 |
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. UA-Tenders.com
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 29.08.2015 Сообщения: 384
|
24 Мар 2016, 12:23 |
|
|
Sekret_ar писал(а): | Цитата: | Що Вам необхідно знати про акредитацію майданчиків та її рівні?
Перш за все те, що з 1 квітня Ви можете оголошувати свою закупівлю тільки через акредитований майданчик.
Давайте розберемось, що ж це за рівні, скільки їх і що це означає для Вас. Всього є 4 рівня акредитації, всі вони наведені в таблиці нижче. Якщо Ви Замовник, то Вас зацікавлять саме рівні 1 і 3, тому що наявність саме цих рівнів акредитації дає право майданчику працювати з Замовниками. Рівні 2 і 4 дають право майданчику надавати послуги тільки Учасникам.
platform
Підсумуємо:
На майданчику, який має перший рівень акредитації, Ви можете оголосити закупівлі лише на допорогові суми, тобто, до 200 тис. грн. для товарів та послуг, до 1,5 млн. грн. – для робот. Якщо Ви Замовник, що діє в окремих сферах господарювання: до 1 млн. грн. – товари та послуги, до 5 млн. грн. – роботи.
На майданчику, що має третій рівень акредитації Ви можете оголошувати закупівлі на будь-які суми.
Зверніть увагу! Те, що Ви мали змогу проводити закупівлі на майданчику в рамках пілотного проекту не означає, що цей майданчик є акредитованим.
Тож, перш ніж оголошувати закупівлю після 1 квітня, перевірте наявність необхідного рівня акредитації обраного майданчика. Вся інформація про майданчики та рівні їх акредитації буде доступна на сайті prozorro.gov.ua (наразі майданчики в процесі проходження акредитації). |
http://prozorro.gov.ua/ua/news/shho-vam-neobhidno-znaty-pro-akredytatsiyu-majdanchykiv-ta-yiyi-rivni/ |
А где список акредитованых площадок? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 04.08.2010 Сообщения: 482 Откуда: UA |
25 Мар 2016, 10:10 |
|
|
bilmed писал(а): | Як проводити закупівлю від 50 тис. дол 200 тис.? Як що не обовьязково використовувати електронну систему закупівель, то як розуміти: "... повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом"? |
Треба буде публікувати звіт! Чи проводити ел. аукціон ви вирішуєте самі, я наприклад не буду, в мене і запорогових зукупівель до...на!
Последний раз редактировалось: dorvin (25 Мар 2016, 12:36), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
25 Мар 2016, 12:11 |
|
|
Шановні колеги, а хтось може розробляв для себе вже якийсь "Порядок організації та проведення електронних закупівель" по пілотному проекту Прозоро? Можете поділитись якимось шаблоном?
От почитав в останньому номері Радника, що вони рекомендують затвердити такий порядок.
Можливо, і дійсно потрібно щось подібне зробити, враховуючи що це все вже узаконено... |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
25 Мар 2016, 12:55 |
|
|
Цитата: | Закриваємо розповсюджений механізм спроб щось нахімічити в Система електронних державних закупівель ProZorro на кшталт тендерів протягом 1 години чи кроку аукціону в 4 тис.грн. для аукціону із бюджетом 5 тис.грн.. Шукали інші шляхи, але крім адміністративних бар'єрів нічого не знайшли:
1) Для закупівель у діапазоні від 3 тис. до 50 тис. грн.: період уточнень має бути не менше 1 дня, подача пропозицій – теж не менше 1 дня.
3) Для закупівель у діапазоні від 50 тис. до 200 тис. грн для товарів і послуг, та від 50 тис. до 1,5 млн. грн. для робіт: період уточнень має бути не менше 3-х днів, подача пропозицій – не менше 2-х днів.
3) Обмеження на розмір кроку аукціону у межах від 0,5% до 3% від очікуваної вартості закупівлі.
Зміни в обов'язковому порядку вводяться із 1 квітня (внесені зміни до регламенту системи), але багато майданчиків вже викатили цей апдейт.
#зраданепройде!!! |
https://www.facebook.com/max.nefyodov |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
25 Мар 2016, 13:16 |
|
|
Sekret_ar писал(а): | Шановні колеги, а хтось може розробляв для себе вже якийсь "Порядок організації та проведення електронних закупівель" по пілотному проекту Прозоро? Можете поділитись якимось шаблоном?
От почитав в останньому номері Радника, що вони рекомендують затвердити такий порядок.
Можливо, і дійсно потрібно щось подібне зробити, враховуючи що це все вже узаконено... |
як зразок тут
а може ось цей офіційний НПА допоможе?  |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Ferdenande
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?
Зарегистрирован: 30.07.2012 Сообщения: 5
|
30 Мар 2016, 14:30 |
|
|
Voda74800 писал(а): | Уважаемые коллеги, разъясните пожалуйста.
Мы коммунальное предприятие, и подпадаем под действие ЗУ "Про публічні закупівлі" с 01.04.2016 р.
Вопрос:
1. Если нужно провести тендер (т.е. сумма закупки за счет бюджетных средств > 200 тыс.) проводить процедуру через портал tender.me.gov.ua или через одну из площадок в системе прозорро.
2. Если сумма закупки больше 50 тыс. грн., но меньше 200 тыс. грн (за счет бюджетных средств) то закупку нужно проводить через систему прозорро или достаточно публикации отчета в системе?
Заранее, спасибо |
Если вы попадаете под действие закона с 01.04.2016г. то для вас собственно относятся несколько другие пороги:
Цитата: |
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
|
Я так понимаю, что закон уже перестал разграничивать собственные и бюджетные деньги.
Но кстати вопрос. Как должен выглядеть "Звіт про укладені договори". Данные как на e-data вносятся через веб-интерфейс или надо что-то сканировать и оправлять на Prozorro? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 04.08.2010 Сообщения: 482 Откуда: UA |
30 Мар 2016, 15:18 |
|
|
На Вебинаре, ссылка на который у нас на сайте, говорилось, что пока нет такой формы - если я правильно понял!
Кстати для меня оказался полезным этот вебинар, особенно в заключительной части, где были даны ответы на вопросы участников!
Задам и я вопрос. Если при проведении открытых торгов в аукционе участвует один участник и его документы в порядке, то заказчик может заключить с ним договор, а не отменять процедуру? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
31 Мар 2016, 06:54 |
|
|
dorvin писал(а): | На Вебинаре, ссылка на который у нас на сайте, говорилось, что пока нет такой формы - если я правильно понял!
Кстати для меня оказался полезным этот вебинар, особенно в заключительной части, где были даны ответы на вопросы участников!
Задам и я вопрос. Если при проведении открытых торгов в аукционе участвует один участник и его документы в порядке, то заказчик может заключить с ним договор, а не отменять процедуру? | а як же стаття 31 ч. 1 Замовник відміняє торги в разі: "допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій"? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 04.08.2010 Сообщения: 482 Откуда: UA |
31 Мар 2016, 08:48 |
|
|
Jyrcom писал(а): | а як же стаття 31 ч. 1 Замовник відміняє торги в разі: "допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій"? |
тут скорее - "подання для участі меньше 2-ох пропозицій" !
конечно я это читал, поэтому и задаю вопрос...
на вебинаре (см с 01:22:15), лектор говорит, что можно проверить документы одного участника и в результате можно заключить договор!
вопрос очень серьёзный!
возможно (скорее всего) это касается до пороговых закупок! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
31 Мар 2016, 09:39 |
|
|
dorvin писал(а): | Jyrcom писал(а): | а як же стаття 31 ч. 1 Замовник відміняє торги в разі: "допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій"? |
тут скорее - "подання для участі меньше 2-ох пропозицій" !
конечно я это читал, поэтому и задаю вопрос...
на вебинаре (см с 01:22:15), лектор говорит, что можно проверить документы одного участника и в результате можно заключить договор!
вопрос очень серьёзный!
возможно (скорее всего) это касается до пороговых закупок! | для допорогових закупівель - згоден.
для відкритих торгів, як вияснилось, що подання/розкриття/оцінка - це одне й те саме... |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
01 Апр 2016, 10:54 |
|
|
АУКЦІОНИ, ЩО МАЛИ ВІДБУТИСЯ В Система електронних державних закупівель ProZorro1 КВІТНЯ, ПЕРЕНЕСЕНО НА 4 КВІТНЯ.
У зв’язку з провденням технічних оновлень в системі ProZorro у деяких учасників виникли проблеми з підключенням до системи. В зв’язку з цим прийнято рішення перенести всі аукціони, заплановані на 1 квітня, на наступний робочий день, тобто на 4 квітня.
Сьогодні протягом дня майданчики повідомлять своїх клієнтів про новий час та дадуть нове посилання на участь в аукціоні.
Перепрошуємо за незручності.
https://www.facebook.com/ukrtenders/?fref=nf |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
05 Апр 2016, 10:56 |
|
|
Оприлюднено:
1012.Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 17 березня 2016 року № 454
1013.Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 18 березня 2016 року № 477
1014.Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 22 березня 2016 року № 490
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
annakoll
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?
Зарегистрирован: 21.11.2012 Сообщения: 3
|
06 Апр 2016, 14:25 |
|
|
Ми комунальне підприємство,що здійснює свою діяльність у сфері теплопостачання, для нас дія Закону розпочалась з 1 квітня.
Та для нас виникло питання про використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) при оприлюдненні інформації на сайті Уповноваженого органу.
Наш майданчик вислав нам перелік АЦСК , який він підтримує.
Питання:
1. На кого саме потрібно одержати ЕЦП(голову комітету, секретаря чи директора)?
2. ЕЦП - означає тільки підпис чи також треба замовляти і гербову печатку підприємства?
3. Чи потрібно процедуру отримання ЕЦП (закупівлю) проводити в ПРОЗОРРО, якщо електронний майданчик назвав певний перелік АЦСК, з якими співпрацює.
Буду вдячна за інформацію стосовно даного питання. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 04.08.2010 Сообщения: 482 Откуда: UA |
06 Апр 2016, 14:34 |
|
|
Не могу дать какие либо ссылки, но как нам объяснили на майданчике, ЭЦП берется на уполномоченное лицо, т.е. на того, кто зарегистрирует свое предприятие и будет проводить операции на майданчике.
Насчет печати разговора не было.
Если будите оформлять ЭЦП, напишите на форум перечень документов, думаю многим будет полезно. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
06 Апр 2016, 15:56 |
|
|
dorvin писал(а): | Если будите оформлять ЭЦП, напишите на форум перечень документов, думаю многим будет полезно. |
Ну це буде залежати від того, де саме Ви будете виготовляти ключі!
От, наприклад, один з варіантів: http://acskidd.gov.ua/r_kor (ми все тут виготовляємо) |
|
Вернуться к началу |
|
 |
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 29.08.2015 Сообщения: 384
|
06 Апр 2016, 18:10 |
|
|
annakoll писал(а): | Ми комунальне підприємство,що здійснює свою діяльність у сфері теплопостачання, для нас дія Закону розпочалась з 1 квітня.
Та для нас виникло питання про використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) при оприлюдненні інформації на сайті Уповноваженого органу.
Наш майданчик вислав нам перелік АЦСК , який він підтримує.
Питання:
1. На кого саме потрібно одержати ЕЦП(голову комітету, секретаря чи директора)?
2. ЕЦП - означає тільки підпис чи також треба замовляти і гербову печатку підприємства?
3. Чи потрібно процедуру отримання ЕЦП (закупівлю) проводити в ПРОЗОРРО, якщо електронний майданчик назвав певний перелік АЦСК, з якими співпрацює.
Буду вдячна за інформацію стосовно даного питання. |
1. На того, кто подписывает бумажные документы. Я так думаю, что на всех членов ККТ.
2. Печать тоже нужно.
3. Если эти услуги стоят менее 50 тыс., то не обязательно. от 50 тыс. до "порога" - можно просто отчет. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 04.08.2010 Сообщения: 482 Откуда: UA |
07 Апр 2016, 08:01 |
|
|
Sekret_ar писал(а): |
Ну це буде залежати від того, де саме Ви будете виготовляти ключі!
От, наприклад, один з варіантів: http://acskidd.gov.ua/r_kor (ми все тут виготовляємо) |
Це зрозуміло, мене цікавить питання на кого оформлювати підпис і якщо це секретар то мабуть потрібен наказ по фірмі, можливо ще є якісь нюанси.
Я вже декілька разів іздив до ДФС, коли оформлював ЕЦП на керівництво і кожен раз були потрібні якісь додаткові документи. Правда це було давно! Можливо комусь не складно поділитись вдасним досвідом! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
annakoll
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?
Зарегистрирован: 21.11.2012 Сообщения: 3
|
07 Апр 2016, 08:13 |
|
|
В любом случае нам придется пройти через получение электронной подписи, Закон обязывает. Поэтому свой механизм действий и что необходимо я напишу.
Мне просто интересен тот факт, что нас фин.департамент обязывает проводить допороговые закупки с 3 000 грн., а как я правоведу аукцион, когда площадка нам дает сама список тех АЦСК , которых она поддерживает. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
07 Апр 2016, 08:14 |
|
|
dorvin писал(а): | Sekret_ar писал(а): |
Ну це буде залежати від того, де саме Ви будете виготовляти ключі!
От, наприклад, один з варіантів: http://acskidd.gov.ua/r_kor (ми все тут виготовляємо) |
Це зрозуміло, мене цікавить питання на кого оформлювати підпис і якщо це секретар то мабуть потрібен наказ по фірмі, можливо ще є якісь нюанси.
Я вже декілька разів іздив до ДФС, коли оформлював ЕЦП на керівництво і кожен раз були потрібні якісь додаткові документи. Правда це було давно! Можливо комусь не складно поділитись вдасним досвідом! |
В мене з понеділка це на порядку денному - зараз звітність квартальна!
Але з попередньої телефонної розмови я зрозумів, що згенерувати ключі можна в себе на місці - їм завезти тільки запити і пакети документів. При чому, завезти запити і документи може одна людина за кількох (наприклад, секретар за голову ККТ). |
|
Вернуться к началу |
|
 |
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 04.08.2010 Сообщения: 482 Откуда: UA |
07 Апр 2016, 08:47 |
|
|
Sekret_ar писал(а): | Але з попередньої телефонної розмови я зрозумів, що згенерувати ключі можна в себе на місці - їм завезти тільки запити і пакети документів. При чому, завезти запити і документи може одна людина за кількох (наприклад, секретар за голову ККТ). |
Дякую, так все ж таки на секретаря та голову чи на когось одного, чи на всіх членів комітету?
Возьмем для примера е-дату! Информацию на портал вносит секретарь ККТ и зам. главбуха - подписываем ключом начальника!
Я так понимаю, что и на площадках нужна одна подпись, не думаю, что там будет реализован механизм подписи всех членов комитета!?
Что примечательно - сотрудник площадки затруднился ответить. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 05.04.2008 Сообщения: 6335 Откуда: Україна |
07 Апр 2016, 09:26 |
|
|
dorvin писал(а): | Дякую, так все ж таки на секретаря та голову чи на когось одного, чи на всіх членів комітету?
Возьмем для примера е-дату! Информацию на портал вносит секретарь ККТ и зам. главбуха - подписываем ключом начальника!
Я так понимаю, что и на площадках нужна одна подпись, не думаю, что там будет реализован механизм подписи всех членов комитета!?
Что примечательно - сотрудник площадки затруднился ответить. |
Я планую виготовляти ключі для голови і секретаря. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик

Зарегистрирован: 29.08.2015 Сообщения: 384
|
07 Апр 2016, 10:07 |
|
|
Sekret_ar писал(а): | dorvin писал(а): | Дякую, так все ж таки на секретаря та голову чи на когось одного, чи на всіх членів комітету?
Возьмем для примера е-дату! Информацию на портал вносит секретарь ККТ и зам. главбуха - подписываем ключом начальника!
Я так понимаю, что и на площадках нужна одна подпись, не думаю, что там будет реализован механизм подписи всех членов комитета!?
Что примечательно - сотрудник площадки затруднился ответить. |
Я планую виготовляти ключі для голови і секретаря. |
Протокол оценки у вас подписывает только глава и секретарь? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Nadiya.
Репутация: 41 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 15.11.2012 Сообщения: 559
|
07 Апр 2016, 10:16 |
|
|
Люди добрые! А где написано, что ЭЦП должна быть у каждого члена ТК, который подписывает документ?
И вообще, информация о необходимости ЭЦП ведь взята отсюда:
Цитата: | ПОРЯДОК
функціонування електронної системи закупівель та
проведення авторизації електронних майданчиків
...
8. Оператор авторизованого електронного майданчика може надавати послуги замовникам та/або учасникам відповідно до рівня акредитації, визначеного у пункті 12 цього Порядку, і повинен забезпечувати на безоплатній основі рівний доступ усім користувачам до інформації про закупівлі, включаючи надання можливості спостерігати за перебігом аукціону в інтерактивному режимі реального часу, інформаційну підтримку, зокрема ознайомлення з переліком замовників, інформацією про процедури закупівлі, точне визначення часу та дати подання і зміни будь-яких документів, які підлягають оприлюдненню, та:
1) замовникам на безоплатній основі:
...
підтвердження особи користувача за допомогою електронного цифрового підпису під час розміщення документів в електронній системі закупівель; |
То есть, нужно подтверждать лицо, которое подает на портал документы, а не подписывает.
Или еще где-нибудь прописано это требование? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер

Зарегистрирован: 02.01.2007 Сообщения: 6535 Откуда: не дом и не улица |
07 Апр 2016, 10:52 |
|
|
Nadiya. писал(а): |
То есть, нужно подтверждать лицо, которое подает на портал документы, а не подписывает. | + я також вважаю що голова та секретар повинні мати підпис та печатку і використовувати повинен той хто оприлюднює. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Nadiya.
Репутация: 41 [ ? ]
Специалист

Зарегистрирован: 15.11.2012 Сообщения: 559
|
07 Апр 2016, 11:08 |
|
|
Jyrcom писал(а): | Nadiya. писал(а): |
То есть, нужно подтверждать лицо, которое подает на портал документы, а не подписывает. | + я також вважаю що голова та секретар повинні мати підпис та печатку і використовувати повинен той хто оприлюднює. |
А як фізична особа може мати печатку Як лікар?  |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы
|
|