Звіт про виконання договору
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]
На страницу 1, 2, 3, 4, 5  След.  :| |:
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Отчетность по государственным закупкам

#1: Звіт про виконання договору Автор: LAFFKA СообщениеДобавлено: 03 Сен 2014, 10:18
    —
Пікажіть хто вже публікував звіт про виконання договору, є якась форма звіту? і може хтось дасть ссилочку на інструкцію як подавати на публікацію на веб-портал УО, зараз у відпусці по виходу відразу маю подати, а як не знаю поки. Наперед всім дякую!

#2:  Автор: Oleg_Khora СообщениеДобавлено: 04 Сен 2014, 11:02
    —
Лист Мінекономрозвитку щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору від 21.07.2014

Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та інші суб’єкти сфери державних закупівель



У зв’язку з набранням чинності 20.04.2014 Закону України “Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон) на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель щодо форм повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору Мінекономрозвитку повідомляє.

На даний час Мінекономрозвитку розробляє проект наказу, яким будуть затверджені форми документів у сфері державних закупівель (далі – проект наказу).

Оскільки відповідно до пункту другого розділу XI “Прикінцеві положення” Закону визначено, щодо приведення законодавства України у відповідність із Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що йому не суперечить, рекомендуємо замовникам до набрання чинності проекту наказу використовувати форми документів, затверджених наказом Мінекономіки “Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель” від 26.07.2010 № 922 (далі – наказ Мінекономіки від 26.07.2010 № 922).

Водночас у разі оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору рекомендуємо замовникам до набрання чинності проектом наказу використовувати примірні форми, що наведені у Додатку 1 та Додатку 2.



Заступник директора

департаменту державних

закупівель та державного замовлення Лілія ДУДНИК



Додаток 1

Примірна форма повідомлення про внесення змін до договору

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.

2. Договір про закупівлю:

2.1. Номер договору.

2.2. Дата укладення договору.

3. Замовник:

3.1. Найменування.

3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.

3.3. Місцезнаходження.

4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

5. Зміни до договору про закупівлю:

5.1. Дата внесення змін до договору.

5.2. Зміни, що внесені до істотних умов договору.

5.3. Випадки для внесення зміни до істотних умов договору.



Додаток 2

Примірний форма звіту про виконання договору



1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.

2. Договір про закупівлю:

2.1. Номер договору.

2.2. Дата укладення договору.

2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю.

3. Замовник:

3.1. Найменування.

3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.

3.3. Місцезнаходження.

4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

5. Предмет закупівлі:

5.1. Найменування.

5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором.

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором.

6. Строк дії договору.

7. Сума оплати за договором.

#3:  Автор: raterkes СообщениеДобавлено: 04 Сен 2014, 16:01
    —
А если договор расторгнут преждевременно, где указать это?

#4:  Автор: torgiosv1 СообщениеДобавлено: 05 Сен 2014, 08:02
    —
raterkes писал(а):
А если договор расторгнут преждевременно, где указать это?

это будет видно по пунктам 6 и 7.

#5:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 02 Окт 2014, 15:03
    —
Доброго дня! У нас зареєстровано в казначействі останнє платіжне доручення по тендерному договору(бензин). Датою виконання договору буде дата оплати казначейством ПД чи дата реєстрації фінансового зобовязання. З якої дати відраховувати три робочих дня для подачі звіту про виконання договору?

#6:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 02 Окт 2014, 15:22
    —
ndymchuk писал(а):
Доброго дня! У нас зареєстровано в казначействі останнє платіжне доручення по тендерному договору(бензин). Датою виконання договору буде дата оплати казначейством ПД чи дата реєстрації фінансового зобовязання. З якої дати відраховувати три робочих дня для подачі звіту про виконання договору?

З дати, коли сторони договору повністю виконають свої зобов'язання згідно з цим договором.

#7:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 03 Окт 2014, 08:07
    —
Доброго дня! Якщо строк діїї договору до 31.12.14р. а зареєстрована заборгованість по незахищеним статтям може перейти на наступний рік, то ми звіт про виконання договору будем робити після погашення заборгованості чи після 31.12.14р. ?

#8:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 12:10
    —
Шановні колеги, підкажіть чи дайте посилання на тему де це обговорювалось з наступного питання:

Наше казначейство відмовляється реєструвати документи в зв’язку з тим, що у нас по процедурі закупівлі стоїть дата початку робіт робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.

Аргументують це тим, що Закінчення робіт повинні мати дату закінчення, наприклад 2015 або 2016.

Що робити, і як би ви поступали в такій ситуації?((((

#9:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 12:17
    —
uprek писал(а):
Шановні колеги, підкажіть чи дайте посилання на тему де це обговорювалось з наступного питання:
Наше казначейство відмовляється реєструвати документи в зв’язку з тим, що у нас по процедурі закупівлі стоїть дата початку робіт робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.
Аргументують це тим, що Закінчення робіт повинні мати дату закінчення, наприклад 2015 або 2016.
Що робити, і як би ви поступали в такій ситуації?((((

А по документах тендеру який строк виконання робіт зазначався?

#10:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 12:32
    —
Sekret_ar писал(а):
uprek писал(а):
Шановні колеги, підкажіть чи дайте посилання на тему де це обговорювалось з наступного питання:
Наше казначейство відмовляється реєструвати документи в зв’язку з тим, що у нас по процедурі закупівлі стоїть дата початку робіт робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.
Аргументують це тим, що Закінчення робіт повинні мати дату закінчення, наприклад 2015 або 2016.
Що робити, і як би ви поступали в такій ситуації?((((

А по документах тендеру який строк виконання робіт зазначався?


Такий і зазначався: початок робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.

#11:  Автор: JyrcomОткуда: не дом и не улица СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 12:33
    —
uprek писал(а):
Аргументують це тим, що Закінчення робіт повинні мати дату закінчення, наприклад 2015 або 2016.

Можливо вони аргументують своє рішення посилаючись на ЦК:
цивільний кодекс писал(а):
Відповідно до ст. 252 Цивільного Кодексу України:
1. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
?
uprek писал(а):
Що робити, і як би ви поступали в такій ситуації?((((

Якщо процедура проведена вже то чи не задовільнить казначейство додаткова угода з посиланням на ст.40 ч.5 п.4 (вкажите в дод.угоді рік (дату) завершення виконання робіт) ?
Цитата:
4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;


Последний раз редактировалось: Jyrcom (07 Ноя 2014, 12:35), всего редактировалось 1 раз

#12:  Автор: teona СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 12:35
    —
uprek писал(а):
Sekret_ar писал(а):
uprek писал(а):
Шановні колеги, підкажіть чи дайте посилання на тему де це обговорювалось з наступного питання:
Наше казначейство відмовляється реєструвати документи в зв’язку з тим, що у нас по процедурі закупівлі стоїть дата початку робіт робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.
Аргументують це тим, що Закінчення робіт повинні мати дату закінчення, наприклад 2015 або 2016.
Що робити, і як би ви поступали в такій ситуації?((((

А по документах тендеру який строк виконання робіт зазначався?


Такий і зазначався: початок робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.


а на какие годы предусмотрено финансирование? может от этого и отталкивайтесь?

#13:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 12:38
    —
Jyrcom писал(а):
uprek писал(а):
Аргументують це тим, що Закінчення робіт повинні мати дату закінчення, наприклад 2015 або 2016.

Можливо вони аргументують своє рішення посилаючись на ЦК:
цивільний кодекс писал(а):
Відповідно до ст. 252 Цивільного Кодексу України:
1. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
?


Коли я ставив такі строки виконання робіт керувався п.2 ч.18 Постанови КМУ №668:

"18. Установлення сторонами у договорі підряду строків
виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з
виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику
будівельного майданчика (фронту робіт), передача проектної
документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо).

Датою закінчення робіт (будівництва об'єкта) вважається дата
їх прийняття замовником. Виконання робіт (будівництво об'єкта)
може бути закінчено достроково тільки за згодою замовника"

#14:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 12:41
    —
teona писал(а):
uprek писал(а):
Sekret_ar писал(а):
uprek писал(а):
Шановні колеги, підкажіть чи дайте посилання на тему де це обговорювалось з наступного питання:
Наше казначейство відмовляється реєструвати документи в зв’язку з тим, що у нас по процедурі закупівлі стоїть дата початку робіт робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.
Аргументують це тим, що Закінчення робіт повинні мати дату закінчення, наприклад 2015 або 2016.
Що робити, і як би ви поступали в такій ситуації?((((

А по документах тендеру який строк виконання робіт зазначався?


Такий і зазначався: початок робіт - 2014, а Закінчення робіт - дата прийняття об’єкта Замовником.


а на какие годы предусмотрено финансирование? может от этого и отталкивайтесь?


