Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Алгоритм проведення вiдкритих торгiв
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 57, 58, 59  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Открытые торги
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
bilmed
Репутация: 3 [ ? ]
Практик
Практик


Зарегистрирован: 29.03.2007
Сообщения: 270
Сообщение 06 Ноя 2014, 10:56 Ответить с цитатой

Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 06 Ноя 2014, 11:04 Ответить с цитатой

bilmed писал(а):
Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?

а зачем вам две процедуры, сделайте просто с двумя лотами.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 06 Ноя 2014, 11:10 Ответить с цитатой

torgiosv1 писал(а):
bilmed писал(а):
Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?

а зачем вам две процедуры, сделайте просто с двумя лотами.

Я так підозрюю, там і так в кожній з цих двох процедур буде немало лотів! ))
Ну а взагалі, якщо обидві процедури будуть відкритими торгами, то можна й окремі процедури. Але виникає логічне питання для чого Вам лишні документи оформляти!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bilmed
Репутация: 3 [ ? ]
Практик
Практик


Зарегистрирован: 29.03.2007
Сообщения: 270
Сообщение 06 Ноя 2014, 11:18 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
torgiosv1 писал(а):
bilmed писал(а):
Скажить будь ласка, чи можно за одним кодом провести дві процедури відкритих торгів на очікувану вартість на 2015 рік. Наприклад: одні торги на ліки (загальні), другі торги на ліки (наркотичні засоби)?

а зачем вам две процедуры, сделайте просто с двумя лотами.

Я так підозрюю, там і так в кожній з цих двох процедур буде немало лотів! ))
Ну а взагалі, якщо обидві процедури будуть відкритими торгами, то можна й окремі процедури. Але виникає логічне питання для чого Вам лишні документи оформляти!


Їх не можна поділити на лоти, один код до 10 знаку. Просто на наркотичні засоби потрібна ліцензія і не всі аптеки її мають. Як що наркотичні будуть разом з загальними, то значно звужується коло учасників.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 06 Ноя 2014, 11:36 Ответить с цитатой

bilmed писал(а):


Їх не можна поділити на лоти, один код до 10 знаку. Просто на наркотичні засоби потрібна ліцензія і не всі аптеки її мають. Як що наркотичні будуть разом з загальними, то значно звужується коло учасників.

В Порядку визначення предмета закупівлі зазначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі не тільки на 10 знаком класифікатора, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки. От і визначайте лоти за номенклатурою ліків.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bilmed
Репутация: 3 [ ? ]
Практик
Практик


Зарегистрирован: 29.03.2007
Сообщения: 270
Сообщение 06 Ноя 2014, 13:45 Ответить с цитатой

torgiosv1 писал(а):
bilmed писал(а):


Їх не можна поділити на лоти, один код до 10 знаку. Просто на наркотичні засоби потрібна ліцензія і не всі аптеки її мають. Як що наркотичні будуть разом з загальними, то значно звужується коло учасників.

В Порядку визначення предмета закупівлі зазначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі не тільки на 10 знаком класифікатора, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки. От і визначайте лоти за номенклатурою ліків.
.

А шо такє - "номенклатура"?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 06 Ноя 2014, 14:03 Ответить с цитатой

bilmed писал(а):
А шо такє - "номенклатура"?

"Анальгін"
"Димедрол"
і т. д.
Найкраще подивіться ДКТ інших учасників по аналогічному предмету закупівлі. Я ще в друкованому ВДЗ зустрічав торги на ліки із більше ніж 100 лотів - кожне найменування ліків було окремим лотом.
Ну а коло учасників Ви ніяким чином не звужуєте коли зробите по окремих лотах - той учасник, що подав би пропозицію по окремих торгах з таким самим успіхом подасть свою пропозицію по окремому лоту!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bilmed
Репутация: 3 [ ? ]
Практик
Практик


Зарегистрирован: 29.03.2007
Сообщения: 270
Сообщение 06 Ноя 2014, 14:29 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
bilmed писал(а):
А шо такє - "номенклатура"?

"Анальгін"
"Димедрол"
і т. д.
Найкраще подивіться ДКТ інших учасників по аналогічному предмету закупівлі. Я ще в друкованому ВДЗ зустрічав торги на ліки із більше ніж 100 лотів - кожне найменування ліків було окремим лотом.
Ну а коло учасників Ви ніяким чином не звужуєте коли зробите по окремих лотах - той учасник, що подав би пропозицію по окремих торгах з таким самим успіхом подасть свою пропозицію по окремому лоту!


Просто був прецендент у колег, коли за розбивку за таким принципом на лоти КРУ наклали штраф
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 06 Ноя 2014, 14:39 Ответить с цитатой

bilmed писал(а):
Просто був прецендент у колег, коли за розбивку за таким принципом на лоти КРУ наклали штраф

Цікаво було б глянути на аргументацію порушення.
Як на мене, то такий варіант більше відповідає принципу конкурентності і більш безпечний для замовника. Адже у разі розбивки на лоти за найменуванням розширюється коло потенційних учасників (не кожен може забезпечити поставку всіх без виключення препаратів - ну от, наприклад, немає якогось одного препарата в наявності і він вже не може подати свою ПКТ!). Більше того, нерозбивка на лоти за номенклатурою у випадку з ліками взагалі може розцінюватись як дискримінація! Ну і само собою, з лотами вища ймовірність проведення торгів - адже якщо й немає якогось препарату то відміниться тільки один лот, а не вся процедура зі всіма рештою препаратів!
Хоча на практиці мені не доводиться мати справу із закупівлею ліків і це чисто теоретичні логічні міркування. Вирішувати Вам. )
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
uprek
Репутация: 0 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 06.03.2008
Сообщения: 126
Сообщение 17 Ноя 2014, 10:20 Ответить с цитатой

Шановні колеги, ми зараз готуємо звіт про результати, постало питання на кого краще покласти обов’язки відповідальності за виконання договору?

У нас в членах комітету є головний бухгалтер виконкому - на нього?
Або на управління архітектури та містобудування, в зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи по реконструкції?
Або на голову комітету з конкурсних торгів? Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Або КП на балансі якого знаходиться об’єкт закупівлі?

Підкажіть будь-ласочка))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 17 Ноя 2014, 10:31 Ответить с цитатой

uprek писал(а):
Шановні колеги, ми зараз готуємо звіт про результати, постало питання на кого краще покласти обов’язки відповідальності за виконання договору?

У нас в членах комітету є головний бухгалтер виконкому - на нього?
Або на управління архітектури та містобудування, в зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи по реконструкції?
Або на голову комітету з конкурсних торгів? Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Або КП на балансі якого знаходиться об’єкт закупівлі?

Підкажіть будь-ласочка))

Я щось пропустив - десь в нових редакціях форм документів прописана вимога про зазначення особи, відповідальної за виконання договору? Чи це у Вас така практика - щоб потім у разі чого було на кого "перевести стрілки"!?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
uprek
Репутация: 0 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 06.03.2008
Сообщения: 126
Сообщение 17 Ноя 2014, 10:42 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
uprek писал(а):
Шановні колеги, ми зараз готуємо звіт про результати, постало питання на кого краще покласти обов’язки відповідальності за виконання договору?

У нас в членах комітету є головний бухгалтер виконкому - на нього?
Або на управління архітектури та містобудування, в зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи по реконструкції?
Або на голову комітету з конкурсних торгів? Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Або КП на балансі якого знаходиться об’єкт закупівлі?

Підкажіть будь-ласочка))

Я щось пропустив - десь в нових редакціях форм документів прописана вимога про зазначення особи, відповідальної за виконання договору? Чи це у Вас така практика - щоб потім у разі чого було на кого "перевести стрілки"!?


Ні, Ви нічого не пропустили. В формах такого нема. Ми робимо протокол, яким затверджуємо звіт і в зв’язку з тим, що ККТ необхідно здійснювати дії з оприлюднення інформації про внесення змін до договору - думаємо ввести пункт до протоколу, яким призначати особу відповідальну за виконання договору та надання в ккт необхідної інформації для оприлюднення. Якось так.

З.І.Взагалі, це перший мій тендер, тому в мене більше питань ніж відповідей. Маю постійні сумніви щодо протоколів, які я готую та і до процедури закупівлі загалом
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 17 Ноя 2014, 10:51 Ответить с цитатой

uprek писал(а):
Ні, Ви нічого не пропустили. В формах такого нема. Ми робимо протокол, яким затверджуємо звіт і в зв’язку з тим, що ККТ необхідно здійснювати дії з оприлюднення інформації про внесення змін до договору - думаємо ввести пункт до протоколу, яким призначати особу відповідальну за виконання договору та надання в ккт необхідної інформації для оприлюднення. Якось так.

В такому разі, враховуючи той факт, що немаловажливу роль тут відіграє оперативність отримання інформації, найлогічнішим у даному випадку виглядає варіант із головним бухгалтером (членом ККТ) - саме він першим буде знати зміни в договорі (по ідеї він мав би візувати такі ДУ) чи останню проплату по ньому.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
uprek
Репутация: 0 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 06.03.2008
Сообщения: 126
Сообщение 17 Ноя 2014, 11:04 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
uprek писал(а):
Ні, Ви нічого не пропустили. В формах такого нема. Ми робимо протокол, яким затверджуємо звіт і в зв’язку з тим, що ККТ необхідно здійснювати дії з оприлюднення інформації про внесення змін до договору - думаємо ввести пункт до протоколу, яким призначати особу відповідальну за виконання договору та надання в ккт необхідної інформації для оприлюднення. Якось так.

В такому разі, враховуючи той факт, що немаловажливу роль тут відіграє оперативність отримання інформації, найлогічнішим у даному випадку виглядає варіант із головним бухгалтером (членом ККТ) - саме він першим буде знати зміни в договорі (по ідеї він мав би візувати такі ДУ) чи останню проплату по ньому.


Дякую. Я також схиляюсь до цього варіанту!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 17 Ноя 2014, 11:35 Ответить с цитатой

uprek писал(а):
Або на заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт ?
Якщо виконання - головбух. А якщо можливі зміни до договору, то на "заступника міського голови, який безпосередньо відслідковує фактичне виконання робіт"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
uprek
Репутация: 0 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 06.03.2008
Сообщения: 126
Сообщение 19 Ноя 2014, 09:56 Ответить с цитатой

Шановні колеги, підкажіть будь-ласка наступне:

Якщо у нас по ДКТ в розділі "Посадові особи, що уповноважені здійснювать зв’язок" зазначено 2 особи, в оголошенні про початок процедури відкритих торгів я зазначив тільки одну особу, керуючись тим, що друга особа є сектретарем і його ініціали були внесені в розділі "ПІБ особи що подала оголошення", не ставив другу особу ще й тому, що боявся шось не так внести (перший раз провожу торги і перший раз маю справу із "Кабінетом замовником"), а в ЗВІТІ про проведення відкритих торгів написав вже 2-х осіб.

Чи є це порушенням? І чи може казначейство при реєстрації договору нереєструвати посилаючись на невідповідність інформації між оголошенням про початок закупівлі та звітом саме в кількості зазначених осіб?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alena_zaiceva
Репутация: 28 [ ? ]
Практик
Практик


Зарегистрирован: 18.04.2013
Сообщения: 260
Откуда: Запорожье
Сообщение 26 Ноя 2014, 09:20 Ответить с цитатой

Алгоритм в виде блочной схемы:


.pdf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .pdf
 Размер файла:  93.39 KB
 Скачано:  438 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
u96mode
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 15.03.2013
Сообщения: 12
Сообщение 10 Дек 2014, 12:49 Ответить с цитатой

Скажіть, чи потрібно при розкритті пропозицій конкурсних торгів оголошувати наявність всіх документів учасників?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 10 Дек 2014, 12:52 Ответить с цитатой

u96mode писал(а):
Скажіть, чи потрібно при розкритті пропозицій конкурсних торгів оголошувати наявність всіх документів учасників?
так, якщо дійсно наявні Wink
"Треба казати правду, одну тільки правду, але, можливо, не всю правду!" (с) Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
u96mode
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 15.03.2013
Сообщения: 12
Сообщение 10 Дек 2014, 13:17 Ответить с цитатой

А якщо при розкритті дійсно немає якогось документу чи повинен я сказати про це всім учасникам?
Ст. 27. п. 3 "Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 10 Дек 2014, 13:19 Ответить с цитатой

u96mode писал(а):
А якщо при розкритті дійсно немає якогось документу чи повинен я сказати про це всім учасникам?
Ст. 27. п. 3 "Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів."

Ви ж в протокол все одно вносити будете. а якщо не будете, то краще і не озвучувати Wink
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
u96mode
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 15.03.2013
Сообщения: 12
Сообщение 10 Дек 2014, 13:30 Ответить с цитатой

Я все зрозумів.
Пишемо в протоколі в графі "наявність чи відсутність документів" - "Попередньо в наявності" ?
А якщо виникнуть питання у учасників про наявність документів, можна сказати, що в законі це не передбачено?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 10 Дек 2014, 13:44 Ответить с цитатой

u96mode писал(а):
Я все зрозумів.
Пишемо в протоколі в графі "наявність чи відсутність документів" - "Попередньо в наявності" ?
А якщо виникнуть питання у учасників про наявність документів, можна сказати, що в законі це не передбачено?
Так. заново. читаємо
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
skubaval
Репутация: 5 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 28.03.2012
Сообщения: 212
Сообщение 15 Дек 2014, 15:33 Ответить с цитатой

Людоньки! А підскажіть мені будь-ласочка, хто як рахує 20 робочих днів від дати виходу оголошення. Це ж тепер багато вихідних і кожне підприємство має право встановлювати свій графік роботи (працювати чи потім відпрацьовувати суботи- ну я думаю ви зрозуміли про що я). Я переживаю за учасників торгів, чи встигнуть вони довідки позбирати, а потім чи не потрібно буде переносити дату торгів в звязку з цим.
Оголошення вийде 19.12.2014 року. 21.01.2015 - торги, вірно???
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 15 Дек 2014, 16:29 Ответить с цитатой

skubaval писал(а):
Людоньки! А підскажіть мені будь-ласочка, хто як рахує 20 робочих днів від дати виходу оголошення. Це ж тепер багато вихідних і кожне підприємство має право встановлювати свій графік роботи (працювати чи потім відпрацьовувати суботи- ну я думаю ви зрозуміли про що я). Я переживаю за учасників торгів, чи встигнуть вони довідки позбирати, а потім чи не потрібно буде переносити дату торгів в звязку з цим.
Оголошення вийде 19.12.2014 року. 21.01.2015 - торги, вірно???

Думаю, в такому випадку варто керуватись відповідним рішенням КМУ:
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=247745383&cat_id=244274160
Вам датою розкриття потрібно ставити як мінімум 23.01.2015 р.!
Цитата:
3. Строк для подання пропозицій конкурсних торгів не може бути меншим, ніж 20 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.

Якщо так переживаєте за учасників то ставте довший термін! )
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Открытые торги Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 57, 58, 59  След.
Страница 53 из 59

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen