Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Закупка медикаментов

 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Переговорная процедура закупки
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
arifovdd
Репутация: 1 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 04.12.2012
Сообщения: 64
Откуда: АР Крым, Джанкой
Сообщение 04 Дек 2012, 15:41 Ответить с цитатой

Подскажите пожалуйста!
Бюджетная организация (больница) заключила тендерный договор на закупку медикаментов и др. препаратов. Договор уже заключен! Однако, в условиях резкой заболевемости грипом появилсь необходимость закупки вакцин против гриппа на сумму - 7000 грн. По закону изменять существенные условия договора после его подписания и до его полного выполнения - нельзя!!! Можно ли заключить отдельный договор на закупку вакцин на 7000 грн.???? и как это лучше сделать??? Если сумма меньше 100000 грн., то по закону же не требуется проведение конкурса????
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 04 Дек 2012, 17:48 Ответить с цитатой

Доброго дня. Ви маєте право укласти договір без застосування процедур закупівлі у разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі.
Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII-I цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю.

(Розяснення МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13.11.2012 № 3302-04/42803-07)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
arifovdd
Репутация: 1 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 04.12.2012
Сообщения: 64
Откуда: АР Крым, Джанкой
Сообщение 04 Дек 2012, 17:51 Ответить с цитатой

Дякую, Вам!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
sashkazh
Репутация: 6 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 24.11.2011
Сообщения: 42
Сообщение 05 Дек 2012, 10:49 Ответить с цитатой

pinum писал(а):
Доброго дня. Ви маєте право укласти договір без застосування процедур закупівлі у разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі.
Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII-I цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю.

(Розяснення МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13.11.2012 № 3302-04/42803-07)


Добрый день, а вы не можете это розяснення выложить на форум?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 05 Дек 2012, 10:56 Ответить с цитатой

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

РОЗ’ЯСНЕННЯ

28.11.2012 № 3302-04/44920-07



Закон України «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами) (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань державних закупівель» від 08.07.2011 № 3681-VI, який набрав чинності 03.10.2011, внесені зміни до Закону та виключені «кошти підприємств та їх об’єднань» із поняття «державні кошти».
Так, згідно з частиною першою статті 2 Закону цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII-1 цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.
Визначення понять «державні кошти», «замовники», «підприємства» та «розпорядник державних коштів» наведені у пунктах 4, 10, 21 та 27 частини першої статті 1 Закону відповідно.
У свою чергу, з 05.08.2012 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань державних закупівель» від 04.07.2012 № 5044- VI, яким внесено зміни до Закону, зокрема абзаци другий – п’ятий частини першої статті 2 Закону замінено двома абзацами такого змісту: «Дія цього Закону поширюється на підприємства, визначені у пункті 21 частини першої статті 1 цього Закону, лише у разі здійснення ними закупівель за рахунок державних коштів, визначених у пункті 4 частини першої статті 1 цього Закону. Дія цього Закону не поширюється на випадки укладення трудових договорів».
З огляду на викладене, у разі якщо замовник є підприємством у розумінні Закону, та здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг не за рахунок державних коштів, визначених в пункті 4 частини першої статті 1 Закону, то на такі закупівлі дія Закону не поширюється.


Директор Департаменту
державних закупівель
та державного замовлення

Б.М. Горбанський


Последний раз редактировалось: pinum (05 Дек 2012, 11:04), всего редактировалось 2 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 05 Дек 2012, 10:58 Ответить с цитатой

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

РОЗ’ЯСНЕННЯ

13.11.2012 № 3302-04/42803-07



Закон України «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами) (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 49 Бюджетного кодексу України Державна казначейська служба України здійснює платежі за дорученнями розпорядків бюджетних коштів у разі, зокрема наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Частиною четвертою статті 11 Закону передбачено, що комітет з конкурсних торгів, зокрема планує проведення процедур закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, зміни до нього надсилаються Державній казначейській службі України, річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних (державних) коштів), зміни до них надсилаються Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.
У разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, здійснення закупівель за рахунок таких коштів можливе лише після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, зокрема внесення змін до річного плану.
Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII-I цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на участь в якій учасниками подаються пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника), або заявки (у разі застосування процедури електронного реверсивного аукціону). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій/заявок, крім випадків застосування замовником процедури закупівлі в одного учасника.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 921.
При цьому, замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону (частина друга статті 4 Закону).
Разом з тим здійснення такої закупівлі повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.


Директор Департаменту
державних закупівель
та державного замовлення

Б.М. Горбанський


Последний раз редактировалось: pinum (05 Дек 2012, 10:59), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 05 Дек 2012, 10:58 Ответить с цитатой

pinum писал(а):
Доброго дня. Ви маєте право укласти договір без застосування процедур закупівлі у разі отримання замовником додаткових коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг, яке замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі.
Таким чином, вибір процедури закупівлі замовником на додатково отримані кошти здійснюється виходячи з очікуваної вартості такої закупівлі у порядку, визначеному Законом, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII-I цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору про закупівлю.

(Розяснення МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13.11.2012 № 3302-04/42803-07)

По додатковій закупівлі є роз'яснення від 09.12.2011 року: http://forum.ua-tenders.com/viewtopic.php?t=3496
Можете викласти для загалу роз'яснення, на яке посилаєтесь ВИ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 05 Дек 2012, 10:59 Ответить с цитатой

Приймається контролюючими органами
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 05 Дек 2012, 11:07 Ответить с цитатой

pinum писал(а):
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

РОЗ’ЯСНЕННЯ

13.11.2012 № 3302-04/42803-07

Ви трошки некоректно відредагували своє повідомлення! Це адресне роз'яснення, а Ви забрали перший абзац, де про це говорилось. Це перший момент.
Ну і другий.... А що нового з цього роз'яснення можна дізнатись, порівняно із роз'ясненням від 09.12.2011 року (чесно кажучи, не розумію взагалі, для чого було звертатись за таким роз'ясненням, якщо позиція МЕРТУ висвітлена з цього приводу! Ну але це вже справа автора звернення....)?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 05 Дек 2012, 11:08 Ответить с цитатой

Просто я не знав про це розяснення
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 05 Дек 2012, 11:10 Ответить с цитатой

А в чому різниця між адресним та загальним розясненням?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 05 Дек 2012, 11:18 Ответить с цитатой

pinum писал(а):
А в чому різниця між адресним та загальним розясненням?

Адресним роз'ясненням свою спину може прикрити тільки адресат, а інші замовники - вже з "доброї волі" перевіряючих можуть послатись на це роз'яснення (при необхідності, звичайно!).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 05 Дек 2012, 11:23 Ответить с цитатой

Трохи з Вами не згоден (можливо помиляюся) з приводу того, що адресним може прикритися тільки адресат (де про це говориться к Законодавстві)?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
arifovdd
Репутация: 1 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 04.12.2012
Сообщения: 64
Откуда: АР Крым, Джанкой
Сообщение 05 Дек 2012, 11:26 Ответить с цитатой

Різниця між адресним та загальним розясненням в тому, що загальне розповсюджується на невизначене коло осіб, а адресне на конкретного адресата. Це аналогічна позиція дії нормативно-правових актів за колом осіб. Але розяснення МЕРТУ не є нормативно-правовими актами, тому вони не є обовязковими для виконання, а є лише актами рекомендаційними!!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
pinum
Репутация: 13 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2012
Сообщения: 126
Откуда: Киев
Сообщение 05 Дек 2012, 11:27 Ответить с цитатой

Но суть питання однакова????
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Переговорная процедура закупки Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen