Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
RM: результат процедуры закупки

 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 07 Окт 2013, 12:36 Ответить с цитатой

предлагаю поковыряться. что, по вашему мнению, есть результатом процедуры закупки?
а. определение победителя.
б. заключение договора с победителем.

так же предлагаю поупражняться в словесности и попытаться дать наиболее точное определение термину "процедура государственной закупки".

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 07 Окт 2013, 14:36 Ответить с цитатой

ІМХО, тут можна дивитись з двох сторін!
Якщо дивитись із суто формальної сторони, то результатом процедури закупівлі є визначення найбільш економічно вигідної пропозиції в процесі оцінки ПКТ. При чому я свідомо написав "визначення найбільш економічно вигідної пропозиції", а не "визначення переможця", оскільки це не завжди одне і те саме. Може ж бути ситуація, коли учасник відмовляється від підписання договору!
Аргумент: якщо дотримуватись такої думки, то результатом будь-якої процедури буде одна і та ж стадія закупівлі - процедура оцінки - незважаючи на те, чи визначено переможця торгів, чи торги відмінено (визнано такими, що не відбулись). Адже, якщо результатом торгів вважати укладення договору, то для кожної процедури результатом буде різна стадія закупівлі - для торгів, які відмінені - процедура оцінки, для торгів із переможцем - укладення договору (правда можливий і ще один варіант - розкриття ПКТ - коли не подано жодної пропозиції! Але це можна вважати винятком із правил).
Якщо ж дивитись на закупівлю як на процедуру, яка проводиться для досягнення якоїсь певної мети, то цією метою є узаконення поставки/надання/виконання товарів/послуг/робіт. А таке узаконення відбувається тільки після підписання договору.
Особисто для мене, логічнішим виглядає якраз другий варіант.

А те визначення, яке наведене в Законі Вам не підходить?
Цитата:
3) державна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти у порядку, встановленому цим Законом;
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 07 Окт 2013, 15:07 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
ІМХО, тут можна дивитись з двох сторін!
Якщо дивитись із суто формальної сторони, то результатом процедури закупівлі є визначення найбільш економічно вигідної пропозиції в процесі оцінки ПКТ. При чому я свідомо написав "визначення найбільш економічно вигідної пропозиції", а не "визначення переможця", оскільки це не завжди одне і те саме. Може ж бути ситуація, коли учасник відмовляється від підписання договору!
Аргумент: якщо дотримуватись такої думки, то результатом будь-якої процедури буде одна і та ж стадія закупівлі - процедура оцінки - незважаючи на те, чи визначено переможця торгів, чи торги відмінено (визнано такими, що не відбулись). Адже, якщо результатом торгів вважати укладення договору, то для кожної процедури результатом буде різна стадія закупівлі - для торгів, які відмінені - процедура оцінки, для торгів із переможцем - укладення договору (правда можливий і ще один варіант - розкриття ПКТ - коли не подано жодної пропозиції! Але це можна вважати винятком із правил).
Якщо ж дивитись на закупівлю як на процедуру, яка проводиться для досягнення якоїсь певної мети, то цією метою є узаконення поставки/надання/виконання товарів/послуг/робіт. А таке узаконення відбувається тільки після підписання договору.
Особисто для мене, логічнішим виглядає якраз другий варіант.


ну где-то в этом русле и я думал.
все-таки склоняюсь к тому, что результатом процедуры есть заключение договора. косвенные доказательства тому:
ст. 19 Закону писал(а):
1. У звіті про результати проведення процедури закупівлі обов'язково зазначаються:
ціни пропозицій конкурсних торгів (цінові пропозиції або ціна пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника) та сума, визначена у договорі про закупівлю;
дата укладення договору про закупівлю;

ст. 32 Закону писал(а):
1. Замовник протягом семи днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, подає оголошення про результати проведення процедури закупівлі для безоплатного опублікування в державному офіційному друкованому виданні з питань закупівель та безоплатного розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Цитата:
А те визначення, яке наведене в Законі Вам не підходить?
Цитата:
3) державна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти у порядку, встановленому цим Законом;

не подходит. "державна закупівля" и "процедура державної закупівлі" - вещи разные. вот в законе №1490 была замечательная статья 2-2. может быть и ненужная, но точно уж не вредная, в которая все ясно и понятно расставляла на своим места:
Цитата:
Стаття 2-2. Стадії державних закупівель та їх планування

1. Стадіями державних закупівель є:

1) затвердження кошторису (програми, плану використання
державних коштів);

2) затвердження річного плану державних закупівель;

3) обрання і проведення процедур закупівель на підставі
затвердженого кошторису (програми, плану використання державних
коштів) та річного плану державних закупівель;

4) визначення переможця процедури закупівлі;

5) укладання договорів про закупівлю;

6) складання звіту про результати здійснення процедури
закупівлі;

7) виконання договорів про закупівлю;

Cool контроль за виконанням договорів про закупівлю.

ИМХО, принципиально ничего не изменилось: процедура госзакупки остается стадией госузакупки. или я бы сформулировал бы так:
а) процедура державної закупівлі - визначений законом порядок здійснення державної закупівлі.
б) процедура державної закупівлі - визначений законом порядок конкурсного відбору переможця торгів з чила учасників.
в) процедура державної закупівлі - стадія державної закупівлі, метою якої є конкурентний відбір найбільш економічно вигідних пропозицій учасників торгів в порядку, визначеному законом.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> ЗУ Об осуществлении ГЗ Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen