Деректива ЄС 2004/18 Про державні закупівлі
Выбрать сообщения с
# по # FAQ
[/[Печать]\]

Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Другое в НПА

#1: Деректива ЄС 2004/18 Про державні закупівлі Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 18:36
    —
Интересно интересное в европейском законодательстве:
Цитата:
Стаття 55 Занадто низькі тендерні пропозиції
1. Якщо стосовно певного договору тендерна пропозиція виявилася занадто низькою відносно до товарів, послуг або робіт, державний замовник повинен до того, як відмовиться від цієї пропозиції, запросити деталі основних елементів тендерної пропозиції. Такі деталі можуть, зокрема, стосуватися:
(a) методу розробки, процесу виробництва, наданих послуг;
(b) обраних технічних рішень та/або будь-яких винятково вигідних умов, наявних часнику для виконання робіт, постачання товарів або надання послуг;
(c) оригінальність робіт, товарів або послуг, запропонованих у тендерній пропозиції;
(d) відповідність положенням, що стосуються охорони праці та умов роботи, що є діючими у тій місцевості де проходять роботи, постачаються товари та послуги.
(e) можливість отримання учасником державної допомоги.

#2:  Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 18:42
    —
а вот, что касается экологии:
Цитата:
Стаття 50 Стандарти захисту довкілля Якщо державні замовники, у випадках, визначених у пункті f частини 2 статті 48, вимагають подання сертифікатів, виданих незалежними органами, що засвідчують відповідність суб’єктів економічної діяльності певним стандартам із охорони довкілля, вони мають звернутися до Еко-менеджменту Співтовариства та Системи Аудиту (EMAS) або стандартів захисту довкілля, заснованих на відповідних Європейських або міжнародних стандартах, сертифікованих органів, що відповідають Європейському законодавству, та міжнародних стандартів сертифікації. Вони визнають сертифікати від органів, заснованих у інших держава-членах. Вони також приймають будь-які інші докази відповідних заходів гарантії якості від суб’єктів економічної діяльності.

т.е. положения п. 2 ч. 2 ст. 22 Закона №2289 следовало бы употреблять не по отношению к предмету закупки, а к участнику Question
не поняли, устали и плюнули... и решили, что должно быть так, и никак иначе.

#3:  Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 19:08
    —
Цитата:
3. У разі проведення процедури обмежених торгів, процедури переговорів із опублікуванням оголошення про проведення торгів відповідно до статті 30, та конкурентного діалогу:
(a) мінімальний строк отримання запитів на участь складає 37 днів з дати надсилання повідомлення до договору;
(b) у разі проведення процедури обмежених торгів, мінімальний строк отримання тендерних пропозицій складає 40 днів з дати надсилання запрошення.

проведення конкурентного діалогу... європа!!!

#4:  Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 19:10
    —
Цитата:
6. Зміст повідомлень, відправлених не електронними засобами у відповідності до форми та процедури передачі, визначених у підпункті 3 Додатку VIIІ, має обмежуватися максимально 650 словами.

во как! борьба с бюрократией Question

#5:  Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 22 Ноя 2013, 19:19
    —
а вот так проходит ЗОУ в европе:
Цитата:
Стаття 29 Конкурентний діалог
1. У випадку особливо складних договорів, держава-член може надати право державному замовнику, якщо він вважає процедуру відкритих або обмежених торгів недостатньою, скористатися можливістю застосувати процедуру конкурентного діалогу у відповідності до цієї статті.
Вибір договору здійснюється винятково за критерієм найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
2. Державні замовники публікують повідомлення до договору, що має на меті визначення потреб та вимог, які вказуються в такому повідомленні, або іншому описовому документі.
3. Державні замовники відкривають із кандидатами, відібраними у відповідності до положень статей від 44 до 52, діалог, метою якого є ідентифікувати та визначити заходи, що найліпшим чином задовольняють їх потреби. Протягом діалогу вони мають обговорити з обраними учасниками всі аспекти договору.
Протягом діалогу державні замовники мають дотримуватися принципу рівного ставлення до всіх учасників. Зокрема, вони мають надавати інформацію таким чином, щоб не дискримінувати жодного з учасників, надавши переваги тому чи іншому. Державні замовники не мають права розповсюджувати конфіденційну інформацію або рішення, запропоновані учасником протягом діалогу, без його/її згоди.
4. Державні замовники можуть визначити для процедури процес послідовних стадій з метою зменшення кількості рішень, що можуть бути обговорені протягом стадії діалогу, шляхом застосування певних критеріїв у повідомленні або описовому документі. Повідомлення до договору або описовий документ зазначає, що може бути використане таке право.
5. Державний замовник продовжує такий діалог, доки не знайде рішення або кілька рішень, що зможуть задовольнити його потреби.
6. Після оголошення діалогу закінченим та повідомивши про це учасників, державні замовники просять їх надати остаточні тендерні пропозиції на базі запропонованих та деталізованих протягом діалогу рішень. Такі тендерні пропозиції мають включати всі обов’язкові елементи, які необхідні для виконання проекту.
Тендерні пропозиції можуть бути класифіковані, деталізовані та врегульовані на прохання державного замовника. Однак, така класифікація, деталізація, регулювання або додаткова інформація не може нести в собі зміни до базових елементів тендерної пропозиції, такі зміни не можуть призводити до порушень чесної конкуренції або мати дискримінаційний ефект.
7. Державні замовники оцінюють тендерні пропозиції, які вони отримали, засновуючись на критерії, який вказано у повідомленні до договору або описовому документі, та обирають найбільш економічно вигідну пропозицію, як вказано у статті 53.
На прохання державного замовника, учасника, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію, можуть попросити уточнити деякі аспекти або підтвердити зобов’язання, взяті на себе згідно з тендерною пропозицією за умови, що це не призведе до зміни ключових аспектів тендерної пропозиції та не несе ризику порушення чесної конкуренції або дискримінації.
8. Державний замовник має визначити ціни та винагороду учасникам під час діалогу.

#6:  Автор: ravilmamedovОткуда: Харків СообщениеДобавлено: 24 Ноя 2013, 17:29
    —
Грандиозно!!!
Цитата:
Умови виконання договорів є сумісними з умовами цієї Директиви, якщо вони не є прямо чи опосередковано дискримінаційними та вказані у повідомленні до договору або у супровідному документі. Вони можуть, наприклад, складатися із заохочення професійних тренувань, залучення до роботи осіб, що мають труднощі із інтеграцією до суспільства, боротьби із безробіттям, захист довкілля. Наприклад, серед іншого, можуть бути зазначені вимоги під час виконання договору залучати до роботи осіб, що вже довгий час шукають роботу або застосовувати навчальні заходи для людей без досвіду роботи, з метою відповідати умовам Конвенції Міжнародної організації праці (МОП), якщо такі положення не були введені у національне законодавство, та наймати більш фізично неповноцінних людей, ніж передбачено законодавством.



Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Другое в НПА


output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2

Страница 1 из 1

Powered by phpBB 2.0.22 © 2001,2002 phpBB Group