Cthdsc писал(а): |
з прийняттям нового Податкового кодексу замовнику невигідно мати спрраву з платниками єдиного податку. Можна виписати якісь кваліфікаційні критерії, щоб позбутися їх? |
Cthdsc писал(а): |
з прийняттям нового Податкового кодексу замовнику невигідно мати спрраву з платниками єдиного податку. Можна виписати якісь кваліфікаційні критерії, щоб позбутися їх? |
Cthdsc писал(а): |
при операціях з платниками єдиного податку замовник має виплатити в казну 25% податку на прибуток |
Sekret_ar писал(а): | ||
Для бюджетних установ (неприбуткових організацій) немає різниці з ким працювати! Ці розмови викликані тим, що згідно нового Податкового кодексу витрати підприємства, понесені за договорами із платниками ЄП не відносяться до валових витрат, а отже сума податку на прибуток до сплати буде більшою. От і все "невигідно"! |
Sekret_ar писал(а): | ||
Дайте посилання на документ, де Ви це побачили! |
Cthdsc писал(а): | ||||
ніби-то стаття 139 1 12 |
Cthdsc писал(а): | ||||
ніби-то стаття 139 1 12 |
Sagittarius писал(а): | ||||||
![]() ![]() |
Cthdsc писал(а): | ||||
ніби-то стаття 139 1 12 |
Цитата: |
Стаття 139. Витрати, що не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку |
Cthdsc писал(а): |
тобто, товари та послуги єдиноподатківців не попадають до валових витрат підприємства |
Цитата: |
3. Проблема врахування витрат понесених у зв’язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи – підприємця, що сплачує єдиний податок.
Пункт 139.1.12 статті 139 розділу ІІІ Податкового Кодексу з другого кварталу 2011 року позбавляє суб’єктів господарювання можливості враховувати витрати від придбання товарів та послуг у спрощенців-фізичних осіб. Таким чином, після набрання чинності ІІІ розділом Кодексу з 1-го квітня 2011 року підприємства, що знаходяться на загальній системі оподаткування, не зможуть співпрацювати з підприємцями - фізичними особами на спрощеній системі оподаткування, чим обмежать ринок для таких осіб, особливо у сфері послуг. І якщо проблема з ПДВ торкалася лише частини підприємців, то проблема з врахуванням витрат є загальною майже для всіх спрощенців. При цьому таке обмеження робилось під гаслами закриття схем по «обналічуванню» коштів. Однак для доброчесних підприємців, які насправді надавали послуги та продавали товари підприємствам, ринок закрився. Фактично ця норма виключає фізичних осіб підприємців із процесу господарської діяльності та вже зараз примушує підприємців замислюватись над тим, як залишитися повноцінним суб’єктом господарювання. Перехід на загальну систему оподаткування для фізичної особи гірший варіант, тому що суттєво збільшує податкове навантаження та витрати на ведення бухгалтерського обліку. |
Cthdsc писал(а): | ||
у статті ось тут: chp.com.ua/index.php?code=10420&show_all=YESS
ця проблема розглянута (див.пункт 3)
|
Masich писал(а): |
Все это глупость и страшилка, нормальное предприятие действительно нуждающееся в каких то реальных и неоценимых услугах единщика найдет чем перекрыть отсутствие расходов и будет и дальше сотрудничать. |
Masich писал(а): |
А вообще это все флуд на тендерном форуме, поэтому сорри. |
Jyrcom писал(а): |
1.В мелких закупках и если єто будет не массово - согласен, выкрутимся. Но как быть в случаях если это явление будет массовым? В торгах у нас единщики за прошлый год лишь дважды участвовали (из 143 торгов). Зато по прямым договорам это было ЯВЛЕНИЕ ![]() 2.эта тема уже пару раз подымалась - но дискуссия развития не получила. Щас интересно. |
Masich писал(а): |
1. Вы (представляемая Вами организация/предприятие) разве не "льготник" по прибыли? |
Masich писал(а): |
2. Сколько еще раз будет подыматься поближе (до и после) к 01.04.2011 ![]() |
Jyrcom писал(а): | ||||
Нет - на общих основаниях ![]()
![]() |
Цитата: |
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ від 05.04.2011 р. N 4133/5/17-0716 Згідно із пп. 139.1.12 п. 139.1 ст. 139 розділу III Податкового кодексу України (далі - Кодекс) до складу витрат платника податку на прибуток підприємств не включаються витрати, понесені у зв'язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи - підприємця, що сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв'язку із придбанням робіт, послуг у фізичної особи - платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації). Тобто на бюджетні установи, які не є платниками податку на прибуток підприємств, вказана норма Кодексу, яка набирає чинності з 01.04.2011 р., не розповсюджується. Щодо підтвердження підприємцями виду/ видів діяльності, в межах якого/яких вони реалізовують продукцію (товари, роботи, послуги), то виходячи із положень норм ст. 2, 6 Указу Президента України від 03.07.98 р. N 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва", п. 1 "б" підрозділу 8 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу, п. 177.2 та п. 177.8 ст. 177 Кодексу та п. 4 ст. 9 Закону України від 15.05.2003 р. N 755 "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", таким підтвердженням є копії свідоцтва про державну реєстрацію його як суб'єкта підприємницької діяльності, свідоцтва про сплату єдиного податку (для підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та довідки податкового органу, в якому він знаходиться на податковому обліку, щодо заявлених ним виду/видів діяльності (відповідно до реєстраційної картки) та обраної системи оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності (для підприємців, які здійснюють діяльність відповідно до ст. 177 Кодексу). Заступник Голови Комісії з проведення реорганізації ДПА України, заступник Голови ДПС України С. Лекарь |
kolred писал(а): |
Как единщиков правильно и без всяких возможных дискриминаций исключить из потенциальных участников/победителей торгов и возможно ли это вообще? |
output generated using printer-friendly topic mod. Часовой пояс: GMT + 2