Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Предложения о внесении изменений в ЗУ №2289

 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 06 Мар 2014, 16:21 Ответить с цитатой


_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 08 Мар 2014, 16:49 Ответить с цитатой

о наболевшем: Проект закону про внесення змін до Закону №2289 щодо відмови застосування практики зайвого документообігу під час процедур державних закупівель
Скрытый текст: 
Пункт 6 частини 1 статті 1 викласти в такій редакції:
«6) документація конкурсних торгів - документація, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу в порядку визначеному цим Законом. Документація конкурсних торгів не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав».

Пункт 32 частини 1 статті 1 викласти в такій редакції:
«32) учасник попередньої кваліфікації, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, в тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка самостійно прийняла рішення взяти участь у торгах, підготувала, готує або подала кваліфікаційну пропозицію (пропозицію конкурсних торгів)».

Пункт 33 частини 1 статті 1 виключити.

Частину 1 статті 22 викласти в такій редакції:
«Документація конкурсних торгів безоплатно розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Документація конкурсних торгів готується зі строгим додержанням вимог чинного законодавства. При підготовці документації замовник повинен не допустити неоднозначного та двоякого тлумачення змісту положень документації конкурсних торгів».

Частину 2 статті 23 викласти в такій редакції:
«2. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін оприлюднити таку інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу.

У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення у відповідність документації конкурсних торгів із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі замовник зобов'язаний внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжити строк подання пропозицій конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів.

Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону».

Абзац 3 частини 4 статті 27 виключити.

Частину 2 статті 29 викласти в такій редакції:
«2. Пропозиції, що були відхилені, не допускається до оцінки. Інформація про відхилення пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону».

Частину 3 статті 30 викласти в такій редакції:
«3. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону».

Частину 2 статті 31 викласти в такій редакції:
«Повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції обов'язково безоплатно публікується у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».

Частину 5 статті 36 викласти в такій редакції:
«5. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визнається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника, зазначеним у запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну.

Замовник акцептує цінову пропозицію в день визначення переможця. Повідомлення про акцепт цінової пропозиції обов'язково безоплатно публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.

Замовник укладає з переможцем договір про закупівлю відповідно до основних умов договору, зазначених у запиті, у строк не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця».

пояснительная записка нужна?

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 08 Мар 2014, 16:52 Ответить с цитатой

Проект закону про внесення змін до Закону №2289 стосовно застосування кваліфікаційних критеріїв
Скрытый текст: 

Частину 1 статті 1 доповнити пунктом 12-1:
«кваліфікаційні критерії – вимоги замовника, визначені відповідно до вимог законодавства, яким передбачається, що наявність певної спроможності є обов’язковою для провадження певного виду діяльності. Кваліфікаційні критерії встановлюються з метою визначення спроможності, технічної та професійної компетенції учасників або учасників попередньої кваліфікації виконувати зобов’язання за договором про державну закупівлю».

Статтю 16 викласти у такій редакції:
«1. Кваліфікаційні критерії застосовуються замовниками під час проведення торгів за процедурами відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації.

2. Замовники зобов’язанні встановити кваліфікаційні критерії до учасників торгів або учасників попередньої кваліфікації у разі, якщо для провадження діяльності, пов’язаної з виконанням договору про закупівлю, який буде укладено за результатами торгів, обов’язкова відповідність таким кваліфікаційним критеріям визначена законодавством.

Замовники торгів зазначають застосовані кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації. Перелік документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, визначаються строго відповідно до законодавства.

Забороняється витребування документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які не передбачені законодавством або не визначені, як такі, що підтверджують наявність певного виду спроможності, професійної і технічної компетенції суб’єктів господарювання.

3. Відповідність кваліфікаційним критеріям підтверджуються учасниками або учасниками попередньої кваліфікації шляхом надання у складі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції документів (належним чином завірених копій документів), визначених законодавством, які підтверджують спроможність виконання зобов’язань за договором».

Статтю 17 виключити.

Пункт 2 частини 2 статті 22 викласти в такій редакції:
«2) кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження»

Частину 7 статті 28 викласти в такій редакції:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником або щодо учасника, до державних органів, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Замовник має право отримувати інформацію щодо учасників з державних реєстрів та інших баз даних органів влади в мережі Інтеренет, достовірність яких визнана законодавством».

Статтю 29 викласти в такій редакції:
«1. Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника, у разі, якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, або не надав достатнього документального підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, або зміст та оформлення документів пропозиції унеможливлюють встановити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям або достовірність такої інформації;
2) учасник не погоджується з виправленням арифметичної помилки, виявленої в його пропозиції, або не надав протягом трьох робочих днів з дати отримання відповідного повідомлення згоди на виправлення такої помилки;
3) учасник не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів або надав таке забезпечення з порушенням умов надання такого забезпечення, визначених замовником;
4) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура;
5) замовником виявлено, що учасник є пов’язаною особою з іншим учасником або іншими учасниками цієї процедури закупівлі, якщо пропозиції таких учасників подані щодо одного і того ж предмету закупівлі (лоту) в межах однієї процедури закупівлі і між ними виникають умови конкуренції;
6) замовником виявлено факт невідповідності наданої учасником інформації, яка є значущою для визначення переможця торгів;
7) пропозиція за своїм змістом не відповідає визначеному замовником предмету закупівлі, кількості або обсягів предмету закупівлі та унеможливлює оцінку такої пропозиції;
Cool пропозиція учасника оформлена неналежним чином, або таким чином, що унеможливлює її розгляд та оцінку;
9) учасник торгів є резидентом офшорної зони, визнаною урядом України

2. Пропозиції, що були відхилені, не допускається до оцінки. Інформація про відхилення пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону».

Частину 3 статті 40 викласти в такій редакції:
«3. Під час укладання договору про закупівлю замовник повинен пересвідчитись у відсутності порушень господарської компетенції з боку переможців торгів.

Переможці торгів зобов’язанні надати замовнику належним чином оформлені документи (документи дозвільного характеру, інші документи, передбачені законодавством, що вказують на наявність господарської компетенції), що підтверджують наявність у них господарської компетенції для виконання зобов’язань за договором, у разі, якщо вимоги щодо наявності такої господарської компетенції передбачені законодавством.

Замовник торгів має право перевірити чинність або дійсність наданих йому документів, інформації зазначеної в них, шляхом перевірки даних в державних реєстрах або інших базах даних, шляхом звернення до відповідних органів влади, місцевого самоврядування, установ та організацій за підтвердженням такої інформації.

Без надання належним чином оформлених документів, що підтверджують господарську компетенцію переможця торгів, договір про закупівлю не може бути укладеним та вважається таким, що не був укладений по вині переможця торгів.

У разі, якщо отримання документів, що підтверджують господарську компетенцію, можливе лише після укладання договору про закупівлю, такі документи надаються переможцем після підписання договору, але до вчинення будь-яких дій, що викликають появу будь-яких зобов’язань за цим договором. Вчинення дій, які викликають появу зобов’язань до отримання відповідних документів забороняється»
.

проект будет раздут, поскольку, в связи с исключением ст. 17, нужно почистить по всему закону отсылочные нормы на эту статью.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 08 Мар 2014, 16:53 Ответить с цитатой

на очереди: изменения в законе о прекращении практики ККТ.
_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
STANISLAVOVNA
Репутация: 21 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 30.09.2009
Сообщения: 943
Откуда: СТРАНА ЧУДЕС
Сообщение 11 Мар 2014, 09:51 Ответить с цитатой

не дуже розумію необхідність ось цієї частини
Статтіі 4. Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель

1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, зміни до нього надсилаються Державній казначейській службі України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.

набридло "виручати" Укрпошту за власний рахунок Cool
кошти потрачені на заказні листи, не дождусь ще з минулого року. і не факт, що дочекаюсь взагалі.
ну, цек так, "о наболевшем" Sad

_________________
нет выхода? ищите вход!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
zoomer
Репутация: 1 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 25.12.2013
Сообщения: 13
Сообщение 11 Мар 2014, 10:31 Ответить с цитатой

Пропоную включити закупівлю електричної енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, централізованого теплопостачання, природного газу до переліку предметів закупівлі, на які не поширюється дія Закону України «Про здійснення державних закупівель» .

Необхідно звернути увагу на те, що закупівля зазначених товарів (послуг) здійснюється:
по-перше, у суб’єктів природних монополій;
по-друге, за цінами (тарифами), які встановлюються (погоджуються) державними органами.

Проте, чинна редакція Закону України «Про здійснення державних закупівель» вимагає від бюджетних установ, у разі закупівлі зазначених товарів (послуг) на суму вище 100 тис. грн. проводити так звану процедуру закупівлі в одного учасника, жодного сенсу від проведення якої не має при закупівлі зазначених товарів (послуг). Саме тому, по відношенню, до зазначених товарів (послуг) - це квазітендерна процедура.

Квазітендерна процедура закупівлі зазначених товарів (послуг) включає необхідність проведення фіктивних переговорів із постачальниками. Фіктивних тому, що сторони можуть домовлятися виключно щодо кількості товару (послуги); щодо ціни (тарифів) сторони не можуть домовлятися, оскільки ціни (тарифи) встановлюються державою. Фіктивними ці переговори є і тому, бо якщо протягом фінансового року відповідний державний орган змінить ціну (тариф) на зазначені товари (послуги), то суб’єкт природної монополії не буде постачати зазначені товари (послуги) за попередньою ціною. У цьому випадку сторони у «добровільно-примусовому порядку» вносять зміни до договорів на постачання щодо нової ціни. Тобто, у цьому випадку, на закупівлі зазначених товарів (послуг) фактично не розповсюджуються положення частини 5 статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель», відповідно до яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Не розповсюджується тому, що по зазначеним товарам (послугам) не має ринкової ціни, а є регульована ціна.

Тобто, пропоную повернутися до закону Глущенка (закон від 11 січня 2011 року №2900-VI).



.rtf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .rtf
 Размер файла:  55.75 KB
 Скачано:  133 раз(а)


.rtf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .rtf
 Размер файла:  29.12 KB
 Скачано:  127 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Nadiya.
Репутация: 41 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 15.11.2012
Сообщения: 559
Сообщение 11 Мар 2014, 10:46 Ответить с цитатой

Ну, в цьому випадку є п. 8 ч. 5 ст. 40
Скрытый текст: 
зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю.

Хоча, я згодна, що проведення процедури у випадку закупівлі у природних монополістів (та ще й до того спробуй десь узяти письмове підтвердження, що вони монополісти!) практично не має сенсу.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 11 Мар 2014, 13:51 Ответить с цитатой

STANISLAVOVNA писал(а):
не дуже розумію необхідність ось цієї частини
Статтіі 4. Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель

1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, зміни до нього надсилаються Державній казначейській службі України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.

набридло "виручати" Укрпошту за власний рахунок Cool
кошти потрачені на заказні листи, не дождусь ще з минулого року. і не факт, що дочекаюсь взагалі.
ну, цек так, "о наболевшем" Sad

понятно, принимается. если бы вы подготовили изменения (а-ля: викласти статтю 4 в наступній редакції) - было бы вообще хорошо.
Цитата:
Тобто, пропоную повернутися до закону Глущенка (закон від 11 січня 2011 року №2900-VI).

не могу согласится с вашими выводами. но давайте свой проект, будем обсуждать.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
zoomer
Репутация: 1 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 25.12.2013
Сообщения: 13
Сообщение 11 Мар 2014, 17:07 Ответить с цитатой

Вот мой проект (по свет, газу, теплу и воде)


.rtf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .rtf
 Размер файла:  56.54 KB
 Скачано:  145 раз(а)


.rtf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  .rtf
 Размер файла:  31.23 KB
 Скачано:  133 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
operaukr
Репутация: 2 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 24.01.2008
Сообщения: 14
Сообщение 18 Мар 2014, 16:03 Ответить с цитатой

Пропоную
1. Викласти п. 1 ст. 4 в такій редакції:
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження електронною поштою на адресу вищезазначених органів у вигляді файлів одного з форматів: xls., doc, pdf.
2. Пропоную включити закупівлю електричної енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, централізованого теплопостачання, природного газу до переліку предметів закупівлі, на які не поширюється дія Закону України «Про здійснення державних закупівель» .
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
zoomer
Репутация: 1 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 25.12.2013
Сообщения: 13
Сообщение 19 Мар 2014, 12:38 Ответить с цитатой

operaukr писал(а):
2. Пропоную включити закупівлю електричної енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, централізованого теплопостачання, природного газу до переліку предметів закупівлі, на які не поширюється дія Закону України «Про здійснення державних закупівель» .


Нужно только добавить: "за регульованим тарифом".
Обоснование:
Цель процедуры закупки у одного участника (в частности, у монополистов) состоит в том, чтобы контролировать цену (тариф).
В нашем случае, государство жестко регулирует тариф на закупку вышеприведенных товаров и услуг для бюджетных организаций. Объем закупки регулируется годовой сметой.
Поэтому, проведение процедуры закупки у одного участника при закупке вышеприведенных товаров и услуг для бюджетных организаций не имеет цели ни контроля за ценой, ни контроля за объемом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen