Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Портал Державні закупівлі України tender me gov ua
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 92, 93, 94  След.
 
Начать новую тему   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
julia7p
Репутация: 4 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 24.01.2012
Сообщения: 113
Сообщение 19 Июн 2014, 11:00 Ответить с цитатой

Добрый день, форумчане!
Я так понимаю, что если не заключить договор з ДП "Зовнішторгвидав", и не отстигнуть по договору им 540,00 грн + 90,00грн. каждый месяц, то "Кабинет заказчика" нам отключат и лишат нас возможности выполнять нормы ст.10 Закона.
А если по смете заказчика не предусмотрены такие расходы и дополнительного финансирования выбить не удаётся, в условиях кризиса и слабого наполнения бюджета, то члены ККТ опять должны доставать со своей "зряплаты" очередную "мзду". Это так они побороли КОРУПЦИЮ Mad ...
На конверты - вынь, на письма с уведомлением - вынь, подключать "8" на телефон - "низя", на переговоры по мобильному - вынь, за проверку объявлений - вынь, а "зряплата" - 1800,00 грн.
Вот я думаю.... пора брать "мзду" за вход на роботу, а потом "мзду" за выход.... А то мы уж больно мы "зажрались"....
У нас "бешеная" текучка кадров.... дожили по ВУЗам звоним - выпускников упрашиваем прийти к нам за опытом... слышат сумму "зряплаты" и отказываются....
Вот это "имидж" у "чиновнический кресел" Shocked
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
julia7p
Репутация: 4 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 24.01.2012
Сообщения: 113
Сообщение 19 Июн 2014, 13:58 Ответить с цитатой

Хочу поделиться диалогом в Чате Веб-портала. Very Happy
В нашей жизни ничего не меняется: кто платит - тот и заказывает музыку Wink


Відвідувач: Згідно з ст. 10 ЗУ Про здійснення державних закупівель, замовник має безоплатно подавіати для оприлюднення відповідну інвормацію про закупівлю.
Прошу надати відповідь:
- якщо згідно з затвердженим кошторисом та планом використань бюджетних коштів, замовник не має бюджетних призначень у 2014 році на оплату веб-сервісу "Кабінет замовника" та не має змоги брати на себе юридичні та фінансові зобов"язання за договором з ДП "Зовнішторгвидав України", ДП "Зовнішторгвидав України" відключить замовника від сервісу "Кабінет замовника", чим позбавить замовника можливості безоплатно оприлюднювати інформацію згідно з ст.10 ЗУ Про здійснення державних закупівель?

11:26:10 Operator4: безоплатно можете користуватися веб-сервісом замовника та оприлюднювати

12:12:57 Відвідувач: А как на счёт договора???? Зачем заключать договор?????? 540,00 + 90,00 грн. в месяц - это бесплатно?????


14:21:13 Operator4: вам пропонується 3 варіанти роботи: 1 -й веб-сервіс - безкоштовний - договір не потрібен, 2- й - кабінет замовника - договір - абонплата 90 грн., 3-й - кабінет замовника з електронно-цифровим підписом - 225 грн.
14:21:45 Operator4: обираєте самостійно яким способом вам зручно, доступно користуватися

14:22:40 Відвідувач: То есть, согласно этого: http://www.garant.vdz.ua/algoritm-reyestrac-dostupu
Для работы в "кабинете заказчика" Мы обязаны заключить договор, другого варианта нет.
Можно узнать о 1 варианте подробней?
14:23:54 Operator4: кабінет замовника у такому вигляді, як він є сьогодні - так потрібно укласти договір, щоб так само працювати і у майбутньому

14:25:46 Operator4: За допомогою безкоштовного Веб-сервісу замовника Замовники будуть мати можливість подавати всю інформацію, що визначена Законами України «Про здійснення державних закупівель» та «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності», в електронному вигляді для її оприлюднення на Веб-порталі. Інформація, що подана замовниками за допомогою Веб-сервісу замовника, буде оприлюднюватись на Веб-порталі на четвертий робочий день (відповідно до вимог проекту наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель») після її подання в електронному вигляді, якщо така інформація подана у відповідності до вимог чинного законодавства. Замовник зобов’язаний забезпечити подальше підтвердження такої інформації у письмовому вигляді у строки, передбачені наказом Мінінфраструктури України від 28.11.2013 №958 «Про затвердження Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень», зареєстрованим у Мін’юсті за №173/24950. У разі, якщо у встановлений нормативний термін у ДП «Зовнішторгвидав України» буде відсутнє письмове підтвердження поданої в електронному вигляді інформації – вона вважатиметься неподаною.
14:27:40 Відвідувач: Тобто, для користувачив "кабінету замовника" відправляти документи в письмовому вигляді не потрібно???
14:28:14 Operator4: треба, але не у такі обмежені строки
14:30:36 Відвідувач: А це не дискримінація замовників???
Закон для всіх один. А умови виконання його вимог для всіх різні. Є гроші - одні, не маєш - інші. Це так ми долаємо КОРУПЦІЮ???
14:32:19 Operator4: Це питання не відноситься до компетенції служби підтримки
Very Happy Very Happy Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
kseniy_DP
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 26.09.2012
Сообщения: 14
Откуда: Київ
Сообщение 19 Июн 2014, 14:28 Ответить с цитатой

