ой...читала-читала, но решила спросить
коммунальное предприятие. никакой информации о бенефициарном собтвеннике нет. так и надо? или таки что то должно быть написано?
Згідно з положеннями Закону N 475-VIII відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються:
політичними партіями, творчими спілками, їх територіальними осередками, адвокатськими об'єднаннями. торгово-промисловими палатами, релігійними організаціями, державними та комунальними підприємствами, державними органами, органами місцевого самоврядування та їх асоціаціями
ой...читала-читала, но решила спросить
коммунальное предприятие. никакой информации о бенефициарном собтвеннике нет. так и надо? или таки что то должно быть написано?
Це питання іще те...
Господарський кодекс. Стаття 64-1. Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) підприємства
Скрытый текст:
Цитата:
{Назва статті 64-1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 198-VIII від 12.02.2015}
1. Підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.
Термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" розуміється у значенні, що вживається в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", а саме:
20) кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка:
- незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки
або
- виконувати функції органу управління,
або
- яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником (контролером) не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права;
{Абзац другий частини першої статті 64-1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 198-VIII від 12.02.2015}
{Кодекс доповнено статтею 64-1 згідно із Законом № 1701-VII від 14.10.2014; текст статті 64-1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 198-VIII від 12.02.2015}
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15/page3
ой...читала-читала, но решила спросить
коммунальное предприятие. никакой информации о бенефициарном собтвеннике нет. так и надо? или таки что то должно быть написано?
Згідно з положеннями Закону N 475-VIII відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються:
до речі питання - як відносяться положення Закону N 475-VIII до ст. 17-1-8 ЗУ 1197? адже що бачить замовник - вимогу в своєму закону (17-1-8 ), і ця вимога посилається на вимоги ЗУ від 15.05.2003 № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Де в цьому ланцюжку виключення кому вносити а кому не вносити відомості про бенефіціарів?
ой...читала-читала, но решила спросить
коммунальное предприятие. никакой информации о бенефициарном собтвеннике нет. так и надо? или таки что то должно быть написано?
Згідно з положеннями Закону N 475-VIII відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються:
до речі питання - як відносяться положення Закону N 475-VIII до ст. 17-1-8 ЗУ 1197? адже що бачить замовник - вимогу в своєму закону (17-1-8 ), і ця вимога посилається на вимоги ЗУ від 15.05.2003 № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Де в цьому ланцюжку виключення кому вносити а кому не вносити відомості про бенефіціарів?
Ну а как можно не брать во внимание Лист Мінюсту від 10.08.2015 р. N К-15171/19.3, щдо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи? Если брать во внимание только ЗУ 755-IV и на основании того отменять переговорную процедуру, что у коммунальщиков нет бенефициарного собственника, то переговорные процедуры по воде и отоплению в начале года можно просто отменить, потому как есть ст.17 - сидим в холоде и без воды Shocked
Ну а как можно не брать во внимание Лист Мінюсту від 10.08.2015 р. N К-15171/19.3, щдо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи? Если брать во внимание только ЗУ 755-IV и на основании того отменять переговорную процедуру, что у коммунальщиков нет бенефициарного собственника, то переговорные процедуры по воде и отоплению в начале года можно просто отменить, потому как есть ст.17 - сидим в холоде и без воды Shocked
Щодо незастосування статті 17 Закону під час проведення переговорної процедури закупівлі
Відповідно до пункту 28 частини першої статті першої Закону торги (конкурсні торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів (конкурсних торгів) згідно з процедурами, встановленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, визначених цією статтею, зокрема шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. Так, абзацом другим частини першої статті 39 Закону визначено, що замовник шд час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
При цьому вимоги, передбачені статтею 17 Закону встановлюються для процедур конкурсних торгів, оскільки статтею 17 Закону указані підстави, у разі наявності яких замовник відмовляє або може відмовити в участі у процедурі закупівлі та відхиляє пропозиції конкурсних торгів, кваліфікаційні або цінові пропозиції.
Водночас замовник, з дотриманням вимог законодавства, самостійно визначає перелік документів, необхідних для застосування переговорної процедури закупівлі, з огляду на те, що форми документів у сфері державних закупівель передбачають зазначення замовником інформації про учасника.
звичайно, якщо ви не встановлювали таких вимог до учасника _________________ Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла.
Ну а как можно не брать во внимание Лист Мінюсту від 10.08.2015 р. N К-15171/19.3, щдо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи? Если брать во внимание только ЗУ 755-IV и на основании того отменять переговорную процедуру, что у коммунальщиков нет бенефициарного собственника, то переговорные процедуры по воде и отоплению в начале года можно просто отменить, потому как есть ст.17 - сидим в холоде и без воды Shocked
Хід думок Ви зрозуміли правильно. Але я не мав на увазі переговорні процедури бо ст.17 там не вимагається.. Я стосовно відкритих торгів. На сьогодні наша позиція така: якщо у Учасника відсутні відомості про кінцевого бенефіціара (КБ), то його відхиляємо. навіть, якщо у Учасника засновник - фізособа. Аргументи:
1. Замовник керується ЗУ 1197 ст.17-1-8, яка посилається на ст.17-2 ЗУ від 15.05.2003 № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. В ній сказано:
Цитата:
2. В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо юридичної особи:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника (учасника), якщо засновник (учасник) - юридична особа, а саме:...
2. Господарський кодекс. Стаття 64-1. Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) підприємства
Цитата:
1. Підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.
3. Те що в інших ЗУ є сказано про виключення - не звертаємо увагу, оскільки є перші два аргументи. Тобто юрособа може не подавати відомості про КБ в ЄДР. але тоді він не зможе приймати участь в держзакупівлях. Так само як і інші довідки/фінзвітність, тощо. Вважає юрособа, що фінзвітність чи виконання аналогічних договорів- це комерційна таємниця - на тендері переможцем не буде.
Jyrcom Вам уже пора 2-е высшее юридическое получать, как в прочем и всем тем, кто тянет тендерный комитет. Я конечно же согласен в вышеприведенным. Есть ньюанс, если участник подает письмо в котором объясняет отсутствие бенефициарного собственника, при этом основание - разъяснения минюста, то как правильно поступать в этой ситуации? Принимать предложение участника или отказывать на основании 17-ой статьи.
З.Ы. Еще одна дырка требуюющая разъяснения минэкономразвития.
Jyrcom Вам уже пора 2-е высшее юридическое получать, как в прочем и всем тем, кто тянет тендерный комитет.
Дякую. Без допомоги колег по форуму я б був би безалаберним мтрщиком поганим учнем
Voda74800 писал(а):
Есть ньюанс, если участник подает письмо в котором объясняет отсутствие бенефициарного собственника, при этом основание - разъяснения минюста, то как правильно поступать в этой ситуации? Принимать предложение участника или отказывать на основании 17-ой статьи.
З.Ы. Еще одна дырка требуюющая разъяснения минэкономразвития.
от саме відповідь нашу позицію на це питання я вище і дав - для участі в тендері у учасника обов"язково повинна бути інформація про КБ. крапка. Можливо скоро нас переконають ДФІшники в протилижному, але поки що на основі наших роздумів будемо відхиляти Учасників без інформації про КБ.
Jyrcom А если участник коммунальное предприятие или исполком, при этом это открытые торги или ЗЦП, тогда как быть? Не допускать к процедуре?
наша позиція дійсно ризикова, хоч і обгрунтована. про результати перших перевірок (а в нас держаудитори зараз) повідомлю одразу. Усно вони погодилися з нашим поясненням. Але це стосується відкритих торгів і звичайних учасників. Щодо комунальних та міськвиконкомів, то, я б, посилаючись на господарський кодекс, коректно описав би цю вимогу в ДКТ.
Отправили свое коммунальное предприятие попробывать внести информацию о бенефициаре. по телефону им отказали, после обеда пойдут с пакетом документов
КП собрало пакет документов и пошло... отказали. Сказали, не могут принять документы без указания фио бенефициара. Не появится в форме пустой строки о бенефициарах. Так что... допускаем к оценке
Отправили свое коммунальное предприятие попробывать внести информацию о бенефициаре. по телефону им отказали, после обеда пойдут с пакетом документов
КП собрало пакет документов и пошло... отказали. Сказали, не могут принять документы без указания фио бенефициара. Не появится в форме пустой строки о бенефициарах. Так что... допускаем к оценке
А письмову відповідь дадуть?
І по-друге: як же відомості про наявність або відсутність кінцевого бенефіціара"?
Отправили свое коммунальное предприятие попробывать внести информацию о бенефициаре. по телефону им отказали, после обеда пойдут с пакетом документов
КП собрало пакет документов и пошло... отказали. Сказали, не могут принять документы без указания фио бенефициара. Не появится в форме пустой строки о бенефициарах. Так что... допускаем к оценке
А письмову відповідь дадуть?
І по-друге: як же відомості про наявність або відсутність кінцевого бенефіціара"?
Цитирую:
Вы сдаете документы нам, а не в канцелярию. я обязана принять от Вас документы в полном комплекте. я проверила документы, они не отвечают требованиям, потому документы не принимаю. укажите бенефициара (ФИО) и я приму документы.
Участник утверждает, что данные про конечного бенефициара вносятся только, если учредителем есть юр.лицо. У них учредитель физ.лицо и им не надо. Им так сказал регистратор. Кто что знает о этом и где прописано?
Участник утверждает, что данные про конечного бенефициара вносятся только, если учредителем есть юр.лицо. У них учредитель физ.лицо и им не надо. Им так сказал регистратор. Кто что знает о этом и где прописано?
тут тут
Роз"яснення тут
ну і почитайте тему уважно.
З.І. Торгах, що ми проводимо зараз, Учасників, в яких засновник - фіз.особа, і які вказали кінцевого бенефіціара багато. Так що і в реєстраторів різне відношення.
Госфинмониторинг предоставил разъяснение относительно определения «конечного бенефициарного собственника (контролера)» и «выгодополучателя» в контексте Закона «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения».
Нормы п. 20 ч. 1 ст. 1 упомянутого Закона однозначно устанавливают, что владение одним лицом самостоятельно или совместно со связанными физическими и/или юридическими лицами долей в юридическом лице в размере 25 или больше процентов уставного капитала или прав голоса в юридическом лице не является обязательным условием, дающим возможность определить принадлежность физического лица к конечному бенефициарному собственнику (контролеру).
То есть конечным бенефициарным собственником (контролером) может быть физическое лицо, которое не владеет долей в размере 25 или больше процентов уставного капитала компании, но которое имеет возможность осуществлять решающее влияние на управление или хозяйственную деятельность компании способом, определенным указанной нормой Закона.
Следует заметить, что конечный бенефициарный собственник (контролер) у юридического лица может и отсутствовать.
Специалисты службы подчеркнули, что субъект первичного финансового мониторинга должен принять все необходимые меры относительно клиента - юридического лица по установлению конечных бенефициарных собственников (контролеров) или факта их отсутствия.
Специалисты службы подчеркнули, что субъект первичного финансового мониторинга должен принять все необходимые меры относительно клиента - юридического лица по установлению конечных бенефициарных собственников (контролеров) или факта их отсутствия.
от подумалось - може в ДКТ приписати вимогу щодо наявності інформації про КБ в ЄДР учасника
Ну а как можно не брать во внимание Лист Мінюсту від 10.08.2015 р. N К-15171/19.3, щдо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи? Если брать во внимание только ЗУ 755-IV и на основании того отменять переговорную процедуру, что у коммунальщиков нет бенефициарного собственника, то переговорные процедуры по воде и отоплению в начале года можно просто отменить, потому как есть ст.17 - сидим в холоде и без воды Shocked
Хід думок Ви зрозуміли правильно. Але я не мав на увазі переговорні процедури бо ст.17 там не вимагається.. Я стосовно відкритих торгів. На сьогодні наша позиція така: якщо у Учасника відсутні відомості про кінцевого бенефіціара (КБ), то його відхиляємо. навіть, якщо у Учасника засновник - фізособа. Аргументи:
1. Замовник керується ЗУ 1197 ст.17-1-8, яка посилається на ст.17-2 ЗУ від 15.05.2003 № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. В ній сказано:
Цитата:
2. В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо юридичної особи:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника (учасника), якщо засновник (учасник) - юридична особа, а саме:...
2. Господарський кодекс. Стаття 64-1. Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) підприємства
Цитата:
1. Підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.
3. Те що в інших ЗУ є сказано про виключення - не звертаємо увагу, оскільки є перші два аргументи. Тобто юрособа може не подавати відомості про КБ в ЄДР. але тоді він не зможе приймати участь в держзакупівлях. Так само як і інші довідки/фінзвітність, тощо. Вважає юрособа, що фінзвітність чи виконання аналогічних договорів- це комерційна таємниця - на тендері переможцем не буде.
учасник юр особа. засновник - фіз особа. інформація про кінцевого бенефіціарного власника - відсутні відомості (хоча в довідці указав, що інформація наявна). Відхиляємо....??
Участник утверждает, что данные про конечного бенефициара вносятся только, если учредителем есть юр.лицо. У них учредитель физ.лицо и им не надо. Им так сказал регистратор. Кто что знает о этом и где прописано?
тут тут
Роз"яснення тут
ну і почитайте тему уважно.
З.І. Торгах, що ми проводимо зараз, Учасників, в яких засновник - фіз.особа, і які вказали кінцевого бенефіціара багато. Так що і в реєстраторів різне відношення.
может быть глупый вопрос, но все же...
а может ли быть основателем юр лица Иванов, а бенефициаром - Петров?
Участник утверждает, что данные про конечного бенефициара вносятся только, если учредителем есть юр.лицо. У них учредитель физ.лицо и им не надо. Им так сказал регистратор. Кто что знает о этом и где прописано?
тут тут
Роз"яснення тут
ну і почитайте тему уважно.
З.І. Торгах, що ми проводимо зараз, Учасників, в яких засновник - фіз.особа, і які вказали кінцевого бенефіціара багато. Так що і в реєстраторів різне відношення.
может быть глупый вопрос, но все же...
а может ли быть основателем юр лица Иванов, а бенефициаром - Петров?
а может ли быть основателем юр лица Иванов, а бенефициаром - Петров?
в нас попадались такі учасники де засновник - одна фізособа, а бенефіціар інша а то і дві інші фізособи.
За відсутність інформації поки що відхиляємо.
Від учасників дізнався, що масово інформацію про кінцевих бенефіціарів учасники вносили коли внесені були зміни в ЗУ про ЄДР і тоді без проблем вносилися зміни в єдиний реєстр навіть якщо засновником була лише одна фізособа.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы