Action! Составляем годовой план закупок!
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... , 28, 29, 30  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Годовой план

#701:  Автор: vktvol СообщениеДобавлено: 16 Фев 2016, 09:55
    —
Дякую Smile

#702:  Автор: sinner СообщениеДобавлено: 16 Фев 2016, 10:55
    —
У плані не перебачені лоти, а процедуру розпочали по лотах, чи це є суттєвою розбіжністю? Чи потрібно відмінити процедуру, та розпочати нову тільки після змін до плану? Чи можливо у процесі процедури внести зміни до плану і продовжувати процедуру?

#703:  Автор: sljudmilkaОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 26 Фев 2016, 08:27
    —
Скажіть, будь ласка, чи зобов"язані ми, як замовники, надавати в казначейство РПЗ??

#704:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 26 Фев 2016, 08:50
    —
sljudmilka писал(а):
Скажіть, будь ласка, чи зобов"язані ми, як замовники, надавати в казначейство РПЗ??

нет. в ст.4 данная норма исключена.
в ст.7 указано, что годовой план казначейство самостоятельно проверяет на веб-портале.

#705:  Автор: sljudmilkaОткуда: Киев СообщениеДобавлено: 26 Фев 2016, 09:00
    —
torgiosv1 писал(а):
sljudmilka писал(а):
Скажіть, будь ласка, чи зобов"язані ми, як замовники, надавати в казначейство РПЗ??

нет. в ст.4 данная норма исключена.
в ст.7 указано, что годовой план казначейство самостоятельно проверяет на веб-портале.


Спасибо!!!

#706:  Автор: elija.l СообщениеДобавлено: 21 Апр 2016, 13:00
    —
Будь-ласка підкажіть як нам відобразити в річному плані закупівель або в додаток до річного плану наступну закупівлю: ми - органи місцевого самоврядування, нам виділені кошти по КЕКВ 3132 у розмірі 760 000 грн на Капітальний ремонт, у програмі житлово-комунального господарства це - встановлення малих архітектурних форм (зупинки, лавки, урни). Начебто це роботи, тому можемо не проводити закупівлю, але в нас немає проектно-кошторисною документації. Постає ще одне питання як класифікувати це роботи чи ні? В нас дилема оддні говорять не проводити торги, бо це роботи, а згідно закону до 1,5 млн.грн, а інші говорять - навпаки - що це торги!

#707:  Автор: Dmitry_81 СообщениеДобавлено: 21 Апр 2016, 13:25
    —
elija.l писал(а):
Будь-ласка підкажіть як нам відобразити в річному плані закупівель або в додаток до річного плану наступну закупівлю: ми - органи місцевого самоврядування, нам виділені кошти по КЕКВ 3132 у розмірі 760 000 грн на Капітальний ремонт, у програмі житлово-комунального господарства це - встановлення малих архітектурних форм (зупинки, лавки, урни). Начебто це роботи, тому можемо не проводити закупівлю, але в нас немає проектно-кошторисною документації. Постає ще одне питання як класифікувати це роботи чи ні? В нас дилема оддні говорять не проводити торги, бо це роботи, а згідно закону до 1,5 млн.грн, а інші говорять - навпаки - що це торги!


Ви самі відповіли на це питання
виділені кошти по КЕКВ 3132 у розмірі 760 000 грн на Капітальний ремонт
це роботи без торгів

#708:  Автор: elija.l СообщениеДобавлено: 21 Апр 2016, 13:57
    —
Dmitry_81 писал(а):
elija.l писал(а):
Будь-ласка підкажіть як нам відобразити в річному плані закупівель або в додаток до річного плану наступну закупівлю: ми - органи місцевого самоврядування, нам виділені кошти по КЕКВ 3132 у розмірі 760 000 грн на Капітальний ремонт, у програмі житлово-комунального господарства це - встановлення малих архітектурних форм (зупинки, лавки, урни). Начебто це роботи, тому можемо не проводити закупівлю, але в нас немає проектно-кошторисною документації. Постає ще одне питання як класифікувати це роботи чи ні? В нас дилема оддні говорять не проводити торги, бо це роботи, а згідно закону до 1,5 млн.грн, а інші говорять - навпаки - що це торги!


Ви самі відповіли на це питання
виділені кошти по КЕКВ 3132 у розмірі 760 000 грн на Капітальний ремонт
це роботи без торгів


В нас не має проектно-кошторисної документації, згідно Наказу Держказначейства № 68 КЕКВ 3130 - перелік документів які повинні бути для взяття фінасувих зобов*язань, тобто для реєстрації договору, потрібна проектно-кошторисна документація... Вот такой вот коллапс Shocked Shocked Shocked

#709:  Автор: Dmitry_81 СообщениеДобавлено: 21 Апр 2016, 14:04
    —
elija.l писал(а):
Dmitry_81 писал(а):
elija.l писал(а):
Будь-ласка підкажіть як нам відобразити в річному плані закупівель або в додаток до річного плану наступну закупівлю: ми - органи місцевого самоврядування, нам виділені кошти по КЕКВ 3132 у розмірі 760 000 грн на Капітальний ремонт, у програмі житлово-комунального господарства це - встановлення малих архітектурних форм (зупинки, лавки, урни). Начебто це роботи, тому можемо не проводити закупівлю, але в нас немає проектно-кошторисною документації. Постає ще одне питання як класифікувати це роботи чи ні? В нас дилема оддні говорять не проводити торги, бо це роботи, а згідно закону до 1,5 млн.грн, а інші говорять - навпаки - що це торги!


Ви самі відповіли на це питання
виділені кошти по КЕКВ 3132 у розмірі 760 000 грн на Капітальний ремонт
це роботи без торгів


В нас не має проектно-кошторисної документації, згідно Наказу Держказначейства № 68 КЕКВ 3130 - перелік документів які повинні бути для взяття фінасувих зобов*язань, тобто для реєстрації договору, потрібна проектно-кошторисна документація... Вот такой вот коллапс Shocked Shocked Shocked


так треба робити ПКД

#710:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 19 Июл 2016, 15:12
    —
мало того, что мэрту в последнее время не выпускает никаких новых разъяснений, так еще и help.vdz.ua уже тоже недоступный. может тут кто подсобит)
то что разрешено проводить торги в текущем году на ожидаемую стоимость (без наличия финансирования) на нужды нового года - это я знаю, есть на это старенькие писульки мэрту. а вот можно ли проводить закупку без финансирования в 2016 году на 2016 год? и если у кого есть этому док.подтверждение, поделитесь плиз.

#711:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 19 Июл 2016, 15:46
    —
torgiosv1 писал(а):
а вот можно ли проводить закупку без финансирования в 2016 году на 2016 год? и если у кого есть этому док.подтверждение, поделитесь плиз.

Имеете ввиду 2017?
Я никаких изменений не встречал в действующих формах формулировка "очікувана вартість" осталась (Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі) !

#712:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 19 Июл 2016, 16:07
    —
dorvin писал(а):
torgiosv1 писал(а):
а вот можно ли проводить закупку без финансирования в 2016 году на 2016 год? и если у кого есть этому док.подтверждение, поделитесь плиз.

Имеете ввиду 2017?
Я никаких изменений не встречал в действующих формах формулировка "очікувана вартість" осталась (Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі) !

нет, именно 2016. закупка газа, денег на осенний отопительный сезон не хватает, их планируют выделить где-то в октябре. начинать процедуру закупки нужно в ближайшее время, чтобы на момент появления финансирования дело было уже практически закончено.
почему засомневалась: в разъяснениях мэрту указано, что "замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, але у будь-якому випадку до здійснення відповідної процедури закупівлі". и еще "замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (чи на початку наступного року) розпочати процедеру закуплі, виходячи з його очікуваної вартості".

#713:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 20 Июл 2016, 07:28
    —
Мы никогда не ждали финансирования, проводили на ожидаемую стоимость!

#714:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 20 Июл 2016, 09:43
    —
dorvin писал(а):
Мы никогда не ждали финансирования, проводили на ожидаемую стоимость!

я-то тоже так думаю, вот если бы еще казне это донести, а им нужен только документ(

#715:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 07 Сен 2016, 10:42
    —
torgiosv1 писал(а):
dorvin писал(а):
Мы никогда не ждали финансирования, проводили на ожидаемую стоимость!

я-то тоже так думаю, вот если бы еще казне это донести, а им нужен только документ(

Підскажіть чи знайшли ви розяснення що планувати за новим законом можна на очікувану вартість, якщо кошторисних призначень ще нема?

#716:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 07 Сен 2016, 10:51
    —
ndymchuk писал(а):
torgiosv1 писал(а):
dorvin писал(а):
Мы никогда не ждали финансирования, проводили на ожидаемую стоимость!

я-то тоже так думаю, вот если бы еще казне это донести, а им нужен только документ(

Підскажіть чи знайшли ви розяснення що планувати за новим законом можна на очікувану вартість, якщо кошторисних призначень ще нема?

разъяснение № 3302-05/44074-03 от 18.12.2014

#717:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 07 Сен 2016, 12:09
    —
ось готую звернення, може когось це також цікавить, буду вдячний за правки, або рекомендації

...звертається з проханням надати роз’яснення з питання проведення тендерів на наступний рік.
Відповідно пункту 2.2 Наказу Міністерства Фінансів України Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України від 02.03.2012 № 309 Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою згідно з додатком 1 (далі - Реєстр) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.
За умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовуються процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати, зазначеної у звіті про результати проведення процедури закупівлі, подає до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, з урахуванням законодавства у сфері закупівель.
Відповідно розділу 1 Статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Відповідно Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Згідно Статті 19 Закону Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
В зв’язку з вищенаведеним просимо роз’яснити чи може Замовник проводити торги на наступний рік на очікувану вартість предмета закупівлі, адже Державний бюджет ще не затверджений. Також розпорядники, на момент укладення договорів за результатами тендерів не будуть мати відповідного бюджетного призначення що призведе до відмови Державної казначейської служби України в реєстрації таких договорів. В свою чергу Замовники мають зареєструвати договори, які укладені за результатами тендерів на протязі 7 робочих днів з дня затвердження звіту.

#718:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 08 Сен 2016, 09:06
    —
dorvin писал(а):
ось готую звернення, може когось це також цікавить, буду вдячний за правки, або рекомендації

...звертається з проханням надати роз’яснення з питання проведення тендерів на наступний рік.
Відповідно пункту 2.2 Наказу Міністерства Фінансів України Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України від 02.03.2012 № 309 Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою згідно з додатком 1 (далі - Реєстр) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.
За умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовуються процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати, зазначеної у звіті про результати проведення процедури закупівлі, подає до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, з урахуванням законодавства у сфері закупівель.
Відповідно розділу 1 Статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Відповідно Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Згідно Статті 19 Закону Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
В зв’язку з вищенаведеним просимо роз’яснити чи може Замовник проводити торги на наступний рік на очікувану вартість предмета закупівлі, адже Державний бюджет ще не затверджений. Також розпорядники, на момент укладення договорів за результатами тендерів не будуть мати відповідного бюджетного призначення що призведе до відмови Державної казначейської служби України в реєстрації таких договорів. В свою чергу Замовники мають зареєструвати договори, які укладені за результатами тендерів на протязі 7 робочих днів з дня затвердження звіту.

они ответят, что на ожидаемую стоимость можно проводить закупки, на это есть соответствующий действующий документ (разъяснение, указанное выше). другой вопрос, что в любом случае нельзя будет заключить договор без соответствующего финансирования, и на этот вопрос они вам ничего хорошего не скажут. выход: если и объявлять закупку на ожидаемую стоимость, то нужно будет наперед просчитать, чтобы на момент заключения договору бюджетные назначения уже были. а т.к. практически нереально угадать, когда они будут, то рисковать (лично мы) не будем и будем объявлять закупки по факту, при наличии денег.
законодателям нужно было очень хорошо подумать перед тем, как они установили конечный срок для заключения договора по переговорной процедуре закупки. зачем они это сделали, непонятно. да и с конечным сроком по открытым торгам, не нужно было так сокращать время, была бы хоть какая-то резонность проведения закупки на ожидаемую стоимость, а так - ее нет(

#719:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 08 Сен 2016, 10:21
    —
а у меня вопрос по додаткам:
кто как собирается выставлять в нем закупки? у нас до конца года нужно осуществить n-ое количество закупок, при этом одному отделу, к примеру бензин, нужен в сентябре (и финансирование по графику стоит тоже в сентябре), а другому в декабре. раньше-то проблем не было: додаток был общий, а договора заключали тогда, когда было нужно. сейчас, в связи с тем, что нам нужно обязательно проводить прозорро, возникает непонятка. вроде как не сложно сложить необходимость по всем отделам, выставить общую стоимость, провести закупку и в договоре приложить график поставки и оплаты. но вот незадача, поставщики откажутся в декабре поставить бензин по ценам сентября. проблема.
я к чему это пишу, не запрещено ли нам каким-то нпа выкладывать додаток по мере потребности на одну и ту же пятизначку? или же обязательно нужно указывать всю сумму по коду и потом постоянно вносить изменения?

#720:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 12 Сен 2016, 13:40
    —
torgiosv1 писал(а):
... и на этот вопрос они вам ничего хорошего не скажут. выход: если и объявлять закупку на ожидаемую стоимость, то нужно будет наперед просчитать, чтобы на момент заключения договору бюджетные назначения уже были. а т.к. практически нереально угадать, когда они будут, то рисковать (лично мы) не будем и будем объявлять закупки по факту, при наличии денег.

спасибо, это понятно, поэтому и думаем написать, что бы узнать реакцию!

по вашему вопросу - у нас закупки по одному коду возникают несколько раз в течении года - делаем додаток по мере возникновения надобности Smile
правда я не берусь утверждать, что это 100% правильно, но и не вижу ничего, что бы могло нам запретить это делать!

#721:  Автор: Laisha СообщениеДобавлено: 13 Сен 2016, 14:46
    —
torgiosv1 писал(а):
законодателям нужно было очень хорошо подумать перед тем, как они установили конечный срок для заключения договора по переговорной процедуре закупки.


подскажите плз, Вы о каком конечном сроке для договора по переговорной процедуры сейчас говорите?
ч.3 ст. 35 после переговоров 1 к.д. для повідомлення про намір
не раньше чем через 10 дн. после публикация наміру - т.е. как обычно, от даты и до кошториса (дата должна попасть на 01.01.17 и позже).
потом договор и +2 дня на автоматическую публикацию звіту.

я что-то выпустила?

#722:  Автор: SvetulyaОткуда: центр Украины СообщениеДобавлено: 14 Сен 2016, 07:00
    —
Laisha писал(а):


я что-то выпустила?

часть 4 статьи 35

#723:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 20 Сен 2016, 16:29
    —
dorvin писал(а):
torgiosv1 писал(а):
... и на этот вопрос они вам ничего хорошего не скажут. выход: если и объявлять закупку на ожидаемую стоимость, то нужно будет наперед просчитать, чтобы на момент заключения договору бюджетные назначения уже были. а т.к. практически нереально угадать, когда они будут, то рисковать (лично мы) не будем и будем объявлять закупки по факту, при наличии денег.

спасибо, это понятно, поэтому и думаем написать, что бы узнать реакцию!


ну вот вышло в свет разъяснение про ожидаемую стоимость и что требовалось доказать - в нем ничего нового! полный дубляж разъяснения 2014 года(
если мэрту на ваше адресное что-то другое ответит, поделитесь плиз.

#724:  Автор: dorvinОткуда: UA СообщениеДобавлено: 21 Сен 2016, 07:22
    —
обязательно!

#725:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 06 Дек 2016, 12:42
    —
у нас сложилась следующая ситуация: были объявлены открытые торги на ожидаемую стоимость. сегодня узнаем окончательные цифры кошториса и они практически на 40% меньше запланированного. встает вопрос или отменять эти торги и объявлять новые, или вносить изменения в годовой план и тендерную документацию в части уменьшения объема под реальное финансирование. я конечно больше склоняюсь ко второму варианту, но смущает фраза, указанная в разъяснении мэрту, которая может все затормозить на моменте регистрации в казне: замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. что подразумевается под "здійсненням відповідної закупівлі" момент объявления закупки, или заключение договора, или еще что-то?



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Годовой план


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу Пред.  1, 2, 3 ... , 28, 29, 30  След.  :| |:
Страница 29 из 30

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group