Щось це все напрягає.. невже немає виходу з цєї ситуації? або на майдан або під кабмін..
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 19 Июн 2014, 14:31 Ответить с цитатой

julia7p писал(а):
14:27:40 Відвідувач: Тобто, для користувачив "кабінету замовника" відправляти документи в письмовому вигляді не потрібно???
14:28:14 Operator4: треба, але не у такі обмежені строки
14:30:36 Відвідувач: А це не дискримінація замовників???
Закон для всіх один. А умови виконання його вимог для всіх різні. Є гроші - одні, не маєш - інші. Це так ми долаємо КОРУПЦІЮ???
14:32:19 Operator4: Це питання не відноситься до компетенції служби підтримки
Very Happy Very Happy Very Happy

Запитайтесь, будь ласка, в цієї "служби підтримки" що буде з інформацією, яка на четвертий день буде опублікована, а потім виявиться що оригінали не прийшли у визначений термін. Вони будуть знімати з публікації таку інформацію чи як?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 19 Июн 2014, 15:00 Ответить с цитатой

а вот и ответ МЭРТУ по веб-порталу Sad :


Doc1.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  Doc1.doc
 Размер файла:  133.5 KB
 Скачано:  274 раз(а)


Doc2.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  Doc2.doc
 Размер файла:  69 KB
 Скачано:  185 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 19 Июн 2014, 15:16 Ответить с цитатой

Поспілкувався тільки-що з приємною дівчиною із служби підтримки Порталу і от що цікавого почув:
1) Те, що тільки Веб-сервіс замовника буде безкоштовним - це вже "залізно", принамні до кінця року так точно! Як буде з нового року ще не можуть сказати - можливо й буде безкоштовно Кабінет замовника;
2) Функціонал Веб-сервісу буде відрізнятись від функціоналу теперішнього Кабінету замовника. Ну і історіїї закупівель до 20.07.2014 він не буде містити;
3) Як саме буде функціонувати Веб-сервіс, який порядок публікації в ньому буде - це все вони ще самі не знають достеменно. На сьогоднішній день сам порядок ще в процесі розробки в міністерстві. Тому порадила слідкувати за новинами на Порталі.
4) Буде розроблено графік подання друкованої інформації для кожного регіону окремо. За її словами, термін, за який мають дійти оригінали документів буде встановлюватись окремо для кожного поштового відділення (думаю мались на увазі центральні відділення - але це вже таке!);
5) Якщо ж все-таки оригінали не прийдуть вчасно то опублікована інформація анулюється ( Surprised );
6) На питання що буде якщо оригінали прийдуть на наступний день після крайнього строку відповіді не змогла надати ("чекайте порядку!")
Отак от...

З.І. Вони там і самі не раді таким нововведенням! Але хіба нам від цього легше.... Sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 19 Июн 2014, 15:29 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):

3) Як саме буде функціонувати Веб-сервіс, який порядок публікації в ньому буде - це все вони ще самі не знають достеменно. На сьогоднішній день сам порядок ще в процесі розробки в міністерстві. Тому порадила слідкувати за новинами на Порталі.

Порядок вже є:



.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .doc
 Размер файла:  131 KB
 Скачано:  184 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 19 Июн 2014, 15:31 Ответить с цитатой

Вот это ваще Surprised :
9. Підприємство забезпечує оприлюднення на веб-порталі поданої замовником/суб’єктом господарювання інформації для оприлюднення протягом трьох робочих днів з наступного дня після подання замовником/суб’єктом господарювання такої інформації.
Ну вот и как тут можно просчитать дату раскрытия.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fleshka
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 139
Сообщение 19 Июн 2014, 15:34 Ответить с цитатой

Згодна з Вами 100%. Але що робити зараз не знаю. Ми 100% бюджетники. Кошти на оплату веб-порталу на 2014 рік не заплановано і ніхто зараз нам кошти не виділить, тим паче що з ними у бюджеті велика проблема. На 2015 рік - це як впаде карта, може й виділять, але буде проблема з доказами, бо у Законі чорним по білому написано "на безоплатній основі". І ще момент, утелефонній розможі з казначейством нам сказали що договір на оплату веб-порталу ми не зареєструємо. Звертайтесь листом у МЕРіТ.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
julia7p
Репутация: 4 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 24.01.2012
Сообщения: 113
Сообщение 19 Июн 2014, 15:38 Ответить с цитатой

Завтра вже 20.0614. Surprised Хтось уже уклав договір??? Чи буде змога після 20.06.14 (якщо комфорт та страх "невчасно подати документ та зірвати торги" переможуть жадність та злиденність) укладати договори, та не втратити історію кабінета замовника? Crying or Very sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 19 Июн 2014, 15:47 Ответить с цитатой

julia7p писал(а):
Завтра вже 20.0614. Surprised Хтось уже уклав договір??? Чи буде змога після 20.06.14 (якщо комфорт та страх "невчасно подати документ та зірвати торги" переможуть жадність та злиденність) укладати договори, та не втратити історію кабінета замовника? Crying or Very sad


Цитата:
На виконання Прикінцевих положень Закону України «Про здійснення державних закупівель» та враховуючи численні звернення, ДП «Зовнішторгвидав України» буде забезпечена можливість Замовникам, які вирішили після 20.06.2014 користуватись безоплатним Веб-сервісом замовника, користуватись їх Кабінетами замовника до 20.07.2014.

https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/;jsessionid=460a9997209d8380f3bccd50bc5b

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 19 Июн 2014, 15:47 Ответить с цитатой

fleshka писал(а):
Ми 100% бюджетники.

Мы тоже.
Наверное все-таки действительно придется писать обращение в МЭРТУ по поводу проплат казначейством, а точнее непроплат. Хотя думаю они ответят, что это не в их компетенция и бла-бла-бла - в общем разруливайте сами...


Последний раз редактировалось: torgiosv1 (19 Июн 2014, 15:55), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
julia7p
Репутация: 4 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 24.01.2012
Сообщения: 113
Сообщение 19 Июн 2014, 15:50 Ответить с цитатой

fleshka писал(а):
І ще момент, утелефонній розможі з казначейством нам сказали що договір на оплату веб-порталу ми не зареєструємо. Звертайтесь листом у МЕРіТ.


Ви не одинокі, ми отрималу таку ж відповідь Sad. А враховуючи те, які вимоги у КАЗНИ до оформлення документів, та як їх оформлюють в ДП "ЗТВ", навіть якщо ми і знайдемо законні підстави реєструвати ці договори та фінасові зобов"язання - отримаємо великий "гемор" з переоформленням цих доків. Ми вже просили у ДП "ЗТВ" доки для КАЗНИ на оплату послуг з перевірки оголошень - вони вислали договір і рахунок без акту, які були датовані за 10 днів до отримання нами конверту з цими документами. І як же тут бути з 7-ма днями на реєстацію в КАЗНІ та з підтвердженням факту виконання послуг. Twisted Evil
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
julia7p
Репутация: 4 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 24.01.2012
Сообщения: 113
Сообщение 19 Июн 2014, 15:53 Ответить с цитатой

Дякую, tendurion. Я цю інформацію вивчала, але ж вони пишуть про дату укладання договорів до 20.06.14.

Последний раз редактировалось: julia7p (20 Июн 2014, 09:42), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
game1234
Репутация: 19 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 507
Сообщение 19 Июн 2014, 15:54 Ответить с цитатой

torgiosv1 писал(а):
Sekret_ar писал(а):

3) Як саме буде функціонувати Веб-сервіс, який порядок публікації в ньому буде - це все вони ще самі не знають достеменно. На сьогоднішній день сам порядок ще в процесі розробки в міністерстві. Тому порадила слідкувати за новинами на Порталі.

Порядок вже є:


доброго дня, а порядок звідки взятий? він уже затверджений чи це проект?

_________________
Si cum simulacris pugnas. oblivisceris se ferram manu tenere.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 19 Июн 2014, 15:56 Ответить с цитатой

game1234 писал(а):


доброго дня, а порядок звідки взятий? він уже затверджений чи це проект?

вот здесь http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?title=ProektNakazuMinekonomrozvitkuproZatverdzhenniaPoriadkuRozmischenniaInformatsiiDliaOpriliudnenniaNaVeb-portaliUpovnovazhenogoOrganuZPitanDerzhavnikhZakupivel
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
game1234
Репутация: 19 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 07.04.2008
Сообщения: 507
Сообщение 19 Июн 2014, 15:59 Ответить с цитатой

torgiosv1 писал(а):
game1234 писал(а):


доброго дня, а порядок звідки взятий? він уже затверджений чи це проект?

вот здесь http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?title=ProektNakazuMinekonomrozvitkuproZatverdzhenniaPoriadkuRozmischenniaInformatsiiDliaOpriliudnenniaNaVeb-portaliUpovnovazhenogoOrganuZPitanDerzhavnikhZakupivel

Дякую так це проект

_________________
Si cum simulacris pugnas. oblivisceris se ferram manu tenere.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 19 Июн 2014, 16:01 Ответить с цитатой

game1234 писал(а):

Дякую так це проект

В министерстве сказали, что он уже не будет меняться. Ну а там - кто его знает...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 19 Июн 2014, 16:07 Ответить с цитатой

И вот нестыковка: В порядке написано, что "Підприємство забезпечує оприлюднення на веб-порталі поданої замовником/суб’єктом господарювання інформації для оприлюднення протягом трьох робочих днів з наступного дня після подання замовником/суб’єктом господарювання такої інформації. "
а на веб-портале другая информация: Інформація, що подана замовниками за допомогою Веб-сервісу замовника, буде оприлюднюватись на Веб-порталі на четвертий робочий день після її подання в електронному вигляді, якщо така інформація подана у відповідності до вимог чинного законодавства.
Кому верить???
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Maladoy
Репутация: 6 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 08.07.2010
Сообщения: 181
Откуда: Київська обл.
Сообщение 19 Июн 2014, 21:12 Ответить с цитатой

Цитата:
14:32:19 Operator4: Це питання не відноситься до компетенції служби підтримки

Чомусь пригадалось Висоцького:
А он мне: "Мы таким делам вовсе не обучены,-
Кроме мордобитиев - никаких чудес!"
Sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fastivlis
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 20.10.2010
Сообщения: 3
Сообщение 20 Июн 2014, 15:46 Ответить с цитатой

Вихідні дані:
є підприємство, яке не є замовником торгів у значенні Закону, але повинно оприлюднювати інформацію про закупівлі.

При цьому потрібно направити заявку про веб-сервіс, де треба просити зареєструвати як замовника, і вказати склад комітету з конкурсних торгів,
але комітет створюється замовником торгів, а підприємство не є замовником у значенні закону.

Як бути? Самостійно змінювати форму заявки? Створювати комітет?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 22 Июн 2014, 18:06 Ответить с цитатой

А скажіть - хто стикався, чи вже відпрацьовано процедуру розміщення платних позачергових оголошень? День в день, чи день на наступний? Коштує так само, як і за термінові публікації за попередьою редакцією Закону?
_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 22 Июн 2014, 18:29 Ответить с цитатой

Bagram писал(а):
Я в таких випадках роздруковую з веб-порталу інформацію про день і час подання на оприлюднення.

Вісник має власне бачення:
Цитата:
Шановні Замовники!
(щодо завершення процедур державних закупівель)
Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо завершення процедур державних закупівель, розпочатих до набрання чинності Закону України від 10.04.2014 № 1197-VII, № 3302-0513083-06 від 25.04.2014, у пункті 3 розділу ХІ “Прикінцеві положення” Закону - процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до набрання чинності цим Законом, завершуються відповідно до порядку, що діяв до набрання чинності цим Законом, але не пізніше ніж у тримісячний термін, до 21.07.2014 включно.
Звертаємо увагу, що подані замовником оголошення в МВ "Announcer of the public purchasing" (розпочаті за старою процедурою) в номери для оприлюднення, можуть бути додатково опубліковані в бюлетенях на замовлення ЗАМОВНИКА відповідно до порядку, що діяв до набрання чинності ЗУ від 10.04.2014 № 1197-VII у друкованому вигляді на платній основі. Довідки за тел. +38(044)281-42-60.
Для підтвердження подання та оприлюднення оголошень звертайтеся за витягами з реєстру державних закупівель. Довідки за тел. +38(044)281-42-68.

А витяги, звичайно, не безкоштовні. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 23 Июн 2014, 08:03 Ответить с цитатой

Цитата:
Узагальнені пропозиції за підсумками конференції з обговорення
актуальних питань у сфері державних закупівель

03.06.2014 року відбулася організована ДП «Зовнішторгвидав України»
за підтримки Мінекономрозвитку України та ТПП України конференція з
обговорення актуальних питань у сфері державних закупівель.
Основна мета заходу – надати можливість розпорядникам державних коштів,
представникам державних органів, державних підприємств, громадських
організацій України ознайомитись зі змінами законодавства у сфері державних
закупівель та отримати відповіді на актуальні питання щодо практики
застосування нової редакції Закону України «Про здійснення державних
закупівель» і підзаконних актів.
За підсумками обговорень актуальних питань, що порушувалися на
конференції, було визначено низку проблемних моментів, які, на думку
учасників, компетентних організацій та громадськості потребують негайного
врегулювання або на законодавчому рівні, або шляхом надання відповідних
роз’яснень Уповноваженим органом з питань державних закупівель.
ДП «Зовнішторгвидав України» узагальнено такі пропозиції та підготовлено
наступні заходи.

1. Щодо пропозиції замовників конкурсних торгів повернутися до
обов’язковості навчання голови та секретаря комітетів з конкурсних торгів.

На сьогоднішній день керівник замовника не зобов’язаний витрачати кошти
на навчання і відповідно практична діяльність фахівців, яким за участь у
комітетах конкурсних торгів ніхто не виплачує додаткову винагороду, буде ще
більш уразливою через недостатню обізнаність та інформованість.
ДП «Зовнішторгвидав України» ініціювало перед Уповноваженим органом з
питань державних закупівель пропозицію про повернення в Закон норми щодо
обов’язковості навчання голови, секретаря та членів комітетів з конкурсних
торгів замовників, так як це є одним із елементів підвищення їх освітнього рівня
та, як наслідок, запобігання можливих порушень бюджетного законодавства та
законодавства у сфері держзакупівель.
Для законодавчого врегулювання цього питання було запропоновано
Мінекономрозвитку розробити відповідні Методичні рекомендації.

2. Щодо пропозиції безоплатного виправлення замовниками технічних
помилок.

При поданні інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого
органу (далі – Веб-портал) замовник має можливість уважно набрати всю
необхідну інформацію, так як сесія подання інформації не лімітується
по часу.
Виправлення помилок протягом робочого дня технічно буде можливо
після модернізації Веб-порталу. Дана пропозиція учасників конференції
включена підприємством до Плану модернізації на 2014 рік та буде реалізована
через відповідні технічні зміни.
Також необхідно зазначити, що використання платних сервісів «Кабінет замовника»
та «Кабінет замовника з ЕЦП» дозволить у переважній більшості
уникати помилок.

3. Щодо можливості попереднього перегляду інформації замовниками.

Така функція реалізована в сервісній послузі «Кабінет замовника з ЕЦП». При підключенні до цієї послуги замовники
будуть мати можливість вносити зміни до інформації, що була ними створена, до
її оприлюднення на Веб-порталі (режим чернетки). Іншим замовникам така
можливість може бути надана лише після модернізації Веб-порталу, що потребує
витрачання значних додаткових коштів Підприємства.

4. Щодо продовження терміну функціонування Кабінету замовника до 21.07.2014.

Замовники, які вирішили після 20.06.2014 користуватись безоплатним Веб
-сервісом замовника, будуть мати можливість закінчити всі процедури, що
розпочаті до 20.06.2014, за допомогою інтерфейсу Кабінету замовника. При
цьому зазначені процедури мають бути завершені замовником до 20.07.2014.
Усі питання щодо порушення вказаних термінів будуть розглядатися
Уповноваженим органом або ДП «Зовнішторгвидав України» в межах
компетенції шляхом дослідження ситуації, що склалася, і причин невиконання
норми діючого Закону про перехідний період.

5. Щодо пропозиції про включення до наказу «Про затвердження форм
документів у сфері державних закупівель» норми про можливість коригування
річного плану протягом проведення процедури закупівлі.

Це проблемне питання піднімалось замовниками під час конференції, і,
на нашу думку, його вирішення можливе шляхом внесення змін до наказу «Про
затвердження форм документів», що також було відображено у зверненні до
Міністерства.

https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/menu/uk/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Bagram
Репутация: 21 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 14.06.2013
Сообщения: 495
Сообщение 23 Июн 2014, 08:48 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
А скажіть - хто стикався, чи вже відпрацьовано процедуру розміщення платних позачергових оголошень? День в день, чи день на наступний? Коштує так само, як і за термінові публікації за попередьою редакцією Закону?


У п"ятницю отримали перший рахунок за розміщення термінового оголошення у день подання. Ті ж самі 720,00 грн. Тільки інші банківські реквізити.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Вестник государственных закупок Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 92, 93, 94  След.
Страница 69 из 94

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen