Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Закон от 25.12.15 №922 "Про публічні закупівлі"
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 24 Мар 2016, 12:23 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
Цитата:
Що Вам необхідно знати про акредитацію майданчиків та її рівні?

Перш за все те, що з 1 квітня Ви можете оголошувати свою закупівлю тільки через акредитований майданчик.

Давайте розберемось, що ж це за рівні, скільки їх і що це означає для Вас. Всього є 4 рівня акредитації, всі вони наведені в таблиці нижче. Якщо Ви Замовник, то Вас зацікавлять саме рівні 1 і 3, тому що наявність саме цих рівнів акредитації дає право майданчику працювати з Замовниками. Рівні 2 і 4 дають право майданчику надавати послуги тільки Учасникам.

platform

Підсумуємо:

На майданчику, який має перший рівень акредитації, Ви можете оголосити закупівлі лише на допорогові суми, тобто, до 200 тис. грн. для товарів та послуг, до 1,5 млн. грн. – для робот. Якщо Ви Замовник, що діє в окремих сферах господарювання: до 1 млн. грн. – товари та послуги, до 5 млн. грн. – роботи.
На майданчику, що має третій рівень акредитації Ви можете оголошувати закупівлі на будь-які суми.

Зверніть увагу! Те, що Ви мали змогу проводити закупівлі на майданчику в рамках пілотного проекту не означає, що цей майданчик є акредитованим.

Тож, перш ніж оголошувати закупівлю після 1 квітня, перевірте наявність необхідного рівня акредитації обраного майданчика. Вся інформація про майданчики та рівні їх акредитації буде доступна на сайті prozorro.gov.ua (наразі майданчики в процесі проходження акредитації).

http://prozorro.gov.ua/ua/news/shho-vam-neobhidno-znaty-pro-akredytatsiyu-majdanchykiv-ta-yiyi-rivni/

А где список акредитованых площадок?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 04.08.2010
Сообщения: 482
Откуда: UA
Сообщение 25 Мар 2016, 10:10 Ответить с цитатой

bilmed писал(а):
Як проводити закупівлю від 50 тис. дол 200 тис.? Як що не обовьязково використовувати електронну систему закупівель, то як розуміти: "... повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом"?

Треба буде публікувати звіт! Чи проводити ел. аукціон ви вирішуєте самі, я наприклад не буду, в мене і запорогових зукупівель до...на!


Последний раз редактировалось: dorvin (25 Мар 2016, 12:36), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 25 Мар 2016, 12:11 Ответить с цитатой

Шановні колеги, а хтось може розробляв для себе вже якийсь "Порядок організації та проведення електронних закупівель" по пілотному проекту Прозоро? Можете поділитись якимось шаблоном?
От почитав в останньому номері Радника, що вони рекомендують затвердити такий порядок.
Можливо, і дійсно потрібно щось подібне зробити, враховуючи що це все вже узаконено...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 25 Мар 2016, 12:55 Ответить с цитатой

Цитата:
Закриваємо розповсюджений механізм спроб щось нахімічити в Система електронних державних закупівель ProZorro на кшталт тендерів протягом 1 години чи кроку аукціону в 4 тис.грн. для аукціону із бюджетом 5 тис.грн.. Шукали інші шляхи, але крім адміністративних бар'єрів нічого не знайшли:

1) Для закупівель у діапазоні від 3 тис. до 50 тис. грн.: період уточнень має бути не менше 1 дня, подача пропозицій – теж не менше 1 дня.
3) Для закупівель у діапазоні від 50 тис. до 200 тис. грн для товарів і послуг, та від 50 тис. до 1,5 млн. грн. для робіт: період уточнень має бути не менше 3-х днів, подача пропозицій – не менше 2-х днів.
3) Обмеження на розмір кроку аукціону у межах від 0,5% до 3% від очікуваної вартості закупівлі.

Зміни в обов'язковому порядку вводяться із 1 квітня (внесені зміни до регламенту системи), але багато майданчиків вже викатили цей апдейт.
#зраданепройде!!!

https://www.facebook.com/max.nefyodov
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 25 Мар 2016, 13:16 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
Шановні колеги, а хтось може розробляв для себе вже якийсь "Порядок організації та проведення електронних закупівель" по пілотному проекту Прозоро? Можете поділитись якимось шаблоном?
От почитав в останньому номері Радника, що вони рекомендують затвердити такий порядок.
Можливо, і дійсно потрібно щось подібне зробити, враховуючи що це все вже узаконено...

як зразок тут
а може ось цей офіційний НПА допоможе? Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Ferdenande
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 30.07.2012
Сообщения: 5
Сообщение 30 Мар 2016, 14:30 Ответить с цитатой

Voda74800 писал(а):
Уважаемые коллеги, разъясните пожалуйста.
Мы коммунальное предприятие, и подпадаем под действие ЗУ "Про публічні закупівлі" с 01.04.2016 р.

Вопрос:

1. Если нужно провести тендер (т.е. сумма закупки за счет бюджетных средств > 200 тыс.) проводить процедуру через портал tender.me.gov.ua или через одну из площадок в системе прозорро.

2. Если сумма закупки больше 50 тыс. грн., но меньше 200 тыс. грн (за счет бюджетных средств) то закупку нужно проводить через систему прозорро или достаточно публикации отчета в системе?

Заранее, спасибо

Если вы попадаете под действие закона с 01.04.2016г. то для вас собственно относятся несколько другие пороги:

Цитата:

Стаття 2. Сфера застосування Закону

1. Цей Закон застосовується:

до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

Я так понимаю, что закон уже перестал разграничивать собственные и бюджетные деньги.

Но кстати вопрос. Как должен выглядеть "Звіт про укладені договори". Данные как на e-data вносятся через веб-интерфейс или надо что-то сканировать и оправлять на Prozorro?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 04.08.2010
Сообщения: 482
Откуда: UA
Сообщение 30 Мар 2016, 15:18 Ответить с цитатой

На Вебинаре, ссылка на который у нас на сайте, говорилось, что пока нет такой формы - если я правильно понял!
Кстати для меня оказался полезным этот вебинар, особенно в заключительной части, где были даны ответы на вопросы участников!

Задам и я вопрос. Если при проведении открытых торгов в аукционе участвует один участник и его документы в порядке, то заказчик может заключить с ним договор, а не отменять процедуру?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 31 Мар 2016, 06:54 Ответить с цитатой

dorvin писал(а):
На Вебинаре, ссылка на который у нас на сайте, говорилось, что пока нет такой формы - если я правильно понял!
Кстати для меня оказался полезным этот вебинар, особенно в заключительной части, где были даны ответы на вопросы участников!

Задам и я вопрос. Если при проведении открытых торгов в аукционе участвует один участник и его документы в порядке, то заказчик может заключить с ним договор, а не отменять процедуру?
а як же стаття 31 ч. 1 Замовник відміняє торги в разі: "допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій"?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 04.08.2010
Сообщения: 482
Откуда: UA
Сообщение 31 Мар 2016, 08:48 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
а як же стаття 31 ч. 1 Замовник відміняє торги в разі: "допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій"?


тут скорее - "подання для участі меньше 2-ох пропозицій" !

конечно я это читал, поэтому и задаю вопрос...
на вебинаре (см с 01:22:15), лектор говорит, что можно проверить документы одного участника и в результате можно заключить договор!
вопрос очень серьёзный!
возможно (скорее всего) это касается до пороговых закупок!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 31 Мар 2016, 09:39 Ответить с цитатой

dorvin писал(а):
Jyrcom писал(а):
а як же стаття 31 ч. 1 Замовник відміняє торги в разі: "допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій"?


тут скорее - "подання для участі меньше 2-ох пропозицій" !

конечно я это читал, поэтому и задаю вопрос...
на вебинаре (см с 01:22:15), лектор говорит, что можно проверить документы одного участника и в результате можно заключить договор!
вопрос очень серьёзный!
возможно (скорее всего) это касается до пороговых закупок!
для допорогових закупівель - згоден.
для відкритих торгів, як вияснилось, що подання/розкриття/оцінка - це одне й те саме...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 01 Апр 2016, 10:54 Ответить с цитатой

АУКЦІОНИ, ЩО МАЛИ ВІДБУТИСЯ В Система електронних державних закупівель ProZorro1 КВІТНЯ, ПЕРЕНЕСЕНО НА 4 КВІТНЯ.
У зв’язку з провденням технічних оновлень в системі ProZorro у деяких учасників виникли проблеми з підключенням до системи. В зв’язку з цим прийнято рішення перенести всі аукціони, заплановані на 1 квітня, на наступний робочий день, тобто на 4 квітня.
Сьогодні протягом дня майданчики повідомлять своїх клієнтів про новий час та дадуть нове посилання на участь в аукціоні.
Перепрошуємо за незручності.

https://www.facebook.com/ukrtenders/?fref=nf
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 05 Апр 2016, 10:56 Ответить с цитатой

Оприлюднено:
1012.Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 17 березня 2016 року № 454

1013.Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 18 березня 2016 року № 477

1014.Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 22 березня 2016 року № 490
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
annakoll
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 21.11.2012
Сообщения: 3
Сообщение 06 Апр 2016, 14:25 Ответить с цитатой

Ми комунальне підприємство,що здійснює свою діяльність у сфері теплопостачання, для нас дія Закону розпочалась з 1 квітня.
Та для нас виникло питання про використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) при оприлюдненні інформації на сайті Уповноваженого органу.
Наш майданчик вислав нам перелік АЦСК , який він підтримує.

Питання:
1. На кого саме потрібно одержати ЕЦП(голову комітету, секретаря чи директора)?
2. ЕЦП - означає тільки підпис чи також треба замовляти і гербову печатку підприємства?
3. Чи потрібно процедуру отримання ЕЦП (закупівлю) проводити в ПРОЗОРРО, якщо електронний майданчик назвав певний перелік АЦСК, з якими співпрацює.

Буду вдячна за інформацію стосовно даного питання.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 04.08.2010
Сообщения: 482
Откуда: UA
Сообщение 06 Апр 2016, 14:34 Ответить с цитатой

Не могу дать какие либо ссылки, но как нам объяснили на майданчике, ЭЦП берется на уполномоченное лицо, т.е. на того, кто зарегистрирует свое предприятие и будет проводить операции на майданчике.
Насчет печати разговора не было.

Если будите оформлять ЭЦП, напишите на форум перечень документов, думаю многим будет полезно.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 06 Апр 2016, 15:56 Ответить с цитатой

dorvin писал(а):
Если будите оформлять ЭЦП, напишите на форум перечень документов, думаю многим будет полезно.

Ну це буде залежати від того, де саме Ви будете виготовляти ключі!
От, наприклад, один з варіантів: http://acskidd.gov.ua/r_kor (ми все тут виготовляємо)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 06 Апр 2016, 18:10 Ответить с цитатой

annakoll писал(а):
Ми комунальне підприємство,що здійснює свою діяльність у сфері теплопостачання, для нас дія Закону розпочалась з 1 квітня.
Та для нас виникло питання про використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) при оприлюдненні інформації на сайті Уповноваженого органу.
Наш майданчик вислав нам перелік АЦСК , який він підтримує.

Питання:
1. На кого саме потрібно одержати ЕЦП(голову комітету, секретаря чи директора)?
2. ЕЦП - означає тільки підпис чи також треба замовляти і гербову печатку підприємства?
3. Чи потрібно процедуру отримання ЕЦП (закупівлю) проводити в ПРОЗОРРО, якщо електронний майданчик назвав певний перелік АЦСК, з якими співпрацює.

Буду вдячна за інформацію стосовно даного питання.

1. На того, кто подписывает бумажные документы. Я так думаю, что на всех членов ККТ.
2. Печать тоже нужно.
3. Если эти услуги стоят менее 50 тыс., то не обязательно. от 50 тыс. до "порога" - можно просто отчет.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 04.08.2010
Сообщения: 482
Откуда: UA
Сообщение 07 Апр 2016, 08:01 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):

Ну це буде залежати від того, де саме Ви будете виготовляти ключі!
От, наприклад, один з варіантів: http://acskidd.gov.ua/r_kor (ми все тут виготовляємо)

Це зрозуміло, мене цікавить питання на кого оформлювати підпис і якщо це секретар то мабуть потрібен наказ по фірмі, можливо ще є якісь нюанси.
Я вже декілька разів іздив до ДФС, коли оформлював ЕЦП на керівництво і кожен раз були потрібні якісь додаткові документи. Правда це було давно! Можливо комусь не складно поділитись вдасним досвідом!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
annakoll
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 21.11.2012
Сообщения: 3
Сообщение 07 Апр 2016, 08:13 Ответить с цитатой

В любом случае нам придется пройти через получение электронной подписи, Закон обязывает. Поэтому свой механизм действий и что необходимо я напишу.
Мне просто интересен тот факт, что нас фин.департамент обязывает проводить допороговые закупки с 3 000 грн., а как я правоведу аукцион, когда площадка нам дает сама список тех АЦСК , которых она поддерживает.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 07 Апр 2016, 08:14 Ответить с цитатой

dorvin писал(а):
Sekret_ar писал(а):

Ну це буде залежати від того, де саме Ви будете виготовляти ключі!
От, наприклад, один з варіантів: http://acskidd.gov.ua/r_kor (ми все тут виготовляємо)

Це зрозуміло, мене цікавить питання на кого оформлювати підпис і якщо це секретар то мабуть потрібен наказ по фірмі, можливо ще є якісь нюанси.
Я вже декілька разів іздив до ДФС, коли оформлював ЕЦП на керівництво і кожен раз були потрібні якісь додаткові документи. Правда це було давно! Можливо комусь не складно поділитись вдасним досвідом!

В мене з понеділка це на порядку денному - зараз звітність квартальна!
Але з попередньої телефонної розмови я зрозумів, що згенерувати ключі можна в себе на місці - їм завезти тільки запити і пакети документів. При чому, завезти запити і документи може одна людина за кількох (наприклад, секретар за голову ККТ).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
dorvin
Репутация: 32 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 04.08.2010
Сообщения: 482
Откуда: UA
Сообщение 07 Апр 2016, 08:47 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
Але з попередньої телефонної розмови я зрозумів, що згенерувати ключі можна в себе на місці - їм завезти тільки запити і пакети документів. При чому, завезти запити і документи може одна людина за кількох (наприклад, секретар за голову ККТ).

Дякую, так все ж таки на секретаря та голову чи на когось одного, чи на всіх членів комітету?
Возьмем для примера е-дату! Информацию на портал вносит секретарь ККТ и зам. главбуха - подписываем ключом начальника!
Я так понимаю, что и на площадках нужна одна подпись, не думаю, что там будет реализован механизм подписи всех членов комитета!?
Что примечательно - сотрудник площадки затруднился ответить.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 07 Апр 2016, 09:26 Ответить с цитатой

dorvin писал(а):
Дякую, так все ж таки на секретаря та голову чи на когось одного, чи на всіх членів комітету?
Возьмем для примера е-дату! Информацию на портал вносит секретарь ККТ и зам. главбуха - подписываем ключом начальника!
Я так понимаю, что и на площадках нужна одна подпись, не думаю, что там будет реализован механизм подписи всех членов комитета!?
Что примечательно - сотрудник площадки затруднился ответить.

Я планую виготовляти ключі для голови і секретаря.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
polaroid
Репутация: 35 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 29.08.2015
Сообщения: 384
Сообщение 07 Апр 2016, 10:07 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
dorvin писал(а):
Дякую, так все ж таки на секретаря та голову чи на когось одного, чи на всіх членів комітету?
Возьмем для примера е-дату! Информацию на портал вносит секретарь ККТ и зам. главбуха - подписываем ключом начальника!
Я так понимаю, что и на площадках нужна одна подпись, не думаю, что там будет реализован механизм подписи всех членов комитета!?
Что примечательно - сотрудник площадки затруднился ответить.

Я планую виготовляти ключі для голови і секретаря.

Протокол оценки у вас подписывает только глава и секретарь?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Nadiya.
Репутация: 41 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 15.11.2012
Сообщения: 557
Сообщение 07 Апр 2016, 10:16 Ответить с цитатой

Люди добрые! А где написано, что ЭЦП должна быть у каждого члена ТК, который подписывает документ? Embarassed
И вообще, информация о необходимости ЭЦП ведь взята отсюда:
Цитата:
ПОРЯДОК
функціонування електронної системи закупівель та
проведення авторизації електронних майданчиків
...
8. Оператор авторизованого електронного майданчика може надавати послуги замовникам та/або учасникам відповідно до рівня акредитації, визначеного у пункті 12 цього Порядку, і повинен забезпечувати на безоплатній основі рівний доступ усім користувачам до інформації про закупівлі, включаючи надання можливості спостерігати за перебігом аукціону в інтерактивному режимі реального часу, інформаційну підтримку, зокрема ознайомлення з переліком замовників, інформацією про процедури закупівлі, точне визначення часу та дати подання і зміни будь-яких документів, які підлягають оприлюдненню, та:
1) замовникам на безоплатній основі:
...
підтвердження особи користувача за допомогою електронного цифрового підпису під час розміщення документів в електронній системі закупівель;

То есть, нужно подтверждать лицо, которое подает на портал документы, а не подписывает.
Или еще где-нибудь прописано это требование?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 07 Апр 2016, 10:52 Ответить с цитатой

Nadiya. писал(а):

То есть, нужно подтверждать лицо, которое подает на портал документы, а не подписывает.
+ я також вважаю що голова та секретар повинні мати підпис та печатку і використовувати повинен той хто оприлюднює.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Nadiya.
Репутация: 41 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 15.11.2012
Сообщения: 557
Сообщение 07 Апр 2016, 11:08 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
Nadiya. писал(а):

То есть, нужно подтверждать лицо, которое подает на портал документы, а не подписывает.
+ я також вважаю що голова та секретар повинні мати підпис та печатку і використовувати повинен той хто оприлюднює.

А як фізична особа може мати печатку Embarassed Як лікар? Confused
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.
Страница 5 из 7

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen