Алгоритм проведення вiдкритих торгiв
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 57, 58, 59  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Открытые торги

#1301:  Автор: bilmed СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 10:56
    —
Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?

#1302:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 11:04
    —
bilmed писал(а):
Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?

а зачем вам две процедуры, сделайте просто с двумя лотами.

#1303:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 11:10
    —
torgiosv1 писал(а):
bilmed писал(а):
Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?

а зачем вам две процедуры, сделайте просто с двумя лотами.

Я так підозрюю, там і так в кожній з цих двох процедур буде немало лотів! ))
Ну а взагалі, якщо обидві процедури будуть відкритими торгами, то можна й окремі процедури. Але виникає логічне питання для чого Вам лишні документи оформляти!

#1304:  Автор: bilmed СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 11:18
    —
Sekret_ar писал(а):
torgiosv1 писал(а):
bilmed писал(а):
Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?

а зачем вам две процедуры, сделайте просто с двумя лотами.

Я так підозрюю, там і так в кожній з цих двох процедур буде немало лотів! ))
Ну а взагалі, якщо обидві процедури будуть відкритими торгами, то можна й окремі процедури. Але виникає логічне питання для чого Вам лишні документи оформляти!


Їх не можна поділити на лоти, один код до 10 знаку. Просто на наркотичні засоби потрібна ліцензія і не всі аптеки її мають. Як що наркотичні будуть разом з загальними, то значно звужується коло учасників.

#1305:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 11:36
    —
bilmed писал(а):


Їх не можна поділити на лоти, один код до 10 знаку. Просто на наркотичні засоби потрібна ліцензія і не всі аптеки її мають. Як що наркотичні будуть разом з загальними, то значно звужується коло учасників.

В Порядку визначення предмета закупівлі зазначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі не тільки на 10 знаком класифікатора, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки. От і визначайте лоти за номенклатурою ліків.

#1306:  Автор: bilmed СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 13:45
    —
torgiosv1 писал(а):
bilmed писал(а):


Їх не можна поділити на лоти, один код до 10 знаку. Просто на наркотичні засоби потрібна ліцензія і не всі аптеки її мають. Як що наркотичні будуть разом з загальними, то значно звужується коло учасників.

В Порядку визначення предмета закупівлі зазначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі не тільки на 10 знаком класифікатора, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки. От і визначайте лоти за номенклатурою ліків.
.

А шо такє - "номенклатура"?

#1307:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 14:03
    —
bilmed писал(а):
А шо такє - "номенклатура"?

"Анальгін"
"Димедрол"
і т. д.
Найкраще подивіться ДКТ інших учасників по аналогічному предмету закупівлі. Я ще в друкованому ВДЗ зустрічав торги на ліки із більше ніж 100 лотів - кожне найменування ліків було окремим лотом.
Ну а коло учасників Ви ніяким чином не звужуєте коли зробите по окремих лотах - той учасник, що подав би пропозицію по окремих торгах з таким самим успіхом подасть свою пропозицію по окремому лоту!

#1308:  Автор: bilmed СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 14:29
    —
Sekret_ar писал(а):
bilmed писал(а):
А шо такє - "номенклатура"?

"Анальгін"
"Димедрол"
і т. д.
Найкраще подивіться ДКТ інших учасників по аналогічному предмету закупівлі. Я ще в друкованому ВДЗ зустрічав торги на ліки із більше ніж 100 лотів - кожне найменування ліків було окремим лотом.
Ну а коло учасників Ви ніяким чином не звужуєте коли зробите по окремих лотах - той учасник, що подав би пропозицію по окремих торгах з таким самим успіхом подасть свою пропозицію по окремому лоту!


Просто був прецендент у колег, коли за розбивку за таким принципом на лоти КРУ наклали штраф

#1309:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 06 Ноя 2014, 14:39
    —
bilmed писал(а):
Просто був прецендент у колег, коли за розбивку за таким принципом на лоти КРУ наклали штраф

Цікаво було б глянути на аргументацію порушення.
Як на мене, то такий варіант більше відповідає принципу конкурентності і більш безпечний для замовника. Адже у разі розбивки на лоти за найменуванням розширюється коло потенційних учасників (не кожен може забезпечити поставку всіх без виключення препаратів - ну от, наприклад, немає якогось одного препарата в наявності і він вже не може подати свою ПКТ!). Більше того, нерозбивка на лоти за номенклатурою у випадку з ліками взагалі може розцінюватись як дискримінація! Ну і само собою, з лотами вища ймовірність проведення торгів - адже якщо й немає якогось препарату то відміниться тільки один лот, а не вся процедура зі всіма рештою препаратів!
Хоча на практиці мені не доводиться мати справу із закупівлею ліків і це чисто теоретичні логічні міркування. Вирішувати Вам. )

#1310:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2014, 10:20
    —
Шановні колеги, ми зараз готуємо звіт про результати, постало питання на кого краще покласти обов’язки відповідальності за виконання договору?

У нас в членах комітету є головний бухгалтер виконкому - на нього?
Або на управління архітектури та містобудування, в зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи по реконструкції?
Або на голову комітету з конкурсних торгів? Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Або КП на балансі якого знаходиться об’єкт закупівлі?

Підкажіть будь-ласочка))

#1311:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2014, 10:31
    —
uprek писал(а):
Шановні колеги, ми зараз готуємо звіт про результати, постало питання на кого краще покласти обов’язки відповідальності за виконання договору?

У нас в членах комітету є головний бухгалтер виконкому - на нього?
Або на управління архітектури та містобудування, в зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи по реконструкції?
Або на голову комітету з конкурсних торгів? Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Або КП на балансі якого знаходиться об’єкт закупівлі?

Підкажіть будь-ласочка))

Я щось пропустив - десь в нових редакціях форм документів прописана вимога про зазначення особи, відповідальної за виконання договору? Чи це у Вас така практика - щоб потім у разі чого було на кого "перевести стрілки"!?

#1312:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2014, 10:42
    —
Sekret_ar писал(а):
uprek писал(а):
Шановні колеги, ми зараз готуємо звіт про результати, постало питання на кого краще покласти обов’язки відповідальності за виконання договору?

У нас в членах комітету є головний бухгалтер виконкому - на нього?
Або на управління архітектури та містобудування, в зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи по реконструкції?
Або на голову комітету з конкурсних торгів? Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Або КП на балансі якого знаходиться об’єкт закупівлі?

Підкажіть будь-ласочка))

Я щось пропустив - десь в нових редакціях форм документів прописана вимога про зазначення особи, відповідальної за виконання договору? Чи це у Вас така практика - щоб потім у разі чого було на кого "перевести стрілки"!?


Ні, Ви нічого не пропустили. В формах такого нема. Ми робимо протокол, яким затверджуємо звіт і в зв’язку з тим, що ККТ необхідно здійснювати дії з оприлюднення інформації про внесення змін до договору - думаємо ввести пункт до протоколу, яким призначати особу відповідальну за виконання договору та надання в ккт необхідної інформації для оприлюднення. Якось так.

З.І.Взагалі, це перший мій тендер, тому в мене більше питань ніж відповідей. Маю постійні сумніви щодо протоколів, які я готую та і до процедури закупівлі загалом

#1313:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2014, 10:51
    —
uprek писал(а):
Ні, Ви нічого не пропустили. В формах такого нема. Ми робимо протокол, яким затверджуємо звіт і в зв’язку з тим, що ККТ необхідно здійснювати дії з оприлюднення інформації про внесення змін до договору - думаємо ввести пункт до протоколу, яким призначати особу відповідальну за виконання договору та надання в ккт необхідної інформації для оприлюднення. Якось так.

В такому разі, враховуючи той факт, що немаловажливу роль тут відіграє оперативність отримання інформації, найлогічнішим у даному випадку виглядає варіант із головним бухгалтером (членом ККТ) - саме він першим буде знати зміни в договорі (по ідеї він мав би візувати такі ДУ) чи останню проплату по ньому.

#1314:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2014, 11:04
    —
Sekret_ar писал(а):
uprek писал(а):
Ні, Ви нічого не пропустили. В формах такого нема. Ми робимо протокол, яким затверджуємо звіт і в зв’язку з тим, що ККТ необхідно здійснювати дії з оприлюднення інформації про внесення змін до договору - думаємо ввести пункт до протоколу, яким призначати особу відповідальну за виконання договору та надання в ккт необхідної інформації для оприлюднення. Якось так.

В такому разі, враховуючи той факт, що немаловажливу роль тут відіграє оперативність отримання інформації, найлогічнішим у даному випадку виглядає варіант із головним бухгалтером (членом ККТ) - саме він першим буде знати зміни в договорі (по ідеї він мав би візувати такі ДУ) чи останню проплату по ньому.


Дякую. Я також схиляюсь до цього варіанту!

#1315:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 17 Ноя 2014, 11:35
    —
uprek писал(а):
Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Якщо виконання - головбух. А якщо можливі зміни до договору, то на "заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт"

#1316:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 19 Ноя 2014, 09:56
    —
Шановні колеги, підкажіть будь-ласка наступне:

Якщо у нас по ДКТ в розділі "Посадові особи, що уповноважені здійснювать зв’язок" зазначено 2 особи, в оголошенні про початок процедури відкритих торгів я зазначив тільки одну особу, керуючись тим, що друга особа є сектретарем і його ініціали були внесені в розділі "ПІБ особи що подала оголошення", не ставив другу особу ще й тому, що боявся шось не так внести (перший раз провожу торги і перший раз маю справу із "Кабінетом замовником"), а в ЗВІТІ про проведення відкритих торгів написав вже 2-х осіб.

Чи є це порушенням? І чи може казначейство при реєстрації договору нереєструвати посилаючись на невідповідність інформації між оголошенням про початок закупівлі та звітом саме в кількості зазначених осіб?

#1317:  Автор: alena_zaicevaОткуда: Запорожье СообщениеДобавлено: 26 Ноя 2014, 09:20
    —
Алгоритм в виде блочной схемы:


.pdf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .pdf
 Размер файла:  93.39 KB
 Скачано:  452 раз(а)


#1318:  Автор: u96mode СообщениеДобавлено: 10 Дек 2014, 12:49
    —
Скажіть, чи потрібно при розкритті пропозицій конкурсних торгів оголошувати наявність всіх документів учасників?

#1319:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 10 Дек 2014, 12:52
    —
u96mode писал(а):
Скажіть, чи потрібно при розкритті пропозицій конкурсних торгів оголошувати наявність всіх документів учасників?
так, якщо дійсно наявні Wink
"Треба казати правду, одну тільки правду, але, можливо, не всю правду!" (с) Very Happy

#1320:  Автор: u96mode СообщениеДобавлено: 10 Дек 2014, 13:17
    —
А якщо при розкритті дійсно немає якогось документу чи повинен я сказати про це всім учасникам?
Ст. 27. п. 3 "Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів."

#1321:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 10 Дек 2014, 13:19
    —
u96mode писал(а):
А якщо при розкритті дійсно немає якогось документу чи повинен я сказати про це всім учасникам?
Ст. 27. п. 3 "Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів."

Ви ж в протокол все одно вносити будете. а якщо не будете, то краще і не озвучувати Wink

#1322:  Автор: u96mode СообщениеДобавлено: 10 Дек 2014, 13:30
    —
Я все зрозумів.
Пишемо в протоколі в графі "наявність чи відсутність документів" - "Попередньо в наявності" ?
А якщо виникнуть питання у учасників про наявність документів, можна сказати, що в законі це не передбачено?

#1323:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 10 Дек 2014, 13:44
    —
u96mode писал(а):
Я все зрозумів.
Пишемо в протоколі в графі "наявність чи відсутність документів" - "Попередньо в наявності" ?
А якщо виникнуть питання у учасників про наявність документів, можна сказати, що в законі це не передбачено?
Так. заново. читаємо

#1324:  Автор: skubaval СообщениеДобавлено: 15 Дек 2014, 15:33
    —
Людоньки! А підскажіть мені будь-ласочка, хто як рахує 20 робочих днів від дати виходу оголошення. Це ж тепер багато вихідних і кожне підприємство має право встановлювати свій графік роботи (працювати чи потім відпрацьовувати суботи- ну я думаю ви зрозуміли про що я). Я переживаю за учасників торгів, чи встигнуть вони довідки позбирати, а потім чи не потрібно буде переносити дату торгів в звязку з цим.
Оголошення вийде 19.12.2014 року. 21.01.2015 - торги, вірно???

#1325:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 15 Дек 2014, 16:29
    —
skubaval писал(а):
Людоньки! А підскажіть мені будь-ласочка, хто як рахує 20 робочих днів від дати виходу оголошення. Це ж тепер багато вихідних і кожне підприємство має право встановлювати свій графік роботи (працювати чи потім відпрацьовувати суботи- ну я думаю ви зрозуміли про що я). Я переживаю за учасників торгів, чи встигнуть вони довідки позбирати, а потім чи не потрібно буде переносити дату торгів в звязку з цим.
Оголошення вийде 19.12.2014 року. 21.01.2015 - торги, вірно???

Думаю, в такому випадку варто керуватись відповідним рішенням КМУ:
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=247745383&cat_id=244274160
Вам датою розкриття потрібно ставити як мінімум 23.01.2015 р.!
Цитата:
3. Строк для подання пропозицій конкурсних торгів не може бути меншим, ніж 20 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.

Якщо так переживаєте за учасників то ставте довший термін! )



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Открытые торги


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 57, 58, 59  След.  :| |:
Страница 53 из 59

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group