Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
RM: що таке кваліфікаційні критерії?
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 27 Май 2014, 11:18 Ответить с цитатой

то, что заказчик имеет право устанавливать квалификационные критерии, какие именно они бывают - законом установлено.
а вот определения термина, что оно такое, и для какова цель установления критериев - закон умалчивает.
вот предлагаю, коллеги, разобраться в природе этого явления. какие есть мысли?

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 27 Май 2014, 11:40 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
то, что заказчик имеет право устанавливать квалификационные критерии, какие именно они бывают - законом установлено.
а вот определения термина, что оно такое, и для какова цель установления критериев - закон умалчивает.
вот предлагаю, коллеги, разобраться в природе этого явления. какие есть мысли?

кваліфікаційні критерії - це передбачений Законом інструмент реалізації дискреційних повноважень Замовника з обмеження конкуренції в сфері державних закупівель, що реалізується ним виходячи з власних уподобань та розуміння принципів доцільності та ефективності. Embarassed

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 27 Май 2014, 12:41 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
кваліфікаційні критерії - це передбачений Законом інструмент реалізації дискреційних повноважень Замовника з обмеження конкуренції в сфері державних закупівель

очень хорошо....
Цитата:
що реалізується ним виходячи з власних уподобань та розуміння принципів доцільності та ефективності.

нет! "згідно з законодавством". к тому же еще есть недискриминация и принципы ГЗ.

а может в каких-то других нормах права встречается упоминание квалификационных требований? может тогда имеет смысл провести аналогию?

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 27 Май 2014, 14:21 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
нет! "згідно з законодавством". к тому же еще есть недискриминация и принципы ГЗ.

Та я ж просто сформулював емпіричне узагальнення концепції. На нормативне, чи то пак ідеальне визначення КК я навіть не замахувався. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 27 Май 2014, 15:25 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
определения термина, что оно такое
це те, від чого лікуються Нурофеном
це - головний біль головний біль біль біль біль інструмент впливу:
- на замовника зі сторони перевіряючих,
- на учасника зі сторони замовника,
В основному кваліфікаційні критерії втрачають сенс при встановленні відстрочки платежу.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 28 Май 2014, 13:56 Ответить с цитатой

Кваліфікаційні критерії – це вимоги законодавства, що регулює діяльність суб"єктів господарювання, щодо обов’язкової наявності видів спроможності учасників торгів, визначених [видів спроможності] частиною 2 статті 16 Закону №1197, для провадження певного, обумовленого специфікою предмету закупівлі, виду господарської діяльності.
Дискримінаційні вимоги (у контексті кваліфікаційних критеріїв) – це, у тому числі, але не виключно, вимоги замовника торгів щодо наявності спроможності учасників торгів, яка [спроможність] не визначена законодавством, як обов’язкова.

"словник тендерних жаргонів та термінів", харків, прапор, 2014. за ред. р. мамедова.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 28 Май 2014, 14:53 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
Кваліфікаційні критерії – це вимоги законодавства...

Продовжую наполягати, що відповідно до ст.16 ЗУ 1197-7 це виключно дискреційні забаганки Замовника:
Цитата:
Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії

Цитата:
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Smile
Звичайно, це трошечки суперечить вагону інших законодавчих актів, але в ЗУ 1197-7 чомусь Embarassed все саме так.
І, як вірно відмітив Jyrcom, ця дискреція - це бумеранг. Багатоцільового та багаторазового використання.

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 28 Май 2014, 17:31 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
Продовжую наполягати, що відповідно до ст.16 ЗУ 1197-7 це виключно дискреційні забаганки Замовника:

при всем уважении к вашему диплому, позволю себе наглость не согласится:
ч. 1 ст. 16 писал(а):
Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

можно ли говорить о том, что ч. 1 предусматривает обязанность действия заказчика? да. "Замовник вимагає" следует понимать именно таким образом.
ч. 2 ст. 16 писал(а):
Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:

а вот здесь, как бы предусмотрено право. но говорить так было бы близоруко, поскольку это - ограничение права, ограниченное перечнем критериев, перечисленных ниже в этой части. т.е. толковать эту часть следует так: "заказчик имеет право устанавливать только те из числа критериев, которые предусмотрены ч. 2 ст. 16, и никакие иные".

что касается дискреции, то это вам так просто хочется считать, имхо. поскольку вся эта дикреция упирается в порядок установления квалификационных критериев, определенный в п. 2 ч. 2 ст. 22: в соответствии с законодательством. т.е. нормы законодательства направляют заказчика на установление квалификационных критериев.

и опять же, вы уводите нить разговора к толкованию норм закона. а я хочу разобраться с тем, что есть квалификационные критерии по своей сути и с какой целью они используются, для того, чтобы понять, как их устанавливать. думаю, уже ни для кого не секрет, что квалификационные критерии (вместе с бредовым применением ст. 17) - остались чуть ли не единственным, но уж точно самым эффективным, инструментом ограничения конкуренции и манипуляцией результатами торгов.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 28 Май 2014, 18:35 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
Flegmat писал(а):
Продовжую наполягати, що відповідно до ст.16 ЗУ 1197-7 це виключно дискреційні забаганки Замовника:

при всем уважении к вашему диплому, позволю себе наглость не согласится:
[/quote]
Embarassed В мене диплом соціолуха.
ravilmamedov писал(а):
ч. 1 ст. 16 писал(а):
Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

можно ли говорить о том, что ч. 1 предусматривает обязанность действия заказчика? да. "Замовник вимагає" следует понимать именно таким образом.

Саме так. Маємо імператив.
ravilmamedov писал(а):
ч. 2 ст. 16 писал(а):
Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:

а вот здесь, как бы предусмотрено право. но говорить так было бы близоруко, поскольку это - ограничение права, ограниченное перечнем критериев, перечисленных ниже в этой части. т.е. толковать эту часть следует так: "заказчик имеет право устанавливать только те из числа критериев, которые предусмотрены ч. 2 ст. 16, и никакие иные".

Саме так. Дискреція у чистому виді.

ravilmamedov писал(а):
что касается дискреции, то это вам так просто хочется считать, имхо. поскольку вся эта дикреция упирается в порядок установления квалификационных критериев, определенный в п. 2 ч. 2 ст. 22: в соответствии с законодательством. т.е. нормы законодательства направляют заказчика на установление квалификационных критериев.

Такого порядку законодавством не встановлено. Але ж ми пам'ятаємо за пару імператив-дискреція вище.

ravilmamedov писал(а):
и опять же, вы уводите нить разговора к толкованию норм закона. а я хочу разобраться с тем, что есть квалификационные критерии по своей сути и с какой целью они используются, для того, чтобы понять, как их устанавливать. думаю, уже ни для кого не секрет, что квалификационные критерии (вместе с бредовым применением ст. 17) - остались чуть ли не единственным, но уж точно самым эффективным, инструментом ограничения конкуренции и манипуляцией результатами торгов.


Цитата:
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

Типова автокореляція. КК як елемент процедури має встановлюватись Законом, Закон зобов'язує його встановлювати Замовника, й водночас уповноважує Замовника встановлювати його так, як він його розуміє, читаючи Закон. Законодавець, схоже, вважає що отримавши пару імператив-дискреція вумний Замовник щось сам придумає. А дурний поповнить бюджет. Зрештою, й контрольним органавтам зі своїм розумінням дискреційного застосування ст. 16 - теж кушать нада. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 28 Май 2014, 19:10 Ответить с цитатой

Цитата:
Саме так. Маємо імператив.

допустим
Цитата:
Саме так. Дискреція у чистому виді.

не знаю. не углублялся. предположим, что так.
Цитата:
Такого порядку законодавством не встановлено.

ай, да ладно:
ч.2 ст. 22 писал(а):
2) кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;

это что, я вас спрашиваю!? это не порядок определения КК? не принцип действия? В СООТВЕТСТВИИ С ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВОМ!!! что это означает? это означает: открой законодательство, а потом устанавливай квалификационные критерии!!!!!!111 Smile
Цитата:
Типова автокореляція. КК як елемент процедури має встановлюватись Законом, Закон зобов'язує його встановлювати Замовника, й водночас уповноважує Замовника встановлювати його так, як він його розуміє, читаючи Закон.

вот! вот оно! а весь предыдущий спор был ради того, чтобы погонять меня по гуглам и википедиям в поисках неизвестных мне терминов. так получается? Smile
... а значит, возможным является допущение, что заказчик неправильно истолковал закон и установил дискриминационные требования. или: пользуясь имеющейся в законе дискрецией, злоупотребил правом из корыстливых мотивов.
Цитата:
Законодавець, схоже, вважає що отримавши пару імператив-дискреція вумний Замовник щось сам придумає.

т.е. вы согласны с тем, что законотворец нуждается в помощи?

вы мне лучше ответьте прямо: какова цель применения КК? только не надо про выполнение предписаний ст. 16, 22. ответьте прямо: да или нет!

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 28 Май 2014, 19:43 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
...
это что, я вас спрашиваю!? это не порядок определения КК? не принцип действия? В СООТВЕТСТВИИ С ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВОМ!!! что это означает? это означает: открой законодательство, а потом устанавливай квалификационные критерии!!!!!!111 Smile

Цитата:
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

Rolling Eyes Відкрили, подивилися, встановили. Згідно ст.16. Бо більше нічого немає. Лакуна-с. Wink

ravilmamedov писал(а):
вы мне лучше ответьте прямо: какова цель применения КК? только не надо про выполнение предписаний ст. 16, 22. ответьте прямо: да или нет!

Цитата:
Метою цього Закону є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Smile
Як писав один суддя КС в окремій думці до якогось рішення - "правові лакуни мають заповнюватись законодавчою роботою". Але, законодавець перекинув цю функцію на УО, уповноваживши його тлумачити, що саме він мав на увазі. Smile А оскільки УО в своїх роз'ясненнях наполягає, що Закон відноситься до актів цивільного законодавства, джерела порядку встановлення КК можна, наприклад, шукати у звичаї. Smile А Вас все тягне шарудіти в аналогіях (що є, безумовно, цивільно-правовим підходом) - але чомусь в адміністративно-правових джерелах. Very Happy

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 29 Май 2014, 13:50 Ответить с цитатой

Цитата:
Відкрили, подивилися, встановили. Згідно ст.16. Бо більше нічого немає. Лакуна-с.

як це немає? "згідно з законодавством" - 100500 актів!
Цитата:
Як писав один суддя КС в окремій думці до якогось рішення - "правові лакуни мають заповнюватись законодавчою роботою".

так хто сперичається? я ж про це і кажу з самого початку. закон неідеален. він взагалі далекий за своєю формою від цілей, які перед ним стоять.
Цитата:
Але, законодавець перекинув цю функцію на УО, уповноваживши його тлумачити, що саме він мав на увазі. Smile А оскільки УО в своїх роз'ясненнях наполягає, що Закон відноситься до актів цивільного законодавства, джерела порядку встановлення КК можна, наприклад, шукати у звичаї.

і шо? покладатися на роз"яснення УО, як на істину авторитету? ці роз"яснення є частиною законодавства про ДЗ, мають статус НПА? мені вже давно не цікаво, що той УО думає.
Цитата:
А Вас все тягне шарудіти в аналогіях (що є, безумовно, цивільно-правовим підходом) - але чомусь в адміністративно-правових джерелах.

те, що аналогія, як метод тлумачення, передбачений ЦКУ, не робить цей прийом цивільно-правовим. і в яких це адміністративно-правових джерелах я шукаю відповіді?

Flegmat, колего! давайте серйозно. як ви можете сформулювати мету застосування КК?

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 29 Май 2014, 14:14 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Відкрили, подивилися, встановили. Згідно ст.16. Бо більше нічого немає. Лакуна-с.

як це немає? "згідно з законодавством" - 100500 актів!

Цитата:

Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

До слова, ніде, окрім ЗУ "Про ДЗ" та його підзаконної нормативи конструкт "КК" не зустрічається. Принаймні, у значенні, хоч якось подібному до сабжу.


ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Як писав один суддя КС в окремій думці до якогось рішення - "правові лакуни мають заповнюватись законодавчою роботою".

так хто сперичається? я ж про це і кажу з самого початку. закон неідеален. він взагалі далекий за своєю формою від цілей, які перед ним стоять.

Але ні Ви, ані я не є суб'єктами законодавчої ініціативи. Тож із цього приводу можемо лишень поляскати язиками.

ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Але, законодавець перекинув цю функцію на УО, уповноваживши його тлумачити, що саме він мав на увазі. Smile А оскільки УО в своїх роз'ясненнях наполягає, що Закон відноситься до актів цивільного законодавства, джерела порядку встановлення КК можна, наприклад, шукати у звичаї.

і шо? покладатися на роз"яснення УО, як на істину авторитету? ці роз"яснення є частиною законодавства про ДЗ, мають статус НПА? мені вже давно не цікаво, що той УО думає.

Вже обговорювали. Тут.


ravilmamedov писал(а):
Цитата:
А Вас все тягне шарудіти в аналогіях (що є, безумовно, цивільно-правовим підходом) - але чомусь в адміністративно-правових джерелах.

те, що аналогія, як метод тлумачення, передбачений ЦКУ, не робить цей прийом цивільно-правовим. і в яких це адміністративно-правових джерелах я шукаю відповіді?

1. Робить. 2. Ризикну зробити припущення - ліцензійно дозвільна сфера господарської діяльності. Ні? Smile

ravilmamedov писал(а):
Flegmat, колего! давайте серйозно. як ви можете сформулювати мету застосування КК?

Номінальна - виконання вимог Закону. Мета Закону у преамбулі. Функціональна (чи радше інструментальна) мета - обмеження конкуренції з одного боку та покарання за обмеження конкуренції з іншого. Виведено апостеріорно. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 29 Май 2014, 14:50 Ответить с цитатой

Цитата:
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

ай, бля! то так вы цитируете законы - надо преподавать в ВУЗах. Smile а если так попробовать:
Цитата:
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

Цитата:
кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;

это как? не случай предусмотренный законом?
Цитата:
До слова, ніде, окрім ЗУ "Про ДЗ" та його підзаконної нормативи конструкт "КК" не зустрічається. Принаймні, у значенні, хоч якось подібному до сабжу.

оооо! щаз! держите:
Цитата:
ліцензійні умови - установлений з урахуванням вимог законів вичерпний перелік організаційних, кваліфікаційних та інших спеціальних вимог, обов'язкових для виконання при провадженні видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню;

Цитата:
Ліцензійні умови є нормативно-правовим актом, положення якого встановлюють кваліфікаційні, організаційні, технологічні та інші вимоги для провадження певного виду господарської діяльності.

Цитата:
У ліцензійні умови щодо видів господарської діяльності, для провадження яких необхідні спеціальні знання, включаються кваліфікаційні вимоги до працівників суб'єктів господарювання - юридичних осіб та (або) до фізичних осіб - підприємців.

Цитата:
Кваліфікаційні, організаційні та інші вимоги щодо провадження господарської діяльності у будівництві встановлюються ліцензійними умовами провадження такої діяльності, які затверджуються в установленому законодавством порядку.

это то, что из подкорок головного мозга за 5 минут насобирал. а я могу еще гуглом воспользоваться Smile а? не спешите, я уже понял. "квалификационные требования" и "квалификационные критерии" суть есть разные вещи?
Цитата:
Але ні Ви, ані я не є суб'єктами законодавчої ініціативи. Тож із цього приводу можемо лишень поляскати язиками.

а кто есть? а может мы можем что-то придумать, чтобы тот, кто может, прислушался к светлым мыслям?
Цитата:
1. Робить. 2. Ризикну зробити припущення - ліцензійно дозвільна сфера господарської діяльності. Ні?

а где я об этом говорил? Smile да, держу в уме, но не упоминал. странно...
Цитата:
Номінальна - виконання вимог Закону.

ну я ж просил этого не делать Sad ой...
Цитата:
Функціональна (чи радше інструментальна) мета - обмеження конкуренції з одного боку та покарання за обмеження конкуренції з іншого.

остроумно. само собой - ограничение конкуренции. при этом, как бы нарушается один из принципов ГЗ. но зачем? а почему "определение хозяйственной компетенции участника" вам не нравится? ведь определение наличия/отсутствия компетенции не может быть по своей сути ограничением конкуренции.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 29 Май 2014, 16:16 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

ай, бля! то так вы цитируете законы - надо преподавать в ВУЗах. Smile а если так попробовать:
Цитата:
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону.

Цитата:
кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;

это как? не случай предусмотренный законом?

Ні. Smile
Цитата:
Документація конкурсних торгів повинна містити:...(кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16), (вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону), та (інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;)

ravilmamedov писал(а):

оооо! щаз! держите:
...
это то, что из подкорок головного мозга за 5 минут насобирал. а я могу еще гуглом воспользоваться Smile а? не спешите, я уже понял. "квалификационные требования" и "квалификационные критерии" суть есть разные вещи?

Стара як світ проблема співвідношення суті речей та суті слів. Smile Ну назвіть конструкт зі ст. 16 якось по-іншому. Наприклад, "снусмумрики". Аналіз природи снусмумриків буде біль емпірично цінним, бо відсікатиме уявні аналогії. Wink

ravilmamedov писал(а):

а кто есть? а может мы можем что-то придумать, чтобы тот, кто может, прислушался к светлым мыслям?

В нас замало ефективних засобів, а в них - надто надійна охорона.


ravilmamedov писал(а):
Цитата:
1. Робить. 2. Ризикну зробити припущення - ліцензійно дозвільна сфера господарської діяльності. Ні?

а где я об этом говорил? Smile да, держу в уме, но не упоминал. странно...

Це очевидно. Smile

ravilmamedov писал(а):

остроумно. само собой - ограничение конкуренции. при этом, как бы нарушается один из принципов ГЗ. но зачем? а почему "определение хозяйственной компетенции участника" вам не нравится? ведь определение наличия/отсутствия компетенции не может быть по своей сути ограничением конкуренции.

Бо вивидено апостеріорно. Smile Та й з якої радості Замовник визначатиме "наявність господарської компетенції" снусмумриками? В нього є п.2 ч. 2 ст. 17 та ч.3 ст. 40, приміром.

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 29 Май 2014, 17:14 Ответить с цитатой

Цитата:
Ні.

вот жеж вы упрямый!
"кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16" можно считать тождественным "кваліфікаційні крітерії з числа тих, що визначені статтею 16"?
Цитата:
Стара як світ проблема співвідношення суті речей та суті слів. Ну назвіть конструкт зі ст. 16 якось по-іншому. Наприклад, "снусмумрики". Аналіз природи снусмумриків буде біль емпірично цінним, бо відсікатиме уявні аналогії.

да ну? а суть вещей не одна и таже самая?
1. при ГЗ требуется подтверждение от участника наличия работников, мощностей, финансовой устойчивости, чтобы получить право в полной мере принимать участие в торгах.
2. при получении лицензии, лицензиат должен подтвердить то же самое, чтобы получить лицензию и прилагающиеся к ней права и обязанности.
суть та же?
Цитата:
В нас замало ефективних засобів, а в них - надто надійна охорона.

не нравится мне ваш такой подход. обстоятельства сильно изменились. возврат к старой модели государственного управления недопустим. участие в делах государства - наше все.
Цитата:
Та й з якої радості Замовник визначатиме "наявність господарської компетенції" снусмумриками? В нього є п.2 ч. 2 ст. 17 та ч.3 ст. 40, приміром.

спасибо за вопрос. когда мы имеем дело с субъектами частного права, то все дается на откуп их собственной сознательности и органам лицензирования.
когда мы говорим о государственных средствах и участии в процессах субъектов публичного права, мы понимаем, что эти процессы отягощены некоторыми формальностями. почему? традиция + передовой опыт дают нам понимание того, что государственные финансы - вещь деликатная и требуют деликатного подхода.

1. при получении лицензии, лицензиат имел определенную квалификацию для получения лицензии. но это совершенно не означает, что после получения лицензии лицензиат будет иметь тот же объем компетенции и состоятельности. а так, как речь идет о совершенно деликатной субстанции - государственных средствах, то у государства возникает естественное желание проверить в лишний раз наличие той базы, наличие которой как бы подтверждает лицензия. такой же механизм предусмотрен ч. 2 ст. 17 касательно перепроверки наличия задолженности по налогам.
2. сроки действия лицензии имеют свойство заканчиваться. иногда в период проведения торгов, иногда после их окончания, иногда в недалекой перспективе. заказчик таким образом (применением КК) наделяется правом удостоверится, что во время выполнения договора, потенциальный победитель имеет возможность продлить имеющуюся лицензию.
3. некоторые виды разрешений и лицензий выдаются под определенный объект/договор. т.е. в определенных случаях получение и предоставление лицензии невозможно до получения акцепта/подписания договора/соблюдения других формальностей, без которых осуществление договора либо (а) невозможно физически, либо (б) невозможно осуществить легально. и вот, чтобы не попасть в такую вилку, заказчик и истребует документы, необходимые для получения лицензии, чтобы удостовериться в возможности участника в последующем получить необходимую лицензию.

зачем все это нужно? зачем действует ч. 3 ст. 40? в частности смотрим ст. 207 ГоспКУ и понимаем всю соль. вот таким мне видится замысел творца.
чтобы не допустить возникновения обстоятельств, предусмотренных ст. 207, требуем лицензию. чтобы удостоверится в (а) возможности получения лицензии или (б) соответствии удостоверенных лицензией способностей реальным. quod erat demonstrandum.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 29 Май 2014, 17:31 Ответить с цитатой

и да, еще особый взгляд ОО: решение №170 от 11.02.2014. на сайте АМК - защищено от копирования. но суть:
1. заказчик установил требование предоставить письмо-отзыв от предыдущих заказчиков.
2. участник посчитал такое требование дискриминационным и пожаловался в коллегию.
3. коллегия считает, раз участник не предоставил документального подтверждения невозможности предоставления таких писем-отзывов, такое требование не считается дискриминационным.

красавчеги все. но коллегия - это просто боги красоты!

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 29 Май 2014, 18:41 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
вот жеж вы упрямый!
"кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16" можно считать тождественным "кваліфікаційні крітерії з числа тих, що визначені статтею 16"?

Визначені Замовником. Smile
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Стара як світ проблема співвідношення суті речей та суті слів. Ну назвіть конструкт зі ст. 16 якось по-іншому. Наприклад, "снусмумрики". Аналіз природи снусмумриків буде біль емпірично цінним, бо відсікатиме уявні аналогії.

да ну? а суть вещей не одна и таже самая?
1. при ГЗ требуется подтверждение от участника наличия работников, мощностей, финансовой устойчивости, чтобы получить право в полной мере принимать участие в торгах.
2. при получении лицензии, лицензиат должен подтвердить то же самое, чтобы получить лицензию и прилагающиеся к ней права и обязанности.
суть та же?

Природа одна - обмежувальна. Але суть різна. У випадку ліцензування маємо схему класичних адміністративно-правових відносин суб'єкта владних повноважень та суб'єкта господарювання. Всі умови та процедури чітко (+\-) формалізовані, так само як наслідки виходу будь-якого суб'єкта за визначені профільним законодавством межі (в теорії, принаймні). У держзакупівлях - повна дискреція та невизначеність, ще й цивільно-правова.
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
В нас замало ефективних засобів, а в них - надто надійна охорона.

не нравится мне ваш такой подход. обстоятельства сильно изменились. возврат к старой модели государственного управления недопустим. участие в делах государства - наше все.

Угу. Будемо подивитись.
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Та й з якої радості Замовник визначатиме "наявність господарської компетенції" снусмумриками? В нього є п.2 ч. 2 ст. 17 та ч.3 ст. 40, приміром.

спасибо за вопрос. когда мы имеем дело с субъектами частного права, то все дается на откуп их собственной сознательности и органам лицензирования.
когда мы говорим о государственных средствах и участии в процессах субъектов публичного права, мы понимаем, что эти процессы отягощены некоторыми формальностями. почему? традиция + передовой опыт дают нам понимание того, что государственные финансы - вещь деликатная и требуют деликатного подхода.

Віднесення держзакупівельних правовідносин до публічно-правових - питання вкрай неоднозначне. Чого Ви не можете не знати із Вашим досвідом судових процедур сабжу. Wink

ravilmamedov писал(а):

1.
2.
3.
зачем все это нужно? зачем действует ч. 3 ст. 40? в частности смотрим ст. 207 ГоспКУ и понимаем всю соль. вот таким мне видится замысел творца.


Ви наділяєте творця не просто антропоморфними, а й власними рисами, що характерним для творців харизматичних культів. Very Happy А я маю сумнівну честь бути особисто й непогано знайомим з деякими з цих деміургів. Так от. В процесі акту спів-креації деміурги вносять до кінцевого продукту важливі для них ідеї. Які часто погано поєднуються. Потім менші сутності ув'язують ці характеристики у те, що вважається цілісним творінням й візується Брахмою відповідної махакальпи. А потім слуги культу починають тлумачити творіння як глибоко логічну та напрочуд продуману систему. Якої там ніколи не було. Smile
ravilmamedov писал(а):
чтобы не допустить возникновения обстоятельств, предусмотренных ст. 207, требуем лицензию. чтобы удостоверится в (а) возможности получения лицензии или (б) соответствии удостоверенных лицензией способностей реальным. quod erat demonstrandum.

Замовник як вищий контролер органу ліцензування. Прикольно. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 29 Май 2014, 18:44 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
и да, еще особый взгляд ОО: решение №170 от 11.02.2014. на сайте АМК - защищено от копирования. но суть:
1. заказчик установил требование предоставить письмо-отзыв от предыдущих заказчиков.
2. участник посчитал такое требование дискриминационным и пожаловался в коллегию.
3. коллегия считает, раз участник не предоставил документального подтверждения невозможности предоставления таких писем-отзывов, такое требование не считается дискриминационным.

красавчеги все. но коллегия - это просто боги красоты!

Та й я про те ж. Повна дискреція Замовника. Наприклад, до КК "персонал" ніщо не заважає вимагати довідки від психіатра по кожному працівнику. А то мало що там... А от від сантехніка таку ж довідку - зась. Не передбачено законодавством. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 29 Май 2014, 19:15 Ответить с цитатой

Цитата:
Визначені Замовником.

так! замовником! ні учасником, ні уповноваженим органом, а замовником. чому????7777 тому шо, визначаються КК в ДКТ!!!!111 хто складає та затверджує ДКТ? замовник! ЗАМОВНИК!!!! дії, обов"язки замовника щодо визначення КК - це перенести з законодавства існуючі вимоги в ДКТ.
Цитата:
У держзакупівлях - повна дискреція та невизначеність, ще й цивільно-правова.

добре! припис п. 2 ч. 2 ст. 22 "згідно законодавства" можливо вважати відсилочною нормою до невизначеного кола НПА, а положення ліцензійних умов щодо наявності певних видів спроможності та способу їх документального підтвердження нормами кореспондуючими?
Цитата:
Віднесення держзакупівельних правовідносин до публічно-правових - питання вкрай неоднозначне. Чого Ви не можете не знати із Вашим досвідом судових процедур сабжу.

це коли в мене такого досвіду не було, це питання мені здавалось неоднозначним. зараз з впевненістю можу стверджувати: спори щодо проведення процедур закупівель - виключно адмінстративна підсудність. в контексті питання підсудності мене вже більше цікавить історія хвороби: звідки пішов цей міф про цивільно-правові відносини?
Цитата:
А потім слуги культу починають тлумачити творіння як глибоко логічну та напрочуд продуману систему. Якої там ніколи не було.

було чи ні - це питання таке. повинно бути! давайте спробуємо так. ви згодні, що система, порядок проведення процедур закупівель, кваліфікаційні критерії - це не суто українське ноу-хау? от і добре. тоді, може слід проаналізувати нормативку цивілізованого світу щодо сабжу?

і ще запитанячко: ви не заперечуєте, що система держзакупівель інтегрована в загальну державну систему економічних відносин? щодо ст. 13 ГКУ у нас, сподіваюсь, однакове бачення її змісту?
Цитата:
Замовник як вищий контролер органу ліцензування. Прикольно.

та ви вже пересмикуєте. в межах повноважень перевіряє відповідність документів під час виникнення певних правовідносин.
Цитата:
Наприклад, до КК "персонал" ніщо не заважає вимагати довідки від психіатра по кожному працівнику. А то мало що там... А от від сантехніка таку ж довідку - зась. Не передбачено законодавством.

інформація про персонал, в якості підтвердження наявності певного виду спроможності - наявності кваліфіквованого персоналу, не передбачає такої хєрні. та взагалі нормативка не вимагає інформації, що містить персональні дані, на таке підтвердження. якщо замовник знайде таку норму, де це прямо передбачено, як обов"язкову вимогу - жодних заперечень.

Цитата:
А я маю сумнівну честь бути особисто й непогано знайомим з деякими з цих деміургів.

назвіть творців! давно мрію з ними познайомитись та розпитати про дещо Smile

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 29 Май 2014, 19:56 Ответить с цитатой

ну конечно! как я мог забыть про бриллиант закона:
Цитата:
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

бу-га-га! требуйте шо хотите, если не предусмотрено подавать не буду и имею на то полное право! ах-ха-ха-ха Smile
ждите через 2 месяца решение суда, набравшее силу! решено, иску быть и его предмет уже решен. я прославлю этот город и этот самый суд! харьковской школе государственных закупок быть! жизнь! ты прекрасна!!!

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 29 Май 2014, 20:22 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Визначені Замовником.

так! замовником! ні учасником, ні уповноваженим органом, а замовником. чому????7777 тому шо, визначаються КК в ДКТ!!!!111 хто складає та затверджує ДКТ? замовник! ЗАМОВНИК!!!! дії, обов"язки замовника щодо визначення КК - це перенести з законодавства існуючі вимоги в ДКТ.

Це Ваша спірна думка. Smile Практика правозастосування переконливо доводить, що саме Замовник раскриває тєму, що саме він має за КК, та якими документами цю його чуйку тре підтверджувать.
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
У держзакупівлях - повна дискреція та невизначеність, ще й цивільно-правова.

добре! припис п. 2 ч. 2 ст. 22 "згідно законодавства" можливо вважати відсилочною нормою до невизначеного кола НПА, а положення ліцензійних умов щодо наявності певних видів спроможності та способу їх документального підтвердження нормами кореспондуючими?

Я трохи вище брав змістовні блоки цитованої норми в дужки та розмальовував. Як це роблять наші свєточі УО та ОО. Smile
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Віднесення держзакупівельних правовідносин до публічно-правових - питання вкрай неоднозначне. Чого Ви не можете не знати із Вашим досвідом судових процедур сабжу.

це коли в мене такого досвіду не було, це питання мені здавалось неоднозначним. зараз з впевненістю можу стверджувати: спори щодо проведення процедур закупівель - виключно адмінстративна підсудність. в контексті питання підсудності мене вже більше цікавить історія хвороби: звідки пішов цей міф про цивільно-правові відносини?

1. А у ВАСУ яка позиція? Smile 2. Від УО. А О таки У. Законом У.
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
А потім слуги культу починають тлумачити творіння як глибоко логічну та напрочуд продуману систему. Якої там ніколи не було.

було чи ні - це питання таке. повинно бути!

Це волюнтаризим! Laughing
ravilmamedov писал(а):
давайте спробуємо так. ви згодні, що система, порядок проведення процедур закупівель, кваліфікаційні критерії - це не суто українське ноу-хау? от і добре. тоді, може слід проаналізувати нормативку цивілізованого світу щодо сабжу?

А з якою метою? Чиновники МЕ, наприклад, регулярно проходять навчання по правозастосуванню цивілізованих норм. А потім займаються таким Smile
ravilmamedov писал(а):
і ще запитанячко: ви не заперечуєте, що система держзакупівель інтегрована в загальну державну систему економічних відносин? щодо ст. 13 ГКУ у нас, сподіваюсь, однакове бачення її змісту?

Я заперечую існування усталеної та несуперечливої системи держзакупівель. Як, власне, й економічних відносин.
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Замовник як вищий контролер органу ліцензування. Прикольно.

та ви вже пересмикуєте. в межах повноважень перевіряє відповідність документів під час виникнення певних правовідносин.

Яких повноважень?
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
Наприклад, до КК "персонал" ніщо не заважає вимагати довідки від психіатра по кожному працівнику. А то мало що там... А от від сантехніка таку ж довідку - зась. Не передбачено законодавством.

інформація про персонал, в якості підтвердження наявності певного виду спроможності - наявності кваліфіквованого персоналу, не передбачає такої хєрні. та взагалі нормативка не вимагає інформації, що містить персональні дані, на таке підтвердження. якщо замовник знайде таку норму, де це прямо передбачено, як обов"язкову вимогу - жодних заперечень.

Практика - вона така.
ravilmamedov писал(а):
Цитата:
А я маю сумнівну честь бути особисто й непогано знайомим з деякими з цих деміургів.

назвіть творців! давно мрію з ними познайомитись та розпитати про дещо Smile
Laughing [/quote]
Ага, і поїду як співучасник. Very Happy

Взагалі, колись ми тему, здається, обговорювали. Тільки я сидів на позиціях ліцензійно\дозвільної достатності у застосуванні ст. 16, а Ви - що ніззя. Бо ліцуху тре вимагати тільки в порядку ч. 3 ст. 40. А може, то й не Ви були?
ravilmamedov писал(а):
ну конечно! как я мог забыть про бриллиант закона:
Цитата:
Цитата:
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).


бу-га-га! требуйте шо хотите, если не предусмотрено подавать не буду и имею на то полное право! ах-ха-ха-ха Smile
ждите через 2 месяца решение суда, набравшее силу! решено, иску быть и его предмет уже решен. я прославлю этот город и этот самый суд! харьковской школе государственных закупок быть! жизнь! ты прекрасна!!!

Ага. Я про те ж в прикладі із довідкою від лікаря та сантехніка. Перша передбачена. Smile Але з судовою практикою - велику справу робите. Мене на це вже не вистачає. Провести через 3 інстанції та в ідеалі провести через ВСУ - круть неймовірна! Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 30 Май 2014, 11:07 Ответить с цитатой

Цитата:
Практика правозастосування переконливо доводить, що саме Замовник раскриває тєму, що саме він має за КК, та якими документами цю його чуйку тре підтверджувать.

практика правоприменения завела не только систему ГЗ, а и страну, ее экономику в анальные глубины. это если вы не заметили. связь очевидна.
Цитата:
Я трохи вище брав змістовні блоки цитованої норми в дужки та розмальовував. Як це роблять наші свєточі УО та ОО.

слушайте, но это просто потрясающе. я вам задаю один вопрос, вы отвечаете совершенно на другой.
Цитата:
1. А у ВАСУ яка позиція?

очень смешно... ну и шо!? через месяц-другой еще одно решение ВАСУ ожидаю. получим - посмотрим - вот тогда и будем говорить.
Цитата:
А з якою метою?

докопаться до истины и тем самым развиваться.
Цитата:
Я заперечую існування усталеної та несуперечливої системи держзакупівель. Як, власне, й економічних відносин.

и я отрицаю! только вопрос касался другого аспекта.
Цитата:
Яких повноважень?

полномочий проверять соответствие компетенции и возможностей участника требованиям законодательства на момент возникновения правоотношений.
Цитата:
Практика - вона така.

чо-то не вкурил, что к чему. хотя, да, заключение интересное:
Цитата:
Виходячи зі змісту рішення АМК та зважаючи на третю вимогу для задоволення скарги Колегією АМК встановлено, що в цій частині Замовником порушено норми чинного законодавства, оскільки витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами не відносяться до предмета закупівлі та відповідно не можуть бути включені до документації.

схуяли такие выводы? есть соответствующие предписания закона, или я чего-то не догоняю.
Цитата:
Взагалі, колись ми тему, здається, обговорювали. Тільки я сидів на позиціях ліцензійно\дозвільної достатності у застосуванні ст. 16, а Ви - що ніззя. Бо ліцуху тре вимагати тільки в порядку ч. 3 ст. 40. А може, то й не Ви були?

может конечно и я. и я подтверждаю, что нет никаких оснований у заказчика требовать от участников подачи в обязательном порядке копии лицензии в составе ПКТ.
Цитата:
Ага. Я про те ж в прикладі із довідкою від лікаря та сантехніка. Перша передбачена.

коллега! вы совершенно не хотите меня понимать. то, что наличие какой-либо компетенции или документа предусмотрено законодательством не означает того, что заказчик вправе это требовать. законодательством документ, как и вид компетенции (состоятельности), должен быть предусмотрен, как обязательный!
Цитата:
Але з судовою практикою - велику справу робите.

с такими-то результатами сомневаюсь в величии этого дела. хотя, может быть, это только начало пути?
это вы меня подталкиваете к обжалованию в ВСУ? чтобы последний сказал, что я не прав, и сие стало бы частью национального права и разъясняло, как надо применять те самые спорные момента закона? хитро вы придумали Smile вот когда будет набрана критическая масса позитивных решений в первой и апелляционной инстанциях, тогда можно замахнуться и на верховный.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 30 Май 2014, 11:50 Ответить с цитатой

ravilmamedov, пропоную на цьому зупинити нашу дискусію та підбити проміжний підсумок. Ви бачите в ст. 16 бланкетну конструкцію, що відсилає до певних ліцензійних та дозвільних процедур. Я там бачу конструкцію дискреційну - хоча волів би бачити імперативну та чітко формалізовану. Бо сфера застосовування, НМД, мала б перейти від практики мистецтва можливого до практики суто необхідного та чітко виписаного в профільному НПА. Натяк на останнє є в правозастосуванні ст. 17 періоду останнього року, до слова.
І я і Ви бачити у відносинах Замовник-Учасник адміністративно- та публічно-правовий характер відносин. А переважна більшість суб'єктів вбачають цивільно- та приватно-правовий. Включно із УО, ОО та судами. Ось така пєчалька.
ravilmamedov писал(а):
Але з судовою практикою - велику справу робите.

с такими-то результатами сомневаюсь в величии этого дела. хотя, может быть, это только начало пути?
это вы меня подталкиваете к обжалованию в ВСУ? чтобы последний сказал, что я не прав, и сие стало бы частью национального права и разъясняло, как надо применять те самые спорные момента закона? хитро вы придумали Smile вот когда будет набрана критическая масса позитивных решений в первой и апелляционной инстанциях, тогда можно замахнуться и на верховный.[/quote]
Я про те, що в нашій безпрецедентній системі права лише перегляд ВСУ має певний змісті. На рішення нижчих інстанцій суди кладуть із прибором. Виходячи з "глибокого внутрішнього переконання". А так - в цьому питанні я повністю на Вашому боці. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 30 Май 2014, 13:08 Ответить с цитатой

Цитата:
ravilmamedov, пропоную на цьому зупинити нашу дискусію та підбити проміжний підсумок.

да, в очередной раз встреча закончилась боевой ничьей. конструктива в наших спорах не так много, как хотелось. пока это даже не похоже на конкуренцию идей. ответственность за это беру на себя. но я не сдаюсь Smile
Цитата:
Ви бачите в ст. 16 бланкетну конструкцію, що відсилає до певних ліцензійних та дозвільних процедур. Я там бачу конструкцію дискреційну - хоча волів би бачити імперативну та чітко формалізовану.

если честно, я там ваще ничего не вижу. просто вынужден что-то видеть. та часть закона, которая предусматривает применение КК - не выдерживает никакой критики. реально.
Цитата:
Бо сфера застосовування, НМД, мала б перейти від практики мистецтва можливого до практики суто необхідного та чітко виписаного в профільному НПА. Натяк на останнє є в правозастосуванні ст. 17 періоду останнього року, до слова.

да! я и о том же. очень хочу в обозримом будущем, говорить о ст. 16 и 17, как об отмерших идиотских нормах.
Цитата:
І я і Ви бачити у відносинах Замовник-Учасник адміністративно- та публічно-правовий характер відносин. А переважна більшість суб'єктів вбачають цивільно- та приватно-правовий. Включно із УО, ОО та судами. Ось така пєчалька.

отдельная тема разговора. обращу лишь внимание, что в соответствии со ст. 60 решения АМКУ, включая и решения административных коллегий, могут быть обжалованы в хозяйственных судах. но решения ОО обжалуются в административных. че так? а потому шо в КАСУ есть соответствующий императив. а че он там есть? да потому, что суть правоотношений - публично-правовая. а че так? да потому, что полномочия и специфика правоотношений прописана в законе о ГЗ, и исходя из анализа соответствующих норм, приходим к тому, что отношения публично-правовые. че б тоже самое не сделать в плоскости отношений участник-заказчик?
Цитата:
На рішення нижчих інстанцій суди кладуть із прибором. Виходячи з "глибокого внутрішнього переконання"

я б не сказал. по моим вопросам судьи активно интересуются наличием практики даже судов низших инстанций. в некоторых решениях наблюдал копи-паст с других решений суда первой инстанции.
Цитата:
А так - в цьому питанні я повністю на Вашому боці.

спасибо! Drinks or Beer

нашел в сети научную работу аспиранта КНЕУ Н.М. Зайца. "Оцінювання учасників тендерних закупівель як елемент механізму економії державних коштів". не совсем по сабжу, но интересно почитать. так вот, г-н Заец ссылается на многочисленные работы по сабжу за авторством М. Білуха, І.Дрозд, А. Мамишев, В. Симоненко, І.Стефанюк, О.Чечуліна. вы, случайно с этими работами или авторами не знакомы?

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen