Вісник державних закупівель_Закон_2010
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок

#51:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 09 Авг 2010, 16:44
    —
Barmaley писал(а):
Ура, меня зарегистрировали! Пурум-пум-пум!!!
Правда как вешать ДКТ на сайт инф-ии нет.
сьогодні черговий раз спілкувався з МЕ
сказали таке
ДКТ і всю іншу лабуду розміщуемо у себе на сайті
а сьогодні - завтра буде можливість на порталі публікувати ссилки на розміщену інфу (як варіант думаю підійде)

#52:  Автор: posterОткуда: Саракш СообщениеДобавлено: 09 Авг 2010, 16:54
    —
badman2 писал(а):
сьогодні черговий раз спілкувався з МЕ

А Ви везунчик Very Happy Чи в Вас якісь інші таємні телефонні номери? Very Happy

#53:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 09 Авг 2010, 17:02
    —
poster писал(а):
badman2 писал(а):
сьогодні черговий раз спілкувався з МЕ

А Ви везунчик Very Happy Чи в Вас якісь інші таємні телефонні номери? Very Happy

в мене є настирливі і терплячі працівники Smile

#54:  Автор: bortniksОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 10 Авг 2010, 07:27
    —
badman2 писал(а):
Barmaley писал(а):
Ура, меня зарегистрировали! Пурум-пум-пум!!!
Правда как вешать ДКТ на сайт инф-ии нет.
сьогодні черговий раз спілкувався з МЕ
сказали таке
ДКТ і всю іншу лабуду розміщуемо у себе на сайті
а сьогодні - завтра буде можливість на порталі публікувати ссилки на розміщену інфу (як варіант думаю підійде)

ДКТ готовить по новой неутвержденной форме? Или как обычно?

#55:  Автор: posterОткуда: Саракш СообщениеДобавлено: 10 Авг 2010, 07:53
    —
bortniks писал(а):
badman2 писал(а):
Barmaley писал(а):
Ура, меня зарегистрировали! Пурум-пум-пум!!!
Правда как вешать ДКТ на сайт инф-ии нет.
сьогодні черговий раз спілкувався з МЕ
сказали таке
ДКТ і всю іншу лабуду розміщуемо у себе на сайті
а сьогодні - завтра буде можливість на порталі публікувати ссилки на розміщену інфу (як варіант думаю підійде)

ДКТ готовить по новой неутвержденной форме? Или как обычно?

Спеціалісти кажуть, що ДКТ треба готувати по закону, а типову форму МЕ придумало для тих, хто не шарить взагалі Very Happy

#56:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 10 Авг 2010, 10:48
    —
про форму ДКТ нічого не кажуть
думаю краще взяти стару ТД і переробити під вимоги Закону
станом на сьогодні портал ДКТ не приймає (можливості розмістити ссилки про які говорили немає)
правда вивісили новий порядок
Цитата:
ПОРЯДОК
подання замовниками інформації для публікації в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» через веб-портал «Державні закупівлі»


1. Порядок розроблений для забезпечення у сфері державних закупівель єдиних правил формування, прийому та комп’ютерної обробки інформації щодо державних закупівель (далі – Інформація) в електронному вигляді з використанням веб-порталу «Державні закупівлі» (далі – Веб-портал).

2. Порядок розроблений з урахуванням вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» 01.06.2010 р. №2289-VI.

3. Порядок регламентує подання організаціями-замовниками (далі - Замовник) Інформації для публікації в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» (далі - Бюлетень) через Веб-портал за адресою в мережі Інтернет: tender.me.gov.ua.

4. Дія Порядку поширюється на Інформацію, яка надходить від Замовників на адресу редакції інформаційного бюлетеня «Вісник державних закупівель» (далі - Редакція) через Веб-портал (надалі – Електронна інформація).

5. Технологія подання, отримання та обробки Електронної інформації за допомогою Веб-порталу визначається цим Порядком.

6. Передача Замовниками Електронної інформації здійснюється через телекомунікаційні мережі загального користування.

7. Приймання Електронної інформації здійснюється після:

- надання Замовниками на адресу Редакції офіційного листа та відомостей про склад комітету конкурсних торгів (додаток до офіційного листа);

- реєстрації Замовника в Редакції.

8. Електронна інформація, яка надходить до Редакції, має бути заповнена відповідно до інструкції для Замовників закупівель.

9. Електронна інформація, що надходить до Редакції, приймається відповідним структурним підрозділом Редакції та перевіряється на відсутність зараження вірусами і відповідність вимогам чинного законодавства. Електронна інформація, яка не пройшла перевірку, не приймається.

10. Перевірка наявної в електронних документах інформації здійснюється у тому ж порядку, що й для паперових документів.

11. Відповідальність за зміст Електронної інформації, яка надходить для публікації в Бюлетені, та достовірність її обов’язкових реквізитів несе Замовник, безпосередньо керівник Замовника (голова комітету конкурсних торгів), секретар комітету конкурсних торгів та уповноважена особа (член комітету конкурсних торгів).

12. Подання Замовником Електронної інформації на поточний номер Бюлетеня здійснюється з 08.30 до 16.00 кожного робочого дня (з понеділка по четвер), в останній день прийому (п’ятниця) — до 12.00.

13. Редакція бере на себе зобов’язання повідомити Замовника про отримання Електронної інформації протягом дня передачі її до Редакції.

14. Реєстрація Електронної інформації, що надходить до Редакції, здійснюється у тому ж порядку, що й вхідних документів на папері. Замовник має можливість одержувати відомості про стан Електронної інформації, що була передана, у розділі «Управління закупівлями» Веб-порталу. Варіанти інформування Замовників про стан поданої Електронної інформації:

- Електронна інформація подана Замовником – Замовник отримує повідомлення про прийняття її до розгляду;

- Електронна інформація прийнята для публікації – Замовник отримує вхідний номер;

- Електронна інформація не прийнята для публікації – Замовник отримує повідомлення про причини відхилення.

15. У разі відхилення Електронної інформації, Замовник має вжити заходи для усунення причин відхилення і повторно надати Електронну інформацію.

16. Замовник зобов’язаний у термін до двох календарних днів з дати отримання вхідного номеру надіслати до Редакції оригінал Електронної інформації. У разі неотримання Редакцією від Замовника у зазначений термін оригіналу та виявлення невідповідності Електронної інформації з оригіналом у паперовому вигляді, функція подання Електронної інформації Замовником блокується. Замовник отримує на свою електронну адресу повідомлення про блокування функції.

17. У разі блокування функції подання Електронної інформації та/або неотримання відомостей про стан проходження Електронної інформації протягом двох робочих днів, Замовник має вжити додаткових заходів з використанням інших засобів зв’язку для надання/одержання від редакції відповідних відомостей.

#57:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 10 Авг 2010, 11:26
    —
Цитата:
16. Замовник зобов’язаний у термін до двох календарних днів з дати отримання вхідного номеру надіслати до Редакції оригінал Електронної інформації. У разі неотримання Редакцією від Замовника у зазначений термін оригіналу та виявлення невідповідності Електронної інформації з оригіналом у паперовому вигляді, функція подання Електронної інформації Замовником блокується. Замовник отримує на свою електронну адресу повідомлення про блокування функції.

Це означає, що оригінали листів треба буде відсилати кур'єром? Чи все ж таки можно буде поштою?

#58:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 10 Авг 2010, 11:32
    —
irka писал(а):
Цитата:
16. Замовник зобов’язаний у термін до двох календарних днів з дати отримання вхідного номеру надіслати до Редакції оригінал Електронної інформації. У разі неотримання Редакцією від Замовника у зазначений термін оригіналу та виявлення невідповідності Електронної інформації з оригіналом у паперовому вигляді, функція подання Електронної інформації Замовником блокується. Замовник отримує на свою електронну адресу повідомлення про блокування функції.

Це означає, що оригінали листів треба буде відсилати кур'єром? Чи все ж таки можно буде поштою?

Думаю, достатньо буде щоб лист був зареєстрований у Вас у вихідній кореспондерції вчасно!
Цікавим є інший момент:
Цитата:
9. Електронна інформація, що надходить до Редакції, приймається відповідним структурним підрозділом Редакції та перевіряється на відсутність зараження вірусами і відповідність вимогам чинного законодавства. Електронна інформація, яка не пройшла перевірку, не приймається.

Я там називали такі норми - "червоні труси" здається!?
Виходить, що Портал може "зарубати" інформацію, посилаючись на наявність вірусів (є вони чи ні - це вже вони будуть вирішувати!)

#59:  Автор: Barmaley СообщениеДобавлено: 10 Авг 2010, 11:44
    —
Замовник зобов’язаний ... надіслати...

Интересно, а что такое "телекомунікаційні мережі загального користування"?
С другой стороны, не вполне понятно, что такое "Електронна інформація".
По логике, это все, что указано в ст. 10 закона.
Возвращаясь к "телекомунікаційній мережі", думаю, имеется ввиду доступ на сайт ВДЗ, который предоставляется после регистрации, о которой речь идет в обсуждаемом порядке.
На сегодняшний момент, хоть порядок и есть, возможности этого, с позволения сказать, "интерфейса" не позволяют разместить на сайте ничего кроме объявления.

#60:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 11 Авг 2010, 16:34
    —
хороші нови з Веб-порталу
надіслали для оприлюдення ДКТ на мило [email protected]
ДКТ обов"язково у формі файлу *.docx

прийшла відповідь
Цитата:
Доброго дня!
Документац?ю конкурсних торг?в отримано. Вона буде оприлюднена на сайт? в понед?лок, в день виходу бюлетеня "В?сник державних закуп?вель".
Просимо Вас наступного разу вх?дний номер ре?страц?? оголошення про
проведення процедури закуп?вл? розм?щувати в тем? електронного листа. Та використовувати вхідний номер оголошення який містить 12 символів.

Інформаційний бюлетень "В?сник державних закуп?вель"

Заработало! Yahoo! Implication

#61:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 11 Авг 2010, 20:12
    —
badman2 писал(а):
хороші нови з Веб-порталу
надіслали для оприлюдення ДКТ на мило [email protected]
ДКТ обов"язково у формі файлу *.docx

Що це за формат - Ворд 2007 Офісу (вибачте за темноту - ну не приходилось мені стикатись з ним!)?
І що означає "обовязково"? Sad

#62:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 06:22
    —
Sekret_ar писал(а):
badman2 писал(а):
хороші нови з Веб-порталу
надіслали для оприлюдення ДКТ на мило [email protected]
ДКТ обов"язково у формі файлу *.docx

Що це за формат - Ворд 2007 Офісу (вибачте за темноту - ну не приходилось мені стикатись з ним!)?
І що означає "обовязково"? Sad

ДКТ приймають тільки у форматі файлу *.docx, ствереного редактором Word Microsoft Office 2007

#63:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 07:35
    —
Обычный Офис, только версия 2007 года, другой интерфейс, нужно привыкнуть, но довольно удобный, в параметрах сохранения обязательно указать Ворд 97-2003.
Спросите в своём коллективе, наверняка найдётся спец. по этим вопросам.

badman2
простите за нескромность, можно Вас попросить почитать вашу ДКТ, я заказчик, участвовать в вашем тендере не буду Very Happy или скажите как её на сайте найти (название предприятия)

[email protected]

#64:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 08:00
    —
dorvin писал(а):
Обычный Офис, только версия 2007 года, другой интерфейс, нужно привыкнуть, но довольно удобный, в параметрах сохранения обязательно указать Ворд 97-2003.
Спросите в своём коллективе, наверняка найдётся спец. по этим вопросам.

badman2
простите за нескромность, можно Вас попросить почитать вашу ДКТ, я заказчик, участвовать в вашем тендере не буду Very Happy или скажите как её на сайте найти (название предприятия)

[email protected]

те що не будете брати участь це факт - предмет закупівлі - специфічний і не конкурентний
ДКТ - на основі проекту стандартної пісюльки МЕ - абсолютно нейтральна, можна сказати ніяка



DKT.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  DKT.doc
 Размер файла:  129.5 KB
 Скачано:  292 раз(а)


#65:  Автор: Barmaley СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 08:22
    —
Блин, как же так.... у меня 2007 "не стоит" Sad
Все пропало.

#66:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 08:23
    —
badman2

Спасибо, большое!
Быстренько пробежал глазами...

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником - это может быть локальная смета+расчёт+договорная цена? Как Вы считаете, это можно конкретизировать в документации?
И ещё один вопрос - технические характеристики (в моём случае объекта) куда лепить? То же вписать в таблицу?

#67:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 08:28
    —
dorvin писал(а):
Спасибо, большое!
Быстренько пробежал

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником - это может быть локальная смета+расчёт+договорная цена? Как Вы считаете, это можно конкретизировать в документации?
И ещё один вопрос - технические характеристики (в моём случае объекта) куда лепить? То же вписать в таблицу?

звичайно мажна, і навіть нужно
я ж попереджував: ДКТ - ніяка, неконкурентна

а у Вашому випадку в таблицю треба ліпити відоміцсть робіт із зазначенням найменування та об"ему (по суті дефектний акт)
а якщо керуватися ДБН Д.1.1-1-2000 - то ще й відомість ресурсів

#68:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 08:43
    —
Ну я так и делал, просто пока времени нет изучить новый закон, поэтому для верности спрашиваю. Ещё раз спасибо.

#69:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 08:51
    —
badman2 писал(а):
Sekret_ar писал(а):
badman2 писал(а):
хороші нови з Веб-порталу
надіслали для оприлюдення ДКТ на мило [email protected]
ДКТ обов"язково у формі файлу *.docx

Що це за формат - Ворд 2007 Офісу (вибачте за темноту - ну не приходилось мені стикатись з ним!)?
І що означає "обовязково"? Sad

ДКТ приймають тільки у форматі файлу *.docx, ствереного редактором Word Microsoft Office 2007

Виходить, що всім замовникам тепер ще потрібно встановлювати MS Office 2007!? А якщо у мене всі документи в MS Office 2003 - що тоді робити?

#70:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 08:56
    —
Коллеги, это не проблема, если ни у кого нет на работе (хотя это странно), качните в интернете установочный файл, он метров 600 весит

#71:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 09:05
    —
спробуйте скачати і встановити безкоштовний OpenOffice.org 3.2.1 Pro
здається він підтримує формат *.docx
важить 134 метри

#72:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 09:08
    —
Модераторам
можно посты про ДКТ перенести в соотв. ветку

#73:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 09:36
    —
badman2 писал(а):
спробуйте скачати і встановити безкоштовний OpenOffice.org 3.2.1 Pro
здається він підтримує формат *.docx
важить 134 метри

+1 и не только открівает но и сохраняет в нужном для Висника формате

#74:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 10:29
    —
Цитата:
Минэкономики проводит соцопрос заказчиков торгов
Дата публикации: 12/08/2010
Адрес: protorgi.info/ru/accent/2010/08/art1201557.html


Как сообщили ProTorgi.Info в пресс-службе Министерства экономики, Департамент государственных закупок и государственного заказа опубликовал анкету для проведения социологического опроса. Целью соцопроса является получение оценок и предложений по работе официального веб-портала по вопросам госзакупок.

Данный опрос проводится в рамках проекта технической помощи "Гармонизация систем конкуренции и государственных закупок в Украине со стандартами ЕС", который внедряется в Украине при поддержке Европейского Союза. Одной из задач проекта является разработка рекомендаций по усовершенствованию и дальнейшему развитию официального веб-портала по вопросам государственных закупок Украины.

Анкета, опубликованная на сайте Минэкономики, носит односторонний характер - на вопросы, которые в ней указаны, предлагается ответить только заказчикам торгов. Вопросы для определения мнения потенциальных участников процедур закупок пока не разработаны.

Как обычно в таких анкетах, в первых двух вопросах предлагается оценить услуги и возможности, которые предоставляет веб-портал по вопросам госзакупок в целом и конкретно по списку. В третьем вопросе приводится перечень дополнительных сервисов и предлагается оценить степень необходимости и срочности их введения на веб-портале.

Основным вопросом анкеты смело можно назвать вопрос о необходимости введения электронных закупок - проведение торгов в электронной форме с подачей документов по закупкам в электронном виде.

Первый шаг в направлении улучшения работы официального веб-портала по вопросам госзакупок сделан - опубликована анкета для опроса заказчиков торгов. Будет ли проведен аналогичный соцопрос для участников рынка госзакупок - пока неизвестно.

protorgi.info/ru/accent/2010/08/art1201557.html
2007-2010 © ProTorgi.Info

#75:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 12 Авг 2010, 11:31
    —
ось ця анкета


Anketa_zamovnyky_torgiv.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  Anketa_zamovnyky_torgiv.doc
 Размер файла:  47 KB
 Скачано:  198 раз(а)




Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  След.  :| |:
Страница 3 из 18

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group