ЗОУ_2013_енергоносії
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 59, 60, 61  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Переговорная процедура закупки

#376:  Автор: sstk1 СообщениеДобавлено: 23 Сен 2013, 10:06
    —
Цитата:
3) Прописуєте в договорі механізм зміни тарифів;

у нас казначейство такой пункт разрешила:
"3.1. Ціна цього Договору становить ___________________________________
(вказати цифрами і словами)
у тому чіслі ПДВ 20%. ________________________________________________
(ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість")
Сторонни обізнані про те, що відповідно наданих повноважень роздрібні тарифи на електричну енергію встановлюються щомісячно Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сфері енергетіки, у зв’язку з чим Учасник не має інформації про іх величини і їх зміни на наступні періоди"

и в протоколе переговоров тоже так прописывали.......

#377:  Автор: vitzan СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 09:22
    —
Добрий день! Розпочинаються закупівлі на наступний рік комунальних послуг, зокрема ми закуповуємо їх для забезпечення наших офісів тепло-, водо-, електропостачанням та газом для опалення. Виникає питання як закуповувати електричну енергію та газ – як товар чи як послугу. Ось по електроенергії є три коди: як товар - 35.11.10 Енергія електрична; як послуга: 35.13.1 Розподіляння електричної енергії або 35.12.1 Передавання електричної енергії або 35.14.1 Торгівля електричною енергію. По газу: як товар - 06.20.1 Газ природний, скраплений або в газоподібному стані та як послуга 35.23.1 Торгівля газом, подавання трубопроводами. На мою думку, потрібно закуповувати газ як товар, адже удільна вага саме товару при закупівлі газу та послуг з його транспортування складає 74 відсотки. Те ж саме стосується ї електроенергії, удільна вага якої в ціні перевищує 90 %. Але, передивляючись деякі РП, розміщені на сайтах установ, бачу що більшість закуповує ці енергоносії як послуги. Як тут правильно поступити?

#378:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 09:29
    —
vitzan писал(а):
більшість закуповує ці енергоносії як послуги.

не знаю,не знаю... No більшість? хм...

ми купуємо як товар. і я вважаю, що ми праві Cool Very Happy

vitzan писал(а):
На мою думку, потрібно закуповувати газ як товар, адже удільна вага саме товару при закупівлі газу та послуг з його транспортування складає 74 відсотки. Те ж саме стосується ї електроенергії, удільна вага якої в ціні перевищує 90 %.

совершенно верно Smile

#379:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 09:51
    —
STANISLAVOVNA писал(а):
ми купуємо як товар. і я вважаю, що ми праві Cool Very Happy
Вопрос по существу: Вы делаете ежемесечные доп.соглашения к договору, с пересчетом потребности?

#380:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 13:05
    —
Sagittarius писал(а):
Вопрос по существу: Вы делаете ежемесечные доп.соглашения к договору, с пересчетом потребности?


хм.. не знаю.. я процедуру провела , отчет сдала и усЁ. (по крайней мере, с комуналкой так). может мимо меня они проходят? надо поинтересоваться.

#381:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 13:19
    —
STANISLAVOVNA писал(а):
надо поинтересоваться.
Если можно, а то наша казна без четко указанного тарифа оплату не пропускает. Вот и получается, что при закупке электроэнергии, как товара, приходится ежемесячно доп.соглашения делать (тариф-то меняется)

#382:  Автор: svetynshuk СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 13:26
    —
Sagittarius писал(а):
STANISLAVOVNA писал(а):
надо поинтересоваться.
Если можно, а то наша казна без четко указанного тарифа оплату не пропускает. Вот и получается, что при закупке электроэнергии, как товара, приходится ежемесячно доп.соглашения делать (тариф-то меняется)

У договорі прописуємо, що :
Ціна товару на дату укладання Договору визначена згідно з тарифами, встановленими органом державного регулювання в електроенергетиці.
Ціна товару за цим Договором може бути змінена у зв’язку зі змінами розмірів складових калькуляцій собівартості електричної енергії, вартості паливних матеріалів тощо), а також у випадках, передбачених діючим законодавством України.
У разі зміни тарифів на електричну енергію Сторони здійснюють розрахунки за новими тарифами з дня їх введення в дію та у відповідності до умов Договору і т.д., тому ніяких додугод не укладаємо, контролюємо лише щоб вписатися у вартість самогот договору.

#383:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 15:55
    —
Цитата:

У договорі прописуємо, що :
Ціна товару на дату укладання Договору визначена згідно з тарифами, встановленими органом державного регулювання в електроенергетиці.
Ціна товару за цим Договором може бути змінена у зв’язку зі змінами розмірів складових калькуляцій собівартості електричної енергії, вартості паливних матеріалів тощо), а також у випадках, передбачених діючим законодавством України.
У разі зміни тарифів на електричну енергію Сторони здійснюють розрахунки за новими тарифами з дня їх введення в дію та у відповідності до умов Договору і т.д., тому ніяких додугод не укладаємо, контролюємо лише щоб вписатися у вартість самогот договору.

у нас приблизительно так же.

в прошлом году помню, были доп.угоды о увел. цены, но обьемы мы не сокращали. следили просто чтоб поместиться в стоимость договора.

#384:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 21 Окт 2013, 15:58
    —
Sagittarius писал(а):
Вот и получается, что при закупке электроэнергии, как товара, приходится ежемесячно доп.соглашения делать (тариф-то меняется)

а мне в хоз группе сказали, что в этом году никаких доп.угод небыло на увеличение цены.

#385:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 09:10
    —
Народ, хто вже мав розмову з Водоканалом на предмет того, що зараз потрібно укладати два окремих договори на водопостачання і водовідведення? Як вони на це реагують?

#386:  Автор: 198219dn СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 09:20
    —
Sekret_ar писал(а):
Народ, хто вже мав розмову з Водоканалом на предмет того, що зараз потрібно укладати два окремих договори на водопостачання і водовідведення? Як вони на це реагують?


У нас нормально (в этом году по рез. ЗОУ 2-а договора), только договора у них под одним номером, пришлось самому в одном договоре изменить номер через дробь, т.к. казна неможет принять два договора под одним номером, что-то у них там с программой.

#387:  Автор: STANISLAVOVNAОткуда: СТРАНА ЧУДЕС СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 09:32
    —
Sekret_ar писал(а):
Народ, хто вже мав розмову з Водоканалом на предмет того, що зараз потрібно укладати два окремих договори на водопостачання і водовідведення? Як вони на це реагують?

у нас вже і в цьому році діють два договори.
водоканал не противився, підійшли з розумінням.
на той час, правда ми були у них боржники, і вони були згодні на все, аби лиш ми з ними поскоріше розрахувались Very Happy

#388:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 10:01
    —
Sekret_ar писал(а):
Народ, хто вже мав розмову з Водоканалом на предмет того, що зараз потрібно укладати два окремих договори на водопостачання і водовідведення? Як вони на це реагують?
Наши спокойно. Они уже предоставили 2 пакета и подписали 2 предварительных протокола (вода и канализация). Smile

#389:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 10:14
    —
Зрозуміло.
Дякую за відповіді.

#390:  Автор: bilmed СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 10:32
    —
Скажить будь ласка6 Де замовляти довідку про те що підприємство (ТЕЦ, водоканал, тощо) є монополістом. Кажуть що АМК не надає такі довідки.

#391:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 10:50
    —
bilmed писал(а):
Скажить будь ласка6 Де замовляти довідку про те що підприємство (ТЕЦ, водоканал, тощо) є монополістом. Кажуть що АМК не надає такі довідки.

http://forum.ua-tenders.com/viewtopic.php?t=3837

#392:  Автор: AbsurdlanaОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 22 Окт 2013, 15:07
    —
может кому-то пригодится


зак. 1 уч-к из Радника.pdf
 Описание:
статья кас. документов по 1 участнику

Скачать
 Имя файла:   зак. 1 уч-к из Радника.pdf
 Размер файла:  2.76 MB
 Скачано:  297 раз(а)


#393:  Автор: aalinkaS СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 08:34
    —
Absurdlana писал(а):
может кому-то пригодится

спасибо большое

#394:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 08:50
    —
Absurdlana писал(а):
может кому-то пригодится

В наведеній статті є така інформація:
Цитата:
Согласно подпункту 2.3.2 пункта 2.3 Порядка осуществления мониторинга государственных закупок, утвержденного приказом Министерства экономического развития и торговли от 19.10.2011 № 155, дата выдачи оригиналов или копий нормативных документов и/или экспертных, технических и других документов, которые подтверждают наличие оснований для применения процедуры закупки у одного участника в соответствии с частью второй статьи 39 Закона, не должна превышать 1 год до дня принятия заказчиком решения о применении процедуры закупки у одного участника.

Виходить, що формально ми можемо послатись на минулорічні листи АМК, якщо дозволяють терміни! Smile

#395:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 10:15
    —
Цитата:
ПОРЯДОК
надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
...
1.7. Відомості, що сформовані програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру, надаються у вигляді:

виписки з Єдиного державного реєстру (далі - виписка);

витягу з Єдиного державного реєстру (далі - витяг);

довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується (далі - довідка);

бази даних (сукупність інформації Єдиного державного реєстру в електронному вигляді) для цілей бюро кредитних історій;

даних в електронному вигляді для органів державної влади у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом;

повідомлень щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру, що публікуються відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації;

інформації з Єдиного державного реєстру, що відображається на офіційному веб-сайті розпорядника Єдиного державного реєстру.

Народ, що з цього вимагати від монополістів у якості інформаційної довідки про підприємство? Хто вже отримував пакет документів від монополістів - що вони надають?

#396:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 15:31
    —
Таке враження, що цю тему більше ніхто не читає, але всеодно напишу. Повертаюсь до питання електроенергії - "товар-послуга"...
Ось що зазначено в ЗУ "Про природні монополії":
Цитата:
Стаття 5. Сфери діяльності суб'єктів природних монополій

1. Відповідно до цього Закону регулюється діяльність суб'єктів природних монополій у таких сферах:
...
розподілу електричної енергії (передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами; { Частину першу статті 5 доповнено новим абзацом згідно із Законом N 4998-VI ( 4998-17 ) від 21.06.2012 }

Якщо читати це положення закону то виходить, що нам потрібно всетаки як послуги закупляти електроенергію! Ще якби було "постачання електричної енергії" (по аналогії з "постачання товару"!) то можна було б двояко судити, а РОЗПОДІЛ - це послуги як не крути!
Які будуть думки з цього приводу?

#397:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 15:49
    —
Продовжу монолог... Very Happy
Народ, як вважаєте, достатньо буде наведеної нижче інформації для сьомого пункту обгрунтування, при умові, що ні АМК, ні НРКЕ не підтвердили монопольне становище облгазів:
Цитата:
7. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
– Закон України “Про природні монополії” (частина 2 статті 5);
– Порядок складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій (пункт 7), затверджений розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р “Про затвердження Порядку складання та ведення переліку суб’єктів природних монополій”;
– Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України ( http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/94020 );
– Реєстр суб’єктів природних монополій в сфері енергетики, розміщений на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики ( http://www.nerc.gov.ua/?id=5702 ).


З.І. Ще всетаки надіюсь на відповіді в цій темі... Smile

#398:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 16:21
    —
Я читаю эту тему, но т.к. провожу торги, то писать ответы просто некогда. Embarassed
1) закупаем сейчас электроэнергию как УСЛУГУ (до конца этого года). Спрашивала у монополистов по поводу закупки на 2014 год, те еще не знают, но скорее всего тоже будем закупать как услугу.

2) получила письма от НКРЕ и от АМК. Более-менее внятное подтверждение пришло от АМК

3) спрашивала у КРУшников, те сказали, что этих писем для подтверждения монопольного положения вполне достаточно.

4) у монополистов я запрашивая следующие документы:
1. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса, юридична та фактична. телефон. факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування Учасника;
б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів)
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма;

2. Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю та провадження господарської діяльності:
- копія Статуту (1,2 та остання сторінки), у разі відсутності – копія засновницького договору (якщо передбачено законодавством), завірена власним підписом та печаткою;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, завірена власним підписом та печаткою;
- копію ліцензії на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами;
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи, та повноваження представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції торгів.



003.jpg
 Описание:
 Размер файла:  258.03 KB
 Просмотрено:  259 раз(а)

003.jpg



004.jpg
 Описание:
 Размер файла:  266.66 KB
 Просмотрено:  177 раз(а)

004.jpg



005.jpg
 Описание:
 Размер файла:  256.39 KB
 Просмотрено:  173 раз(а)

005.jpg



006.jpg
 Описание:
 Размер файла:  129.24 KB
 Просмотрено:  170 раз(а)

006.jpg



#399:  Автор: AbsurdlanaОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 16:32
    —
Sekret_ar писал(а):
Таке враження, що цю тему більше ніхто не читає, але всеодно напишу. Повертаюсь до питання електроенергії - "товар-послуга"...

Які будуть думки з цього приводу?


наведу статтю (звідки вона в мене не пам'ятаю, соррі)
Скрытый текст: 

І.М. Городиський, начальник відділу регулювання відносин ліцензіатів із споживачами
Національної комісії регулювання електроенергетики України
Суть питання

Як зазначено у статті 1 Закону України «Про електроенергетику» [1], енергія – це електрична чи теплова енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товарною продукцією, призначеною для купівлі-продажу. При цьому Законом України «Про житлово-комунальні послуги» [2] визначено, що комунальні послуги – результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством. Отже, маємо невідповідність двох законів, яка на перший погляд не має суттєвого впливу, оскільки як загальні норми Господарського [3] та Цивільного [4] кодексів України, так і стандарти бухгалтерського обліку оперують термінами «товар», «робота», «послуга», виходячи з рівності цих понять з точки зору товарно-грошових потоків.

Разом з тим Закон України «Про захист прав споживачів» має диференційований підхід щодо товарів та робіт, послуг щодо відповідальності продавця, виконавця або виробника товару (роботи, послуги). А саме, відповідальність визначена Законом саме з точки зору продажу продукції (як товару) неналежної якості. З цієї точки зору набуває значення, як саме трактувати електричну енергію – як товар чи як послугу, оскільки саме від цього залежить, яку відповідальність сторін під час врегулювання відносин на роздрібному ринку електричної енергії необхідно передбачати у відповідних договорах між споживачами та постачальниками електричної енергії.


Інститут постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом

Відповідно до Закону України «Про електроенергетику» енергопостачальники – учасники оптового ринку електричної енергії України, які купують електричну енергію на цьому ринку з метою продажу її споживачам. Тобто Закон не диференціює енергопостачальників на постачальників за регульованим та нерегульованим тарифом. Диференціація здійснюється на рівні регулювання присутності суб’єктів господарювання на ринку.

Постачання електричної енергії за регульованим тарифом здійснюється ліцензіатом відповідно до Умов та Правил здійснення ліцензованої діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом, затверджених постановою НКРЕ від 13.06.96 № 15/1 [5] (далі – Умови та Правила за регульованим тарифом).

Постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом здійснюється відповідним ліцензіатом згідно з Умовами та Правилами здійснення ліцензованої діяльності з постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом, затверджених постановою НКРЕ від 12.08.96 № 36 [6] (далі – Умови та Правила за нерегульованим тарифом).

Відповідно до пункту 2.2 Умов та Правил за регульованим тарифом постачальник електричної енергії за регульованим тарифом повинен займатися ліцензованою діяльністю на закріпленій території. Ця територія визначена та закріплена за відповідним ліцензіатом. Здійснювати діяльність з постачання за регульованим тарифом поза межами закріпленої за ним території постачальник за регульованим тарифом не має права. Такої вимоги для постачальника за нерегульованим тарифом не існує. Постачальників за нерегульованим тарифом в тій чи іншій області може бути більше ніж один, крім того, ця діяльність не обмежується територією ліцензованої діяльності. Тобто постачальник за нерегульованим тарифом може здійснювати ліцензовану діяльність одночасно на території декількох областей України. Пунктом 2.2 Умов та Правил за нерегульованим тарифом встановлено лише умову несумісності здійснення постачання електричної енергії за регульованим тарифом та за нерегульованим тарифом одним суб’єктом господарської діяльності на одній території.

Згідно з вимогами пунктів 2.7 та 2.8 Умов та Правил за регульованим тарифом постачальник електричної енергії за регульованим тарифом має закуповувати електричну енергію на Оптовому ринку електричної енергії України, крім того, має право купувати електричну енергію у виробників електричної енергії, які не продають її на Оптовому ринку електричної енергії України. Згідно з пунктом 2.4 Умов та Правил за нерегульованим тарифом ліцензіат з постачання за нерегульованим тарифом має право постачати за нерегульованим тарифом тільки електричну енергію, придбану на Оптовому ринку, або власного виробництва.

Відповідно до пункту 2.10 Умов та Правил за регульованим тарифом постачальник електричної енергії за регульованим тарифом не має права здійснювати перехресне субсидіювання. До постачальника за нерегульованим тарифом такої вимоги не висувається.

Пунктом 3.6 Правил за регульованим тарифом визначено, що постачальник електричної енергії за регульованим тарифом постачає електричну енергію за тарифами (цінами) які регулюються НКРЕ. В той самий час відповідно до пункту 3.8.1 Правил за нерегульованим тарифом ліцензіат з постачання за нерегульованим тарифом здійснює продаж електричної енергії на договірних засадах – фактично за вільними цінами, які не регулюються НКРЕ.

Відповідно до пункту 3.8 Правил за регульованим тарифом постачальник електричної енергії за регульованим тарифом не має права відмовити споживачу, який розташований на закріпленій території, в укладенні договору про постачання електричної енергії, в тому числі споживачам, які мають право користуватися пільговими тарифами. Такої вимоги до постачальника електричної енергії за нерегульованим тарифом не передбачено.

Таким чином, постачання електричної енергії за регульованим тарифом та постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом – види господарської діяльності, які відрізняються один від одного, і в багатьох питаннях відмінності досить суттєві. Можна навіть зазначити про існування хоч деяким чином пов’язаних між собою, але різних ринку постачання електричної енергії за регульованим тарифом та ринку постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом. Причому умови здійснення діяльності з постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом більш сприятливі через відсутність регулювання цін з боку НКРЕ, можливість обирати споживача. Крім того, під час укладення договору із споживачем постачальник електричної енергії за нерегульованим тарифом не обмежений регуляторними актами НКРЕ (умови договору визначаються за згодою сторін), постачальнику електричної енергії за регульованим тарифом не заборонено здійснювати перехресне субсидіювання, територія здійснення діяльності з постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом обмежена лише державним кордоном України, що створює можливість здійснення діяльності з постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом на одній географічній території необмеженою кількістю постачальників за нерегульованим тарифом. Тобто ринок постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом відповідно до нормативно-правової бази задекларовано як конкурентний, в той час як ринок постачання електричної енергії за регульованим тарифом регулюється як ринок природної монополії.

Основна і, можливо, єдина причина цих відмінностей полягає в тому, що постачальник електричної енергії за регульованим тарифом суміщає діяльність з передачі та постачання електричної енергії, а постачальник за нерегульованим тарифом має лише відповідну ліцензію з постачання. При цьому обидва постачальники закуповують електричну енергію у оптового постачальника (ДП «Енергоринок»). З метою доставки електричної енергії, придбаної на оптовому ринку, постачальник за регульованим тарифом використовує для передачі електричної енергії власні (місцеві(локальні) електричні мережі). А постачальник за нерегульованим тарифом користується для передачі належної йому електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами відповідної електропередавальної організації, має оплатити за використання мереж, а витрати покладає на собівартість продукції, тобто на ціну електричної енергії для споживача. Здійснення діяльності за такою схемою можливе лише за умови, що електрична енергія вважається товаром, а передача цього товару з використанням тих чи інших мереж – послугою.

Замовник самостійно визнача код предмета закупівлі згідно з ДК 016:2010. Чинне законодавство не містить обов'язку визначати предмет закупівлі, керуючись кодом згідно з КВЕД, а тим більше не вимагає, щоб ці коди співпадали. Головне, я так розумію, відстояти свою думку: настоююєте, що це товар (будь ласка), закони, постанови - в допогу. В іншому випадку, якщо послуги - учасник-постачальник за нерегульованим тарифом має лише відповідну ліцензію з постачання - КВЕД в дрпомогу і т.д.
Замовник знову опиняється перед граблямиSmile (ті, які чомусь навчають та моїми улюбленими)

#400:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 23 Окт 2013, 16:39
    —
По поводу выписки из единого реестра: отправила в АМК запрос (уже по другим торгам) - жду ответ.
Запрос следующего содержания
просить Вас надати витяг зі зведеного переліку суб’єктів природних монополій до якого включаються суб'єкти господарювання (юридичні особи), які виробляють (реалізують) товари на ринках, що перебувають у стані природної монополії та включені до реєстрів суб’єктів природних монополій у відповідних сферах органами, що здійснюють державне регулювання у сфері природних монополій, а саме:

З.ы. по поводу прошлогодних писем с АМК. Как объяснили КРУ-шники (да и преподы на курсах) такие письма действительны для процедуры, которая начата в том-же году, в котором был запрос.
Например: сейчас делаем торги на ожидаемую сумму для следующего года. Запрос и ответ на него датированы 2013 годом. Начало самой процедуры также 2013 год. Тогда, подтверждение монопольного положения является действительным. В случае, если подтверждение датировано 2013 (конец декабря), а процедура начата в январе 2014, то такое подтверждение уже НЕ действительно.
З.ы.ы. на это не раз нам указывали и рекомендовали проводить торги в конце года, с учетом того, что начало торгов будет не позже декабря месяца.
З.ы.ы.ы. Под началом торгов следует понимать принятие решения и отправку объявления о процедуре на ВДЗ.



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Переговорная процедура закупки


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 59, 60, 61  След.  :| |:
Страница 16 из 61

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group