Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
пункт 1-1 статті 17 Закону
На страницу 1, 2, 3, 4  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 25 Апр 2015, 09:19 Ответить с цитатой

Шановні форумчани!
Наближається "светлый праздник" введення в дію Закону України "Про запобігання корупції" - 27.04.2015 р.
(Закону вводиться в дію з 26.04.2015 р., тобто 27.04.2015 р. уже підлягає застосовуванню).
Нас, як відомо, "сие творение законодателей" стосується в частині введеня в дію пункту 11 частини першої статті 17 Закону України "Про здійснення державних закупівель"
Цитата:
11) відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов'язковими відповідно до закону;

і попутно статей 59, 62 - 64 Закону України "Про запобігання корупції", де йдеться про
- Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
- антикорупційну програму юридичної особи
- уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи

Пропоную тут обговорити питання
- документального підтвердження відсутності обставин, передбачених п. 1-1 ч. 1 ст. 17 Законку
- особливості застосування норми у період, коли не розпочало діяльність Національне агентство з питань запобігання корупції
- зміст / текст антикорупційної програми
- призначення / звільнення / статус уповноваженого

Р.S. Кияни! Хто йде на семінар 28.05.2015 р. http://www.ua-tenders.com/news/tenders/247175/
чи може все був на семінарах, що влаштовував і влаштовує Радник в сфері здійснення державних закупівель
Р.S2. Хто взагалі підписаний на Радник в сфері здійснення державних закупівель - маякність в приват (ЛС)

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Svetulya
Репутация: 65 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 24.09.2010
Сообщения: 658
Откуда: центр Украины
Сообщение 26 Апр 2015, 20:17 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):

Пропоную тут обговорити питання
- документального підтвердження відсутності обставин, передбачених п. 1-1 ч. 1 ст. 17 Законку
- особливості застосування норми у період, коли не розпочало діяльність Національне агентство з питань запобігання корупції
- зміст / текст антикорупційної програми
- призначення / звільнення / статус уповноваженого

...... чи може все був на семінарах, що влаштовував і влаштовує Радник в сфері здійснення державних закупівель


Була на семінарі Радника. Надали такі поради щодо п.1-1 ст. 17:
- поки немає реєстру вимагаємо довідку у довільній формі;
- копію наказу про затвердження антикорупційної програми (для чого вам потрібна сама програма?);
- копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 27 Апр 2015, 07:36 Ответить с цитатой

Svetulya писал(а):

- копію наказу про затвердження антикорупційної програми (для чого вам потрібна сама програма?);
- копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми.
можливо через "або"?
Ну і додам думку радника (хтось викладав вже):



_зміни до ст. 17_Антикоруп.програма.pdf
 Описание:
Радник

Скачать
 Имя файла:  _зміни до ст. 17_Антикоруп.програма.pdf
 Размер файла:  4.19 MB
 Скачано:  900 раз(а)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 27 Апр 2015, 08:36 Ответить с цитатой

Стаття з Радника... не враховує кілька важливих моментів

1. Не враховано зміни, внесені Законом України від 12.02.2015 р. № 198-VIII
частина 2 статті 62 Закону України "Про запобігання корупції" (пункт 2 частини другої статті 62 із змінами, внесеними  згідно із Законом України від 12.02.2015 р. № 198-VIII)
Цитата:
2. В обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

2. Не розрізняються поняття набрання чинності та введеня в дію закону
Згідно із п. 1 р. XIII Закону України "Про запобігання корупції" цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності - тобто з 26.04.2015 р.

3. Норма п.11 ч. 1 ст. 17 Закону повинен застосовуватися замовниками з 26.04.2015 р., незалежно від того, чи передбачена відповідна норма у ДКТ по процедурах, оголошених до 26.04.2015 р.
Адже п.11 ч. 1 ст. 17 Закону уже набув чинності 26.10.2014 р. після оприлюдення в газеті Голос України (25.10.2014 № 206) Закону України "Про запобігання корупції", але вводиться в дію лише з 26.04.2015 р.. Подібної думки дотримується і Мін'юст, який 10.11.2014 р. роз'яснив наступне:
Цитата:
При цьому слід враховувати, що саме дата введення в дію Закону "Про запобігання корупції" є початком для виникнення, зміни чи припинення прав та обов'язків відповідних суб'єктів правовідносин. Починаючи з 26 квітня 2015 року - у зв'язку з введенням в дію положення про втрату чинності зазначеними законами - має розпочатися застосування Закону "Про запобігання корупції" і передбачених ним змін до актів законодавства.
Роз'яснення від 10.11.2014 р. "Інформація щодо чинності та застосування антикорупційного законодавства" // Кадровик України. - 2014. - 12. - № 12
Тому вважаю, що необхідно вносити зміни у ДКТ і доповнювати вимогами щодо документального підтвердження відповідності п.11 ч. 1 ст. 17 Закону

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי


Последний раз редактировалось: badman2 (27 Апр 2015, 09:33), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
cdtnfc
Репутация: 0 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 02.08.2010
Сообщения: 135
Сообщение 27 Апр 2015, 09:32 Ответить с цитатой

А чи застосовується п.11 ч.1 ст. 17 до переговорної процедури закупівлі (відсутність конкуренції)? Затра виходить оголошення, потрібно робити акцепт, документи по цьому пункту в запрошенні не вимагалися.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 27 Апр 2015, 09:51 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
Ну от. сьогодні купа розкриттів, проводили консультації з ДФІ:"На дату затвердження ДКТ (змін до ДКТ) норма не діє, тому Замовник її вимагати не має права". Отака відповідь минулого тижня була Confused
Апд.
.
Частково вони праві, до введення в дію цієї норми замовник не міг нічого вимагати у документації, хіба що писати примітку типу "Відповідно до Закону України від 14.10.2014 р. №1700-VII пункт 11 частити першої статті 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель” вводиться в дію з 26.04.2015 р., враховуючи зміни, внесені Законом України від 12.02.2015 р. №198-VIII;"
Сьогодні ж є думка діяти таким чином:
1. Якщо є час і можливість для внесення змін до ДКТ (ч. 2 ст. 23 Закону) - все ж таки внести відповідні зміни "у зв'язку із введенням в дію Закону України від 14.10.2014 р. №1700-VII ....."
2. Якщо часу чи можливості уже немає - після розкриття направити учасникам, що підпадають під дію ч. 2 ст. 62 Закону України "Про запобігання корупції, запити відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону та ст. 60 Закону "Про запобігання корупції" з вимогою надати інформацію (та підтверджуючі документи- ???? )
- чи застосовувалися до учасника – юридичної особи заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та і чи внесена інформація про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
- чи наявна в учасника Антикорупційна програма, якщо так - то надати програму або наказ про її затвердлження
- чи призначено в учасника уповноваженого з антикорупційної програми , якщо так - но надати наказ про призначення

якось так Unknown

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 27 Апр 2015, 09:54 Ответить с цитатой

cdtnfc писал(а):
А чи застосовується п.11 ч.1 ст. 17 до переговорної процедури закупівлі (відсутність конкуренції)?
- як і інші пункути частини першої статті 17 Smile
_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי


Последний раз редактировалось: badman2 (27 Апр 2015, 10:48), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
maks7
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 27.11.2009
Сообщения: 962
Откуда: Киев
Сообщение 27 Апр 2015, 10:19 Ответить с цитатой

cdtnfc писал(а):
А чи застосовується п.11 ч.1 ст. 17 до переговорної процедури закупівлі (відсутність конкуренції)? Затра виходить оголошення, потрібно робити акцепт, документи по цьому пункту в запрошенні не вимагалися.


в ППЗ документи по ст.17 НЕ вимагаються НМД
http://forum.ua-tenders.com/viewtopic.php?t=3114&postdays=0&postorder=asc&&start=125

_________________
Aliis inserviendo consumor
(служа другим, сгораю сам)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 27 Апр 2015, 12:21 Ответить с цитатой

cdtnfc писал(а):
А чи застосовується п.11 ч.1 ст. 17 до переговорної процедури закупівлі (відсутність конкуренції)? Затра виходить оголошення, потрібно робити акцепт, документи по цьому пункту в запрошенні не вимагалися.

17 статья только для конкурсных процедур.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 27 Апр 2015, 15:15 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
2. В обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

т.е. получается, если я закупаю услуги стоимостью 500 тыс.грн., то мне в дкт не требовать ничего касательно п.1-1?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 27 Апр 2015, 15:23 Ответить с цитатой

torgiosv1 писал(а):
badman2 писал(а):
2. В обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

т.е. получается, если я закупаю услуги стоимостью 500 тыс.грн., то мне в дкт не требовать ничего касательно п.1-1?
вважаю, що потрібно, адже в ст.17 відсутні обмеження. а от учасник може не подавати такі документи в поясненні посилаючись на статтю 62 ЗУ "Про запобігання корупції"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 27 Апр 2015, 15:27 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
torgiosv1 писал(а):
badman2 писал(а):
2. В обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

т.е. получается, если я закупаю услуги стоимостью 500 тыс.грн., то мне в дкт не требовать ничего касательно п.1-1?
вважаю, що потрібно, адже в ст.17 відсутні обмеження. а от учасник може не подавати такі документи в поясненні посилаючись на статтю 62 ЗУ "Про запобігання корупції"

та я тоже уже включила этот пункт в новую дкт, но потом прочитала вышенаписанное и засомневалась.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 27 Апр 2015, 15:32 Ответить с цитатой

и еще вопрос, что значит "у випадку, коли вони є обов'язковими відповідно до закону"? насколько я поняла, то у всех юр. особ, которые собираются принимать участие в тендерах должны быть эти программы.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 27 Апр 2015, 16:02 Ответить с цитатой

torgiosv1 писал(а):
и еще вопрос, что значит "у випадку, коли вони є обов'язковими відповідно до закону"? насколько я поняла, то у всех юр. особ, которые собираются принимать участие в тендерах должны быть эти программы.
хм... так вище ж про це писали:
Цитата:
2. В обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
torgiosv1
Репутация: 120 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 22.04.2008
Сообщения: 1796
Сообщение 27 Апр 2015, 16:14 Ответить с цитатой

Jyrcom писал(а):
torgiosv1 писал(а):
и еще вопрос, что значит "у випадку, коли вони є обов'язковими відповідно до закону"? насколько я поняла, то у всех юр. особ, которые собираются принимать участие в тендерах должны быть эти программы.
хм... так вище ж про це писали:
Цитата:
2. В обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

да, это я уже запрацювалась Confused
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 27 Апр 2015, 16:21 Ответить с цитатой

Поки що пропоную такий вихід із ситуйовіни що склалась на даний момент

Включаємо в ДКТ вимогу щодо документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 1-1 ч. 1 ст. 17

- інформація про відсутність відомостей про учасника – юридичну особу в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (для учасників – юридичних осіб). Даний документи подається у формі, що визначена відповідними актами чинного законодавства України, які регулюють порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. У разі якщо на день подання пропозиції конкурсних торгів такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), учасник у якості документа, передбаченого даним підпунктом, подає у складі пропозиції конкурсних торгів лист (довідку, гарантію бла..бла..бала) у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформація про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення у зв'язку з тим що ця хренотінь ще не працює;
- копію антикорупційної програми або копію наказу або іншого документа про затвердження антикорупційної програми (для учасників – юридичних осіб у випадку, коли наявність антикорупційної програми є обов'язковими для юридичної особи відповідно до закону) ;
- копія наказу чи іншого документа про призначення уповноваженого з антикорупційної програми учасника - юридичної особи (для учасників – юридичних осіб у випадку, коли наявність уповноваженого з антикорупційної програми є обов'язковими для юридичної особи відповідно до закону)


аргументи:
1. вимога щодо Реєстру - поширюється на усії юр.осіб - думаю тут ніхто не заперечить
2. вимога щодо антикорупційної програми (АКП) і уповноваженого з АКП необхідно включати незалежно від вартості вашого предмета закупівлі оскільки участь у торгах можуть брати юр.особи, передбачені п. 1 ч. 2 ст. 62 Закону України "Про запобігання корупції"

+ екзотика як бути якщо наш предмет закупівлі дешевний ніж 1млн./5млн., а учасник уже брав участь у торгах, і навіть став переможцем, вартість предмета яких перевищує 1млн./5млн.

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 28 Апр 2015, 07:51 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
Поки що пропоную такий вихід із ситуйовіни що склалась на даний момент

Включаємо в ДКТ вимогу щодо документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 1-1 ч. 1 ст. 17

- інформація ...;
- копію антикорупційної програми ... ;
- копія наказу чи іншого документа про призначення уповноваженого з антикорупційної програми ...

А чому треба вимагати всі три документи коли в той час в ст.17 1* 1* через "або" вимагається:
Цитата:
1-1) відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону;

не люблю ускладнювати вимоги Sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 28 Апр 2015, 09:24 Ответить с цитатой

Ось тут не згоден.
п.1-1 ч. 1 ст. 17 не встановлює вимоги щодо документального підтвердження, а підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі та підставу відхилення пропозиції.
Давайте подивимось детальніше, як цей пункт формулюється у законі
Цитата:
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації) у разі, якщо: ...
11) відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов'язковими відповідно до закону;

Виходчи з цього норма п.1-1 ч. 1 ст. 17 містить три підстави, за наявності яких замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації)
- відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, або
- зазначена юридична особа не має антикорупційної програми, коли вона є обов'язковою відповідно до закону, або
- зазначена юридична особа не має уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли він є обов'язковим відповідно до закону

Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити ... вимоги встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим ... вимогам згідно із законодавством;
Тобто у ДКТ необхідно встановити споіб документального підтвердження відсутності усіх трьої підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закпівлі (відхитення ПКТ), що встановлені п.1-1 ч. 1 ст. 17 Закону.

Jyrcom писал(а):

не люблю ускладнювати вимоги Sad

ех... тебе б у Верховну Раду - закони писати Wink ну чи хоча б в МЕРТ Very Happy

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 28 Апр 2015, 11:02 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):
Ось тут не згоден.
п.1-1 ч. 1 ст. 17 не встановлює вимоги щодо документального підтвердження, а підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі та підставу відхилення пропозиції.
Давайте подивимось детальніше, як цей пункт формулюється у законі
Цитата:
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації) у разі, якщо: ...
11) відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов'язковими відповідно до закону;

Виходчи з цього норма п.1-1 ч. 1 ст. 17 містить три підстави, за наявності яких замовник приймає рішення про відмову учаснику ...
- відомості про юридичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, або
- зазначена юридична особа не має антикорупційної програми, коли вона є обов'язковою відповідно до закону, або
- зазначена юридична особа не має уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли він є обов'язковим відповідно до закону

Хм, виходить, що не дивлячись на оте червоне "або" юрособа повинна мати і антикоррупційну програму і уповноважену особу з антикорупційної програми?
badman2 писал(а):


Тобто у ДКТ необхідно встановити спосіб документального підтвердження відсутності усіх трьої підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закпівлі (відхитення ПКТ), що встановлені п.1-1 ч. 1 ст. 17 Закону.

А в дрібних торгах, щоб не лякати учасників не врятує розповсюджена вимога:
Цитата:
Оригінал довідки Учасника у довільній формі, що засвідчує відсутність підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення пропозиції конкурсних торгів, зазначених у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону

Який тут аргумент висунуть перевіряючі?

badman2 писал(а):
Jyrcom писал(а):

не люблю ускладнювати вимоги Sad

ех... тебе б у Верховну Раду - закони писати Wink ну чи хоча б в МЕРТ Very Happy

хіба що в регіональній філії )))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 28 Апр 2015, 11:56 Ответить с цитатой

Вважаю, що вимагати документального пітвердження відсутності усіх трьох підстав є обов'язкове для усіх торгів, навіть найдрібніших

аргумент - учасником торгвів, менше 1(5) млн. може бути

1) юридична особа, до якої було застосвовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення і відомості про неї вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення,

2) юридична особа - державне, комунальне підприємств, господарське товариство (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень - і не має антикорупційної програми та / або уповноваженого з антикорупційної програми

- незалежно від вартості предмета закупівлі в даних торгах - ПТК таких учасників мають бути відхилені.

Крім того, п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону вимагає включати до ДКТ усі без винятку "вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством";


Отже у будь яких торгах треба вимагати документальне підтвердження відсутності обставин, передбачених п. 1-1 ч. 1 ст. 17 Закону.


Jyrcom писал(а):
хіба що в регіональній філії )))

в регіональній філії Верховної Ради ? - крутяк!!! я теж туди хочу !!!! Very Happy

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
maks7
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 27.11.2009
Сообщения: 962
Откуда: Киев
Сообщение 28 Апр 2015, 13:09 Ответить с цитатой

badman2 писал(а):

Отже у будь яких торгах треба вимагати документальне підтвердження відсутності обставин, передбачених п. 1-1 ч. 1 ст. 17 Закону.


Допустим, ви вимагаєте підтвердити ВСІ ТРИ підстави. АЛЕ, якщо сума ПКТ учасника ДО 1(5) млн, відповідно у учасника не було потреби (в тому числі при прийнятті участі в попередніх торгах) в затверджені Програми і в призначені уповноваженого... Що робити такому часнику в даному випадку?

Я думаю, що вимоги ДКТ мають бути прописані таким чином, щоб врахувати і дану обставину!!!

_________________
Aliis inserviendo consumor
(служа другим, сгораю сам)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Flegmat
Репутация: 340 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 14.07.2009
Сообщения: 2710
Сообщение 28 Апр 2015, 14:11 Ответить с цитатой

Підтримаю колегу maks7. Вимагати у (до)1(5) торгах програму\уповноваженого - дистильована дискримінація. Smile
_________________
Тяжела и неказиста
Жизнь простого тендериста

Товарищ, знай, пройдет она
Свобода слова и приватность
И вот тогда госбезопасность
Припомнит наши имена
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
maks7
Репутация: 59 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 27.11.2009
Сообщения: 962
Откуда: Киев
Сообщение 28 Апр 2015, 14:29 Ответить с цитатой

Flegmat писал(а):
Підтримаю колегу maks7. Вимагати у (до)1(5) торгах програму\уповноваженого - дистильована дискримінація. Smile


Drinks or Beer

справа в тому, що в учасник може рік приймати участь у "мілких" торгах, а потреба в затверджені програми і уповноваженого може виникнути через рік-півтори. Я, як учасник, можу сказати, що в нинішній ситуації виділити ресурси для призначення уповноваженого проблематично. Тому, приймаючи участь в торгах допустимо на 500 тис. грн. і при наявності в ДКТ обовязкової вимогу наявності програми/уповноваженого особисто мене трохи засмутить.....

_________________
Aliis inserviendo consumor
(служа другим, сгораю сам)


Последний раз редактировалось: maks7 (28 Апр 2015, 14:33), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jyrcom
Репутация: 471 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.01.2007
Сообщения: 6535
Откуда: не дом и не улица
Сообщение 28 Апр 2015, 14:33 Ответить с цитатой

maks7 писал(а):
Flegmat писал(а):
Підтримаю колегу maks7. Вимагати у (до)1(5) торгах програму\уповноваженого - дистильована дискримінація. Smile


Drinks or Beer

більшість ДКТ мають примітку типу:
Цитата:
документи, які вимагаються у даному додатку, але непередбачені законодавством для учасника процедури закупівлі, не подаються ним у складі пропозиції за умови надання таким учасником листа у складі пропозиції із зазначенням підстави не надання документів з посиланням на законодавство.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
badman2
Репутация: 112 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 28.03.2008
Сообщения: 1024
Сообщение 28 Апр 2015, 15:43 Ответить с цитатой

Народ! Давайте без емоцій розберемося із вимогами законодавства.
Питання п.1-1 ч.1 ст.17 складається як намене трьох частин
1. Обов'язковість у ДКТ вимоги, встановленої п.1-1 ч.1 ст.17
2. Спосіб документального підтвердження вимогі, встановленій п.1-1 ч.1 ст.17
3. Хто із учасників повинен подавати документальне підтвердження вимозі, встановленій п.1-1 ч.1 ст.17


ст. 17 і ст. 22 Закону носять інмеративний рахактер, тому документація конкурсних торгів повинна містити
- вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, - всі пункти!!!
- та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності вимогам згідно із законодавством; - щодо усіх пунктів !!!

Тут, я вважаю, без варіантів і ніхто не буде заперечувати.
Інше питання, що спосіб документального підтвердження відповідності вимогам ст. 17 має бути сформульовано у ДКТ згідно із законодавством:

тепер розберемось, що ознае оте згідно із законодавством:

конкструкція норм п. 1-1 ч. 1 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону сформульована таким чином замовник повинен передбачити у ДКТ, а учасник - юр.особа повинен надати у пропозиції конкурсних торгів документальне підтвердження того, що
- відомості про учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, - в усіх випадках незалежно від статусу учасника юридичної особи та вартості предмета закупівлі
- учасник не має антикорупційну програму і уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи - але Увага! у випадку, коли вони є обов'язковими відповідно до закону;
А, відповідно до закону вони (антикорупційна програма та уповноважений) є обов'язковими не для усіх учасників, а тільки для юридичних осіб, на яких пошинюється ч. 2 ст. 62 Закону України "Про запобігання корупції"
Цитата:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.


І де ж тут дискримінація ?

Адже якщо ваш мредмет закупівлі менший від 1(5) млн. то це не означає, що учасники, які беруть участь у торгах не повинні мати АКП і Уповноваженого: учасник може бути комунальним підприємством або разом із вашими торгами брати учать в інших на 10 млн., що зобов'язує його мати АКП і Уповноваженого

необхідно лише вірно свормулювати вимоги до документального забезпечення - і ніяких проблем
кого стосується норма щодо АКП і Уповноваженого - той подає документи - кого не стосується - той не подає Wink

А щодо документального підтвердження всеж пропоную таку конструкцію
Цитата:
Документальним підтвердженням відповідності учасника вимогам, передбаченим пунктом 1-1 частини першої статті 17 Закону, є наступні документи
– інформація про відсутність відомостей про учасника – юридичну особу в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (для учасників – юридичних осіб). Даний документи подається у формі, що визначена відповідними актами чинного законодавства України, які регулюють порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. У разі якщо на день подання пропозиції конкурсних торгів такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), учасник у якості документа, передбаченого даним підпунктом, подає у складі пропозиції конкурсних торгів лист (довідку, гарантію тощо) у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформація про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення;
- копія затвердженої антикорупційної програми (або копію наказу або іншого документа про затвердження) та копію наказу чи іншого документа про призначення уповноваженого з антикорупційної програми учасника - юридичної особи (для учасників – юридичних осіб у випадку, коли наявність антикорупційної програми є обов'язковими для юридичної особи відповідно до закону). Якщо відповідно до закону наявність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми є необов’язковим для учасника – юридичної особи, такий учасник замість зазначених документів подає у складі пропозиції конкурсних торгів лист (довідку, гарантію тощо) у довільній формі про те, що він не моє затвердженої антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми та на нього не поширюються норми ч. 2 ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції».

Хоча варто вимагати гарантію щодо норми п. 2 ч. 2 ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції», адже із фінансової звітності, витягу з ЄДР і статуту зразу видно чи поширюється на учасника п. 1 ч. 2 ст. 62

_________________
רק אלוהים יכול לשפוט אותי
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Страница 1 из 4

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen