Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
RM: що таке кваліфікаційні критерії?
На страницу Пред.  1, 2
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 31 Май 2014, 12:36 Ответить с цитатой

и так, суббота - лучший день для научно-теоретической деятельности. ничто не отвлекает и можно погрузится в глубины сознания и... европейского законодательства - как источника абсолютной мудрости. что же говорят европейские законодатели на счет сабжа? начнем, пожалуй, с дерективы 2004/18 и с ее 45-й статьи, которая по содержанию больше напоминает ст. 17.
Цитата:
Стаття 45 Персональні ситуації кандидатів або учасників
1. Будь-який учасник або кандидат має бути виключений із участі у процедурі державної закупівлі, якщо він став предметом обвинувачення суду в:
(a) участі у злочинній організацій, як зазначено у частині 1 статті 2 Спільної дії Ради 98/733/ ЮВС(1);
(b) корупції, як зазначено у статті 3 Акту Ради від 26 травня 1997 року (2 ) та частині 1 статті 3 Спільної дії Ради 98/742/ЮВС (3)
(c) шахрайстві, в межах розуміння статті 1 Конвенції про захист фінансових інтересів Європейського Співтовариства;
(d) відмиванні грошей, як зазначено у статті 1 Директиви Ради № 91/308/ЄЕС від 10 червня 1991 року про попередження використання фінансової системи для відмивання грошей(1).

сразу обращу внимание, что то, что у нас называется "неопровержимое доказательство" (п. 1 ч. 1 ст. 17) в европе называется "субъект, ставший предметом обвинения в суде".
Цитата:
Для цілей цієї частини, державні замовники, якщо це можливо, просять кандидатів або учасників надати документи, зазначені у частині 3, та можуть, коли у них виникають сумніви щодо персональної ситуації кандидата чи учасника, звернутися до компетентних органів влади для того, щоб отримати будь-яку інформацію, яку вони вважають необхідною про кандидатів або учасників.

касательно права заказчика обратится за подтверждением информации, эта норма идентична ч. 7 ст. 28 нашего закона. тут правда оговорено дискреционное основание - возникновение сомнений.
Цитата:
2. Будь-який суб’єкт економічної діяльності може бути виключений із участі у процедурі закупівель якщо він:
(a) є банкрутом чи ліквідується, коли його справи управляються за рішенням суду, коли він вступив у домовленість з кредиторами, коли він призупинив ділову діяльність або в будь-якій аналогічній ситуації, що виникає з аналогічної процедури відповідно до національного права та підзаконних положень;
(b) є суб’єктом процесу за заявою про банкрутство, розпорядженням суду про примусову ліквідацію чи управління, чи угоди з кредиторами або будь-якого аналогічного процесу відповідно до національних законів та підзаконних положень;
(c) засуджений судом відповідно до національного законодавства за будь-якою статтею, що стосується його професійної поведінки;
(d) виявився винним у серйозному професійному правопорушенні;
(e) не виконав зобов’язання по оплаті соціальних внесків у відповідності до національного законодавства країни, де він зареєстрований, або країни, в якій зареєстрований державний замовник;
(f) не виконав зобов’язання по оплаті податків у відповідності до національного законодавства країни, де він зареєстрований, або країни, в якій зареєстрований державний замовник;
(g) винен у поданні неправдивої інформації відповідно до умов цієї секції або не поданні такої інформації.

т.е. статья 17 - в полный рост + ч.7 ст. 28 (пункт "g").
Цитата:
3. Державні замовники вживають таких заходів у якості достатнього доказу того, що жоден із випадків, зазначених у частині 1 та 2 (а), (b), (c), (e), (f) не стосується суб’єкта економічної діяльності :
(a) стосовно частини 1 та пунктів а, b та с частини 2, витяг із «судового звіту», або, у разі неможливості такого, еквівалентний документ, виданий компетентним судовим або адміністративним органом країни походження, що свідчить про відповідність усім вимогам;
(b) стосовно пункту е та f частини 2, сертифікат, виданий компетентним органом влади відповідної держави-члена.
У разі, якщо якась держава не випускає таких документів або сертифікатів, або вони не охоплюють усі деталі частини 1 та пунктів а, b та с, вони можуть бути замінені заявою, рівнозначною присязі або, у державі-члені, в якій не має такого поняття, офіційною заявою, зробленою відповідною особою перед компетентними судовими або адміністративними органами влади, нотаріусом або компетентним професійним органом у країні походження.

т.е. мы созерцаем, что в европе документальное подтверждение отсутствия оснований по ст. 17 предусмотрено, как бы кому этого не хотелось.

Цитата:
Стаття 46
Професійна здатність ведення діяльності
Будь-якого суб’єкта економічної діяльності, що бажає взяти участь у процесі державної закупівлі, можуть запитати підтвердження реєстрацію у відповідності до процедур держави-члена, в якій його зареєстровано, в одному із професійних або торгових реєстрів, або надати декларацію, що прирівнюється до присяги, або сертифікат згідно з Додатком ІХ А для договорів на закупівлю робіт, Додатком ІХ В для договорів на закупівлю товарів та Додатком ІХ С для договорів на закупівлю послуг. Якщо для участі процедурі укладання державних договорів на закупівлю послуг кандидати або учасники повинні мати певні дозволи або бути членами певної організації для здійснення таких послуг у своїй державі-члені, державні замовники можуть вимагати доказів того, що вони мають відповідні дозволи або членство.

в принципе, тождественно ч. 3 ст. 40.
Цитата:
Стаття 47
Економічний та фінансовий стан
1. Доказом фінансового та економічного стану суб’єкта економічної діяльності зазвичай можуть бути одні із таких даних:
(a) відповідні пвдтвердження банків або, за необхідності, відповідні страхові гарантії професійних ризиків;
(b) надання балансу або виписки із балансу, якщо опублікування балансу є вимогою законодавства країни, в якій зареєстровано такий суб’єкт економічної діяльності ;
(c) засвідчення загального обороту підприємства та, за необхідності, обороту по групі, яка безпосередньо стосується договору за останні три роки залежно від дати створення підприємства, якщо інформація про такі обороти є доступною.
2. Суб’єкт економічної діяльності може, за необхідності та стосовно певного договору, покладатися на інші об’єднання незалежно від їх правової природи та зв’язків, які він з ними має. У такому разі він має довести державному замовнику, що в його розпорядженні будуть ресурси, які він зможе залучити, наприклад, для виконання умов договору.
3. Відповідно до тих самих умов, група суб’єктів економічної діяльності, як зазначено у статті 4, може покладатися на можливості учасників групи або інші об’єднання.
4. Державні замовники деталізують у оголошенні про проведення торгів або у запрошенні на торги дані, зазначені у частині 1, які вони обрали та дані, що мають бути надані.
5. Якщо з будь-якої поважної причини суб’єкт економічної діяльності не взмозі надати дані, запитані державним замовником, він може довести свій економічний та фінансовий стан будь-яким іншим документом, який державні замовники вважатимуть належним.

восхищаюсь содержательностью слога европейских товарищей. а п. 5 - вообще блеск: защита от красных труселей - однозначно.
Цитата:
Стаття 48 Технічна та/або професійна спроможність
1. Технічна та/або професійна спроможність суб’єкта економічної діяльності оцінюється відповідно до частин 2 та 3.
2. Технічні та/або професійні можливості можуть бути доведені одним із наступних засобів, відповідно до природи, кількості або важливості та використання робіт, товарів або послуг:
(a)
(i) перелік робіт, виконаних протягом останніх п’яти років, разом із сертифікатами, що засвідчують якість виконаних найважливіших робіт. Такі сертифікати мають зазначати вартість, дату та місце виконання робіт, та чітко встановлюють, чи були проведені роботи відповідно до правил торгівлі та правильно завершені. У відповідних місцях, компетентний орган направляє такі сертифікати безпосередньо державному замовнику.
(ii) список основних товарів, що були поставлені або послуг, що були надані протягом останніх трьох років, із зазначенням сум, дат та отримувачів, незалежно від форми власності (державних чи приватних). Надаються докази поставки товарів або надання послуг:
- коли отримувачем виступав державний замовник, у формі сертифікатів, виданих або скріплених підписом компетентного органа,
- коли отримувачем виступав приватний покупець, у формі засвідчення покупця або, якщо це неможливо, просто декларації суб’єкта економічної діяльності;
(b) Інформація про залучених спеціалістів та технічні органи, які прямо або опосередковано належать суб’єкту економічної діяльності, особливо ті, які відповідальні за контроль якості та, у випадку договорів на закупівлю робіт, ті, яких залучає суб’єкт економічної діяльності для виконання робіт;
(c) Опис технічних можливостей та заходів, які використовує постачальник або особа, що надає послуги, для забезпечення якості та науково-дослідницькі роботи підприємства;
(d) Якщо послуги або товари є складними або винятково необхідними для виконання особливих цілей, відповідним компетентним органом держави походження постачальника товарів або послуг здійснюється перевірка виробничих можливостей постачальника товарів або технічних можливостей постачальника послуг та, за необхідності, наявних засобів вивчення та дослідження, а також заходів контролю якості;
(e) Освіта та професійна кваліфікація постачальника послуг або товарів та/або адміністративного персоналу підприємства та, зокрема, особи або тих осіб, що відповідальні за надання послуг або виконання робіт;
(f) Стосовно договорів закупівлі робіт та послуг та тільки у відповідних випадках, зазначення заходів із захисту довкілля, яке суб’єкт економічної діяльності матиме змогу застосувати під час виконання умов договору;
(g) Зазначення щорічно кількості робочої сили та кількості адміністративного персоналу за останні три роки;
(h) Зазначення матеріалів та технічного обладнання, що є у наявності постачальника послуг або контрактора, який виконує умови договору;
(i) Зазначення кількісного співвідношення послуг, які постачальник збирається передати за субдоговором;
(j) Стосовно товарів, що будуть поставлені:
(i) зразки, опис та/або фотографії, автентичність яких має бути засвідчена, якщо цього вимагає державний замовник;
(ii) сертифікати, видані офіційними визнаними інститутами або органами з контролю якості, які засвідчують відповідність товарів, що чітко підтверджена технічними умовами та відповідними стандартами.
3. Суб’єкт економічної діяльності може, де можливо, та стосовно певного договору, покластися на інші об’єднання, незалежно від юридичних зв’язків, які він з ними має. У такому разі він має довести державному замовнику, що в його розпорядженні будуть ресурси, які він зможе залучити, наприклад, для виконання умов договору.
4. За тих самих умов група суб’єктів економічної діяльності, як зазначено у статті 4, можуть покластися на можливості учасників групи або інші об’єднання.
5. У випадку укладання договорів на закупівлю послуг, об’єктом яких є роботи із встановлення або інсталяції, можливість суб’єктів економічної діяльності надавати послуги або виконувати роботи або роботи із інсталяції може бути оцінена відповідно до вміння, ефективності, досвіду та надійності.

ну вот такие дела. защита окружающей среды - только для работ и услуг и только в определенных случаях. для сложных по природе предметов закупки могут быть задействованы компетентные органы (надо полагать - органы лицензирования) для проверки соответствия мат-тех базы требованиям законодательства/заказчика. а качество товаров таки подтверждается не только документально, но и образцами, и даже удостоверенными фото.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
ravilmamedov
Репутация: 195 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 14.04.2009
Сообщения: 2060
Откуда: Харків
Сообщение 31 Май 2014, 12:56 Ответить с цитатой

и сему совершенно неожиданный итог. в принципе, принципиально наш закон от европейского не особо отличается. вернее, опираясь на те позиции, на которых стою я, отличаются сильно и принципиально. но эти отличия можно легко нейтрализовать, более четко прописав те или иные нормы. но! основная канитель заключается в том, что в нашем законодательстве, предписывающем образ действия компетентных органов (т.е. тех, кто выдает макулатуру), нет прямых отсылочных норм на закон №1197. та же справка из налоговой долгое время предназначалась для подачи комплекта документов при открытии магазинов дьюти-фри, но никак не для госзакупок. т.е. в неимоверно огромном массиве НПА, нужно попрописывать: эта штука выдается для участия в торгах, выдается она следующим образом, учитывая специфику закона. также надо прописать, что по заявлению субъекта хозяйствования компетентный орган (лицензирования) проводит проверку соответствия, про что выдает соответствующий сертификат.

но, при этом, прошу заметить, что директива датирована 2004 годом. т.е. уже прошло более 10 лет. чем ознаменовались эти годы? галопирующим развитием информационных технологий. т.е. необходимость предоставлять макулатуру можно заменить открытостью реестров с соответствующей информацией. для этого уже сделано не мало, надо еще совсем чуть-чуть. и тогда участник, подавая предложение, указывает свое наименование и ИН, а заказчик через реестры по коду пробивает уровень его компетенции, регистрацию и все такое. и таким образом мы не только ускорим проведение процедур ГЗ, но и снимем груз по перевалке макулатуры с заказчиков, участников, компетентных, проверяющих, судов. но, я так понимаю, принимать новую безбумажную, безбюрократическу действительность готовы далеко не все. исключительность тендеристов исчезает, как нечто наделенное определенной природой.

_________________
В ріднім краї панувати не дамо нікому!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> Квалификационные требования к участникам Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2
Страница 2 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen