Зміни до річного плану
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Годовой план

#26:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 09 Окт 2014, 09:12
    —
плануємо проводити ЗОУ (ППЗ) по теплопостачанню. в річному плані закупівель вже засвітили 320 тисяч. кошти на нього перекинули з прир.газу.

а от якщо ми ще раз перекинемо кошти в межах 100 тисяч (ну, типа зекономили) , нам їх треба буде "плюсувати" до тих коштів, які вже є і вносити зміни до річного плану? чи можна підписати окремий договір на них, внісши ці окрему кошти до додатку?

а якщо нам додатково виділять, то тоді можна сміливо заключати окремий договір?

От таки наше казначейство неоднозначно розглядає ці "додаткові" кошти. тобто - якщо вони дійсно додаткові, то питань нема, а якщо наші перерозподілені- то тут уже - Question

#27:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 09 Окт 2014, 10:12
    —
Цитата:
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

РОЗ’ЯСНЕННЯ

13.11.2012 № 3302-04/42803-07


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розглянуло лист Державної пенітенціарної служби України від 07.11.2012 № 1/5-948 щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель та повідомляє.
Закон України «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами) (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 49 Бюджетного кодексу України Державна казначейська служба України здійснює платежі за дорученнями розпорядків бюджетних коштів у разі, зокрема наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Частиною четвертою статті 11 Закону передбачено, що комітет з конкурсних торгів, зокрема планує проведення процедур закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, зміни до нього надсилаються Державній казначейській службі України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.
У разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, зокрема внесення змін до річного плану.
Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII-I цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на участь в якій учасниками подаються пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника), або заявки (у разі застосування процедури електронного реверсивного аукціону). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій/заявок, крім випадків застосування замовником процедури закупівлі в одного учасника.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 921.
При цьому, замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина друга статті 4 Закону).
Разом з тим здійснення такої закупівлі повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.


Директор Департаменту
державних закупівель
та державного замовлення

Б.М. Горбанський

#28:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 09 Окт 2014, 10:43
    —
STANISLAVOVNA писал(а):
плануємо проводити ЗОУ (ППЗ) по теплопостачанню. в річному плані закупівель вже засвітили 320 тисяч. кошти на нього перекинули з прир.газу.

а от якщо ми ще раз перекинемо кошти в межах 100 тисяч (ну, типа зекономили) , нам їх треба буде "плюсувати" до тих коштів, які вже є і вносити зміни до річного плану? чи можна підписати окремий договір на них, внісши ці окрему кошти до додатку?

а якщо нам додатково виділять, то тоді можна сміливо заключати окремий договір?

От таки наше казначейство неоднозначно розглядає ці "додаткові" кошти. тобто - якщо вони дійсно додаткові, то питань нема, а якщо наші перерозподілені- то тут уже - Question

Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів
Згідно з частиною першою статті 2 Закону, зокрема цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві - 300 тисяч гривень), а робіт - 1 мільйон гривень.
Визначення поняття “державні кошти” наведено у пункті 4 частини першої статті 1 Закону.
Відповідно до частини п’ятої статті 2 Закону забороняється укладання договорів, які передбачають витрачання державних коштів, та/або оплата замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Таким чином, закупівля товарів, робіт і послуг повністю або частково за рахунок державних коштів здійснюється замовником з дотриманням вимог Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону.
При цьому замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування вимог цього Закону відповідно до частини другої статті 4 Закону.
Виходячи зі змісту частин першої і четвертої статті 11 Закону, для організації та проведення процедур закупівель замовником (генеральним замовником) утворюється комітет з конкурсних торгів, який, зокрема планує проведення процедур закупівель і складає та затверджує річний план державних закупівель.
Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану державних закупівель, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, терміну початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, але у будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі.
До того ж, слід зауважити, що виділення, розподіл та перерозподіл коштів не є предметом регулювання цього Закону.
З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг повністю або частково за рахунок державних коштів, здійснення закупівель замовником у разі виділення додаткових коштів, перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель коштів, зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині п’ятій статті 40 Закону, розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі, інших випадках, що передбачають витрачання державних коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, зокрема внесення змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 24 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
При цьому здійснення таких закупівель, у разі якщо вартість предмета закупівлі не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

#29:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 09 Окт 2014, 11:00
    —
Sekret_ar, torgiosv1, дякую )))

torgiosv1, а звідки це роз"яснення?

