Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Всі Роз'яснення_МЕРіТ
На страницу 1, 2, 3, 4, 5  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> НПА МЭ
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Янв 2008, 10:51 Ответить с цитатой

Листи інформативного характеру від МЕРіТ, що опубліковані на Сайті МЕРіТу

Лист щодо оприлюднення інформації про закупівлі від 09.07.2012 № 3305-07/25866-06 (для монополістів)

Цитата:
У зв’язку з набранням чинності 17.06.2012 Закону України “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності” (далі – Закон) на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель щодо застосування вимог Закону Мінекономрозвитку повідомляє.

Посилання


Інформативний лист щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель
Зміст:
1) Порушення при встановленні замовниками в документації конкурсних торгів вимог, передбачених частиною першою статті 17 Закону України
“Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон), та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
2) Порушень вимог статті 22 Закону при складанні документації конкурсних торгів
3) відхилення пропозицій конкурсних торгів через «формальні порушення».
4) Відхилення пропозицій учасників конкурсних торгів через підстави не передбачені законом.
5) Невідхилення пропозицій учасників конкурсних торгів через підстави передбачені документацією конкурсних торгів або законодавством.
6) Застосування процедури закупівлі одного учасника без наявності умов, визначених частиною другою статті 39 Закону

посилання

Нове посилання. робоче
Ще одне посилання


Последний раз редактировалось: Jyrcom (23 Дек 2014, 09:12), всего редактировалось 2 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Янв 2008, 10:51 Ответить с цитатой

А почему бы и нет? Сюда давайте скидывать все роз"яснення. Копировать сообщения со вложенными розьяснениями не получается - только переносить. По мере наличия свободного времени постараюсь прошерстить форум на наличие разьяснений и сюда собрать до кучи всё. так теплее))) Может кто захочет помочь - выкладывайте в этой теме ссылки на посты и я их перенесу/скопирую.

Содержание (буду постоянно редактировать):

1.щодо ЗЦП Пост и обсуждение
Цитата:
Вопросы:
Скрытый текст: 
1. Чи потрібно 2 учасника при повторному визначені найбільш економічно вигідної пропозиції, у разі відмови переможця від підписання договору, або неукладення договору у визначені законом строки з вини учасника. Чи потрібно у цьому випадку повторно складати протокол оцінки.
2. Чи має замовник при проведені закупівлі шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій вимагати від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
3. Чи можливе при проведені закупівлі шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій повторне визначення найбільш економічно вигідної пропозиції у разі письмової відмови переможця торгів підписати договір або неукладення договору з вини учасника у визначені Законом строки.
4. Чи має замовник право при проведені закупівлі шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції під час проведення її оцінки
.

2. щодо змови Лист № 3303-25/10209 -07 від 01.08.2011 пост
3. щодо пов"язаних осіб та визначення торгів такими, що не відбулися в випадках "непереборної сили" пост

4. щодо Додатково отриманих коштів № 3303-25/10173-07 від 28.07.2011 р. пост

5. щодо Закупівлі за зекономлені кошти (обратите внимание, что в одном файле 6 листов). Хотя по сути данное разъяснение мало чем отличается от разъяснение по доп.финансированию № 3303-25/11431-12 від 27.10.2010 р. пост

6. щодо Додатково отриманих коштів та тимчасового кошторису № 3303-25/9677-06 від 30.09.2010 р. пост
Скрытый текст: 
Цитата:
Еще одно разъяснение относительно доп.средств и тимчасового кошторису.
Очень понравился последний абзац Smile Получается, что закупки по временной смете не плюсуются с закупками по основной


7. щодо Додатково отриманих коштів. пост

8. щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників процедур закупівель № 3305-12/1441832-07 від 25.11.2013 р. пост

9. щодо кворуму ККТ. тема и пост

10. щодо участі у розкритті учасників, які подали пропозиції після закінчення кінцевого строку подання пост
11. щодо продовження дії договору на 20% Пост
12. щодо закупівлі продуктів харчування за скороченою процедурою 3302-05/32583-12 від 18.09.13 пост
13. "Про подовження строку дії договорів про закупівлі на складення річного плану закупівель" від 01.06.2012 р. № 3305-07/20887-12 Пост
(доп.соглашений на 20% в план не включать)
Продовження нижче
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Янв 2008, 10:51 Ответить с цитатой

14. щодо послуг в будівництві
1) Роз'яснення МЕРТУ (без конкретики - із приміткою що будуть звертатись до Мінрегіонбуду за роз'ясненням)
2) Роз'яснення Мінрегіонбуду (відповідь на запит МЕРТУ) Пост Тема


Последний раз редактировалось: Jyrcom (17 Фев 2014, 13:32), всего редактировалось 9 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Янв 2008, 10:51 Ответить с цитатой

Тут содержание ВСЕХ разьяснений, опубликованніх на сайте МЕРиТа

Роз'яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель від 07.07.11 посилання
Зміст:
Щодо відшкодування замовником-орендарем комунальних витрат без застосування вимог Закону
Щодо можливості укладання довгострокових договорів (строком дії більше одного року) при закупівлі робіт
Щодо надання суб’єктами малого підприємництва і представниками іноземних суб’єктів господарської діяльності на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону, фінансової звітності у складі пропозицій конкурсних торгів
Щодо узгодженого зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю у зв’язку з набранням чинності Податковим кодексом України з 01.01.2011, у разі якщо товари, роботи і послуги не є об’єктами оподаткування
Щодо початку перебігу строків
Щодо зміни організаційно-правової форми господарських товариств та зміни найменування акціонерних товариств
Щодо документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям та вимогам відповідно до статей 16 і 17 Закону

Лист-роз'яснення щодо внесення змін до Закону України “Про здійснення державних закупівель” від 30.09.2011 № 3303-25/12551-07 посилання
Зміст:
Щодо завершення процедур, розпочатих до набрання чинності Закону
Щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника
Щодо окремих законів України, які визначають особливості здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, які визначені частиною четвертою статті 2 Закону
Щодо продовження строку дії договору
Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг суб’єктами природних монополій
Щодо розповсюдження дії Закону зі змінами на підприємства
Щодо застосування форм документів у сфері державних закупівель
Щодо проходження навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель та підвищення кваліфікації в порядку, встановленому Уповноваженим органом



Лист-роз'яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08 Посилання
Зміст:
Щодо планування закупівель та проведення процедур закупівель на наступний рік
Щодо продовження строків дії договорів та зміни ціни за одиницю товару
Щодо здійснення закупівель, визначених частиною 4 статті 2 Закону
Щодо отримання бюджетної підтримки

Щодо надання роз’яснення від 24.05.2012 № 3302-04/19430-12 (вищі навчальні заклади та їх кошти)
Текст:
Скрытый текст: 
Розпорядникам державних коштів
(за списком)

Щодо надання роз’яснення

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розглянуло листи суб’єктів сфери державних закупівель та у межах компетенції повідомляє.
Закон України “Про здійснення державних закупівель” (зі змінами) (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до частини третьої статті 2 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, роботи і послуги, закупівля яких здійснюється вищими навчальними закладами та науково-дослідними установами за рахунок власних надходжень, у зв’язку з набранням 15.04.2012 чинності Закону України “Про внесення зміни до Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
Статтею 1 Закону України “Про вищу освіту” визначено вищий навчальний заклад - освітній, освітньо-науковий заклад, який заснований і діє відповідно до законодавства про освіту, реалізує відповідно до наданої ліцензії освітньо-професійні програми вищої освіти за певними освітніми та освітньо-кваліфікаційними рівнями, забезпечує навчання, виховання та професійну підготовку осіб відповідно до їх покликання, інтересів, здібностей та нормативних вимог у галузі вищої освіти, а також здійснює наукову та науково-технічну діяльність.
Статтею 1 Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність” науково-дослідна (науково-технічна) установа - юридична особа незалежно від форми власності, що створена в установленому законодавством порядку, для якої наукова або науково-технічна діяльність є основною і становить понад 70 відсотків загального річного обсягу виконаних робіт.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 15 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України власні надходження бюджетних установ - кошти, отримані в установленому порядку бюджетними установами як плата за надання послуг, виконання робіт, гранти, дарунки та благодійні внески, а також кошти від реалізації в установленому порядку продукції чи майна та іншої діяльності. Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного кодексу України власні надходження бюджетних установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду бюджету.
Таким чином, у разі, якщо замовник за своїм правовим статусом є вищим навчальним закладом, науково-дослідною установою, то дія Закону не розповсюджується на здійснення такими суб’єктами закупівель товарів, робіт та послуг за рахунок власних надходжень, відповідно до абзацу дев'ятнадцятого частини третьої статті 2 Закону.


Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного замовлення О. С. Власов



Лист-роз'яснення щодо змін внесених до Закону України "Про здійснення державних закупівель" № 3302-04/24248-06 від 27.06.2012
щодо закупівлі природного газу
Посилання

Лист-роз'яснення щодо змін внесених до Закону України "Про здійснення державних закупівель" №3302-04/32330-12 від 27.08.2012
Щодо завершення процедур, розпочатих до набрання чинності Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань державних закупівель”
Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг підприємствами
Посилання


Лист-роз'яснення щодо змін внесених до Закону України "Про здійснення державних закупівель" №3302-04/32327-08 від 27.08.2012
щодо придбання, оренди землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівель, іншого нерухомого майна
Посилання

Лист-роз'яснення щодо довідки про підприємства,стосовно яких порушено провадження у справі про банкрутство № 3302-04/33670-06 від 06.09.2012
Посилання

Лист-роз'яснення щодо проведення процедур закупівель відповідно до вимог ЗУ "Про здійснення державних закупівель" суб'єктами сфери державних закупівель № 3302-04/46424-07 від 10.12.2012
Щодо набрання чинності ЗУ “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”
Посилання

Лист-роз'яснення щодо визначення предмета закупівлі суб'єктами сфери державних закупівель № 3302-05/4104-12 від 06.02.2013
Щодо визначення предмета закупівлі (перехід з ДКПП 016-97 на 016-2010)
Посилання

Лист щодо змін внесених до Закону України "Про здійснення державних закупівель" № 3302-05/19458-06 від 06.06.2013
Щодо виробничих потужностей
Посилання

Лист-роз'яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель № 3302-05/46114-06 від 27.12.2013
Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів
Щодо документального підтвердження відповідності учасників установленим вимогам відповідно до частини першої статті 17 Закону
Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю

Посилання
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Янв 2008, 10:51 Ответить с цитатой

Роз"яснення МЕРіТ, що опубліковані на Порталі ВДЗ

Роз'яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель від 22.02.2012 р. N 3302-04/6576-12
Зміст:
Щодо зміни цін (тарифів) на окремі товари та послуги, визначені частиною четвертою статті 2 Закону
Щодо укладання договорів розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на період відсутності доведених кошторисів (планів використання бюджетних коштів)
Щодо подання учасниками документів, які підтверджують наявність фінансової спроможності
Щодо укладання договору за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника
Щодо проведення процедури закупівлі в одного учасника за наявності підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону

Посилання

Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.02.2012 № 3302-04/6012-07
Щодо змін внесених до наказу Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922 (форми документів)
Скрытый текст: 
З 17 лютого 2012 року набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 27.12.2011 № 428 "Про внесення змін до наказу Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922" (далі - Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері державних закупівель та інструкцій щодо їх заповнення, затверджених наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922 "Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель", шляхом їх викладення у новій редакції.

Водночас згідно інформації ДП "Зовнішторгвидав України", яке забезпечує інформаційне наповнення веб-порталу Уповноваженого органу у сфері закупівель та видання офіційного друкованого видання з питань державних закупівель, наразі відбувається технічне переформатування веб-порталу у зв'язку з набранням чинності Наказу.

Враховуючи той факт, що статтею 10 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) визначена необхідність публікації низки документів, форма яких затверджується Наказом та з метою уникнення суперечностей, які можуть виникнути під час подання, передбаченої Законом інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, Мінекономрозвитку повідомляє наступне.

Інформація, прийнята у встановленому порядку ДП "Зовнішторгвидав України" для публікації/оприлюднення до набрання чинності Наказом опубліковується/оприлюднюється за формами, які діяли до набрання чинності Наказом.

З дати набрання чинності Наказу підготовка замовниками всієї інформації про закупівлю, яка згідно Закону підлягає оприлюдненню і публікації, здійснюється за формами, затвердженими Наказом.

При цьому до завершення технічного переформатування веб-порталу Уповноваженого органу (про що Мінекономрозвитку повідомить додатково), після набрання чинності Наказом замовник подає ДП "Зовнішторгвидав України" інформацію, яка відповідно до Закону підлягає і публікації, і оприлюдненню, за формами згідно з наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922 у редакції, що діяла до дати набрання чинності Наказом.

Органам Державної казначейської служби України (обслуговуючим банкам), правоохоронним та контролюючим органам врахувати інформацію зазначену у цьому листі під час виконаннями ними функцій передбачених Законом.


посилання

Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.02.2012 № 3302-04/7285-07
Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922
Скрытый текст: 
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) у зв’язку з набранням чинності наказу Мінекономрозвитку від 27.12.2011 № 428 “Про внесення змін до наказу Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922” (далі – Наказ), яким внесено низку змін до форм документів у сфері державних закупівель, зокрема в частині необхідності зазначення очікуваної ціни та ціни (пропозиції) за одиницю товару, повідомляє.

Ураховуючи, що методика розрахунку очікуваної ціни за одиницю товару законодавством не визначена, при заповненні пункту 2.3 Форм оголошення про проведення відкритих торгів, процедури двоступеневих торгів, запиту цінових пропозицій, попередньої кваліфікації, Форми інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, затверджених Наказом, замовник може визначати цей показник самостійно розрахунковим способом.

Разом з цим у разі здійснення закупівлі товарів при заповненні пункту 6.1 Форми повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, пункту 8 Форми оголошення про результати проведення торгів, пункту 7 Форми інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, пункту 7.4 Форми інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, пункту 10.1 Форми звіту про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації, пункту 9 Форми звіту про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій, пункту 10 Форми звіту про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, замовник зазначає «визначається у договорі про закупівлю» з одночасним наданням (надсиланням) в електронному вигляді (формат вхідний_номер_оголошення про проведення/інформації про застосування.xls) відповідної інформації для її розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу.

Водночас повідомляємо, що відповідно до абзацу третього пункту 1 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, у разі якщо очікувана вартість закупівлі є меншою сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, та замовником не створюється комітет з конкурсних торгів, може складатися реєстр таких закупівель у довільній формі за підписом уповноваженої особи замовника.

Крім того, в доповнення до листа Мінекономорозвитку від 20.02.2012 № 3302-04/6012-07 повідомляємо, що ДП “Зовнішторгвидав України” приймає на публікацію документи щодо державних закупівель за формами, затвердженими наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, у редакції наказу Мінекономрозвитку від 27.12.2011 № 428 з урахуванням цього роз’яснення
.

посилання



3302_04_6576-12_від_22.02.2012 р..pdf
 Описание:
від 22.02.2012 р. N 3302-04/6576-12

Скачать
 Имя файла:  3302_04_6576-12_від_22.02.2012 р..pdf
 Размер файла:  963.7 KB
 Скачано:  191 раз(а)



Последний раз редактировалось: Jyrcom (05 Фев 2014, 17:08), всего редактировалось 33 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 28 Ноя 2011, 13:54 Ответить с цитатой

Цитата:
7. Закупка за дополнительно выделенные (на запланированные) и с экономленные средства.



3303-25_10173-07_28.07.2011.TIF
 Описание:
Разъяснение дополнительные средства

Скачать
 Имя файла:  3303-25_10173-07_28.07.2011.TIF
 Размер файла:  213.88 KB
 Скачано:  816 раз(а)


_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.


Последний раз редактировалось: tendurion (28 Ноя 2011, 14:29), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 28 Ноя 2011, 14:45 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):
Цитата:
7. Закупка за дополнительно выделенные (на запланированные) и с экономленные средства.



.TIF
 Описание:
Закупка за сэкономленные средства (обратите внимание, что в одном файле 6 листов). Хотя по сути данное разъяснение мало чем отличается от разъяснение по доп.финансированию.

Скачать
 Имя файла:  .TIF
 Размер файла:  2.79 MB
 Скачано:  997 раз(а)


_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 28 Ноя 2011, 14:58 Ответить с цитатой

Цитата:
7. Закупка за дополнительно выделенные (на запланированные) и с экономленные средства.



_ кошти_-тимчасовий кошторис_загальн_ (1).TIF
 Описание:
Еще одно разъяснение относительно доп.средств и тимчасового кошторису.
Очень понравился последний абзац :) Получается, что закупки по временной смете не плюсуются с закупками по основной. Мнда ...

Скачать
 Имя файла:  _ кошти_-тимчасовий кошторис_загальн_ (1).TIF
 Размер файла:  1.86 MB
 Скачано:  1010 раз(а)


_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Svetulya
Репутация: 65 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 24.09.2010
Сообщения: 658
Откуда: центр Украины
Сообщение 05 Дек 2011, 13:28 Ответить с цитатой

По ЗЦП направляла запрос на разъяснения в МЭРТ
Вопросы:
1. Чи потрібно 2 учасника при повторному визначені найбільш економічно вигідної пропозиції, у разі відмови переможця від підписання договору, або неукладення договору у визначені законом строки з вини учасника. Чи потрібно у цьому випадку повторно складати протокол оцінки.
2. Чи має замовник при проведені закупівлі шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій вимагати від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
3. Чи можливе при проведені закупівлі шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій повторне визначення найбільш економічно вигідної пропозиції у разі письмової відмови переможця торгів підписати договір або неукладення договору з вини учасника у визначені Законом строки.
4. Чи має замовник право при проведені закупівлі шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції під час проведення її оцінки.



.1.jpg
 Описание:
повторне визначення ст.1
 Размер файла:  295.52 KB
 Просмотрено:  339 раз(а)

.1.jpg



_стор.2.jpg
 Описание:
відмова переможця_виправлення арифм. помил.
 Размер файла:  441.78 KB
 Просмотрено:  285 раз(а)

_стор.2.jpg



_стор.2.jpg
 Описание:
2 учасника при повторному визначені _ підтв. ст.16
 Размер файла:  441.78 KB
 Просмотрено:  255 раз(а)

_стор.2.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 05 Дек 2011, 16:20 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):

Цитата:
5. В соответствии с ч. 3 ст. 31 Закона Заказчик, в случае письменного отказа участника-победителя от подписания договора повторно определяет наибольше экономически выгодное предложение среди тех, срок действие которых еще не истек.
Как оформляется данная процедура? Необходим ли делать еще раз протокол оценки и соответственно проводить повторную процедуры оценки?



На форуме появилось официально разъяснение МЕ по данному вопросу. Позиция МЕ - повторную оценку в т.ч. составление нового протокола оценки делать не надо.

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Velana
Репутация: 20 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 23.04.2008
Сообщения: 373
Сообщение 19 Дек 2011, 11:19 Ответить с цитатой

Может это чем-то поможет.


фінансування (2).tif
 Описание:

Скачать
 Имя файла:   фінансування (2).tif
 Размер файла:  167.84 KB
 Скачано:  615 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 22 Янв 2013, 14:26 Ответить с цитатой

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Лист № 3303-25/10209 -07 від 01.08.2011 "Щодо змови"
Скрытый текст: 
Роз`яснення
Мінекономіки розглянуло лист Головного контрольно-ревізійного управління України від 06.07.2011 № 31-14/661 щодо застосування норм законодавства у сфері державних закупівель та повідомляє.
Закон України «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами)
(далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону змова - домовленість між двома чи кількома учасниками процедури закупівлі, спрямована на встановлення ціни пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції на штучних або неконкурентних рівнях з відома або без відома замовників.
Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 29 Закону, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо наявні підстави, зазначені у статті
17 та частині 7 статті 28 цього Закону.
У свою чергу, відповідно до частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учасникові, учасникові попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації), у разі якщо, зокрема, виявлено факт участі учасника або учасника попередньої кваліфікації у змові.
Частиною 1 статті 30 Закону встановлено, що замовник відміняє торги в разі, зокрема, виявлення факту змови учасників.
У свою чергу, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів; спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
Водночас, згідно зі статтею 3 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині, зокрема, здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель.
Згідно зі статтею 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет України має такі повноваження: зокрема, приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції; призначати експертизу та експерта з числа осіб, які володіють необхідними знаннями для надання експертного висновку.
При цьому зазначаємо, що Законом та нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не встановлено ознак та порядку виявлення змови учасників процедури закупівлі.

Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення О. В. Аніпко

Може комусь знадобиться
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Absurdlana
Репутация: 161 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 21.10.2009
Сообщения: 1074
Откуда: Киев
Сообщение 14 Май 2013, 08:02 Ответить с цитатой

появилось здесь более свежее разъяснение Министерства экономического развития и торговли Украины от 13.09.2012 № 3302-04/34826-07 о применении законодательства в сфере государственных закупок (относительно связанных лиц и признании торгов несостоявшимися в случае, если осуществление закупки стало невозможным вследствие непреодолимой силы).

Скрытый текст: 

Роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.09.2012 № 3302-04/34826-07 щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель

Закон України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону пов'язана особа - це особа, яка відповідає будь-якій з наведених нижче ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі, оператором електронного майданчика або контролюється таким учасником процедури закупівлі, оператором електронного майданчика, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі, оператором електронного майданчика; фізична особа або члени її сім'ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі, оператором електронного майданчика; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, оператора електронного майданчика, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі, оператора електронного майданчика юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім'ї такої службової (посадової) особи; члени сім'ї посадової (службової) особи замовника, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю слід розуміти володіння безпосередньо або через більшу кількість пов'язаних фізичних чи юридичних осіб найбільшою часткою (паєм, пакетом акцій) статутного капіталу учасника процедури закупівлі, оператора електронного майданчика або управління найбільшою кількістю голосів у керівному органі такого учасника процедури закупівлі, оператора електронного майданчика, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), яка становить не менш як 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі, оператора електронного майданчика.
При цьому відповідно до пункту 6 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації), у разі якщо пропозиція конкурсних торгів (кваліфікаційна, цінова пропозиція) подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.
Таким чином, у разі виявлення наявності вищевказаних ознак того, що учасники процедури закупівлі є пов'язаними особами, замовнику необхідно керуватися пунктом 6 частини першої статті 17 Закону.
Згідно з абзацом третім частини другої статті 30 замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.
При цьому визнати торги такими, що не відбулися є виключним правом замовника.
Водночас відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (зі змінами) непереборна сила - це дія надзвичайної ситуації техногенного, природного або екологічного характеру, яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору.

_________________
Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sagittarius
Репутация: 261 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 25.10.2010
Сообщения: 4099
Откуда: Харьков
Сообщение 08 Окт 2013, 10:09 Ответить с цитатой

Чтоб уж совсем "спать спокойно" писали в МЕРТ запрос.
Суть вопроса: в начале года провели торги, заключили договор, срок действия которого до декабря 2013г. По обоснованным причинам товара не хватило, пришлось провести торги еще раз (срок действия заключенного договора тоже до конца 2013г).
В следующем году планируем продлить действие договора на 20% для проведение торгов (ст.40 п.6)
Вопрос: срок какого договора мы можем продлить?

Вот что пишут...



РіТ.jpg
 Описание:
стор.1 Щодо продовження дії договору на 20%
 Размер файла:  204.08 KB
 Просмотрено:  390 раз(а)

РіТ.jpg



РіТ_001.jpg
 Описание:
стор.2 Щодо продовження дії договору на 20%
 Размер файла:  112.96 KB
 Просмотрено:  256 раз(а)

РіТ_001.jpg



_________________
Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 18 Дек 2013, 16:31 Ответить с цитатой

Знайшов на сайті Держзакупівель Криму:


2013.11.25_МЕРТ_Роз_Квал_критерії-1.pdf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  2013.11.25_МЕРТ_Роз_Квал_критерії-1.pdf
 Размер файла:  179.52 KB
 Скачано:  258 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 30 Янв 2014, 10:51 Ответить с цитатой

VeronikaKo писал(а):
tendurion, а разъяснение можно как-то глянуть или ссылку на него?а то у нас заступник головы комитета ужасно упертая особа, ей пока бумажкой не тыкнешь, ничего не даст сделать, "серый кардинал")))))


Адресное разъяснение МЕРТ по кворуму ККТ.
тема



_кворуму.pdf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  _кворуму.pdf
 Размер файла:  1.32 MB
 Скачано:  274 раз(а)


_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Bagram
Репутация: 21 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 14.06.2013
Сообщения: 495
Сообщение 30 Янв 2014, 11:18 Ответить с цитатой

Адресне роз"яснення щодо участі у розкритті учасників, які подали пропозиції після закінчення кінцевого строку подання


у розкритті учасників, які подали пропозиції після закінчення кінцевого строку.pdf
 Описание:
щодо участі у розкритті учасників, які подали пропозиції після закінчення кінцевого строку

Скачать
 Имя файла:   у розкритті учасників, які подали пропозиції після закінчення кінцевого строку.pdf
 Размер файла:  982.48 KB
 Скачано:  282 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sagittarius
Репутация: 261 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 25.10.2010
Сообщения: 4099
Откуда: Харьков
Сообщение 10 Фев 2014, 13:34 Ответить с цитатой

Sagittarius писал(а):
никто с этим не сталкивался?
Делюсь разъяснением МЕРТ с теми, кто закупает сельхоз.продукты по сокращенной процедуре:


32583_18.09.13_продукти харчування за скороченою проц_2.jpg
 Описание:
Прод_харч.скороч. проц.2
 Размер файла:  977.37 KB
 Просмотрено:  222 раз(а)

32583_18.09.13_продукти харчування за скороченою проц_2.jpg



32583_18.09.13_продукти харчування за скороченою проц_1.jpg
 Описание:
Прод_харч.скороч. проц.
 Размер файла:  566.96 KB
 Просмотрено:  250 раз(а)

32583_18.09.13_продукти харчування за скороченою проц_1.jpg



_________________
Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 14 Фев 2014, 09:47 Ответить с цитатой

Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про подовження строку дії договорів про закупівлі на складення річного плану закупівель" від 01.06.2012 р. № 3305-07/20887-12
Источник
Скрытый текст: 
Цитата:
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ



ЛИСТ



від 01.06.2012 р. № 3305-07/20887-12



Про подовження строку дії договорів про закупівлі на складення річного плану закупівель





Мінекономрозвитку розглянуло лист <…> щодо річного плану закупівель та повідомляє.

На даний час регулювання в сфері державних закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві – 300 тисяч гривень), а робіт – 1 мільйон гривень.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, відповідальним за складання та затвердження якого згідно з частиною четвертою статті 11 Закону є комітет з конкурсних торгів.

Наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2010 № 922 «Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель» (зі змінами) затверджено форму річного плану закупівель та Інструкцію щодо її заповнення (далі – Інструкція).

Відповідно до абзацу другого пункту 1 Інструкції, у разі якщо очікувана вартість закупівлі є меншою сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону, такий предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану, який складається в довільній формі та підписується головою комітету з конкурсних торгів або особою, яка виконує його обов’язки.

Одночасно зазначаємо, що застосування частини шостої статті 40 Закону передбачає продовження строку укладеного в попередньому році договору про закупівлю без проведення процедур закупівель, зазначених у статті 12 Закону.

Ураховуючи викладене, при складанні та затвердженні замовником річного плану закупівель сума, на яку було продовжено договір про закупівлю в попередньому році, не включається до такого річного плану.

Відповідно до частини шостої статті 40 Закону дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

Правовим підґрунтям терміну «видатки» є бюджетне законодавство, зокрема Бюджетний кодекс України. Так, відповідно до пункту 13 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України видатки бюджету – кошти, спрямовані на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом. До видатків бюджету не належать: погашення боргу; надання кредитів з бюджету; розміщення бюджетних коштів на депозитах; придбання цінних паперів; повернення надміру сплачених до бюджету сум податків і зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів бюджету, проведення їх бюджетного відшкодування. При цьому обмеження статті 40 Закону в контексті наявності затверджених в установленому порядку видатків стосуються розпорядників та/або одержувачів бюджетних коштів, які враховуються ними під час укладання відповідних додаткових угод в частині умов щодо виникнення платіжних зобов’язань замовника.

Разом з цим необхідно зазначити: по-перше, норма частини шостої статті 40 Закону розповсюджується на договори про закупівлю, укладені з дотриманням вимог Закону; по-друге, частину шосту статті 40 Закону можуть застосовувати в своїй діяльності всі розпорядники державних коштів, які здійснюють закупівлю в установленому Законом порядку; по-третє, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дїї договору про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку; по-четверте, 20 відсотків відраховується від остаточної (кінцевої) вартості укладеного договору про закупівлю з урахуванням змін внесених до нього (у разі наявності).



Заступник директора департаменту

державних закупівель та

державного замовлення О. Власов

Цитата:
Ураховуючи викладене, при складанні та затвердженні замовником річного плану закупівель сума, на яку було продовжено договір про закупівлю в попередньому році, не включається до такого річного плану.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 17 Фев 2014, 12:05 Ответить с цитатой

Роз'яснення міністерств щодо визначення товарів і послуг у будівництві.
1) Роз'яснення МЕРТУ (без конкретики - із приміткою що будуть звертатись до Мінрегіонбуду за роз'ясненням)
2) Роз'яснення Мінрегіонбуду (відповідь на запит МЕРТУ)



. 2.jpg
 Описание:
 Размер файла:  622.25 KB
 Просмотрено:  171 раз(а)

. 2.jpg



. 1.jpg
 Описание:
 Размер файла:  780.11 KB
 Просмотрено:  202 раз(а)

. 1.jpg



2012.04.04_МЕРТ_Лист_Послуги_в_будівництві.doc
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  2012.04.04_МЕРТ_Лист_Послуги_в_будівництві.doc
 Размер файла:  940 KB
 Скачано:  203 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 18 Фев 2014, 12:08 Ответить с цитатой

Дополняю разъяснением МЕРТ по услугам в строительстве. По сути в нем говорится, что в связи с отсутствием понятия в законодательстве "товары и услуги в строительстве" МЕРТ подготовило законопроект об исключении их из Закона Smile


2012.09.18_МЕРТ_Роз_Поточний ремонт.pdf
 Описание:

Скачать
 Имя файла:  2012.09.18_МЕРТ_Роз_Поточний ремонт.pdf
 Размер файла:  842.32 KB
 Скачано:  228 раз(а)


_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 25 Фев 2014, 10:58 Ответить с цитатой

Цитата:
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 12.02.2014 р. N 3411-16/4871-14

Мінекономрозвитку України опрацювало лист Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні від 06.12.2013 р. N 1414 щодо продовження строку чинності ДК 009:2005 "Класифікація видів економічної діяльності" (далі - ДК 009:2005) та повідомляє.

Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. N 457 "Про затвердження та скасування національних класифікаторів" (із змінами, внесеними наказом Держспоживстандарту України від 29.11.2010 р. N 530) затверджено нову редакцію ДК 009:2010 "Класифікація видів економічної діяльності" (далі - ДК 009:2010) з наданням чинності з 01.01.2012 р. та скасовано ДК 009:2005 з 31.12.2012 р.

З метою забезпечення заміни усіма суб'єктами господарювання старих кодів економічної діяльності на нові Мінекономрозвитку України видало наказ від 07.02.2013 р. N 113 "Про відновлення чинності національного класифікатора України ДК 009:2005 "Класифікація видів економічної діяльності", яким відновлено чинність ДК 009:2005 на період до 31.12.2013 р.

Враховуючи вищезазначене, перехідний період стосовно зміни кодів видів економічної діяльності з ДК 009:2005 на ДК 009:2010 існував 3 роки.

Також слід зазначити, що зміна класифікаційного коду не змінює змісту самої діяльності суб'єкта господарювання і полягає лише в актуалізації її кодового позначення.

З метою актуалізації положень Податкового кодексу України в частині посилань на ДК 009:2010 Мінекономрозвитку України було розроблено проект Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зміни кодифікації видів економічної діяльності" (далі - законопроект), який було внесено Урядом на розгляд Верховної Ради України (реєстр. N 1246 від 11.01.2013 р.).

У вересні 2013 року законопроект доопрацьований народними депутатами України до другого читання, під час голосування не набрав необхідної кількості голосів.

Ураховуючи, що законопроект не прийнято, а починаючи з 01.01.2014 р. напрями діяльності суб'єктів господарювання повинні відповідати ДК 009:2010, такі суб'єкти не зможуть користуватися пільговими умовами оподаткування, що передбачені положеннями Податкового кодексу.

Заступник Міністра економічного
розвитку і торгівлі України

В. Коломієць
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sagittarius
Репутация: 261 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 25.10.2010
Сообщения: 4099
Откуда: Харьков
Сообщение 09 Апр 2014, 18:55 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
Тут содержание ВСЕХ разьяснений, опубликованніх на сайте МЕРиТа

... посилання
Обидно, нажимаю на "посилання", а мне выдает:
Цитата:
У Вас немає достатніх привілеїв для доступу до даного ресурсу.

Click here to login. Or click here to go back
Crying or Very sad
я так не играю...

_________________
Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6533
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 09 Апр 2014, 19:06 Ответить с цитатой

Sagittarius писал(а):
Jyrcom писал(а):
Тут содержание ВСЕХ разьяснений, опубликованніх на сайте МЕРиТа

... посилання
Обидно, нажимаю на "посилання", а мне выдает:
Цитата:
У Вас немає достатніх привілеїв для доступу до даного ресурсу.

Click here to login. Or click here to go back
Crying or Very sad
я так не играю...

странно - дома сработала ссылка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sagittarius
Репутация: 261 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 25.10.2010
Сообщения: 4099
Откуда: Харьков
Сообщение 09 Апр 2014, 19:10 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
странно - дома сработала ссылка.
Sad


.png
 Описание:
 Размер файла:  1.03 MB
 Просмотрено:  210 раз(а)

.png



_________________
Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> НПА МЭ Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 1 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen