Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Термины и определения закона

 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 29 Сен 2015, 15:33 Ответить с цитатой

В Законе №1197 не хватает нескольких определений терминов, отсутствие которых сильно усложняет жизнь. Насчитал 7 таких терминов. У кого есть еще наработки - добавляйте.
Скрытый текст: 
1. В Законі не розкриті принципи державних закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг.
2. Визначення принципу «недискримінація учасників» (стаття 5) розкритий недостатньо. З визначення принципу неможливо зрозуміти в чому саме полягає дискримінація і, відповідно, недискримінація. Принцип розкрито лише стосовно іноземних учасників, і в тому вигляді, якому дано визначення цього принципу, цей принцип захищає лише іноземних учасників і лише від дискримінації за юрисдикційною ознакою. Разом з тим визначення принципу, у тому числі в частині недискримінації іноземних учасників, вимагає уточнення у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про санкції».
3. Разом з визначенням принципів державних закупівель, виникає потреба в визначені цілей державних закупівель (не цілей Закону, а саме цілей закупівель). Ймовірно, такі принципи як «добросовісна конкуренція серед учасників» та «максимальна економія та ефективність» слід віднести до цілей закону.
4. Стаття 16 Закону передбачає такий механізм оцінювання учасників, як «кваліфікаційні критерії». Виходячи з практики застосування замовниками цього механізму, зазначаємо, що цей механізм є найбільш корупційно небезпечний, використовується замовниками заради досягнення цілей відмінних від принципів та цілей державних закупівель. Визначення терміну дозволить проводити більш якісний та об’єктивний аналіз на відповідність встановлених кваліфікаційних критеріїв принципам та цілям державних закупівель. Оскільки зміст кваліфікаційних критеріїв, передбачених законом майже ніколи не переглядався починаючи з 2000 року, визначення цього терміну сприятиме перегляду змісту кваліфікаційних критеріїв виходячи з практики проведення торгів та з урахуванням суспільного прогресу.
5. Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, як один з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Ця норма вимагає уточнення терміну «аналогічний договір», встановлення принципів та критеріїв визначення аналогічності.
6. Частиною 2 статті 22 Закону передбачено: «Документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Виходячи з практики, зазначаємо, що під виглядом «іншої інформації» замовники нерідко встановлюють додаткові вимоги до учасників або встановлюють ексклюзивні умови проведення торгів. У зв’язку з цим виникає потреба у включені до Закону виключного переліку категорій іншої інформації, яку замовники можуть включити до документації.
7. В частині 5 статті 28 та частині 1 статті 35 використовується термін «постійно діючий ринок». Виникає потреба у визначені цього терміну, наведені ознак постійно діючого ринку тощо.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Сен 2015, 16:20 Ответить с цитатой

Напівофф:
polaroid писал(а):

5. Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, як один з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Ця норма вимагає уточнення терміну «аналогічний договір», встановлення принципів та критеріїв визначення аналогічності.
В коментаріях до Закону про електронні торги, на мою пропозицію переглянути доцільність цього критерію і самого формулювання пан Стародубцев відповів, що саме така норма прописана в міжнародному праві, а критерії аналогічності Замовник повинен визначати в ДКТ.
А от фінансову звітність прибрали в проекті Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 29 Сен 2015, 17:18 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
Напівофф:
polaroid писал(а):

5. Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, як один з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Ця норма вимагає уточнення терміну «аналогічний договір», встановлення принципів та критеріїв визначення аналогічності.
В коментаріях до Закону про електронні торги, на мою пропозицію переглянути доцільність цього критерію і самого формулювання пан Стародубцев відповів, що саме така норма прописана в міжнародному праві, а критерії аналогічності Замовник повинен визначати в ДКТ.
А от фінансову звітність прибрали в проекті Smile

Класснючая позиция! Абажаю МЭРТ.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 29 Сен 2015, 21:27 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
Напівофф:
polaroid писал(а):

5. Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, як один з кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Ця норма вимагає уточнення терміну «аналогічний договір», встановлення принципів та критеріїв визначення аналогічності.
В коментаріях до Закону про електронні торги, на мою пропозицію переглянути доцільність цього критерію і самого формулювання пан Стародубцев відповів, що саме така норма прописана в міжнародному праві, а критерії аналогічності Замовник повинен визначати в ДКТ.
А от фінансову звітність прибрали в проекті Smile

В цьому є сенс, однак вважаю за необхідне обмежити поняття 'аналогічний договір' певними законодавчими рамками, взавши за основу правову позицію МЕРТ (ЛИСТ від 15.11.2013 р. N 3304-05/40244-08 )
Цитата:
Умова документації конкурсних торгів щодо суми не менше 75 млн. грн. може призвести до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мали цивільно-правові відносини із замовниками на меншу суму.

Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, має визначатися, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а не його очікуваної вартості.


Приблизно таким чином:
Замовник самостійно визначає зміст інформації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому ДКТ не може містити умов, що прямо чи опосередковано можуть призвести до дискримінації учасників або обмеження конкуренції, зокрема шляхом встановлення особливих вимог чи обмежень щодо
- суми / ціни аналогічного договору та кількості / обсягу предмета закупівлі
- кількості виконаних / виконуваних аналогічних договорів
- кола замовників / контрагентів за аналогічними договорами
- часу / строку виконання аналогічних договорів

Варто також обмежити можливість трактувати аналогічний договір як договір щодо ідентичного за специфікацією предмета закупівлі.
Пропоную тут виходити із змісту Порядку визначення передмета закупівлі:
Цитата:
аналогічним вважається договір щодо того ж самого предмета закупівлі, визначеного згідно із пунктом 21 частини першої статті 1 Закону і відповідно до
Порядку визначення предмета закупівлі

якось так Smile

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 29 Сен 2015, 22:00 Ответить с цитатой

Цитата:
Умова документації конкурсних торгів щодо суми не менше 75 млн. грн. може призвести до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мали цивільно-правові відносини із замовниками на меншу суму.

Ну вот смотрите, применим этот принцип к другому примеру. Торги на закупку каких-нибудь земляных работ в тысячах кубов. Заказчик требует у участников наличия экскаватора. Но нельзя, бо это приведет к невозможности участия в торгах участников, у которых нет экскаватора. Пойдет? Отож!
Сами квалификационные критерии - это чистой воды дискриминация. Но дискриминация предусмотренная и дозволенная законом. Я не возражаю против возможности применения такого инструмента. Проблема в отсутствии границ. Бо заказчики берегов не знают, МЭРТ и АМКУ тоже. Нет берегов - нет дискриминации.
Цитата:
При цьому ДКТ не може містити умов, що прямо чи опосередковано можуть призвести до дискримінації учасників або обмеження конкуренції, зокрема шляхом встановлення особливих вимог чи обмежень щодо
- суми / ціни аналогічного договору та кількості / обсягу предмета закупівлі
- кількості виконаних / виконуваних аналогічних договорів
- кола замовників / контрагентів за аналогічними договорами
- часу / строку виконання аналогічних договорів

По-моему неплохо. Но вы предлагаете ограничения, исходя из имеющейся практики злоупотреблений. И это правильно и логично. Но заказчик, как и все разумное на земле, идет по пути наименьшего сопротивления, а значит - использует самые простые методы манипуляций. Мы же, используя линейный анализ, толкаем заказчика к поиску более сложных решений. Т.е. заказчик, скорее всего, тоже будет мыслить линейно и реагировать симметрично. Нужно нелинейное решение. И вот оно (почти оно):
Цитата:
Варто також обмежити можливість трактувати аналогічний договір як договір щодо ідентичного за специфікацією предмета закупівлі.

Гениально! Но еще лучше, вообще нахер все квалификационные критерии. Я так думаю!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 30 Сен 2015, 09:13 Ответить с цитатой

Цитата:
Ну вот смотрите, применим этот принцип к другому примеру. Торги на закупку каких-нибудь земляных работ в тысячах кубов. Заказчик требует у участников наличия экскаватора. Но нельзя, бо это приведет к невозможности участия в торгах участников, у которых нет экскаватора. Пойдет? Отож!

Не звосім так.
Учасник може орендувати необхідну кількість екскаваторів і найняти на роботу екскаваторників - от і уже відповідає кваліфікаційним вимогам - і жодної дискримінації
а от вимагати договір на виконання земляних робіт на тисячі кубів - ось це і є дискримінація

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 30 Сен 2015, 09:58 Ответить с цитатой

Цитата:
Учасник може орендувати необхідну кількість екскаваторів і найняти на роботу екскаваторників - от і уже відповідає кваліфікаційним вимогам - і жодної дискримінації

Так точно. Это и есть свобода предпринимательства. Тогда на кой ляд ваще эти квалтребы? Замени их обеспечением предложения и выполнения договора - вот и вся квалификация.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 30 Сен 2015, 10:19 Ответить с цитатой

polaroid писал(а):
Цитата:
Учасник може орендувати необхідну кількість екскаваторів і найняти на роботу екскаваторників - от і уже відповідає кваліфікаційним вимогам - і жодної дискримінації

Так точно. Это и есть свобода предпринимательства. Тогда на кой ляд ваще эти квалтребы? Замени их обеспечением предложения и выполнения договора - вот и вся квалификация.

100500

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


TenderGid.UA