#30:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 09 Окт 2014, 11:08
    —
STANISLAVOVNA писал(а):


torgiosv1, а звідки це роз"яснення?

нашинское оно, МЭРТУ, №3302-05/46114-06 от 27.12.2013

#31:  Автор: Natali79 СообщениеДобавлено: 15 Окт 2014, 09:34
    —
Добрий день! Підкажіть чи правильно роблю. Очікувана вартість закупівлі складала 200 тис., на яку укладений договір. Виділили нам кошти в сумі 250 тис. Різниця складає 50 тис. Я вношу протоколом ККТ зміни в РП і зазначаю суму 250 тис. Після цього підписую додаткову угоду на збільшення суми на підставі ч. 5 ст. 40 Закону. Чи правильні мої дії?

#32:  Автор: alena_zaicevaОткуда: Запорожье СообщениеДобавлено: 15 Окт 2014, 10:04
    —
Natali79 писал(а):
Добрий день! Підкажіть чи правильно роблю. Очікувана вартість закупівлі складала 200 тис., на яку укладений договір. Виділили нам кошти в сумі 250 тис. Різниця складає 50 тис. Я вношу протоколом ККТ зміни в РП і зазначаю суму 250 тис. Після цього підписую додаткову угоду на збільшення суми на підставі ч. 5 ст. 40 Закону. Чи правильні мої дії?


Увеличить сумму договора Вы можете только на основании пп. 6 и 7 п 5 статьи 40

Цитата:
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю;


А в остальных случаях увеличивать сумму договора вы уже не можете.

#33:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 15 Окт 2014, 10:45
    —
Natali79 писал(а):
Добрий день! Підкажіть чи правильно роблю. Очікувана вартість закупівлі складала 200 тис., на яку укладений договір. Виділили нам кошти в сумі 250 тис. Різниця складає 50 тис. Я вношу протоколом ККТ зміни в РП і зазначаю суму 250 тис. Після цього підписую додаткову угоду на збільшення суми на підставі ч. 5 ст. 40 Закону. Чи правильні мої дії?

Яка стадія процедури?

#34:  Автор: Natali79 СообщениеДобавлено: 15 Окт 2014, 19:57
    —
Стадія виконання договору. Договір укладений 12.02.
Голова ККТ говорить, що застосовуємо п.7 ч. 5 ст. 40 Закону і збільшуємо суму, оскільки збільшилася ціна за одиницю товару, без зміни кількості товару.

#35:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 16 Окт 2014, 07:53
    —
Natali79 писал(а):
Стадія виконання договору. Договір укладений 12.02.
Голова ККТ говорить, що застосовуємо п.7 ч. 5 ст. 40 Закону і збільшуємо суму, оскільки збільшилася ціна за одиницю товару, без зміни кількості товару.

У Вашому випадку це додаткові кошти! А отже має укладатись новий договір на 50 тис. грн.:
Цитата:
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

РОЗ’ЯСНЕННЯ

13.11.2012 № 3302-04/42803-07


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розглянуло лист Державної пенітенціарної служби України від 07.11.2012 № 1/5-948 щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель та повідомляє.
Закон України «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами) (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 49 Бюджетного кодексу України Державна казначейська служба України здійснює платежі за дорученнями розпорядків бюджетних коштів у разі, зокрема наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Частиною четвертою статті 11 Закону передбачено, що комітет з конкурсних торгів, зокрема планує проведення процедур закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, зміни до нього надсилаються Державній казначейській службі України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.
У разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, зокрема внесення змін до річного плану.
Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII-I цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на участь в якій учасниками подаються пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника), або заявки (у разі застосування процедури електронного реверсивного аукціону). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій/заявок, крім випадків застосування замовником процедури закупівлі в одного учасника.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 921.
При цьому, замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина друга статті 4 Закону).
Разом з тим здійснення такої закупівлі повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.


Директор Департаменту
державних закупівель
та державного замовлення

Б.М. Горбанський

#36:  Автор: Natali79 СообщениеДобавлено: 16 Окт 2014, 11:21
    —
Дякую за допомогу.



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Годовой план


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2  :| |:
Страница 2 из 2

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group