ДФИ проверяет - щепки...
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации

#51:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 13 Май 2010, 07:06
    —
fine писал(а):
апд.: да, як було сказано раніше - чуть шо так на їхню думку одразу діагноз грубе порушення, що мало привести до відмінивідхилення чи якихось таких радикальних дій
это они любят...
fine писал(а):
На мій погляд то все було фігня несуттєва, але он як у них.
от "незначительности ошибки" страдают огромное большинство Заказчиков, к сожалению... Ведь не до крючкотворства во время производственных процессв...
fine писал(а):
Наганяють паніку, коротше кажучиSmile А шо мені панікувати, я за копійки працюю на свою чудову державу, і собі не брала нічого. І не візьму. То й спатиму спокійно, як мені душу не мотатимуть своїми жаханками про прокуратуру...
По собственному опыту знаю, что свои керовники чаще сильнее грызут чем проверяющие... Twisted Evil

Удачи!

#52: Результати перевірки КРУ Автор: marrgo1966 СообщениеДобавлено: 13 Май 2010, 07:44
    —
Это вы правы!!!! Свои "керовники" точно больше грызут!!!

#53:  Автор: fine СообщениеДобавлено: 13 Май 2010, 17:38
    —
Шановні, а ми вже нібито закінчили ревізію по мойому напрямку (по закупівлям). Шо я вам скажу - я цій жінці коліна цілувати маю. Таких роз"яснень жодні курси та навчання не дадуть, стілько порад на майбутнє, і таке розуміння дебілізму ситуації у сфері держзакупівель я ще не зустрічала.

Звісно, порушення в мене є. Але не ті, з якими не можна далі жити. Всі закупівлі більш-менш пристойні. Обішлися без прокуратури і зустрічних перевірок. Маю шо врахувати на наступний періодSmile

1. Не надали голові ТК право підпису договорів на закупівлю, порушили п.4 ст.12 Закону про закупівлю.
2. В запиті на процедурі ЗЦП не зазначили кількісні характеристики предмету закупівлі (в нас були послуги охорони, то треба було якісь людино-години брати за основу, чи ще якісь нормальні критерії для порівняння вартості тендерної пропозиції). А я вважала, шо послуга - одна, значить кількість нібито зрозумілаSmile
3. В запиті по тому ж ЗЦП тупо прогледіла окремий абзац про те, що треба повідомити учасників чи включаються у вартість інші витраті , тобто порушення п. 73 положення про закупівлю. Повідомила пізніше по телефону, оформила як телефонограму, але конкретно в запиті цього не було. І хоч в п.73 не сказано точно, коли і в який спосіб я мала зробити це повідомлення, але дратися за цей аспект в довідці не буду, просто виклала в поясненні свої міркування.
На словах мої письомві пояснення переводяться як "ну тупі ми, тупі, закони читали в спішці і неуважно, але ж гроші ми не вкралиSmile"

Я наразі не вважаю смертельними ці огріхи, і підпишу довідку зі спокійною душею, бо такая уважна до деталей ревізорка дійсно проявила людське відношення, не кошмарила мене за ці тендерні процедури, а спокійно пояснила де я в майбутньому маю бути уважною. А коротше - усюди по всій процедуріSmile

Якшо хтось вважає, що ці порушення смертельний гріх - то пишіть мені скоріш, бо довідка ще тепленька і непідписана поки...

#54:  Автор: badman2 СообщениеДобавлено: 13 Май 2010, 21:18
    —
1. Ви нічого не порушили:
ч. 4 ст. 12 Закону: Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника у вигляді відповідного розпорядчого акта та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю. Саме «має право», а не «зобов’язаний».
Відповідно до ч. 3 ст. 237 ЦК України представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.

Таким чином, голова тендерного комітету набував право підписувати договори про закупівлю в силу на підставі закону (ч. 4 ст. 12) та акту юридичної особи (наказу про призначення головою тендерного комітету).
При цьому відсутність окремого наказу чи довіреності про надання голові тк права підписувати договори не може розглядатися як порушення чинного законодавства.
Видання окремого акта про уповноваження голови тк підписувати договори, чи надання йому права підпису від імені юр.особи – замовника не передбачено жодним законодавчим актом.
А відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
І в тому ж дусі.

2. В цьому випадку ви також формально праві
Згідно із абз. 2 ч. 3 ст. 32 Закону У запиті (оголошенні) повинно бути зазначено: вид, кількість та місце поставки товарів або вид і місце проведення робіт або надання послуг;
Як вбачається із формального тлумачення зазначеної норми, замовник у запиті повинен вказувати
- у разі закупівлі товару – вид, кількість і місце поставки товару
- у разі закупівлі послуг – вид і місце надання послуг
Тобто, замовник не зобов’язаний зазначати кількісний вимір послуг, що закупляються. Відсутність у запиті кількісного виміру послуг не може розглядатися як порушення закону. Далі посилаєтеся знов на ст. 19 Конституції
В Положенні питання вирішено дещо інакше
Абз. 4 п. 73 Положення( Тимчасового положення): У запиті обов'язково зазначається вид, кількість та місце поставки товарів або надання послуг; Виходячи із формального тлумачення зазначеної норми у запиті замовник зобов’язаний вказувати вид і кількість як у випадку закупівлі товарів, так і послуг.
Тобто, ви формально порушили вимоги положення.

3. Тут питання складнише.
Формально в силу абзаців 2 – 9 п. 73 Положення у запиті Ви повинні зазначити (обов’язково)
найменування та місцезнаходження замовника;
вид, кількість та місце поставки товарів або надання послуг;
строк поставки товарів або надання послуг;
місце і строк подання цінових пропозицій;
місце і дата розкриття цінових пропозицій;
істотні умови договору;
строк дії цінової пропозиції.
Далі, відповідно до абз 10 п. 73 учасникам, до яких замовник звернувся із запитом, необхідно повідомити про те, включаються чи не включаються у вартість товарів або послуг витрати на транспортування, страхування, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів).
Положення дійсно не містить обов’язкової вимоги, що це повідомлення повинно бути зроблене саме у запиті (перелік обов’язкових відомостей – абз 2 -9 п. 73 є вичерпний), а отже не може вважатися порушенням ситуація, коли замовник повідомив учасникам відомості, передбачені абз 10 п. 73 Положення додатково, після надіслання запиту.
Однак, у будь-якому випадку дане повідомлення повинно відповідати вимогам 16 Положення (під час проведення процедур закупівель сторони подають інформацію у письмовій формі. Якщо інформація подавалася в іншій формі, ніж письмова, зміст такої інформації повинен бути письмово підтверджений сторонами.)
Тому, якщо дана інформація була передана як телефонограма, вона повинна бути у подальшому письмово підтверджена – наприклад, вихідний лист з номером і правильною датою ( а ще краще підписом учасника на копії про отримання) і щоб учасник при зустрічному опитуванні підтвердив, що дійсно була телефонограма і відповідний лист: – де поділи лист - не знаємо; чому не зареєстровано у вхідній кореспонденції учасника – так ми приватники – ну профукали листа і що з того

Ось такі міркування. Але КРУшників не треба даремно дратувати, а краще «годувати» (в т.ч. поїти)
Зауваження краще писати не вам, а керівнику, який підписує акт чи довідку у встановлені терміни.
якщо впишуть в акті "страшне" порушення, "що призвело" і т.д. оскаржуйте в порядку КАСУ (якщо що щось – пишіть скину зразок адмінпозову) - благо уже є відповідна судова практика

#55:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 08:45
    —
badman2 писал(а):
1. Ви нічого не порушили:
ч. 4 ст. 12 Закону: Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника у вигляді відповідного розпорядчого акта та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю. Саме «має право», а не «зобов’язаний».
Відповідно до ч. 3 ст. 237 ЦК України представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.

Таким чином, голова тендерного комітету набував право підписувати договори про закупівлю в силу на підставі закону (ч. 4 ст. 12) та акту юридичної особи (наказу про призначення головою тендерного комітету).
При цьому відсутність окремого наказу чи довіреності про надання голові тк права підписувати договори не може розглядатися як порушення чинного законодавства.
Видання окремого акта про уповноваження голови тк підписувати договори, чи надання йому права підпису від імені юр.особи – замовника не передбачено жодним законодавчим актом.
А відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
І в тому ж дусі.

Я, звичайно, не хочу поставити під сумнів Вашу компетенцію, але мені здається в цьому випадку Ви видаєте бажане за реальне. Особи замовника, які "мають право" підпису, якщо я не помиляюсь, можуть визначаютися ще до створення тендерного комутету (чи то в установчих документах, чи то окремим "актом юридичної очоби" про це зазначається!). А вже коли створюється ТК то головою обирається хтось із правом підпису.
Pardon

#56:  Автор: tendurionОткуда: Харьков СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 09:13
    —
Sekret_ar писал(а):
badman2 писал(а):
1. Ви нічого не порушили:
ч. 4 ст. 12 Закону: Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника у вигляді відповідного розпорядчого акта та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю. Саме «має право», а не «зобов’язаний».
Відповідно до ч. 3 ст. 237 ЦК України представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.

Таким чином, голова тендерного комітету набував право підписувати договори про закупівлю в силу на підставі закону (ч. 4 ст. 12) та акту юридичної особи (наказу про призначення головою тендерного комітету).
При цьому відсутність окремого наказу чи довіреності про надання голові тк права підписувати договори не може розглядатися як порушення чинного законодавства.
Видання окремого акта про уповноваження голови тк підписувати договори, чи надання йому права підпису від імені юр.особи – замовника не передбачено жодним законодавчим актом.
А відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
І в тому ж дусі.

Я, звичайно, не хочу поставити під сумнів Вашу компетенцію, але мені здається в цьому випадку Ви видаєте бажане за реальне. Особи замовника, які "мають право" підпису, якщо я не помиляюсь, можуть визначаютися ще до створення тендерного комутету (чи то в установчих документах, чи то окремим "актом юридичної очоби" про це зазначається!). А вже коли створюється ТК то головою обирається хтось із правом підпису.
Pardon


+1 Cool

#57:  Автор: fine СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 10:57
    —
ні-ні-ні, ніяких оскаржень з мого бокуSmile

Ті всі обгрунтування моїх дій, що я не вважаю порушеням, я викладаю в пояснювальній записці, яка додається до довідки по перевірці тендерних процедур. Зрозумійте, за три ревізуємих роки - лише ці три порушення, причому такі, що не "призводять" (до відміни, до перевитрат і т.п.) - чим погано? Дя я знаю, що можу боротися за зняття тих "порушень" із довідки, але не може КРУ піти і нічого не знайти. Так хай будуть ці три, ніж тридять три, які, впевнена, я б замахалася пояснювати і спрвав закінчилася скандалом з конкретними суммами порушень. Ну, погодьтеся, такі порушення смішніSmile

#58:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 11:11
    —
fine писал(а):
ні-ні-ні, ніяких оскаржень з мого бокуSmile

Ті всі обгрунтування моїх дій, що я не вважаю порушеням, я викладаю в пояснювальній записці, яка додається до довідки по перевірці тендерних процедур. Зрозумійте, за три ревізуємих роки - лише ці три порушення, причому такі, що не "призводять" (до відміни, до перевитрат і т.п.) - чим погано? Дя я знаю, що можу боротися за зняття тих "порушень" із довідки, але не може КРУ піти і нічого не знайти. Так хай будуть ці три, ніж тридять три, які, впевнена, я б замахалася пояснювати і спрвав закінчилася скандалом з конкретними суммами порушень. Ну, погодьтеся, такі порушення смішніSmile

Звичайно, що тут не варто сперечатись. Правда у нас пройшла перевірка і жодного порушення не знайшли, але це так - до слова! Embarassed


офф Very Happy Цікаво Ви висловлюєтесь!

#59:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 11:13
    —
В принципі, максимум, що в цій ситуації Вам особисто загрожує - це від 2250 до 5950 наших талярів до рідного бюджету по 164-14.
До слова, з яких це часів і на якій підставі КРУшники оформлюють результати перевірки дотримання по закупівлям довідкою а не актом? Може, вони Вам протокол на підпис дають? Wink

#60:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 11:16
    —
Flegmat писал(а):
В принципі, максимум, що в цій ситуації Вам особисто загрожує - це від 2250 до 5950 наших талярів до рідного бюджету по 164-14.


А разве штраффффф зымается не с председателя ТК, а с секретаря или иного члена ТК? Embarassed

#61:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 11:20
    —
maks7 писал(а):
Flegmat писал(а):
В принципі, максимум, що в цій ситуації Вам особисто загрожує - це від 2250 до 5950 наших талярів до рідного бюджету по 164-14.


А разве штраффффф зымается не с председателя ТК, а с секретаря или иного члена ТК? Embarassed

Якщо оформлюють результати перевірки довідкою - чому б і ні? Embarassed
Особливо, якщо секретар уповноважувався (призначався відповідальним) на вчинення дій, який КРУ вважає порушенням.

#62:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 11:23
    —
Flegmat писал(а):
maks7 писал(а):
Flegmat писал(а):
В принципі, максимум, що в цій ситуації Вам особисто загрожує - це від 2250 до 5950 наших талярів до рідного бюджету по 164-14.


А разве штраффффф зымается не с председателя ТК, а с секретаря или иного члена ТК? Embarassed

Якщо оформлюють результати перевірки довідкою - чому б і ні? Embarassed
Особливо, якщо секретар уповноважувався (призначався відповідальним) на вчинення дій, який КРУ вважає порушенням.


А точто штраф по КУОАП накладывается на "посадову особу", а секретарь ТК это может быть не посада, а работа на доброволных началах (основная посада - это менеджер какой то там....), тогда как?

#63:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 11:34
    —
maks7 писал(а):

А точто штраф по КУОАП накладывается на "посадову особу", а секретарь ТК это может быть не посада, а работа на доброволных началах (основная посада - это менеджер какой то там....), тогда как?


А где-то члены ТК не являются должностными лицами объекта контроля (Заказчика), уполномоченными исполнять функции, возложенные на них руководством в соответствии с ПКМУ? Wink

#64:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 11:52
    —
Flegmat писал(а):
maks7 писал(а):

А точто штраф по КУОАП накладывается на "посадову особу", а секретарь ТК это может быть не посада, а работа на доброволных началах (основная посада - это менеджер какой то там....), тогда как?


А где-то члены ТК не являются должностными лицами объекта контроля (Заказчика), уполномоченными исполнять функции, возложенные на них руководством в соответствии с ПКМУ? Wink


Так одно дело составить протокол на главбуха, как должностное лицо и другое дело - на секретаря ТК (в случае если в компании )отсутствует такая должность

#65:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:05
    —
[quote="maks7"]
Flegmat писал(а):
maks7 писал(а):

А точто штраф по КУОАП накладывается на "посадову особу", а секретарь ТК это может быть не посада, а работа на доброволных началах (основная посада - это менеджер какой то там....), тогда как?


Так одно дело составить протокол на главбуха, как должностное лицо и другое дело - на секретаря ТК (в случае если в компании )отсутствует такая должность

От не открою я тайны, ежели скажу, что такая профессия отсутствует в классификаторе профессий. Ибо по сути ТК - не есть структурной еденицей, но коллегиальным органом Заказчика. А также, что положением предусмотрено, что член ТК автоматом является работником (должностным лицом) Заказчика.

#66:  Автор: fine СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:07
    —
Flegmat писал(а):
До слова, з яких це часів і на якій підставі КРУшники оформлюють результати перевірки дотримання по закупівлям довідкою а не актом? Може, вони Вам протокол на підпис дають? Wink

Акт буде пізніше, ревізори складають довідки за підписом ревізора і особи, що відповідає за ревізуємий напрямок. Потім я так розумію голова бригади ревізорів складе загальний акт, що має підписати вже директор

Sekret_ar писал(а):
Звичайно, що тут не варто сперечатись. Правда у нас пройшла перевірка і жодного порушення не знайшли, але це так - до слова! Embarassed


Так "Вы, Секлета Филипповна, что-то одно, а мы – что-то другое», куди мені до Вашого досвіду зі свома півдесятка тендерів за три рокиSmile

#67:  Автор: teona СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:25
    —
fine писал(а):
ні-ні-ні, ніяких оскаржень з мого бокуSmile

Ті всі обгрунтування моїх дій, що я не вважаю порушеням, я викладаю в пояснювальній записці, яка додається до довідки по перевірці тендерних процедур. Зрозумійте, за три ревізуємих роки - лише ці три порушення, причому такі, що не "призводять" (до відміни, до перевитрат і т.п.) - чим погано? Дя я знаю, що можу боротися за зняття тих "порушень" із довідки, але не може КРУ піти і нічого не знайти. Так хай будуть ці три, ніж тридять три, які, впевнена, я б замахалася пояснювати і спрвав закінчилася скандалом з конкретними суммами порушень. Ну, погодьтеся, такі порушення смішніSmile


ну а штраф какой-нибудь все-равно напишут на голову ТК

#68:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:32
    —
fine писал(а):
Flegmat писал(а):
До слова, з яких це часів і на якій підставі КРУшники оформлюють результати перевірки дотримання по закупівлям довідкою а не актом? Може, вони Вам протокол на підпис дають? Wink

Акт буде пізніше, ревізори складають довідки за підписом ревізора і особи, що відповідає за ревізуємий напрямок. Потім я так розумію голова бригади ревізорів складе загальний акт, що має підписати вже директор

Sekret_ar писал(а):
Звичайно, що тут не варто сперечатись. Правда у нас пройшла перевірка і жодного порушення не знайшли, але це так - до слова! Embarassed


Так "Вы, Секлета Филипповна, что-то одно, а мы – что-то другое», куди мені до Вашого досвіду зі свома півдесятка тендерів за три рокиSmile


Ні, просто ці люди вас вчать та дають поради щодо процедурних тонкощів... Smile От дивіться, згідно абз. 2 ст. 2 ЗУ "Про ДКРС"
Цитата:
Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування.
У вас який вид контролю? №2?, тоді порядок його проведення регламентується Наказом ГоловКРУ "Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби" від 26.06.2007 р. №136. Де там довідки? Хіба що в межах ПДЗ перевіряються окремі питання, що мені видається вельми дивним відповідно до визначення акту перевірки з окремих питань Порядку ПДЗ.

#69:  Автор: fine СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:32
    —
teona писал(а):

ну а штраф какой-нибудь все-равно напишут на голову ТК


краще штраф ніж прокуратура, згодні? Smile

#70:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:35
    —
fine писал(а):

краще штраф ніж прокуратура, згодні? Smile


Прокуратура, як правило, якщо і знаходить якийсь склад порушень, обмежується рекомендацією щодо дисциплінарки. Smile Втім, Вам на міці видніше.

#71:  Автор: maks7Откуда: Киев СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:38
    —
[quote="Flegmat"]
maks7 писал(а):
Flegmat писал(а):
maks7 писал(а):

А точто штраф по КУОАП накладывается на "посадову особу", а секретарь ТК это может быть не посада, а работа на доброволных началах (основная посада - это менеджер какой то там....), тогда как?


Так одно дело составить протокол на главбуха, как должностное лицо и другое дело - на секретаря ТК (в случае если в компании )отсутствует такая должность

От не открою я тайны, ежели скажу, что такая профессия отсутствует в классификаторе профессий. Ибо по сути ТК - не есть структурной еденицей, но коллегиальным органом Заказчика. А также, что положением предусмотрено, что член ТК автоматом является работником (должностным лицом) Заказчика.


Я всеравно считаю, что протокол должен составлятся на должностное лицо и эта должность обязательно должна быть связана непосредственно с госзакупками (например - 2419.2 Фахівець з державних закупівель _ ДК 003-2005)

#72:  Автор: fine СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:44
    —
Flegmat писал(а):

Ні, просто ці люди вас вчать та дають поради щодо процедурних тонкощів... Smile От дивіться, згідно абз. 2 ст. 2 ЗУ "Про ДКРС"
Цитата:
Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування.
У вас який вид контролю? №2?, тоді порядок його проведення регламентується Наказом ГоловКРУ "Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби" від 26.06.2007 р. №136. Де там довідки? Хіба що в межах ПДЗ перевіряються окремі питання, що мені видається вельми дивним відповідно до визначення акту перевірки з окремих питань Порядку ПДЗ.


Це вже мене в дебрі поволокло, я половину з Ваших слів вже як мантру сприймаю, не розумючи суті - ПДЗ, ГоловКРУ, ДКРС...Smile Зараз в нас КРУ перевіряє все, в тому числі і дотримання вимог чинного законодавства при проведенні закупілі ТРП за держкошти.
Вважаєте, я маю боротися за право не підписувати цю довідку, і злишити це щастя директору?

#73:  Автор: teona СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:45
    —
fine писал(а):
teona писал(а):

ну а штраф какой-нибудь все-равно напишут на голову ТК


краще штраф ніж прокуратура, згодні? Smile


ну да, попробуй им потом доказать, что ты не главный коррупционер.
они к нам приходят, и спрашивают: ну что, кто тут у вас все решает? кто говорить тебе, кто должен выиграть? откатики как делите? кошмар вобщем

#74:  Автор: fine СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 12:58
    —
teona писал(а):

ну да, попробуй им потом доказать, что ты не главный коррупционер.
они к нам приходят, и спрашивают: ну что, кто тут у вас все решает? кто говорить тебе, кто должен выиграть? откатики как делите? кошмар вобщем

Нет, такого не было! Очень корректная ревизор была, таких вещей себе не позволяла. Вопросы задавала спокойно без накачивания, так что я успевала сообразить и ответить не первое что приходит в голову, а вспомнить что там написано в Законе и уже от этого строить ответSmile

Так что, народ, хотите сказать, что подписав справочку, я как бы признаю эти нарушения? Т.е. грамотрно составленная справочка впоследствии станет основанием для штрафа?

#75:  Автор: Flegmat СообщениеДобавлено: 14 Май 2010, 13:05
    —
fine писал(а):

Так что, народ, хотите сказать, что подписав справочку, я как бы признаю эти нарушения? Т.е. грамотрно составленная справочка впоследствии станет основанием для штрафа?

Она вполне может служить доказательством на админрассмотрении. С Вашей подписью она также будет какбэ Вашими показаниямиобъяснениями. Потом менять свидчення будет несколько поздно. Но. Сумма-то всяко невелика, + есть много способов уйти от админки даже по четко зафиксированным бетонным фактам. Прогалины в КУАППе-с. Smile



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  След.  :| |:
Страница 3 из 24

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group