Нужна помощь 2011 - Закон
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 22, 23, 24  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ

#151:  Автор: tender-kremen СообщениеДобавлено: 24 Мар 2011, 15:48
    —
Подскажите составляется ли протокол раскрытия если не поступило предложений? И ещё торги отменяются в день раскрытия или же можно в любой другой день после несостоявшегося тендера? Спасибо

#152:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 24 Мар 2011, 16:46
    —
tender-kremen писал(а):
Подскажите составляется ли протокол раскрытия если не поступило предложений? И ещё торги отменяются в день раскрытия или же можно в любой другой день после несостоявшегося тендера? Спасибо

Не составляется. Можно в любой другой вроде бы, но с соблюдением терминов ст.10 Закона

#153:  Автор: Barmaley СообщениеДобавлено: 25 Мар 2011, 13:06
    —
Jyrcom писал(а):
marrgo1966 писал(а):
Повторю вопрос, может не правильно выразилась. Подскажите, пожалуйста, может ли директор школы быть председателем комитета конкурсных торгов, если он еще и депутат? Ведь договора подписывать должен только директор?

Стаття 11
"2. Склад комітету з конкурсних торгів та положення про комітет з конкурсних торгів затверджуються рішенням замовника (генерального замовника). До складу комітету з конкурсних торгів не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад. "
Иными словами, членом (председателем) быть не может, но договор подписать обязан (:
Другое дело, что руководитель организации совсем не обязательно = председатель ККТ.

#154:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 28 Мар 2011, 11:50
    —
!rabotni4ek писал(а):
Извините, что сюда, но не нашел, более подходящей ветки.

На сайте МЭРиТ есть информация
"On-line – консультації (питання / відповідь) надаються за наступними електронними адресами: [email protected]; [email protected]"

Написали письма и пока ни ответа, ни привета. Кто-нибудь обращался в эту On-line – консультацию?

Спасибо.
С момента появления сайта, было отправлено более 10 запросов, недавно пришел ответ на один из вопросов (касается фразы "Замовник маэ право" ст.30) - весьма туманно - как хочешь, так и понимай, и все, больше с нами не общались.

#155:  Автор: !rabotni4ek СообщениеДобавлено: 28 Мар 2011, 14:00
    —
Sagittarius, спасибо. будем искать другие пути.

#156:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 29 Мар 2011, 12:02
    —
Як бути в такій ситуації. Проводимо торги на роботи. В технічній специфікації зазначили основні види робіт та інші технічні характеристики. Поступає дуже багато питань, щодо надання конкретики по видам робіт. Хочемо внести зміни в ДКТ у формі обнулених кошторисів (тобто усі необхідні роботи тільки з зазначенням об?ємів без цін, щоб учасникам було зручніше). Об?єм кошторисів дуже виликий, є підозра, що одним листом на розміщення на порталі не відправиш. Як бути. Є варіант прийняти одне рішення на внесення змін у ДКТ, а при розміщенні розбити на два або три електронні листи. Чи не буде це розцінено як повторне внесення змін, що призведе до того, що потрібно буде подовжувати строк розкриття не на 7 днів, а на 7+7+7 (якщо відсилати на оприлюднення трьома листами)?

#157:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 29 Мар 2011, 12:19
    —
irka писал(а):
Об?єм кошторисів дуже виликий, є підозра, що одним листом на розміщення на порталі не відправиш. Як бути. Є варіант прийняти одне рішення на внесення змін у ДКТ, а при розміщенні розбити на два або три електронні листи.
А разве есть ограничение по размеру файла?

#158:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 29 Мар 2011, 12:38
    —
Jyrcom писал(а):
irka писал(а):
Об?єм кошторисів дуже виликий, є підозра, що одним листом на розміщення на порталі не відправиш. Як бути. Є варіант прийняти одне рішення на внесення змін у ДКТ, а при розміщенні розбити на два або три електронні листи.
А разве есть ограничение по размеру файла?

У ВДЗ не знаю, а у моїй скринці так.

#159:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 29 Мар 2011, 12:45
    —
irka писал(а):

У ВДЗ не знаю, а у моїй скринці так.

у нас тоже ограничение на размер файла - 3,0 мБ. Но до такого размера трудно текстовий документ дотянутьSmile

#160:  Автор: marrgo1966 СообщениеДобавлено: 29 Мар 2011, 14:33
    —
Спасибо по поводу документов про додаткови кошти! Насчет письма минэкономики министерству агропромполитики - оно у меня есть! Но где-то было разъяснение, что письмо адресовано конкретному министерству!!! Shocked И для других заказчиков может не подойти! Поэтому я и искала письмо минэкономики от 02.12..2004г. № 55-36/1766... Embarassed

#161:  Автор: medtechnikОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 08:20
    —
marrgo1966 писал(а):
Спасибо по поводу документов про додаткови кошти! Насчет письма минэкономики министерству агропромполитики - оно у меня есть! Но где-то было разъяснение, что письмо адресовано конкретному министерству!!! Shocked И для других заказчиков может не подойти! Поэтому я и искала письмо минэкономики от 02.12..2004г. № 55-36/1766... Embarassed

А Вы считаете, что письмо 2005 года, к Закону, который был дважды изменён и затем отменён Вам подойдёт больше? По мне уж лучше письмо другому заказчику но по действующему закону т.к. он един для всех

#162:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 08:42
    —
marrgo1966 писал(а):
Насчет письма минэкономики министерству агропромполитики - оно у меня есть! Но где-то было разъяснение, что письмо адресовано конкретному министерству!!! Shocked И для других заказчиков может не подойти!
Есть такой термин как
"Аналогія права" — застосування до неврегульованих конкретною нормою відносин за відсутності норми, що регулює схожі відносини, загальних засад і принципів права (достовірності, справедливості, законності, гуманізму, рівноправ'я тощо).

#163:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 10:14
    —
Jyrcom писал(а):
marrgo1966 писал(а):
Насчет письма минэкономики министерству агропромполитики - оно у меня есть! Но где-то было разъяснение, что письмо адресовано конкретному министерству!!! Shocked И для других заказчиков может не подойти!
Есть такой термин как
"Аналогія права" — застосування до неврегульованих конкретною нормою відносин за відсутності норми, що регулює схожі відносини, загальних засад і принципів права (достовірності, справедливості, законності, гуманізму, рівноправ'я тощо).


Ну, аналогия права это очень "широко", к правоотношениям в сфере гос.закупок лучше все таки применять "аналогию закона" - -
Цитата:
специф. спосіб прийняття юридично значущого рішення у разі прогалин у зак-ві, що стосуються відповідного конкр. випадку. Таке рішення приймається на основі закону, яким регулюються аналогічні чи близькі змістом сусп. відносини. Застосування А. з. не є довільним і грунтується на певних принципах прийняття рішення:
- у межах повноважень органу правозастосування;
- за процедурою і у формі, які встановлені законом;
- відповідно до змісту закону;
- на основі знань про юрид. факти, передбачені гіпотезою норми застосовуваного закону.
За допомогою А. з. орган правозастосування прогалин у зак-ві не усуває, а лише долає їх. Однак застосування закону за аналогією є сигналом для законодавця щодо необхідності усунення таких прогалин. Інститут А. з. має обмежене застосування в Україні. У сфері крим. та адм. права А. з. взагалі не допускається. Заборона має на меті зменшити ймовірність порушення прав гр-н при їх притягненні до крим. чи адм. відповідальності. Навпаки, у сфері цив. права застосування А. з. передбачене законом. Зокрема, відповідно до ст. 11 Цивільного процесуального кодексу України в разі відсутності закону, який регулює спірні відносини, суд застосовує закон, що регулює подібні відносини. Це дає можливість більш повно і всебічно розглянути відповідну справу.
Cool

#164:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 10:19
    —
tendurion писал(а):


Ну, аналогия права это очень "широко", к правоотношениям в сфере гос.закупок лучше все таки применять "аналогию закона" - -
я не юрист - возможно ошибся Embarassed Surprised Wink Главное - направление мыслиWink

Последний раз редактировалось: Jyrcom (30 Мар 2011, 10:40), всего редактировалось 1 раз

#165:  Автор: marrgo1966 СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 10:37
    —
Может ли депутат присутствовать на раскрытии конкурсных предложений? Ситуация такая, что он может лоббировать свои интересы... попросили узнать Embarassed

#166:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 10:44
    —
marrgo1966 писал(а):
Может ли депутат присутствовать на раскрытии конкурсных предложений? Ситуация такая, что он может лоббировать свои интересы... попросили узнать Embarassed
Народные депутаты - да

#167:  Автор: marrgo1966 СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 11:05
    —
А депутаты местных советов?

#168:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 11:16
    —
marrgo1966 писал(а):
А депутаты местных советов?
Embarassed не помню, вроде только народом избанные.

#169:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 11:30
    —
Sagittarius писал(а):
marrgo1966 писал(а):
А депутаты местных советов?
Embarassed не помню, вроде только народом избанные.


простите, а депутаты местных советов кем избираются? Shocked

#170:  Автор: SagittariusОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 11:35
    —
maks7 писал(а):

простите, а депутаты местных советов кем избираются? Shocked

Embarassed я у них не спрашивала

#171:  Автор: buraj СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 11:38
    —
Sagittarius писал(а):
marrgo1966 писал(а):
А депутаты местных советов?
Embarassed не помню, вроде только народом избанные.


Very Happy Так местные депутаты у нас тоже избираются народом (Городом, селом, поселком и т.д.)
Стаття 9. Громадський контроль у сфері державних закупівель
1. Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо державних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону.

2. Замовники і учасники процедур закупівель та Уповноважений орган повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України "Про об'єднання громадян" ( 2460-12 ), "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ) і "Про інформацію" ( 2657-12 ).

3. Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у діяльність Уповноваженого органу та процедуру визначення замовником переможця торгів.

4. Під час проведення процедур розкриття пропозицій конкурсних торгів мають право бути присутніми представники засобів масової інформації. Замовники зобов'язані забезпечити безперешкодний доступ представників засобів масової інформації на їхню вимогу до процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Гоните в шею депутаов! А если не захотят понимать то пригрозите злоупотребленем властью, корупцией. и т.д..
Very Happy

#172:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 12:43
    —
Коллеги, как быть с чрезвычайными ситуациями, в законе ни слова?
Писать в Мин. экономики или проводить торги, может нанять астролога, что б он предвидел, а мы пока тендер наперёд проведём???

#173:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 30 Мар 2011, 13:27
    —
buraj писал(а):

Гоните в шею депутаов! А если не захотят понимать то пригрозите злоупотребленем властью, корупцией. и т.д..
Very Happy



ККУ:
Цитата:
Стаття 351. Перешкоджання діяльності народного депутата України та депутата місцевої ради

1. Невиконання службовою особою законних вимог народного депутата України, депутата місцевої ради, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації -

караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.


ЗУ "Про статус народного депутата України":
Цитата:
Стаття 17. Права народного депутата України у взаємовідносинах із органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян України та іноземних держав
...
3. Народний депутат діючого скликання при пред'явленні посвідчення народного депутата України користується правом безперешкодно відвідувати органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а також правом безперешкодного доступу на всі підприємства, в установи та організації, розташовані на території України, незалежно від їх підпорядкування, форм власності, режиму секретності. Вимоги про пред'явлення чи оформлення інших документів, а також особистий огляд народного депутата, огляд та перевірка його речей забороняються, якщо інше не встановлено законом.



ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад":
Цитата:
Стаття 14. Право депутата місцевої ради на невідкладний прийом та на одержання необхідної інформації

1. Депутат місцевої ради на території відповідної ради має право на невідкладний прийом посадовими особами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, з питань депутатської діяльності.

2. Посадові особи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, на звернення депутата місцевої ради надають йому довідкові матеріали та іншу інформацію, необхідні для здійснення депутатських повноважень.

3. Порядок відвідування депутатом місцевої ради підприємств, установ і організацій, діяльність яких пов'язана з державною або іншою таємницею, що охороняється законом, встановлюється відповідними нормативно-правовими актами.

#174:  Автор: MasichОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 06 Апр 2011, 20:06
    —
ч. 2 ст.27 Закона До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники.
Обычно Заказчики в ДКТ пишут, что "уповноважений представник" должен иметь при себе документ подтверждающий полномочия (опять же обычно - доверенность) и паспорт.
Хотелось бы узнать у форумчан-заказчиков (такой себе микро опрос) как бы они отнеслись к присутствию представителя с доверенностью и паспортом, но от ФЛП совершающего свою деятельность без печати, т.е. доверенность содержит определенные необходимые данные, однако составлена в простой письменной форме и без печати (под простой письменной формой я просто Very Happy имею в виду не нотариальную....а то еще будете пенять мне, т.к. и нотариальная то доверенность не так уж "сложная форма" Very Happy )?

#175:  Автор: ZankaJОткуда: Донецкая область СообщениеДобавлено: 06 Апр 2011, 21:19
    —
Masich писал(а):
ч. 2 ст.27 Закона До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники.
Обычно Заказчики в ДКТ пишут, что "уповноважений представник" должен иметь при себе документ подтверждающий полномочия (опять же обычно - доверенность) и паспорт.
Хотелось бы узнать у форумчан-заказчиков (такой себе микро опрос) как бы они отнеслись к присутствию представителя с доверенностью и паспортом, но от ФЛП совершающего свою деятельность без печати, т.е. доверенность содержит определенные необходимые данные, однако составлена в простой письменной форме и без печати (под простой письменной формой я просто Very Happy имею в виду не нотариальную....а то еще будете пенять мне, т.к. и нотариальная то доверенность не так уж "сложная форма" Very Happy )?

У нас был такой "уповноважений представник". Мы допускали его на раскрытие.



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 22, 23, 24  След.  :| |:
Страница 7 из 24

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group