстата. а примут этот проект, - будьте уверены, потянутся! данные госстата порой просто ослепляют.

#10:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 17:31
    —
Sekret_ar писал(а):
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=48594

Феерическая чушь... Даже камментить неохота. Smile

#11:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 04 Дек 2013, 10:27
    —
Цитата:
Верховная Рада Украины отклонила проект Закона Украины о внесении изменений в статью 2 Закона Украины «Об осуществлении государственных закупок» относительно закупки продуктов питания для общеобразовательных учебных заведений (№ 2668/П).

Согласно заключениям Главного научно-экспертного управления и Комитета по вопросам экономической политики осуществление закупок товаров и услуг, закупка которых направлена на обеспечение продуктами питания общеобразовательных учебных заведений государственной и коммунальной форм собственности, не в полной мере согласуются с основной целью данного Закона, которая заключается в создании конкурентной среды в сфере государственных закупок, предотвращении проявлений коррупции в данной сфере, развитии добросовестной конкуренции, обеспечении рационального и эффективного использования государственных средств.

Кроме того, вступление в силу такого Закона создаст предпосылки для приобретения значительного объема товаров и услуг без общепринятых процедур закупок, что может негативно отразиться на прозрачности и открытости использования государственных средств, усложнит процедуру осуществления государственного контроля в сфере государственных закупок.

В связи с этим одним из вариантов упрощения процедур закупок за государственные средства товаров, необходимых для обеспечения продуктами питания учебных заведений, может быть разработка более гибких правил применения процедур государственных закупок в данных случаях, а не их избегания.

http://www.zakup-crimea.gov.ua/news_content.php?cid=638

#12:  Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 04 Дек 2013, 12:41
    —
Цитата:
В связи с этим одним из вариантов упрощения процедур закупок за государственные средства товаров, необходимых для обеспечения продуктами питания учебных заведений, может быть разработка более гибких правил применения процедур государственных закупок в данных случаях, а не их избегания.

епть! наши власть держащие заговорили на европейском языке! Smile

#13:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 04 Фев 2014, 10:29
    —
В розділі для обговорення проектів НПА на сайті МЕРТУ з'явився проект змін до нашого Закону:


Proekt28.01.2014.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  Proekt28.01.2014.doc
 Размер файла:  88 KB
 Скачано:  226 раз(а)


#14:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 10 Апр 2014, 14:21
    —
Цитата:
Зміни до Закону про закупівлі будуть опубліковані в «Офіційному віснику України»
11.04.2014 в «Офіційному віснику України» № 28 буде опубліковано Закон України від 25.03.2014 № 1156-VII «Про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель" щодо підсилення прозорості закупівель підприємств».

В пункті 2 даного Закону вказано, що цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування. А отже, Закон вступить в силу з 12 травня 2014 року. Тобто, з цієї дати включно, у разі здійснення закупівель товарів, робіт чи послуг за власні кошти державними, казенними, комунальними підприємствами або підприємствами, 50 і більше відсотків акцій яких придбані за державні чи комунальні кошти, у тому числі за кошти казенних підприємств, такі Замовники зобов’язані розміщувати звіти про результати проведення таких закупівель на офіційному загальнодержавному веб-порталі «Державні закупівлі» протягом 3 робочих днів після укладення договору. Детальніше щодо змісту такого звіту та аналіз тексту змін до Закону про держзакупівлі читайте у журналі «Радник в сфері державних закупівель» №4 (31) за квітень 2014 року на стор. 30.

Для отримання журналу в електронному варіанті завантажуйте програму «РАДНИК ІНФО». Програму можливо завантажити з нашого сайту за посиланням http://radnuk.com.ua/radnuk-info/

#15:  Автор: operaukr СообщениеДобавлено: 10 Апр 2014, 14:31
    —
Щойно народні депутати ухвалили закон від Реанімаційного пакету реформ - №4587 - Нову редакцію закону про здійснення державних закупівель.

#16:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 25 Мар 2015, 10:39
    —
Гарні новини:
Цитата:
ПРОЕКТ
вноситься народним депутатом України

Р.Є. Демчаком
(посв. № 233)

ЗАКОН УКРАЇНИ
про внесення зміни до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (щодо сфери застосування закону)

___________________________________________

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
1. Внести до Розділу I Загальні положення Статті 2 «Сфера застосування Закону» пункту 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 24, ст. 883) такі зміни:
1) в абзаці першому після слів «дорівнює або перевищує» фразу “100 тисяч гривень” замінити фразою “200 тисяч гривень”;
2) в абзаці першому після слів «а робіт –» фразу “1 мільйон гривень” замінити фразою “2 мільйони гривень”.

2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.


Голова Верховної Ради
України В.Б. Гройсман

Джерело
Останній етап проходження: Направлено на розгляд комітету (24.03.2015)



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

Страница 1 из 1

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group