Доброго ранку! Підкажіть хто стикався з такою проблемою, почали процедуру закупівлі відкритих торгів до 20.04.2014р., подали оголошення у ВДЗ та міжнародне виданя (торги міжнародні), провели всю процедуру як терба. Наприкінці подємо оголошення про закінчення поцедури та міжнародне оголошення. Нам присвоюють номер, показують номер випуску, ми ставимо галочку у віконечку "отримати бюлетень поштою" і чекамо, коли ж нам надішлють номер. Його все нема й нема. Шукаю на веб-порталі бюлетень міжнародного видання, а такого виявляється нема. Телефоную у ВДЗ, а мені так нахаюно відповідають, що його й не буде, оскільки вони йьго не публікують і що треба було писати що меня потрібне друковане видання. На питання де було написано про це, відповідь вбивча - треба було догадтися!!! І тепер пропонують зробити публікацію на платній основі, або взяти витяг, знов таки на платній основі, бо казна вимагає копію друкованого видання. Що робити?
У нас была такая же ситуация. Пришлось писать письмо с просьбой разместить результаты в печатном издании, не срочное. Разместили, прислали журнал и счёт на 4140грн. (3000-4500 знаков) и + 480грн.(больше 1500 знаков) за перевод того же объявления. Откуда такая цена - 4140грн.???
Так як найближчим часом потрібно буде розпочинати перші за 2 роки ВТ то в мене виникло питання до колег, які вже оприлюднювали інформацію по новому Закону.
Цитата:
Стаття 10. 1. Замовник безоплатно подає для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі - не пізніш як за 20 робочих днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо цим Законом для окремих процедур закупівлі не встановлено інший строк
Припустимо 26.06.2014 року я передаю на портал оголошення про початок ВТ - яку мені можна ставити дату розкриття ПКТ? Я так розумію, що між датою передачі на Портал інформації і датою розкриття ПКТ має бути не менше 20 календарних днів. Тобто, в моєму випадку найшвидшою датою розкриття буде 28.07. 2014 р. (30.06 - порахував як вихідний!).
Тепер читаємо статтю 21:
Цитата:
3. Строк для подання пропозицій конкурсних торгів не може бути меншим, ніж 20 робочих днівз дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Якщо розглядати цю ситуацію, припустивши що 20.07 вже минуло, та враховуючи інформаційні повідомлення на Порталі, оголошення подані через Веб-сервіс замовника будуть публікуватись на четвертий день (в моєму випадку - це буде 01.07.2014 року). Таким чином дата розкриття ПКТ мала б бути 30.07.2014.
І що ми в результаті маємо!?
- якщо дотримуватись статті 10 Закону - дата розкриття ПКТ мала б бути 28.07.2014 р.
- якщо дотримуватись статті 21 Закону - дата розкриття ПКТ мала б бути 30.07.2014 р.
Я розумію, що краще перестрахуватись і ставити дату 30.07 або й ще пізніше - тих кілька днів вже ролі суттєвої не грають, та всеодно цікаво почути думки з цього приводу.
Ну і питання суто практичного значення: якщо зараз, поки ще функціонує КЗ, я завтра зранку я створю оголошення - якою датою воно буде опубліковане? від якої дати потрібно рахувати тих 20 роб. днів?
Так як найближчим часом потрібно буде розпочинати перші за 2 роки ВТ то в мене виникло питання до колег, які вже оприлюднювали інформацію по новому Закону.
Цитата:
Стаття 10. 1. Замовник безоплатно подає для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі - не пізніш як за 20 робочих днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо цим Законом для окремих процедур закупівлі не встановлено інший строк
Припустимо 26.06.2014 року я передаю на портал оголошення про початок ВТ - яку мені можна ставити дату розкриття ПКТ? Я так розумію, що між датою передачі на Портал інформації і датою розкриття ПКТ має бути не менше 20 календарних днів. Тобто, в моєму випадку найшвидшою датою розкриття буде 28.07. 2014 р. (30.06 - порахував як вихідний!).
Тепер читаємо статтю 21:
Цитата:
3. Строк для подання пропозицій конкурсних торгів не може бути меншим, ніж 20 робочих днівз дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Якщо розглядати цю ситуацію, припустивши що 20.07 вже минуло, та враховуючи інформаційні повідомлення на Порталі, оголошення подані через Веб-сервіс замовника будуть публікуватись на четвертий день (в моєму випадку - це буде 01.07.2014 року). Таким чином дата розкриття ПКТ мала б бути 30.07.2014.
І що ми в результаті маємо!?
- якщо дотримуватись статті 10 Закону - дата розкриття ПКТ мала б бути 28.07.2014 р.
- якщо дотримуватись статті 21 Закону - дата розкриття ПКТ мала б бути 30.07.2014 р.
Я розумію, що краще перестрахуватись і ставити дату 30.07 або й ще пізніше - тих кілька днів вже ролі суттєвої не грають, та всеодно цікаво почути думки з цього приводу.
Ну і питання суто практичного значення: якщо зараз, поки ще функціонує КЗ, я завтра зранку я створю оголошення - якою датою воно буде опубліковане? від якої дати потрібно рахувати тих 20 роб. днів?
Дякую.
Я считаю от даты публикации на веб-портале, уже были проблемы с казной когда не было разъяснений (в первых числах мая проводили по новому процедуру, а разъяснение пришло 07.05 а портал "заработал" с 12.05), что значит дата подачи и дата публикации пришлось отменять торги по ЗЦП из-за того что не смогли доказать, что дата подачи есть дата принятия на веб-портале=(.
А что касается подачи завтра то публикация по графику:
Дата друку Номер бюлетеня Оголошення про заплановану закупівлю
04.07.14 35(04.07.2014) 01.07.14 08:30 - 01.07.14 14:00
и вот со след. даты 20 раб. дней и вперед.
Дата друку Номер бюлетеня Оголошення про заплановану закупівлю
03.07.14 34(03.07.2014) 27.06.14 08:30 - 27.06.14 14:00
сорри не туды глянул вот от этой даты если завтра размещать
Скажите, у вас тоже проблемы зайти на сайт Вестника, а также на сайт уполномоченого органа. В один момент оба сайте перестали работать. Ил это только у меня? Скорее всего наполняют оба и можно сделать предположение, что наполняют информацию по торгам.
Скажите, у вас тоже проблемы зайти на сайт Вестника, а также на сайт уполномоченого органа. В один момент оба сайте перестали работать. Ил это только у меня? Скорее всего наполняют оба и можно сделать предположение, что наполняют информацию по торгам.
Скажите
1)в новом порядке от 1.07.14 не прописано ведь про бесплатный доступ до КЗ, т.е. все платное?. Во вложении сравнит таблица двух порядков от 20.06 и от 1.07
2) Если мы были зарегистрированы в КЗ, нужно ли теперь заново все перерегистрировать что ли? Или они сами переведут в автомат режиме?
Слишком много порядков сразу
Спасибо
Скажите
1)в новом порядке от 1.07.14 не прописано ведь про бесплатный доступ до КЗ, т.е. все платное?. Во вложении сравнит таблица двух порядков от 20.06 и от 1.07
2) Если мы были зарегистрированы в КЗ, нужно ли теперь заново все перерегистрировать что ли? Или они сами переведут в автомат режиме?
Слишком много порядков сразу
Спасибо
Кто-нибудь уяснил точно, исходя из нового Порядка от 1.07, КЗ бесплатно или платно?
Між ДП «Зовнішторгвидав України» та Інститутом державних закупівель «Редукціон» було укладено Меморандум про співпрацю, згідно до якого ми маємо можливість доставляти Ваші документи ДП «Зовнішторгвидав України» власною кур'єрською службою доставки. Така можливість (послуга) дарує впевненість кожному Замовнику у тому, що у день передачі документів до Інституту державних закупівель «Редукціон» їх отримає і ДП «Зовнішторгвидав України».
...
Найближчим часом Ви отримаєте електронні та фактичні адреси прийомних пунктів служби «Кур’єр з державних закупівель»
Підозріло якось все це виглядає....
Ще чого доброго знову до ЄКА повернемось.....
Основну складність (як для замовників, так і для учасників процедур закупівель за державні кошти) становить оприлюднення та вільний доступ до інформації на офі- ційному загальнодержавному веб-порталі «Державні закупівлі» — www.tender.me.gov.ua. В «Радник в сфері здійснення державних закупівель» № 7 (34) за липень 2014 року, на сторінках 9 – 13 будуть розглянуті основні моменти, які стосуються роботи на веб-порталі
Хтось вже читав ці "основні моменти"? Це просто "роздуми спеціалістів на тему" чи є якісь коментарі чинуш?
http://procurement.in.ua/ru/pages/4936/
Зокрема звернув увагу на таке:
Цитата:
Між ДП «Зовнішторгвидав України» та Інститутом державних закупівель «Редукціон» було укладено Меморандум про співпрацю, згідно до якого ми маємо можливість доставляти Ваші документи ДП «Зовнішторгвидав України» власною кур'єрською службою доставки. Така можливість (послуга) дарує впевненість кожному Замовнику у тому, що у день передачі документів до Інституту державних закупівель «Редукціон» їх отримає і ДП «Зовнішторгвидав України».
...
Найближчим часом Ви отримаєте електронні та фактичні адреси прийомних пунктів служби «Кур’єр з державних закупівель»
Підозріло якось все це виглядає....
Ще чого доброго знову до ЄКА повернемось.....
Да, дивно і підозріло... "у день передачі документів до Інституту державних закупівель «Редукціон» їх отримає і ДП «Зовнішторгвидав України»". Тобто в даному випадку Зовнішторгвидав планує працювати з документами, отриманими електронною поштою (факсом і тп) від ІДЗ "Редукціон"? Інакше як у день передачі до "Редукціон" оригіналів документів (наприклад із Закарпаття), останні в той же день отримає і Зовнішторгвидав? Тобто надання оригіналів документів стосуються виключно замовника, який обрав безкоштовний сервіс? Хочеш пришвидшити, знову ж плати...
Щось я трохи заплуталась в інструкціях веб-порталу З 20.07.14 згідно Тимчасового порядку працює дві послуги: безкоштовний КБ та платний КБ з цифровим підписом?
Офигеть. Отменяем процедуру, а кабинет заказчика не принимает обьявление о результатах:"Неможливо визначити бюлетень для публікації оголошення без перевірки. Зверніться до служби підтримки ЗТВ або оберіть перевірку на платній основі." Намекают на нарушение или срочный/платный номер
Щось я трохи заплуталась в інструкціях веб-порталу З 20.07.14 згідно Тимчасового порядку працює дві послуги: безкоштовний КБ та платний КБ з цифровим підписом?
Щодо підключення до платних сервісних послуг Кабінет замовника та Кабінет замовника з ЕЦП
З метою виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель»(№ 1197-VII) та спрощення процесів оприлюднення інформації про державні закупівлі, починаючи з 20.06.2014 ДП «Зовнішторгвидав України» запроваджує подання інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі - Закон) та Закону України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» за допомогою платних сервісних послуг Кабінет замовника та Кабінет замовника з ЕЦП.
1. Сервісна послуга Кабінет замовника дає замовнику можливість:
- подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі;
- користуватись зручним інтерфейсом сервісу для підготовки та редагування інформації, що підлягає оприлюдненню;
- зберігання всіх документів, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».
Інформація, подана замовником за допомогою сервісу Кабінет замовника, буде опрацьовуватись та оприлюднюватись до надходження оригіналу цієї інформації у письмовій формі. Тому, при поданні інформації в електронній формі за допомогою сервісу Кабінет замовника замовник обов’язково повинен надіслати оригінал цієї інформації у письмовій формі із зазначенням вхідного номера реєстрації на поштову адресу підприємства (01601, м. Київ, вул. Воровського 22) протягом двох робочих днів з дня отримання підтвердження щодо прийняття цих документів для опрацювання.
Ця сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та підписати два його примірника і надіслати їх на поштову адресу підприємства. Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата – 90 грн.
2. Сервісна послуга Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом. Цей спосіб дає замовнику можливість:
- подавати всю інформацію, що визначена Законом, у вигляді електронних документів для її оприлюднення на веб-порталі без надання оригіналів цієї інформації у письмовій формі;
- здійснювати перегляд та внесення змін у сформований електронний документ до подання на веб-портал (режим чернетки);
- зберігання всіх документів, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».
Ця сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та підписати два його примірника і надіслати їх на поштову адресу підприємства. Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата – 225 грн.
Звертаємо увагу! Для користування сервісною послугою Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом замовнику необхідно отримати електронний підпис та електронну печатку. Довідки щодо їх отримання:
Акредитований центр сертифікації ключів Міндоходів
Телефон: (044) 284-00-10
Сайт: http://acskidd.gov.ua/contacts
Аккредитований центр сертифікації ключів «Ключові системи»
Телефон: (044) 281-42-69
Сайт: www.ksystems.com.ua
Аккредитований центр сертифікації ключів Державного підприємства «Українські спеціальні системи»
Телефон: (044) 481-49-63
Сайт: http://csk.uss.gov.ua/
З метою уникнення складнощів при поданні інформації у зв’язку з завершенням модернізації веб-порталу після 20.07.2014, просимо всіх замовників до вказаної дати укласти відповідний договір з ДП «Зовнішторгвидав України» або подати заявку на замовлення Веб-сервісу замовника.
Просимо звернути увагу, що у випадку не укладення відповідного договору, обслуговування Кабінетів замовника, якими користуються замовники на сьогодні, з 20.07.2014 буде припинено.
Телефони для довідок – (044) 281-42-86;
Чат онлайн консультації з питань роботи веб-портлау (група «Кабінет замовника»)
AlgoKabZam.png
Описание:
алгоритм
Размер файла:
93.82 KB
Просмотрено:
181 раз(а)
_________________ Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла.
Офигеть. Отменяем процедуру, а кабинет заказчика не принимает обьявление о результатах:"Неможливо визначити бюлетень для публікації оголошення без перевірки. Зверніться до служби підтримки ЗТВ або оберіть перевірку на платній основі." Намекают на нарушение или срочный/платный номер
странно, такое пишут, если подаешь не в установленное время (8:30-14:00) _________________ Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы