ДФИ проверяет - щепки...
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации

#301:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 12 Фев 2013, 08:49
    —
Starec писал(а):
Усім доброго дня!

Якщо є можливість, як найшвидше дайте невеличку консультацію з наступного питання:

"Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів від імені учасника підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням, а також іншими документами, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів відповідно до умов документації конкурсних торгів."

Для юридичної особи буцімто зрозуміло, а ось для ФОП що буде документальним підтвердженням повноваження щодо підпису??? (Якщо можна з посиланням на нормативний документ).

Завчасно дякую. Smile


Виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або свідоцтво про державну реєстрацію (якщо є) ну і звичайно копію паспорту.

#302:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 12 Фев 2013, 09:58
    —
Дякую.

#303:  Автор: Irinka_p СообщениеДобавлено: 12 Фев 2013, 12:37
    —
Добрый день!! подскажите, пожалуйста. Идет проверка КРУ замечания есть только к процедуре допуска участников к оценке. КРУ говорит что участники не отвечают условиям ДКТ Порушення пп 3 п.1 ст.29 Закону. Подали предложения не строго за формами которые наведены в ДКТ. Вопрос это нарушение предусматривает штраф?? как я понимаю то согласно 164-14 КУпАП вроде как нет

#304:  Автор: cfiflheuОткуда: Бердянск СообщениеДобавлено: 12 Фев 2013, 12:53
    —
В прошлом году продолжили тендерный договор на 20% от заключеного договора порядка 20000 грн. В этом году начали планирование и вышло что на этот вид продукции 115000 грн.И пришлось задуматься если 115 минус 20 выходит 95 ,что тендер на эту продукцию проводить не надо . Может кто то подскажет законодательно как это подтвердить и избежать в будующем преса финорганов ?

#305:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 12 Фев 2013, 13:35
    —
Відповідно до п. 22 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 року № 228 Ваша бухгалтерія повинна була планувати суму асигнувань на 2013 рік.

Який план асигнувань?
Відповідно до нього, ви б мали планувати закупівлі.

Якщо по плану асигнувань і кошторису доходів і витрат вартість товарів більше 100000,00 грн., треба проводити процедуру.

Ну, і ще можливо спланувати 99000,0 грн., а потім згідно обгрунтування до кошторису внести зміни і буде як додатково отримані не сплановані кошти. Тоді не треба проводити, але це має бути гарне обгрунтування про додаткові кошти.

ИМХО.

#306:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 17:56
    —
Шановні форумчани.

На вашу думку:
Відповідно до Статті 38 КУпАП "Строки накладення адміністративного стягнення - Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, передбаченого статтею 164-14 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення."

Якщо самі виявили недоліки в ДКТ, і начальник депреміював згідно наказу. Чи можна цей наказ потім показувати перевіряючим (КРУ...), типу що мене вже виявили правопорушення і ви вже не складете протокол.

Можливо вже хтось стикався з таким? Shocked

#307:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 17:57
    —
Starec писал(а):

Можливо вже хтось стикався з таким? Shocked
підозрюю, що цей штраф буде додатком до основного (мінімум 11,5 тис.грн)

#308:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:10
    —
Starec писал(а):
Шановні форумчани.
...

Відповідь проста - якщо Ви не усунули порушення та не відвернули його негативні наслідки самостійно, або якщо воно є значне, маєте всі шанси отримати ще й адміністративну відповідальність. Бо наша правова система передбачає, що ніхто не може бути притягнутий до того самого виду відповідальності за скоєння того самого порушення двічі. А до різних видів відповідальності (дисциплінарна+адміністративна+матеріальна+цивільно-правова+кримінальна)- особа, в принципі, притягується легко. Хоча, зазвичай, й не всім можливим "комплектом". Smile
А от як своєчасно самостійно виявили, усунули та ще й отримали хоча б єпітимію (про що маєте довідку від батюшки) - 90% у випадку перевірки просто замуляють, 5% - ст. 21-22 КУпАП, решта малоймовірності загине в суді "за малозначністю та з обставинами, що пом'якшуть та позитивно характеризують". Cool

#309:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:14
    —
Але ж виявили!?
Чи ця норма стосується тільки перевіряючих?

#310:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:20
    —
Якщо брати по 164-14 - застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі оформлення документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти

Порушення там в принципі не серйозні, але ж і не хочеться протокол щоб із-за фігні склали КРУшнікі ((( Начальник вже нагородив. ((

#311:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:22
    —
Starec писал(а):
Чи ця норма стосується тільки перевіряючих?

Саме так. Стосовно моменту виявлення вище вже дискутували - актування чи протоколювання факту правопорушення уповноваженою на те посадовою особою.

#312:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:31
    —
Ну, буду сподіватись що КРУшнікі не побачать, а наказ краще не показувати )))

#313:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:33
    —
Starec писал(а):
Якщо брати по 164-14 - застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі оформлення документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти

Порушення там в принципі не серйозні, але ж і не хочеться протокол щоб із-за фігні склали КРУшнікі ((( Начальник вже нагородив. ((

А зміни внести пізно було? Чи після розкриття побачили?

#314:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:35
    —
Та вже після розкриття (( (Спустя 4 місяця)

#315:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 19 Фев 2013, 18:43
    —
Starec писал(а):
Та вже після розкриття (( (Спустя 4 місяця)

Якщо ФІшники будуть давати питання до пояснення по цій темі - відразу діставайте наказ та пояснюйте, що стягнення отримали, взяли до відома неприпустимість тощо. Якщо ні - вкажіть в зауваженні на акт та запереченні на протокол. В разі судового розгляду протоколу будуть варіанти виводу на малозначущість.

#316:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 20 Фев 2013, 08:54
    —
Прийдеться викручуватись з поясненнями )))

#317:  Автор: Starec СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 10:59
    —
Доброго дня шановні форумчани.

Така ситуація.

В 2012 році в нас було два капітальних будівництва. Провели закупівлі суто на БМР (так керівництво скерувало), вартість обладнання витягли із загальної кошторисної вартості. З розбивкою по класифікатору вкладались до 300 тис.грн.

Зараз ревізія ДФі, вони підрахували за рік по класифікатору обладнання і вилазить закупівля без процедури. (Більше 300 тис.грн.).

Ми пояснюємо, що обладнання в привязці до обєкту будівництва, того і не проводили закупівлю. Вони наполягають, що за рік по коду бцльше 300 тис., значить треба було проводити закупівлю.

Тепер питання:

1) Хто з нас правий;
2) На майбутнє, як правильно проводити закупівлю обладнання при капітальному будівництві? Керівництво не віддає підрядчикам закупівлю обладнання, бо фінансування... буває 1-3 рок.

Завчасно дякую.

#318:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 11:20
    —
Starec писал(а):
Доброго дня шановні форумчани.

Така ситуація.

В 2012 році в нас було два капітальних будівництва. Провели закупівлі суто на БМР (так керівництво скерувало), вартість обладнання витягли із загальної кошторисної вартості. З розбивкою по класифікатору вкладались до 300 тис.грн.

Зараз ревізія ДФі, вони підрахували за рік по класифікатору обладнання і вилазить закупівля без процедури. (Більше 300 тис.грн.).

Ми пояснюємо, що обладнання в привязці до обєкту будівництва, того і не проводили закупівлю. Вони наполягають, що за рік по коду бцльше 300 тис., значить треба було проводити закупівлю.

Тепер питання:

1) Хто з нас правий;
2) На майбутнє, як правильно проводити закупівлю обладнання при капітальному будівництві? Керівництво не віддає підрядчикам закупівлю обладнання, бо фінансування... буває 1-3 рок.

Завчасно дякую.

Що означає "обладнання в прив'язці до об'єкту будівництва"!? Ви закупляєте це обладнання як будь-який інший товар для Ваших потреб - не хочете ж Ви сказати, що після завершення робіт по одному об'єкту Ви не будете більше використовувати це обладнання по іншому об'єкту!?

Так що боюсь в цьому випадку Ви неправі!

З.І. А для чого заморочуватись із закупівлею цього обладнання!? Ви його потім ще десь використовуєте? На скільки мені відомо, до кожного розрахунку ціни пропозиції по капроботах підрядник додає відомість використовуваних машин та обладнання (якось здається називається цей документ!) - як у Вашому випадку підрядники реагують на те, що їм доведеться працювати не зі своїм інструментом?
Може я просто чогось не розумію.... Embarassed

#319:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 11:32
    —
Sekret_ar писал(а):
Starec писал(а):
Доброго дня шановні форумчани.

Така ситуація.

В 2012 році в нас було два капітальних будівництва. Провели закупівлі суто на БМР (так керівництво скерувало), вартість обладнання витягли із загальної кошторисної вартості. З розбивкою по класифікатору вкладались до 300 тис.грн.

Зараз ревізія ДФі, вони підрахували за рік по класифікатору обладнання і вилазить закупівля без процедури. (Більше 300 тис.грн.).

Ми пояснюємо, що обладнання в привязці до обєкту будівництва, того і не проводили закупівлю. Вони наполягають, що за рік по коду бцльше 300 тис., значить треба було проводити закупівлю.

Тепер питання:

1) Хто з нас правий;
2) На майбутнє, як правильно проводити закупівлю обладнання при капітальному будівництві? Керівництво не віддає підрядчикам закупівлю обладнання, бо фінансування... буває 1-3 рок.

Завчасно дякую.

Що означає "обладнання в прив'язці до об'єкту будівництва"!? Ви закупляєте це обладнання як будь-який інший товар для Ваших потреб - не хочете ж Ви сказати, що після завершення робіт по одному об'єкту Ви не будете більше використовувати це обладнання по іншому об'єкту!?

Так що боюсь в цьому випадку Ви неправі!

З.І. А для чого заморочуватись із закупівлею цього обладнання!? Ви його потім ще десь використовуєте? На скільки мені відомо, до кожного розрахунку ціни пропозиції по капроботах підрядник додає відомість використовуваних машин та обладнання (якось здається називається цей документ!) - як у Вашому випадку підрядники реагують на те, що їм доведеться працювати не зі своїм інструментом?
Може я просто чогось не розумію.... Embarassed
Можно, виходячи з виду робіт, замовнику закупити обладнання самому, наприклад, а роботи доручити підряднику або виконати самим, якщо дозволяє специфіка роботи підприємства. Наприклад у вас складено проект на реконструкцію або переоснащеня. У проекті забито роботи і матеріали, а також передбачено встановлення нового устаткування (наприклад якихось специфічних установок). Так от, оці установки можно закупити замовнику самому, а підрядник його просто установить (доречі, те саме можно робити і з матеріалами). Мабуть Starec закуповув обладнання виходячи із тлумачення
Цитата:
у будівництві до 300 тис.
Проте вам напевно ніхто не зможе сказати (крім тих, хто можливо отримував адресне роз?яснення), що законотворці мали на увазі. Тобто зрозуміло, що по Закону виходить, що є дві категорії товарів, які закуповуються наприклад просто для виробничих потреб і товари, які закуповуються в межах будівництва. Проте, це дуже слизьке питання. І дійсно не зрозуміло, чи потрібно плюсовати такі товари один до одного, чи всеж таки розділяти. Офіційного роз?яснення з цього приводу немає.

#320:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 11:40
    —
Starec писал(а):
Доброго дня шановні форумчани.

Така ситуація.

В 2012 році в нас було два капітальних будівництва. Провели закупівлі суто на БМР (так керівництво скерувало), вартість обладнання витягли із загальної кошторисної вартості. З розбивкою по класифікатору вкладались до 300 тис.грн.

Зараз ревізія ДФі, вони підрахували за рік по класифікатору обладнання і вилазить закупівля без процедури. (Більше 300 тис.грн.).

Ми пояснюємо, що обладнання в привязці до обєкту будівництва, того і не проводили закупівлю. Вони наполягають, що за рік по коду бцльше 300 тис., значить треба було проводити закупівлю.

Тепер питання:

1) Хто з нас правий;
2) На майбутнє, як правильно проводити закупівлю обладнання при капітальному будівництві? Керівництво не віддає підрядчикам закупівлю обладнання, бо фінансування... буває 1-3 рок.

Завчасно дякую.
Ось, знайшла (думала, що загубила Smile ) Сподіваюсь вам допоможе.


- роботи 10002.jpg
 Описание:
 Размер файла:  622.25 KB
 Просмотрено:  151 раз(а)

 - роботи 10002.jpg



- роботи 10001.jpg
 Описание:
 Размер файла:  780.11 KB
 Просмотрено:  147 раз(а)

 - роботи 10001.jpg



#321:  Автор: yaroslav081108Откуда: Кировоград СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 12:13
    —
Навряд чи допоможе.

Є роз’яснення в якому МЕ вважає вищезазначені листи Мінрегіону лише їх власною позицією, не більше.

#322:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 12:20
    —
yaroslav081108 писал(а):
Навряд чи допоможе.

Є роз’яснення в якому МЕ вважає вищезазначені листи Мінрегіону лише їх власною позицією, не більше.
А у вас його часом немає?

#323:  Автор: yaroslav081108Откуда: Кировоград СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 12:50
    —
irka писал(а):
yaroslav081108 писал(а):
Навряд чи допоможе.

Є роз’яснення в якому МЕ вважає вищезазначені листи Мінрегіону лише їх власною позицією, не більше.
А у вас його часом немає?


Роз’яснення є, але сканер "покращився", здав в ремонт.
Зараз знайду, відсканую і через 15-20 хв викладу

#324:  Автор: yaroslav081108Откуда: Кировоград СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 13:01
    —
Будь-ласка!


.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .doc
 Размер файла:  315.5 KB
 Скачано:  151 раз(а)


#325:  Автор: irkaОткуда: из провинции СообщениеДобавлено: 18 Апр 2013, 13:23
    —
yaroslav081108 писал(а):
Будь-ласка!
Дякую, у мене такого не було. Проте в роз?яснені на мій погляд не міститься прямої заборони на здійснення відповідних закупівель. Якщо в Законі містяться зазначені поняття, а жодним НПА не встановлено їх тлумачення, то кожен може відстоювати свою позицію. Проте, якщо бути честною, я не резикую у даному питанні.



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24  След.  :| |:
Страница 13 из 24

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group