kucpmsdamv писал(а): | ||||||
Планировала в середине, там то и останется, что дождаться публикации результата. 02.01.13 скину результат +/- 5 дней - его опубликуют, ещё дней 5 на поиски распечатки с ВДЗ, вот вроде и всё. Комунальщики предоплаты пока не требуют, и на том спасибо. |
Цитата: |
Таким чином, перші переговори мають характер попередніх та інформативних (проводяться до початку процедури, а не в її рамках), другі переговори проводяться в рамках процедури закупівлі в одного учасника після публікації оголошення. |
tederenok писал(а): |
11. Звіт. ![]() |
irsk_ писал(а): |
А подскажите, а вы договор заключаете этим годом? (ну, на ожидаемую для 2013-го). А потом ЗВІТ делаете уже январем 2013, и сдаете в казну? Мне в казне сказали, что я не могу декабрем заключить договор на 2013-й... |
Sekret_ar писал(а): |
Я всетаки не погоджуюсь!
Сам той факт, що можливий варіант з одним протоколом переговорів можливо і має право на життя, але...!!! Питання тоді в тому, який саме протокол переговорів має залишитись!? |
Sagittarius писал(а): | ||
СТОК ДІЇ ДОГОВОРУ - з 02.01.2013 по 31.12.2013. Казна пропустит без прблем. |
Sekret_ar писал(а): | ||
![]() |
Sagittarius писал(а): | ||
СТОК ДІЇ ДОГОВОРУ - з 02.01.2013 по 31.12.2013. Казна пропустит без прблем. |
yulyasha писал(а): |
да я вообще, читая Ваши комменты поняла, что Ваша Казна одна из самых лояльных |
Sekret_ar писал(а): |
У 2012 році ми також працюємо по договорах за результатами ЗОУ, в яких строк їх дії був з 01.01.2012 року і Казна на цьому не акцентувала уваги! Кошти поступають з одного і того ж рахунка що по тимчасовому, що по основному кошторису! Навіть якщо не затверджені кошторисні призначення - працюємо по 1/12 минулорічних! Так що тут ніби все як мінімум логічно! |
Nadiya. писал(а): | ||
Скажіть, будь-ласка, а реєстрували Ви договір по тимчасовому кошторису, тобто не всю суму? А потім, коли затвердять річний кошторис, Вам казна дореєстровувала суму по цьому ж договору? |
Sekret_ar писал(а): |
Нам зручно так працювати! А кожен інший замовник може працювати так як він вважає правильним! Тут ніхто нікому не нав'язує свою думку! |
yulyasha писал(а): | ||||||||
у меня такая же дилема. вот и думаю. страшно, что потом потребуют оплату, а мы не успеем. Дожились. Поздно заканчиваем процедуру - головняк, не знаем, что делать. Рано заканчиваем - тоже беда. Счастливые времена ![]() |
Nadiya. писал(а): |
Не берусь стверджувати, оскільки наше діло подати в бухгалтерію договір із визначеним пакетом документів по торгах, а далі бухгалтерія вже сама "рулить".... |
yulyasha писал(а): |
я вообще делаю так:
1. ГП 2. Письмо участнику с просьбой предоставить документы и поучаствовать в перегвоорах 3. Протокол переговоров, в котором сразу же принимается решение о том, чтобы провести закупку 4. Объявление 5. Протокол об акцепте 6. Акцепт 7. Договор 8. Объявление о рез-тах 9. ЗВИТ Что-то пропустила? |
Dur писал(а): |
По теплу З новинок цього року можу ще додати, що антимонопольний комітет довідок уже не дає. Рекомендують зайти на сайт АК у розділ природні монополії і перевірити чи ваша організація є монополістом. Хоча я й без перевірки це добре знаю. Цікаво, а що тепер вказувати в обгрунтуванні з цого приводу, адже посилання на довідку з АК відсутнє. І ще одне питання, шановні форумчани, як ви розпочинаєте процедуру закупівлі. Невже Вам відомі ціни на газ і тепло у 2013р. Невже у Вас уже є хоча б контрольні цифри кошторису? У нас про це ще ніхто не думає! Ризикувти і проводити процедуру по діючих цінах страшно, бо як щось не так, то усіх собак повішають на мене. Тобто і починати треба, бо не хочеться, щоб затяглось до середини березня, і руки зв"язані відсутністю "істотних умов". Як Ви в такій ситуації викручуєтесь? І щодо річного плану. Треба його оприлюднювати на порталі ДП чи ні! Дякую за відповіді! |
Dur писал(а): |
... в оголошенні про застосування процедури закупівлі у 5.2 вказуємо кількість товару, робіт чи послуг. При збільшенні ціни, кількість буде відповідно зменшена. Чи прийме Вісник для публікації повідомлення про акцепт у такому випадку. Я працюю через Кабінет Замовника. А там щось пояснити складно. Можуть після верифікації постійно відмовляти в прийомі. Адже в ідеалі кількість і вартість повинні бути однаковими у всіх трьох оголошеннях, які публікуються у Віснику. Чи я не прав? |
yulyasha писал(а): |
я вообще делаю так:
1. ГП 2. Письмо участнику с просьбой предоставить документы и поучаствовать в перегвоорах 3. Протокол переговоров, в котором сразу же принимается решение о том, чтобы провести закупку 4. Объявление 5. Протокол об акцепте 6. Акцепт 7. Договор 8. Объявление о рез-тах 9. ЗВИТ Что-то пропустила? |
davydov_a писал(а): | ||
|
Nadiya. писал(а): |
Щодо листа в АМКУ
У минулому році ми вже його брали, то що, треба кожного разу цей лист? Адже в роз'ясненні МЕРТ від 31.10.2012 сказано, що "Документи, що підтверджують факт настання таких випадків, залежать від кожного окремого випадку і конкретної ситуації та потрібні замовнику для обґрунтування правильності вибору такої процедури закупівлі у випадку оскарження, контрольних заходів і перевірок контролюючих і правоохоронних органів, а також для майбутніх аналогічних випадків.[u]" То, може не потрібно кожного разу новий лист? |
output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2