У нас вартість об’єкта, умовно кажучи, 2 млн., а кошторисних призначень на 2014 на 0,7 млн. Виходив з того, що з міського бюджету в 2015 році, в кращому випадку, буде виділено ще 0,5 грн. - тобто виконання робіт розтягнеться на 2 роки - мінімум, а враховуючи ситуацію в країні, можливі реформи в бюджетній сфері, децентралізації - 3-4 роки ((

#15:  Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 07 Ноя 2014, 14:06
    —
uprek писал(а):
У нас вартість об’єкта, умовно кажучи, 2 млн., а кошторисних призначень на 2014 на 0,7 млн. Виходив з того, що з міського бюджету в 2015 році, в кращому випадку, буде виділено ще 0,5 грн. - тобто виконання робіт розтягнеться на 2 роки - мінімум, а враховуючи ситуацію в країні, можливі реформи в бюджетній сфері, децентралізації - 3-4 роки ((

Якщо по торгах проходив такий відносний строк закінчення робіт і реально фінансуватись договір буде кілька років, то, можливо, для казни достатнбо буде зробити "План фінансування робіт" з розбивкою на тих кілька років (у вигляді додатку до договору).

#16:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2014, 14:41
    —
Шановні колеги, підкажіть будь-ласка наступне:

1. Чи могли ми розпочинати закупівлю робіт не маючи декларацію про початок будівництва? На момент початку закупівлі мали лише бюджетні призначення.
2. Що робити, якщо договір підписаний 10.11.2014, а декларації досі нема?

#17:  Автор: fleshka СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2014, 14:49
    —
на скільки мені відомо під час заповнення документів для отримання декларації, необхідно вносити дані виконавця робіт. А якщо ви не провели торги, то відповідно ви й не можете отримати декларацію. Отже ви все правильно зробили: спочатку тендер і визначення переможця, а потім отримання декларації на виконання робіт.

#18:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2014, 14:59
    —
fleshka писал(а):
на скільки мені відомо під час заповнення документів для отримання декларації, необхідно вносити дані виконавця робіт. А якщо ви не провели торги, то відповідно ви й не можете отримати декларацію. Отже ви все правильно зробили: спочатку тендер і визначення переможця, а потім отримання декларації на виконання робіт.

Ні, щойна зателефонував в архітектуру, кажуть, що підрядника не вказують. Вказують при заповненні декларації про завершення, якось так((

#19:  Автор: fleshka СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2014, 15:17
    —
щось вам не те сказали. почитайте постанову КМУ №466 від 13.04.2011р. ви точно питали стосовно декларації? Бо є ще постанова №461 про завершення будівництва.

#20:  Автор: uprek СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2014, 15:43
    —
fleshka писал(а):
щось вам не те сказали. почитайте постанову КМУ №466 від 13.04.2011р. ви точно питали стосовно декларації? Бо є ще постанова №461 про завершення будівництва.

Ви трошки переплутали Декларація про початок підготовчих робіт з Деклорацією про початок будівництва

#21:  Автор: fleshka СообщениеДобавлено: 11 Ноя 2014, 15:49
    —
http://www.minregion.gov.ua/attachments/files/bydivnitstvo/rozyasn-shhodo-proczedur/9_poryadku_otrymannya_prava_na_vykonannya_budivelnyhrobit_i-iii_kat.pdf

#22: Звіт про виконання договору Автор: Klava СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2014, 13:47
    —
Колеги!!!!!
Я так і не зрозуміла, як правильно обчислити строк розміщення такого звіту на веб-сайті?????
У Законі написано - протягом 3 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору про закупівлю або його розірвання.

У мене строк дії договорів закінчується 31.12.2014 р., а от коштів нам не виделено для їх погашення. Тобто станом на 31.12.2014 р. наші зобов*язання за договорами будуть не виконані. Поясніть, коли розміщувати звіт??????

#23: Re: Звіт про виконання договору Автор: Sekret_arОткуда: Україна СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2014, 14:36
    —
Klava писал(а):
Колеги!!!!!
Я так і не зрозуміла, як правильно обчислити строк розміщення такого звіту на веб-сайті?????
У Законі написано - протягом 3 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору про закупівлю або його розірвання.

У мене строк дії договорів закінчується 31.12.2014 р., а от коштів нам не виделено для їх погашення. Тобто станом на 31.12.2014 р. наші зобов*язання за договорами будуть не виконані. Поясніть, коли розміщувати звіт??????

Коли оплатите - від тієї дати і відраховуйте дні.

#24:  Автор: Klava СообщениеДобавлено: 12 Ноя 2014, 14:53
    —
Дякую!

#25:  Автор: ndymchuk СообщениеДобавлено: 12 Дек 2014, 17:04
    —
Ми оприлюднили звіт про виконання договору в вересні, строк дії 31/12/14 тепер ми маємо укласти доп угоду на 20% в кінці грудня то що ще треба буле повідомлення про внесення змін до договору?



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Отчетность по государственным закупкам


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

На страницу 1, 2, 3, 4, 5  След.  :| |:
Страница 1 из 5

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group