Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Власні виробничі потужності
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 15 Май 2013, 12:39 Ответить с цитатой

а в ДКТ все меняют название квалификационных требований добавляя до "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" фразу с изменений "... у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України" Question
UPD
Роз'яснення МЕРТУ від 25.11.2013 р
Скрытый текст: 
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 25.11.2013 р. № 3305-12/41832-07
Щодо встановлення кваліфікаційного критерію наявності в учасників власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України
Мінекономрозвитку на виконання пункту шостого доручення Прем'єр-міністра України М. Азарова від 22.11.2013 № 44845/2/1-13 до доручення Президента України від 12.11.2013 № 1-1/2950 щодо надання рекомендації замовникам стосовно передбачення під час установлення кваліфікаційних критеріїв до учасників процедур державних закупівель наявності у них обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України повідомляє.
Закон України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур закупівлі, визначених Законом.
При цьому відповідальність за вибір та застосування процедури закупівель несуть виключно службові (посадові) особи замовника - члени комітету з конкурсних торгів, персонально.
Відповідно до статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з пунктом 6 розділу III Стандартної документації конкурсних торгів, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919 (далі - Стандартна документація), при визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, з числа тих, що встановлені частиною другою цієї статті, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, Законом визначено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.
При цьому Законом передбачена можливість встановлення замовниками такого кваліфікаційного критерію до учасників торгів, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, зазначаючи у документації конкурсних торгів інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію.
Ураховуючи викладене, у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, за якими передбачається наявність у потенційних учасників обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, рекомендуємо замовникам встановлювати такий кваліфікаційний критерій. Водночас зауважуємо, що застосування цієї норми не повинно призводити до звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі та, як наслідок, до обмеження конкуренції та ставити під загрозу результативність її проведення.
Разом з тим, Міністерство готове на постійній основі надавати методологічну допомогу замовникам щодо застосування норм Закону для максимального залучення вітчизняних виробників до участі у державних закупівлях.
Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного замовлення Л. В. Дудник


Думка ДФІ
Скрытый текст: 
Ярослава Дуброва

головний державний фінансовий інспектор відділу перевірки

державних закупівель Управління моніторингу ризикових операцій

та державних закупівель Держфінінспекції України



Перелік кваліфікаційних критеріїв, які встановлюються замовниками під час конкурсних торгів, передбачений ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон).

Так, згідно з ч. 1 ст. 16 Закону замовники в разі проведення процедур закупівель, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті, визначають кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою цієї статті.



Довідково: право вибирати, які кваліфікаційні критерії будуть установлені (або зовсім не встановлювати їх), замовники отримали з набранням чинності змін до Закону, внесених Законом України від 24.05.2012 № 4851-VI «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності», який набрав чинності з 17.06.2012.

При цьому, як випливає з норми ч. 1 ст. 2 Закону, замовник повинен встановити принаймні не менше двох критеріїв з тих, що передбачені ч. 2 ст. 16 Закону.



Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України;

- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

- наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).

Слід звернути увагу, що зміни до абзацу другого ч. 2 ст. 16 Закону щодо можливості замовника встановлювати як кваліфікаційний критері наявність в учасника власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України було внесено Законом України від 04.04.2013 № 182-VII (далі – Закон № 182), який набрав чинності з 09.05.013. При цьому зазначена зміна згідно з п. 2 Закону № 182-VII від 04.04.2013 діє до 31.12.2015.

І. По-перше, слід наголосити на тому, що у чинному законодавстві не визначені терміни «власні виробничі потужності» і «центри обслуговування на території України». При цьому як у Законі, так і в Законі № 182 також немає визначення таких понять для цілей застосування Закону.

Водночас у Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів подвійного використання, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 28.01.2004 № 86, є таке визначення:

«виробничі потужності (рroduction facilities) – виробниче обладнання і спеціально призначене для нього програмне забезпечення, об’єднані у єдиний комплекс для розробки або однієї чи більше стадій виробництва».

У Порядку здійснення контролю за ввезенням на митну територію України окремих товарів цільового призначення, затвердженому наказом Державної митної служби від 26.12.2003 № 913, зазначено, що «виробничі потужності – потужності суб’єкта господарської діяльності, що використовуються в процесі переробки та/або виробництва товарів».

Однак, терміна «власні виробничі потужності» зазначені нормативні акти не містять.

ІІ. По-друге, наявність орендованих виробничих потужностей в учасника (зокрема отриманих у лізинг) не буде підтвердженням відповідності учасника зазначеному кваліфікаційному критерію щодо наявності «власних виробничих потужностей».

Так, відповідно до ч. 1 ст. 136 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.

При цьому ч. 1 ст. 317 ЦКУ передбачено, що власникові належать права володіння, користування та розпорядження своїм майном.

Водночас згідно з ч. 1 ст. 759 ЦКУ за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно в користування за плату на певний строк.

Згідно з Податковим кодексом України (далі – ПКУ) власні й орендовані потужності не є тотожними, проте самого визначення цих термінів ПКУ не містить. При цьому відповідно до роз’яснення Державної податкової служби України від 04.03.2013 № 3339/6/15-33-15 щодо застосування спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість власні або орендовані потужності (площі) розглядаються як власні або орендовані основні фонди.

Слід зазначити, що термін «власні виробничі потужності» є менш уживаним, ніж «основні засоби», визначення яким надане, наприклад, ст. 14.1.138 ПКУ чи Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затвердженим наказом Мінфіну України від 27.04.2000 № 92.

Отже, на відміну від права власності, орендні правовідносини передбачають лише користування майном, а право розпорядження та право володіння залишаються за власником. Тобто орендовані виробничі потужності не можуть вважатися власними (згідно з договором оренди майно належить орендодавцю, а не орендарю, й обліковується таке майно в орендаря на позабалансових рахунках бухгалтерського обліку).

При цьому варто звернути увагу на те, що як у Законі, так і в Законі № 182 не визначено, чи такий критерій стосується наявності певного обладнання чи виробничих потужностей щодо повного виробничого циклу тощо.

ІІІ. По-третє, щодо «центрів обслуговування на території України», то, наприклад, зі ст. 14.1.108 ПКУ вбачається, що післяпродажне обслуговування споживача в межах господарської діяльності належить до маркетингових послуг (маркетинг).

З огляду на зазначене, якщо замовник установить до учасника закупівлі кваліфікаційну вимогу щодо наявності центрів обслуговування на території України, як передбачено абзацом другим ч. 2 ст. 16 Закону, то учасник, щоб відповідати такій вимозі, повинен сам мати такий центр (надавши відповідне документальне підтвердження, передбачене замовником), а не користуватися послугами субпідрядників.

Як наголошувалося, чинне законодавство не визначає такого поняття, як «центри обслуговування на території України».

При цьому, приміром, згідно з Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затвердженими наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 № 1196:

«сервіс-центр – спеціально обладнане приміщення для обслуговування пасажирів в умовах підвищеного комфорту, надання їм додаткових послуг (оформлення проїзду на різні види транспорту, копіювання документів, користування засобами зв’язку, комп’ютерні послуги)».

ІV. Водночас необхідно звернути увагу, що визначені замовником згідно зі ст. 16 Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, має зазначати замовник у документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації та їх повинен вимагати замовник під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника) (ч. 3 ст. 16 Закону).

Окрім того, вимога щодо того, що окрім критеріїв замовник повинен визначити ще й документ, яким учаснику необхідно підтвердити свою відповідність кваліфікації, встановлена п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону.

Відповідно до п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу III «Підготовка пропозицій конкурсних торгів» Стандартної документації конкурсних торгів, затвердженої наказом Мінекономіки України від 26.07.2010 № 919, при визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у ст. 16 Закону.

При цьому щодо такої процедури закупівлі як в одного учасника абзацом другим ч. 1 ст. 39 Закону передбачено, що замовник під час проведення переговорів з учасником вимагає від нього подання підтвердженої документально інформації про його відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 цього Закону.

Водночас необхідно зазначити, що відповідну кваліфікацію повинен пройти саме учасник процедури закупівлі, а не його, скажімо, субпідрядник.



Довідково: згідно з термінологією Закону визначено, що:

учасник попередньої кваліфікації – це фізична особа, в тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у попередній кваліфікації та/або подала кваліфікаційну пропозицію (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону);

учасник процедури закупівлі – це будь-яка фізична або юридична особа, яка підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі шляхом подачі пропозиції конкурсних торгів або заявки на участь в електронному реверсивному аукціоні, або цінової пропозиції, або пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника (пункт 33 ч. 1 ст. 1 Закону).



Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

При цьому, як передбачено законодавцем у ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників.

Необхідно звернути увагу, що Конституційний Суд України у рішенні від 22.09.2005 № 5-рп/2005 у справі № 1-17/2005 зазначив, що із конституційних принципів рівності і справедливості випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі.

З огляду на зазначене, замовник не повинен встановлювати таких вимог, які обмежували б конкуренцію та призводили до дискримінації учасників. А тому перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх тому чи іншому кваліфікаційному критерію, хоч і визначає замовник самостійно, проте, обов’язково відповідно до принципів, установлених ст. 5 Закону.

Документів, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації – фізичних осіб, зокрема фізичних осіб – підприємців, вони не подають у складі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції та не вимагають під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника) (ч. 4 ст. 16 Закону).

Варто також звернути увагу на те, що відповідно до абзацу другого ч. 3 ст. 16 Закону замовник не встановлює кваліфікаційних критеріїв та не визначає переліку документів, що підтверджують надану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі:

1) проведення процедури запиту цінових пропозицій;

2) закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, зокрема з трансляції радіо- та телесигналів, послуг із централізованого водопостачання та водовідведення, послуг із перевезення залізничним транспортом загального користування.

Водночас необхідно звернути увагу, що згідно з ч. 5 ст. 16 Закону усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим ч. 2 ст. 16 Закону, та за відсутності інших, передбачених цим Законом, підстав для їх відхилення допускаються до оцінки.

При цьому нормою ст. 29 Закону встановлено, що однією з підстав для відхилення пропозиції конкурсних торгів є невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону.

Слід звернути увагу, що уповноваженим органом у сфері державних закупівель Мінекономрозвитку України (далі – МЕРТУ) щодо питання кваліфікаційних критеріїв надано відповідні роз’яснення та методологічну допомогу замовникам (відповідно до чинних на момент надання роз’яснень і допомоги норм):

1. Лист Мінекономіки України від 15.12.2010 «Щодо надання методологічної допомоги».

2. Роз’яснення Мінекономіки України від 07.07.2011 «Щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель».

3. Лист Мінекономрозвитку України від 31.10.2012 № 3301-04/40987-06 «Щодо надання методологічної допомоги з питань застосування процедури закупівлі в одного учасника товарів, робіт і послуг».

Крім того, листом від 06.06.2013 № 3302-05/19458-06 МЕРТУ надано роз’яснення щодо зазначених змін до ст. 16 Закону:

http://www.me.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=209386&cat_id=116822

При цьому МЕРТУ звертає увагу на неприпустимість обмеження замовниками конкуренції та вчинення дискримінаційних дій, а також на те, що комітет з конкурсних торгів зобов'язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.

З огляду на зазначене, з метою дотримання вимог Закону залежно від конкретного предмета закупівлі і користуючись правом установлювати кваліфікаційні критерії із числа тих, які передбачені у ст. 16 Закону, замовник може не встановлювати до учасника такого кваліфікаційного критерію, як «наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України».

Водночас, якщо замовник встановив зазначений критерій для проходження учасником кваліфікаційного відбору, то необхідно детально прописати в документації, яким саме документом (з вимогами щодо форми, змісту) учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України. І зважаючи на передбачену документальну вимогу аналізувати, чи немає підстав для відхилення учасника згідно з абзацом другим п. 1 ч. 1 ст. 29 Закону.

При цьому в документації замовнику аналізований критерій варто прописувати повністю так, як це зазначено в Законі, не поділяючи на частини, а саме: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України». А документальне підтвердження вимагати виходячи вже з конкретного предмета закупівлі.


Последний раз редактировалось: Jyrcom (26 Дек 2013, 11:17), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
198219dn
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.02.2008
Сообщения: 1326
Сообщение 15 Май 2013, 14:16 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
а в ДКТ все меняют название квалификационных требований добавляя до "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" фразу с изменений "... у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України" Question


Зачем, это же не обязаловка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 15 Май 2013, 14:22 Ответить с цитатой

198219dn писал(а):
Jyrcom писал(а):
а в ДКТ все меняют название квалификационных требований добавляя до "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" фразу с изменений "... у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України" Question


Зачем, это же не обязаловка.

у многих так:
Кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасника торгів
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Перелік документів Учасника торгів, що подаються для оцінки його відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам
1.1.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника, про наявнысть мат.-тех бази.

а теперь рассматривается вариант такой:
Кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасника торгів (вимога згідно Закону)
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази у тому числі власних виробничих потужностей та/або
центрів обслуговування на території України

Перелік документів Учасника торгів, що подаються для оцінки його відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам(документальне підтвердження)
1.1.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника, про наявнысть мат.-тех бази.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
198219dn
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.02.2008
Сообщения: 1326
Сообщение 15 Май 2013, 14:32 Ответить с цитатой

Можно же затребовать как и раньше:

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - довідка у довільній формі

без у тому числі власних виробничих потужностей та/або
центрів обслуговування на території України
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 15 Май 2013, 14:58 Ответить с цитатой

198219dn писал(а):
Можно же затребовать как и раньше:

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - довідка у довільній формі

без у тому числі власних виробничих потужностей та/або
центрів обслуговування на території України
я вот о чём (смотри додаток):
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
198219dn
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.02.2008
Сообщения: 1326
Сообщение 15 Май 2013, 15:05 Ответить с цитатой

У меня все проще, без заморочек:

Текст в ДКТ:
Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії (учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи):
- інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у довільній формі);
- інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (додаток № 5);
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме необхідно надати копію договору на поставку аналогічного товару та копію видаткової накладної к цьому договору;
- наявність фінансової спроможності (копію балансу за 2012 р.; копію звіту про фінансові результати за 2012 р.; копію звіту про рух грошових коштів за 2012 р. (якщо такий звіт/звіти не передбачені чинним законодавством для учасника то він повинен надати щодо цього письмове пояснення (довідку у довільній формі); оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видана не пізніше ніж за десять днів до дати розкриття пропозиції конкурсних торгів.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 15 Май 2013, 15:12 Ответить с цитатой

198219dn писал(а):
У меня все проще, без заморочек:

Текст в ДКТ:
Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії (учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи):
- інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у довільній формі);
таки с заморочкой теперь получается... ведь:
1. стандартная ДКТ говорит о том что:
"...При визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону."
а перелык квал. критериев согласно ст. 16 теперь немного другой.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
198219dn
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.02.2008
Сообщения: 1326
Сообщение 15 Май 2013, 15:17 Ответить с цитатой

Так я и руководствуюсь ст. 16, разве ту есть что-то неверное, противоречащее Закону?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 15 Май 2013, 15:53 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
1. стандартная ДКТ говорит о том что:
"...При визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону."
а перелык квал. критериев согласно ст. 16 теперь немного другой.

Согласен с 198219dn. Имеет право включить нововведение вида ...в том числе... . Если воспользовался правом установить критерий "наличие МТБ". А может не пользовать ни одно из связанных прав.
Тут не обязующий императив, а дискреция. При чем для включения нововведения стоит подстраховаться еще каким-нито еще обоснованием пользования оного - во избежание.
Ибо нововведение, руку на сердце, противоречит туевой хуче международных договоров, как-никак превалирующих над ЗУ 2289. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
teona
Репутация: 136 [ ? ]
Эксперт
Эксперт


Зарегистрирован: 03.02.2009
Сообщения: 2365
Сообщение 28 Май 2013, 20:30 Ответить с цитатой

товарищи Jyrcom, Flegmat, 198219dn
а можно уточнить?
чем закончился ваш диалог?
имею ли я право в ДКТ указать квалификацию сокращенно, как было до изменений в Законе? или я должна изложить этот критерий слово в слово с новой редакцией?
спасибо
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 28 Май 2013, 21:08 Ответить с цитатой

teona писал(а):
...имею ли я право в ДКТ указать квалификацию сокращенно, как было до изменений в Законе? или я должна изложить этот критерий слово в слово с новой редакцией?
спасибо

Имеете такое право. Но запасайтесь терпением по 100500 раз по буквам цитировать контрольным органавтам соответствующую норму Закона и разницу между "правом" и "обязанностью". Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Май 2013, 07:32 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
teona писал(а):
...имею ли я право в ДКТ указать квалификацию сокращенно, как было до изменений в Законе? или я должна изложить этот критерий слово в слово с новой редакцией?
спасибо

Имеете такое право. Но запасайтесь терпением по 100500 раз по буквам цитировать контрольным органавтам соответствующую норму Закона и разницу между "правом" и "обязанностью". Smile
А я вот так решил писать:
1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Оригінал довідки, в довільній формі, про наявність, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю.
1.2 Наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України - Не вимагається.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
198219dn
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.02.2008
Сообщения: 1326
Сообщение 29 Май 2013, 08:05 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
А я вот так решил писать:
1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Оригінал довідки, в довільній формі, про наявність, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю.
1.2 Наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України - Не вимагається.


С Вашего разрешения можно мне сплагиатить 1.2. Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 29 Май 2013, 08:59 Ответить с цитатой

198219dn писал(а):

С Вашего разрешения можно мне сплагиатить 1.2. Very Happy
ни вапрос Smile
З.Ы. скоро лето - может в гости заеду Smile Drinks or Beer
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tatyana79
Репутация: 73 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 09.07.2010
Сообщения: 929
Сообщение 24 Сен 2013, 16:24 Ответить с цитатой

В министерстве сказали прописывать слева в колонке полностью требование об оборудованиия и мат-тех базе, в т.ч. собственных произв. мощностях и/или центров обслуживания на территории Украины, а слева в документах, кот. просит комитет в качестве подтверждения можно написать просто предоставить справку об оборудовании и мат.-тех. базе без конкретизации

Кто сталкивался? Ответье, посоветуйте.

Почему спрашиваю... Начинаем торги на уборку улиц, т.е. люди ходят с метелками и метут мусор в кучки (собств. мощностей и центров обслуживания у них соответственно нет).

Выскажите мнения, плиз...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 24 Сен 2013, 16:43 Ответить с цитатой

tatyana79 писал(а):
В министерстве сказали прописывать слева в колонке полностью требование об оборудованиия и мат-тех базе, в т.ч. собственных произв. мощностях и/или центров обслуживания на территории Украины, а слева в документах, кот. просит комитет в качестве подтверждения можно написать просто предоставить справку об оборудовании и мат.-тех. базе без конкретизации

Кто сталкивался? Ответье, посоветуйте.

Почему спрашиваю... Начинаем торги на уборку улиц, т.е. люди ходят с метелками и метут мусор в кучки (собств. мощностей и центров обслуживания у них соответственно нет).

Выскажите мнения, плиз...

1. сомневаюсь, что законодательно установлено требование иметь мат.-тех. базу для уборщиков улиц. поэтому ставлю под сомнение законность выставления таких требований.
2. устанавливать квал.требы - это право, а не обязанность. использование такого права приводит к ограничению конкуренции, неиспользования - к увеличению. т.е. неиспользование квал.требов вполне соответствует и цели закона, и принципам госзакупок.
3. справки в свободной форме - вообще ничего не значащий документ.
4. все выше изложенное относится ко всем критериям ст. 16.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 24 Сен 2013, 20:19 Ответить с цитатой

tatyana79 писал(а):
В министерстве сказали прописывать слева в колонке полностью требование об оборудованиия и мат-тех базе, в т.ч. собственных произв. мощностях и/или центров обслуживания на территории Украины, а слева в документах, кот. просит комитет в качестве подтверждения можно написать просто предоставить справку об оборудовании и мат.-тех. базе без конкретизации

Кто сталкивался? Ответье, посоветуйте.
Если аргументы Равиля не убедительны для министерства то можно ещё варинат, который уже обсуждался
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
198219dn
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.02.2008
Сообщения: 1326
Сообщение 25 Сен 2013, 09:33 Ответить с цитатой

tatyana79 писал(а):
Выскажите мнения, плиз...

198219dn писал(а):
Приветик!!! Сейчас позвонили с торгово - промышленной палаты (вроде так представились), разговор был очень интересный))):
говорят Вас интересую ошибки в Вашей ДКТ?
я-конечно!!!(((



У меня в ДКТ так: 1)
- інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у довільній формі);
- інформація про наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України - не вимагається;
у Вас ошибка: Разрывать данное требование на два нельзя, мол если прописано в законе одним требованием значит такт и должно быть?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
tatyana79
Репутация: 73 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 09.07.2010
Сообщения: 929
Сообщение 25 Сен 2013, 11:13 Ответить с цитатой

1) Написала так, как советовали: "Для закупівлі послуг: послуги щодо очищування, інші (замітання вулиць, чищення доріг і громадських місць) наявність власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України - Не вимагається".

2) Тоже звонила в палату - сказали, что разрывать нельзя.

3) В Министерстве экономики Украины сказали, что о производственных мощностей для товара, а не для услуг.

Мое мнение: Задолбали!!! У меня сегодня поледний день вывесить ДКТ. Как курка туда-сюда снимаю-вешаю, вся издергалась.

Делаю так: ставлю как написала в п. 1.
Производственная мощность — максимальный возможный выпуск продукции производственной единицы (отрасли промышленности, предприятия, его подразделения, рабочего места) за определенный период, значит на услуги применяться не может!!!! Им просто нечего производить - они мусор убирают.

О том, что нельзя разрывать - разъяснения нет. В законе написано заказчик может.....

Все. Точка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tatyana79
Репутация: 73 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 09.07.2010
Сообщения: 929
Сообщение 25 Сен 2013, 11:34 Ответить с цитатой

Позвонила по другому номеру в Минэкономики Украины.

Сказали: если берете данный критерий, разрывать его действительно нельзя. Разъяснение 3302-05/19458-06 от 06.06.13

По услугам предложил так (раз уж нам надо его вставить): Убрать из квалиф критериев, поставить в инши документы

как-то так.

Жуть!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 25 Сен 2013, 11:44 Ответить с цитатой

tatyana79 писал(а):
Позвонила по другому номеру в Минэкономики Украины.

Сказали: если берете данный критерий, разрывать его действительно нельзя. Разъяснение 3302-05/19458-06 от 06.06.13

По услугам предложил так (раз уж нам надо его вставить): Убрать из квалиф критериев, поставить в инши документы

как-то так.

Жуть!

"- в милицию звонили?
- нет.
- правильно. никогда не надо в милицию." (с) ахмет ташкентский

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 25 Сен 2013, 11:49 Ответить с цитатой

Цитата:
Таким чином, Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.
З огляду на викладене, замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, зазначаючи у документації конкурсних торгів інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію.

Це з листа МЕРТУ № 3302-05/19458-06 від 06.06.2013.
А якщо такий варіант (якщо врахувати, що позиція МЕРТУ - "не розбивати критерій на частини"!): в кваліфікаційних критеріях не вимагати таку довідку, а в технічному заданні написати щось на зразок: "В складі ПКТ надати перелік машин та обладнання, які будуть задіяні для надання послуг..." Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
!konsalttender
Репутация: 10 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 25.07.2012
Сообщения: 124
Сообщение 25 Сен 2013, 12:51 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
Цитата:
Таким чином, Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.
З огляду на викладене, замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, зазначаючи у документації конкурсних торгів інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію.

Це з листа МЕРТУ № 3302-05/19458-06 від 06.06.2013.
А якщо такий варіант (якщо врахувати, що позиція МЕРТУ - "не розбивати критерій на частини"!): в кваліфікаційних критеріях не вимагати таку довідку, а в технічному заданні написати щось на зразок: "В складі ПКТ надати перелік машин та обладнання, які будуть задіяні для надання послуг..." Smile


Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію, як МТБ!
Та хоч і 100 документів можна визначити!!!!
1.1. Документи, що підтверджуюють наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України:
1.1.1.....
1.1.2....
1.1.3....
1.1.100...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 25 Сен 2013, 13:01 Ответить с цитатой

konsalttender писал(а):
Та хоч і 100 документів можна визначити!!!!

невже? і замовник ні в чому не обмежений, встановлюючи вимоги щодо документального підтвердження?
Цитата:
Виробничі потужності - потужності суб'єкта господарської діяльності, що використовуються в процесі переробки та/або виробництва товарів.
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З Про Порядок здійснення контролю за ввезенням на митну територію України окремих товарів цільового призначення (Порядок, п.1.2) 26.12.2003 N 913

вибачте, а яким чином накази ДМС поширюються на сферу державних закупівель?

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
!konsalttender
Репутация: 10 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 25.07.2012
Сообщения: 124
Сообщение 25 Сен 2013, 13:06 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
konsalttender писал(а):
Та хоч і 100 документів можна визначити!!!!

невже? і замовник ні в чому не обмежений, встановлюючи вимоги щодо документального підтвердження?
Цитата:
Виробничі потужності - потужності суб'єкта господарської діяльності, що використовуються в процесі переробки та/або виробництва товарів.
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З Про Порядок здійснення контролю за ввезенням на митну територію України окремих товарів цільового призначення (Порядок, п.1.2) 26.12.2003 N 913

вибачте, а яким чином накази ДМС поширюються на сферу державних закупівель?


Аналогія законодавства - теорія держави і права Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen