Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Види порушень при проведенні процедур закупівель

 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 11 Янв 2014, 11:09 Ответить с цитатой

Цитата:
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації

Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель

Мінекономрозвитку 19.09.2013 проведено нараду “Види порушень при проведенні процедур державних закупівель” за участю представників Антимонопольного комітету України, Державної казначейської служби України, Державної фінансової інспекції України, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України та Генеральної прокуратури України.
На вищезазначеній нараді було розглянуто типові порушення, що виявляються Мінекономрозвитку під час проведення моніторингу процедур закупівель та контролюючими і правоохоронними органами під час здійснення перевірок державних закупівель.
Зокрема шляхом обговорення проаналізовані наступні порушення:

1) Порушення при встановленні замовниками в документації конкурсних торгів вимог, передбачених частиною першою статті 17 Закону України
“Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон), та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Мінекономрозвитку зазначає, що відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
При цьому у документації конкурсних торгів багатьох замовників не встановлено способу документального підтвердження відсутності підстав для прийняття рішення про відмову учаснику, передбачених статтею 17 Закону.
Відсутність способу документального підтвердження відсутності підстав в документації конкурсних торгів та відповідної інформації, призводить до неможливості об’єктивного та неупередженого прийняття рішення замовником про відмову учаснику у процедурі закупівлі та обов’язку відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника (у разі наявності таких підстав).
Поряд з цим, замовниками у документації конкурсних торгів, при наявності встановлених законодавством конкретних форм документів та визначенні уповноваженого органу на їх видачу, часто встановлюються вимоги для підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозицій конкурсних торгів, передбачених статтею 17 Закону, у довільній формі.
Як підкреслює Антимонопольний комітет України, частиною третьою статті 22 Закону визначено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, виходячи з положень Закону спосіб документального підтвердження відповідності учасників вимогам, встановленим у статті 17, визначається замовником самостійно з урахуванням, зокрема положень статті 3 та частини третьої статті 5 Закону.
Крім того, Держфінінспекція зауважує, що частиною другою статті 16 Закону визначено чотири кваліфікаційні критерії, які замовник може встановлювати до учасників процедури закупівлі. При цьому Законом визначено посилання на документи, якими підтверджується відповідність лише одному кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності, а саме: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Водночас з системного аналізу положень Закону вбачається, що замовнику надається право визначати документи, якими учасник повинен підтвердити відповідність іншим трьом кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону (у разі їх встановлення).

2) Порушень вимог статті 22 Закону при складанні документації конкурсних торгів
Мінекономрозвитку нерідко в процесі здійснення моніторингу виявляє в документації конкурсних торгів встановлення дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників конкурсних торгів, зокрема встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників, наприклад:
вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платниками ПДВ;
необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником;
вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами;
вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Крім того, Міністерство зауважує, що встановлення вимоги у документації конкурсних торгів щодо оплати послуг консультантів з питань державних закупівель за рахунок учасників, не передбачено Законом.

3) відхилення пропозицій конкурсних торгів через «формальні порушення».
За результатами системного аналізу інформації отриманої в процесі здійснення моніторингу процедур державних закупівель Мінекономрозвитку зазначає, що мають місце непоодинокі випадки відхилення пропозицій учасників конкурсних торгів з найнижчою ціною на підставі “формальних порушень”, зокрема:
відсутності нумерації аркушів при наявності нумерації сторінок;
відсутності печатки щодо завіряння копії документу, який подається у прошитому та завіреному згідно законодавства пакеті документів;
подання оригіналу документу на вимогу у документації конкурсних торгів надати копію.
Проте Антимономольний комітет та Держфінінспекція зауважують, що Законом не визначено поняття “формальні порушення”. До внесення відповідних змін до Закону у разі невідповідності пропозиції конкурсних торгів умовам документації конкурсних торгів відповідно до положень статті 29 Закону така пропозиція підлягає відхиленню.

4) Відхилення пропозицій учасників конкурсних торгів через підстави не передбачені законом.

Підстави для відхилення пропозицій конкурсних торгів визначені статтею 29 Закону. При цьому замовники встановлюють додаткові підстави для відхилення пропозицій конкурсних торгів, наприклад у разі ненадання учасником зразку продукції.

5) Невідхилення пропозицій учасників конкурсних торгів через підстави передбачені документацією конкурсних торгів або законодавством.
Замовники в порушення вимог Закону не відхиляють пропозиції конкурсних торгів, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів або законодавства, наприклад у таких випадках:
пропозиція конкурсних торгів містить документи, строк чинності яких закінчується до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, або іншої встановленої дати в документації конкурсних торгів;
у разі невиконання вимог документації конкурсних торгів щодо завіряння документів, в тому числі у нотаріуса, замовники не мають можливості при оцінці пропозицій конкурсних торгів перевірити відповідність наданих документів;
учасники не зазначають інформацію, що встановлена для надання в пропозиціях конкурсних торгів, в повній мірі та у спосіб визначений документацією конкурсних торгів. У результаті, не отримавши відповідної інформації, замовник не має можливості здійснити якісну оцінку пропозицій конкурсних торгів учасників.
Крім того, замовники в порушення вимог Закону не відхиляють учасників, пропозиції конкурсних торгів яких містять інформацію по суті, але без урахування предмету закупівлі та фактичних вимог для його надання, наприклад:
для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у торгах на закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення, надається довідка, що містить інформацію виключно про адміністративний персонал учасника;
для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази у торгах на закупівлю робіт із будівництва надається інформація виключно про наявність офісного приміщення та комп’ютерної техніки для обслуговування адміністративних вимог.
Прийняття замовником рішення про відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності або відсутності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, має базуватися не лише за наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи конкретну закупівлю.

При цьому Антимонопольний комітет зазначає, що замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.
Водночас Держфіінспекція зазначає, що відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
При цьому Законом не визначено переліку документів, за результатами аналізу яких замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі.
Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, зокрема, у разі якщо:
учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;
наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону;
пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

6) Застосування процедури закупівлі одного учасника без наявності умов, визначених частиною другою статті 39 Закону

Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток у разі наявності відповідних умов. Частиною першою статті 39 передбачено, що обґрунтування застосування процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.
Таким чином, винятковість процедури закупівлі в одного учасника на відміну від інших процедур закупівель потребує максимального обґрунтування та об’єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов визначених, частиною другою статті 39 Закону.
При цьому, часто рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника приймається замовниками:
a) без документального підтвердження наявності відповідних умов застосування процедури закупівлі в одного учасника;
б) за наявності документів, зміст яких не містить жодного підтвердження наявності відповідних умов для застосування процедури закупівлі в одного учасника.

Зважаючи на викладене, пропонуємо замовникам враховувати інформацію щодо зазначених порушень під час здійснення державних закупівель та неухильно дотримуватись вимог законодавства у сфері державних закупівель.


Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення А. Є. Рубан


http://me.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=226957&cat_id=117183

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Bagram
Репутация: 21 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 14.06.2013
Сообщения: 495
Сообщение 11 Янв 2014, 12:07 Ответить с цитатой

п. 4 Відхилення пропозиції через підстави не передбачені Законом.

Чому не надання зразків продукції віднесено до додаткових підстав відхилення, не передбачених Законом? ст. 29 чітко передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 11 Янв 2014, 18:12 Ответить с цитатой

Bagram писал(а):
Чому не надання зразків продукції віднесено до додаткових підстав відхилення, не передбачених Законом? ст. 29 чітко передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Може, бо надання зразків Учасником Законом аж ніяк не передбачено - отже, така вимога є незаконною? Embarassed

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 11 Янв 2014, 19:09 Ответить с цитатой

Цитата:
Проте Антимономольний комітет та Держфінінспекція зауважують, що Законом не визначено поняття “формальні порушення”. До внесення відповідних змін до Закону у разі невідповідності пропозиції конкурсних торгів умовам документації конкурсних торгів відповідно до положень статті 29 Закону така пропозиція підлягає відхиленню.


в свою чергу слід зазначити, що законодавством не надано визначення термінів "проте", "та", "що", "визначено", "відповідних" тощо. таким чином, зазначені вище центральні органи виконавчої влади, тлумачучи зміст норм права, порушили обмеження встановлені ч. 2 ст. 19 конституції. таким чином, застосування суб"єктом владних повноважень не передбачених законодавством термінів та визначень протирічить ч. 2 ст. 19 конституції, що, в свою чергу, є посяганням на конституційний лад в державі.

Цитата:
Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель

как же так получилось, что через 3,5 года после обретения силы законом, УО только начал информировать о том, что не все так гладко. чем занимались 3,5 года? почему допустили это? между прочим, так на вскидку, за 3,5 года через процедуры ГЗ прошло около 1 трлн. грн. а хули такого? еще будет! ведь пора уже всем понять, что бюджет - неиссякаемый источник жизни.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Bagram
Репутация: 21 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 14.06.2013
Сообщения: 495
Сообщение 11 Янв 2014, 21:46 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
Bagram писал(а):
Чому не надання зразків продукції віднесено до додаткових підстав відхилення, не передбачених Законом? ст. 29 чітко передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Може, бо надання зразків Учасником Законом аж ніяк не передбачено - отже, така вимога є незаконною? Embarassed


Ну, Законом багато чого не передбачено Wink але от увагу звернули саме на зразки. Але ж непоодинокI випадки, коли саме зразки продукцii вiдiграють вежливу роль в оцiнцI ПКТ
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 12 Янв 2014, 11:39 Ответить с цитатой

Bagram писал(а):
Ну, Законом багато чого не передбачено Wink але от увагу звернули саме на зразки.

ч. 2 ст. 2 Закона. все законом предусмотрено. а если что-то, что сделал заказчик, законом не предусмотрено - это нарушение порядка проведения процедуры закупки.
Цитата:
Але ж непоодинокI випадки, коли саме зразки продукцii вiдiграють вежливу роль в оцiнцI ПКТ

и каким это образом? заказчик устанавливает требования к предмету закупки, который он готов и хочет приобрести. если при поставке товара поставляется не то, что было определено ДКТ и договором, заказчик такую продукцию не принимает. а далее по условиям договора: штрафные санкции, расторжение и пошло-поехало.
Цитата:
Може, бо надання зразків Учасником Законом аж ніяк не передбачено - отже, така вимога є незаконною?

я вот о чем подумал. с одной стороны, если требования ДКТ незаконное, то в силу действия ч. 1 ст. 19 конституции, участник вправе не выполнять такое требование. с другой стороны, если ПКТ не соответствует условиям ДКТ, то его нужно отклонять. таким образом, даже в таком случае участник, который не выполнил требования ДКТ все-равно имеет право быть оцененным и акцептированым. а для этого нужно, чтобы или суд, или уполномоченный орган признал незаконность условия ДКТ и, как следствие, право участника не выполнять его.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Bagram
Репутация: 21 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 14.06.2013
Сообщения: 495
Сообщение 12 Янв 2014, 22:22 Ответить с цитатой

А якже тодI норма ст. 22: документацiя конкурсних торгів може містити також іншу
інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за
необхідне до неї включити? НI одним нормативним актом не заборонено включати до ДКТ надання зразкiв товару? Чи я не права?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 12 Янв 2014, 22:58 Ответить с цитатой

Bagram писал(а):
А якже тодI норма ст. 22: документацiя конкурсних торгів може містити також іншу
інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за
необхідне до неї включити? НI одним нормативним актом не заборонено включати до ДКТ надання зразкiв товару? Чи я не права?

Інша інформація, що доводиться до відома Учасників та вимоги, що встановлюються до Учасників згідно із Законом - суть 2 істотні відмінності (предметне поле багаторічного холівару п. ravilmamedov). Звичайно, усвідомити це не легко, та треба над собою працювати. Smile

_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 13 Янв 2014, 13:14 Ответить с цитатой

Bagram писал(а):
НI одним нормативним актом не заборонено включати до ДКТ надання зразкiв товару? Чи я не права?

бачете в чому справа, в данному випадку можливість визначати вимогу щодо надання зразків предмету закупівлі повинна бути не заборонена, а передбачена законодавством.
Цитата:
Документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

вимоги повинні відповідати законодавству!
Цитата:
нша інформація, що доводиться до відома Учасників та вимоги, що встановлюються до Учасників згідно із Законом - суть 2 істотні відмінності (предметне поле багаторічного холівару п. ravilmamedov).

страшно навіть уявити: багаторічного! Sad

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 15 Янв 2014, 23:36 Ответить с цитатой

Цитата:

Мінекономрозвитку 19.09.2013 проведено нараду “Види порушень при проведенні процедур державних закупівель”
за участю представників:
- Антимонопольного комітету України,

- Державної казначейської служби України,

- Державної фінансової інспекції України,
--------------------------------------------------------
- Служби безпеки України,
- Міністерства внутрішніх справ України
- Генеральної прокуратури України.


Цитата:

Як підкреслює Антимонопольний комітет України...
Крім того, Держфінінспекція зауважує....
Мінекономрозвитку нерідко в процесі здійснення моніторингу виявляє ...Крім того, Міністерство зауважує, що...
Проте Антимономольний комітет та Держфінінспекція зауважують....
При цьому Антимонопольний комітет зазначає....
По ходу одни другим семиинар проводили ....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 06 Фев 2014, 08:46 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):


3) відхилення пропозицій конкурсних торгів через «формальні порушення»....
Проте Антимономольний комітет та Держфінінспекція зауважують, що Законом не визначено поняття “формальні порушення”. До внесення відповідних змін до Закону у разі невідповідності пропозиції конкурсних торгів умовам документації конкурсних торгів відповідно до положень статті 29 Закону така пропозиція підлягає відхиленню.

Хм. А если в ДКТ чётко прописать, что ККТ Заказчика подразумевает под понятием "формальне порушення"? Ведь бывают же такие:
- Участник поставил печать на оригинале документа выданого другой организацией
- вместо копии (нотариально заверенной копии) документа Участник дал оригинал
- Участник пронумеровал все страницы, а не только те, которые "содержат текст или другую информацию"
- форму таблицы (таблиц) из ДКТ добавил своими колонками/строчками и дополнительной информацией
- размер шрифта (Один незграбний рух CapsLockом Very Happy ) + "«відбиток печатки не охоплює останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ»" и т.д.
Question Question Question
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Bagram
Репутация: 21 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 14.06.2013
Сообщения: 495
Сообщение 06 Фев 2014, 10:07 Ответить с цитатой

Я пам"ятаю ще в час існування ТПУ випускався бюлетень ТПУ де, в тому числі, публікувались результати перевірок процедур закупівель. І на порушення "формального типу" (відсутність печатки, підпису тощо) була така фраза: "У зв"язку з тим, що виявлені порушення не призвели до спотворення торгів , вважаємо за доцільне звернути увагу замовника на недопущення вподальшому таких порушень і т.д. і т.п. (може не зовсім дослівно, друкую по пам"яті). Такий підхід (на мою думку) був правильний. Ну якось зовсім на сьогодні не відповідає принципам державних закупівель (максимальна економія та ефективне використання державних коштів) відхилення через відсутність печатки на зворотньому аркуші документа тощо найбільш економічно вигідної ПКТ. Розумію, що це все слова, контролюючим органам це не доведеш. Хай буде більша ціна, але всі печатки на місці і шрифт правильний.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sagittarius
Репутация: 262 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 25.10.2010
Сообщения: 4113
Откуда: Харьков
Сообщение 06 Фев 2014, 10:15 Ответить с цитатой

Bagram писал(а):
що це все слова, контролюючим органам це не доведеш. Хай буде більша ціна, але всі печатки на місці і шрифт правильний.
Sad Смотря каким проверяющим.
Прокуратура долбит - почему отклонили производителя продукции с минимальной ценой и акцептовали фоповца
И доказывать, что производитель если и читал ДКТ, то только через страницу и половины необходимых документов просто не подложил - уже надоело.

_________________
Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
yaroslav081108
Репутация: 25 [ ? ]
Советчик
Советчик


Зарегистрирован: 09.12.2009
Сообщения: 360
Откуда: Кировоград
Сообщение 06 Фев 2014, 10:31 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
tendurion писал(а):


3) відхилення пропозицій конкурсних торгів через «формальні порушення»....
Проте Антимономольний комітет та Держфінінспекція зауважують, що Законом не визначено поняття “формальні порушення”. До внесення відповідних змін до Закону у разі невідповідності пропозиції конкурсних торгів умовам документації конкурсних торгів відповідно до положень статті 29 Закону така пропозиція підлягає відхиленню.

Хм. А если в ДКТ чётко прописать, что ККТ Заказчика подразумевает под понятием "формальне порушення"? Ведь бывают же такие:
- Участник поставил печать на оригинале документа выданого другой организацией
- вместо копии (нотариально заверенной копии) документа Участник дал оригинал
- Участник пронумеровал все страницы, а не только те, которые "содержат текст или другую информацию"
- форму таблицы (таблиц) из ДКТ добавил своими колонками/строчками и дополнительной информацией
- размер шрифта (Один незграбний рух CapsLockом Very Happy ) + "«відбиток печатки не охоплює останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ»" и т.д.
Question Question Question



Оскільки виступаю в ролі як Замовника так і Учасника:

Як Учасник я повністю "за" такий підхід. Це зняло б цілу низку буквоїдських питань, щодо формальних дрібних порушень (зайвий стовпчик в таблиці, нумерація аркушів замість сторінок, тощо)

Як Замовник не погоджуюся з тієї причини, що при перевірці доводити ДФІшникам "формальність порушень", коли перед ними відкривається реальний шанс "притягнути за вуха" ст 164-14 КУАП чи "зазначити" в Акті перевірки: ".....процедуру проведено з порушенням...............на суму.......грн" марна витрата часу.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 06 Фев 2014, 12:02 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
3) відхилення пропозицій конкурсних торгів через «формальні порушення».... Question Question Question

я не думаю, что это чем-то поможет. ДКТ не замещает и не меняет содержания закона. и если в п. 3 ч. 2 ст. 29 сказано то, что сказано, то тут ничего не поделаешь. а вот если этот пункт в законе дополнить исчерпывающим перечнем условий ДКТ, невыполнение которых приводит к безусловному отклонению предложений - другое дело.

в целом, думаю, закон требует реконструкции. на данный момент содержание закона напоминает автомобиль, который ездит на дровах, как в КНДР.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
cfiflheu
Репутация: 25 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.11.2007
Сообщения: 1060
Откуда: Бердянск
Сообщение 06 Фев 2014, 12:10 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
Jyrcom писал(а):
3) відхилення пропозицій конкурсних торгів через «формальні порушення».... Question Question Question

я не думаю, что это чем-то поможет. ДКТ не замещает и не меняет содержания закона. и если в п. 3 ч. 2 ст. 29 сказано то, что сказано, то тут ничего не поделаешь. а вот если этот пункт в законе дополнить исчерпывающим перечнем условий ДКТ, невыполнение которых приводит к безусловному отклонению предложений - другое дело.

в целом, думаю, закон требует реконструкции. на данный момент содержание закона напоминает автомобиль, который ездит на дровах, как в КНДР.
Не только закон , но и классификатор.
_________________
Научись слушать и ты сможешь извлечь пользу даже из тех кто говорит плохо. Плутарх
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 06 Фев 2014, 13:26 Ответить с цитатой

ravilmamedov писал(а):
Jyrcom писал(а):
3) відхилення пропозицій конкурсних торгів через «формальні порушення».... Question Question Question

я не думаю, что это чем-то поможет. ДКТ не замещает и не меняет содержания закона. и если в п. 3 ч. 2 ст. 29 сказано то, что сказано, то тут ничего не поделаешь.
Да. если написано в ДКТ чёткое требование "згідно наведеної форми", то любое изменение - отлонять. но если при этом стоит примечание "додавання інформації до даної форми не буде вважатись за невідповідність умовам ДКТ"?


ravilmamedov писал(а):
а вот если этот пункт в законе дополнить исчерпывающим перечнем условий ДКТ, невыполнение которых приводит к безусловному отклонению предложений - другое дело.
Согласен. но когда это будет? тем временем сегодня на раскрытие нотариально заверенный статут участник ещё и своими печатями проштамповал. классика!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 06 Фев 2014, 13:36 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
Да. если написано в ДКТ чёткое требование "згідно наведеної форми", то любое изменение - отлонять. но если при этом стоит примечание "додавання інформації до даної форми не буде вважатись за невідповідність умовам ДКТ"?

я бы не был бы столь категоричен. если предложение имеет наименьшую цену, то для достижения целей процедуры и принципов ГЗ, у заказчика возникает необходимость воспользоваться правом уточнения информации, предусмотренное ч. 1 ст. 28. то есть совокупность обязанностей и прав заказчика - с одной стороны, и целей торгов и принципов ГЗ - с другой, вызывают обязанность воспользоваться правом. и каким бы чётким требование не было, оно не способно изменить простую природу вещей. где-то так Smile

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
bdoaudit
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 25.04.2007
Сообщения: 1
Сообщение 13 Окт 2014, 11:15 Ответить с цитатой

Чи є виправлення в нумерації сторінок підставою для відхилення тендерної пропозиції?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 13 Окт 2014, 12:10 Ответить с цитатой

bdoaudit писал(а):
Чи є виправлення в нумерації сторінок підставою для відхилення тендерної пропозиції?
а яку вимогу ДКТ учасник порушив, виправивши нумерацію сторінок?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Конфликтные ситуации Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen