Закон № 4851-VI от 24.05.12 (закупки монополистов)
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ

#201:  Автор: AbsurdlanaОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 27 Сен 2012, 14:35
    —
LELKA писал(а):
Т.е. Вы считаете, что мы можем закупать эл.энергию без торгов, но в пределах сумм: для бюджетных-до 100 тыс.грн., а за собственные-до 5 млн.Так что ли?Но п.8 части 1 ст.4 закона №4851 выделен отдельно от п.5 и 6 части 1 ст.4.

спробую пояснити мою думку, в статті 2 закону 4851 визначається сфера застосуання закону, введено розподіл понять "державні кошти" та "власні кошти" та визначено: "Дія цього Закону поширюється на закупівлі замовниками товарів, робіт і послуг для здійснення ними діяльності у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії" або статтею 2 цього Закону, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві - дорівнює або перевищує 300 тисяч гривень), робіт - дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень".
імхо, якщо в фінансуванні закупівлі є частина державних коштів спрацьовують вартісні пороги закону 2289, така закупівля вже знаходиться поза сферою застосування закону 4851 та підпадає під дію закону 2289.
Хоча ваша позиція з Wecan здається мені досить логічною, можливо я перестраховуюсь.

#202:  Автор: LELKA СообщениеДобавлено: 28 Сен 2012, 09:23
    —
Все равно, спасибо за ответ.В споре рождается истина)))

#203:  Автор: LELKA СообщениеДобавлено: 10 Окт 2012, 13:40
    —
Люди!!!Вопрос монополистам.
Подскажите, кто размещал додаток к годовому плану, как указано в письме Министерства экономического развития и торговли № 3305-07/25866-06 от 09.07.12. Цитирую "У разі якщо очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у частині третій статті 2 Закону, такий предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану (річний план за формою, затвердженою наказо Мінекономіки від 26.07.2010р. №922), який підписується уповноваженю особою замовника та підлягає оприлюдненню не рідше ніж раз на квартал". Где его размещать? Адреса для него в письме нет. Звоним на ВДЗ, они отвечают, что принимают только годовые планы без торгов. А где же тогда размещать додаток к годовому плану?

#204:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 11 Окт 2012, 14:40
    —
LELKA писал(а):
Люди!!!Вопрос монополистам.
Подскажите, кто размещал додаток к годовому плану, как указано в письме Министерства экономического развития и торговли № 3305-07/25866-06 от 09.07.12. Цитирую "У разі якщо очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у частині третій статті 2 Закону, такий предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану (річний план за формою, затвердженою наказо Мінекономіки від 26.07.2010р. №922), який підписується уповноваженю особою замовника та підлягає оприлюдненню не рідше ніж раз на квартал". Где его размещать? Адреса для него в письме нет. Звоним на ВДЗ, они отвечают, что принимают только годовые планы без торгов. А где же тогда размещать додаток к годовому плану?
Все вношу в річний план відповідно до Закону, адже там не передбачено ніяких додатків. І направляю його у ВДЗ, приймають.

#205:  Автор: meltepl СообщениеДобавлено: 02 Ноя 2012, 12:51
    —
ЗДРАВСТВУЙТЕ! Подскажите, как правильно составлять и публиковать додаток до річного плану? Я так понимаю туда нужно включать все закупки до 5/10 млн? В каком виде туда включать закупки? Как планируемые или уже по факту, как в звите? просто у нас в организации трудно заранее предсаказать сколько и чего нам будет нужно. Много текущих мелких закупок

#206:  Автор: SvetulyaОткуда: центр Украины СообщениеДобавлено: 02 Ноя 2012, 15:24
    —
Посмотрите на портале. Может быть что-то вам подойдет.

#207:  Автор: ugolek82 СообщениеДобавлено: 20 Ноя 2012, 20:36
    —
Мы предприятие-монополист. Сейчас составляем годовой план закупок, которые осуществляются без проведения процедур закупок (ст.4 ч.2 ЗУ 4851-VI).
Нужно ли закупку по прямому пролонгированному договору вносить в годовой план (имеется в виду договор на электроэнергию, закупка которой проводится без процедуры закупки)?Embarassed Доп.соглашение на продление срока действия этого договора до 31.12.2013 будет подписано в декабре 2012 года.

#208:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2012, 13:53
    —
ugolek82 писал(а):
Мы предприятие-монополист. Сейчас составляем годовой план закупок, которые осуществляются без проведения процедур закупок (ст.4 ч.2 ЗУ 4851-VI).
Нужно ли закупку по прямому пролонгированному договору вносить в годовой план (имеется в виду договор на электроэнергию, закупка которой проводится без процедуры закупки)?Embarassed Доп.соглашение на продление срока действия этого договора до 31.12.2013 будет подписано в декабре 2012 года.

Якщо сума передбачена фінансовим планом, вважаю, що потрібно.

#209:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2012, 14:09
    —
Шановні, потрібні ваші думки з такого питання. ЗУ №4851-VI передбачено, що всі закупівлі вносяться замовником в РП (ніяких додатків). Потім виходить лист МЕРіТ щодо оприлюднення інформації передбаченої цим законом, проте він носить рекомендаційний характер і не є НПА (не є навіть роз?ясненням). Наш ККТ приймає рішення, що все ж таки Закон має переважне значення, тим паче, що досі не внесено змін в наказ МЕРіТ щодо затвердження форм документів у сфері держ.закупівель та інструкцій до них щодо зазначеного закону, і вносить всі закупівлі у РП. Тепер намагаємось освоїти кошти місцевого бюджету і відповідно понесли РП в казну. Слідом понесли закон №4851-VI та підтвердження, що ми монополісти. Проте казну не влаштовує наш РП і вони вимагають робити додаток до РП, який (для монополістів) нічим не передбачено. Якщо пійти на зустріч і зробити додаток до РП чи не буде це прямим порушенням ч.2 ст. 4 ЗУ №4851-VI і як наслідок штраф?

#210:  Автор: meltepl СообщениеДобавлено: 20 Дек 2012, 14:46
    —
Здравствуйте! Кто нибудь уже находил свои отчеты по проведенным закупкам на сайте УО? Мы уже давно отослали, но пока не видно чтобы их размещали...

#211:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 20 Дек 2012, 15:06
    —
meltepl писал(а):
Здравствуйте! Кто нибудь уже находил свои отчеты по проведенным закупкам на сайте УО? Мы уже давно отослали, но пока не видно чтобы их размещали...

Звіти про укладені договори
п. 17

#212:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2013, 14:24
    —
Чи має госпрозрахункове державне підприємство, яке не одержує бюджетних коштів та підпадає під дію Закону України «Про природні монополії», застосовувати процедури закупівель, передбачені Законом України «Про здійснення державних закупівель», з моменту набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань державних закупівель», а саме з 5 серпня 2012 року?

Скрытый текст: 
Цитата:
Юрій Закревський
головний державний фінансовий інспектор відділу моніторингу
державних закупівель Держфінінспекції в м. Києві

Зі змісту запитання вбачається, що діяльність госпрозрахункового державного підприємства підпадає під дію Закону України «Про природні монополії» від 20 квітня 2000 року № 1682-III (далі – Закон № 1682). Але варто зважати на такі законодавчі акти. Із 17 червня 2012 року набрав чинності Закон України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» від 24 травня 2012 № 4851-VI (далі – Закон № 4851, Закон про особливості), дія якого поширюється на суб’єктів, що є замовниками відповідно до ст. 1 Закону № 4851 та провадять діяльність у сферах, визначених ст. 5 Закону № 1682. При цьому ст. 1 Закону № 4851 надано визначення замовника.
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
замовники:
розпорядники державних коштів, які провадять діяльність у сферах, визначених ст. 5 Закону України «Про природні монополії», та/або у будь-якій зі сфер, визначених ст. 2 цього Закону;
суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сферах, визначених ст. 5 Закону України «Про природні монополії»;
суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у будь-якій зі сфер, визначених ст. 2 цього Закону, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування чи іншим розпорядникам державних коштів належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання у розмірі понад 50 % або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше ніж половину складу виконавчого органу чи наглядової ради суб’єкта господарювання;
суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку товарів.
2. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про здійснення державних закупівель».
Пунктом ст. 2 Закону № 4851 визначено, що дія цього Закону поширюється на суб’єктів, які є замовниками відповідно до ст. 1 цього Закону та провадять діяльність у сферах, визначених ст. 5 Закону України «Про природні монополії», та/або у таких сферах:
– забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
– забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
– забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
– забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
– надання послуг із користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
– забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг із перевезення;
- надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
– надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
– надання послуг поштового зв’язку;
– геологічне вивчення (зокрема дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
– забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв’язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
– забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих.
Відповідно до п. 2 зазначеного Закону замовники здійснюють закупівлі відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 1 червня 2010 року № 2289-VI відповідно до особливостей, визначених цим Законом.
Замовники здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів, визначених п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель", коштів юридичних осіб, які провадять діяльність у сферах, визначених цим Законом (далі – власні кошти).
Пунктом 3 передбачено, що дія цього Закону поширюється на закупівлі замовниками товарів, робіт і послуг для здійснення ними діяльності у сферах, визначених ст. 5 Закону України «Про природні монополії» або ст. 2 цього Закону, які:
– повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн (у будівництві – дорівнює або перевищує 300 тис. грн), робіт – дорівнює або перевищує 1 млн грн;
– здійснюються за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 5 млн грнь, а робіт – 10 млн грн.
У разі якщо закупівлю здійснює замовник частково за рахунок державних коштів та частково за рахунок власних коштів, то застосовується абз. другий цієї частини.
Відповідно п. 1 ст. 5 Закону № 1682 регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах:
– транспортування нафти і нафтопродуктів трубопроводами;
– транспортування природного і нафтового газу трубопроводами;
– розподіл природного і нафтового газу трубопроводами;
– зберігання природного газу в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами здійснення підприємницької діяльності зі зберігання природного газу (ліцензійними умовами);
– транспортування інших речовин трубопровідним транспортом;
– передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами;
– розподілу електричної енергії (передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами;
– користування залізничними коліями, диспетчерськими службами, вокзалами та іншими об’єктами інфраструктури, що забезпечують рух залізничного транспорту загального користування;
– управління повітряним рухом;
– централізованого водопостачання та водовідведення;
– транспортування теплової енергії;
– спеціалізованих послуг транспортних терміналів, портів, аеропортів за переліком, який визначає Кабінет Міністрів України;
– захоронення побутових відходів.
Згідно з п. 6 ст. 4 Закону № 4851 без застосування процедур закупівель, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» та Законом про особливості, замовник здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 5 млн грн, а робіт – 10 млн грн. У разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт та послуг частково за рахунок державних коштів застосовується п. 5 цієї частини.
Тобто для закупівель, вартісні межі яких перевищують зазначені в Законі про особливості (5 та 10 млн грн відповідно), необхідно проводити процедури, передбачені Законом України «Про здійснення державних закупівель».
Здавалося б, на цьому відповідь на запитання можна вважати завершеною. Але 5 серпня 2012 року (тобто після набрання чинності Закону про особливості) набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань державних закупівель» від 04.07.2012 № 5044-VI, яким унесено зміни до Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме: у ст. 2 абзаци другий – п’ятий част. першої замінити двома абзацами такого змісту: «Дія цього Закону поширюється на підприємства, визначені у п. 21 част. першої ст. 1 цього Закону, лише у разі здійснення ними закупівель за рахунок державних коштів, визначених у п. 4 част. першої ст. 1 цього Закону. Дія цього Закону не поширюється на випадки укладення трудових договорів». Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.08.2012 № 3302-04/32330-12 у разі, якщо замовник є підприємством у розумінні п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» та здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг не за рахунок державних коштів, визначених у п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону, то на такі закупівлі дія Закону України «Про здійснення державних закупівель» не поширюється.
Виникає ситуація, за якої Підприємство за певних обставин може не проводити процедури закупівель. З одного боку, Закон про особливості зобов’язав замовників проводити закупівлі, передбачені Законом України «Про здійснення державних закупівель» для закупівель товару (товарів), послуги (послуг) вартістю понад 5 млн грн та робіт вартістю понад 10 млн грн. З другого боку, деякі підприємства, які підпадають під дію Закону України «Про природні монополії», вважають, що, починаючи з 5 серпня 2012 року, дія Закону України «Про здійснення державних закупівель» не поширюється на закупівлі, що їх вони проводять за власний кошт. Так має чи не має таке підприємство здійснювати процедури закупівель? Слід зауважити, що у згаданому листі-роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.08.2012 № 3302-04/32330-12 йдеться про підприємства в загальному розумінні без конкретизації видів діяльності чи інших аспектів їх діяльності.
Згідно з п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» деякі закони визначають особливості здійснення закупівлі:
1) юридичними особами, які провадять діяльність у таких сферах:
– забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
– забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
– забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
– забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
– надання послуг із користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
– забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг із перевезення;
– надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
– надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
– надання послуг поштового зв’язку;
– геологічне вивчення (зокрема дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
– забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв’язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
– забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону про особливості дія цього Закону поширюється на суб’єктів, які є замовниками згідно зі ст. 1 цього Закону та провадять діяльність у сферах, визначених ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та/або у сферах, визначених ч. 1 зазначеної статті Закону про особливості.
Визначення терміна «замовники» наведено в част. першій ст. 1 Закону про особливості на початку цієї статті.
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 2 Закону про особливості замовники здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів, визначених п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель», коштів юридичних осіб, які провадять діяльність у сферах, визначених Законом про особливості.
Отже, якщо юридична особа, яка провадить діяльність у сферах, визначених Законом про особливості, є замовником у розумінні Закону про особливості, і такий замовник здійснює закупівлі товарів, робіт, послуг не за кошти, визначені в п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а виключно за власні кошти, зокрема отримані в результаті господарської діяльності, то такі закупівлі здійснюються з урахуванням вартісних меж, визначених абз. 3 ч. 3 ст. 2 Закону про особливості. Тобто згідно зі ст. 4 Закону про особливості без застосування процедур закупівель, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель», замовник здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 5 млн грн, а робіт – не перевищує 10 млн грн.
У разі якщо закупівлю здійснює замовник частково за рахунок державних та частково за рахунок власних коштів, застосовується абз. 2 ч. 3 ст. 2 Закону про особливості.
Згідно з ч. 3 ст. 2 Закону про особливості його дія поширюється на закупівлі замовниками товарів, робіт і послуг для здійснення ними діяльності у сферах, визначених ст. 5 Закону України «Про природні монополії», або ст. 2 Закону про особливості, які, зокрема, здійснюються за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 5 млн грн, а робіт – 10 млн грн.
Отже, госпрозрахункове державне підприємство, яке не одержує бюджетних (державних) коштів та підпадає під дію Закону України «Про природні монополії», із серпня 2012 року має застосовувати процедури закупівель, передбачені Законом України «Про здійснення державних закупівель» за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 5 млн грн, а робіт – 10 млн грн.
Зазначена позиція підтверджена листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 10.12.2012 № 3302-04/46424-07, складеним за результатами спільної наради, проведеної 27 листопада 2012 року за участю Антимонопольного комітету України, Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України та експертів Європейського Союзу проекту гармонізації систем захисту конкуренції та систем державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС.

http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/98512



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  :| |:
Страница 9 из 9

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group