Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro.
UA-Tenders.com
 
    FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
ПКМУ № 65 від 01.03.14 (економія держ.коштів)
На страницу 1, 2, 3  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> НПА КМУ
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 11 Мар 2014, 09:27 Ответить с цитатой

Цитата:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 березня 2014 р. № 65

Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету

З метою стабілізації економічної ситуації в державі та економного і раціонального використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити заходи щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком.

2. Установити, що:

1) міністр може мати не більше чотирьох заступників, включаючи першого заступника міністра та заступника міністра — керівника апарату;

2) легкові автомобілі, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, і вивільняються у зв’язку із здійсненням заходів, затверджених цією постановою, підлягають реалізації;

3) кошти від реалізації державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, автомобілів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, зараховуються до загального фонду державного бюджету.

3. Рекомендувати Правлінню Пенсійного фонду України, правлінням фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування:

1) установити питому вагу видатків на організацію роботи (адміністративні, організаційно-управлінські, капітальні видатки, видатки на інформатизацію) в доходах без урахування залишку за попередній рік у таких розмірах:

Пенсійний фонд України — 1 відсоток доходів Фонду;

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності — 4,2 відсотка доходів Фонду;

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття — 14,9 відсотка доходів Фонду;

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань — 5,9 відсотка доходів Фонду;

2) вжити заходів до економного та раціонального використання коштів, передбачених на утримання фондів, з урахуванням заходів, затверджених цією постановою.

4. Головам місцевих державних адміністрацій під час вирішення питань, пов’язаних з призначенням на посади їх заступників, виходити з того, що кількість таких посад не може перевищувати:

три одиниці — в обласних, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях, включаючи першого заступника та заступника голови — керівника апарату;

дві одиниці — у районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністраціях, включаючи першого заступника голови.

5. Фонду державного майна разом з уповноваженими органами управління об’єктами державної власності провести інвентаризацію державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, та в місячний строк внести Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо їх подальшого використання для суспільних потреб або реалізації.

6. Державному управлінню справами вжити заходів до зменшення кількості літаків, що обслуговують вищих посадових осіб держави, та переглянути обсяг видатків на їх утримання за бюджетною програмою “Забезпечення перевезень вищих посадових осіб держави авіаційним транспортом”.

7. Міністерству доходів і зборів, Міністерству внутрішніх справ провести спільні заходи, спрямовані на руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, зокрема ліквідації “податкових ям”.

8. Міністерству доходів і зборів, Міністерству внутрішніх справ, Міністерству аграрної політики та продовольства розробити і забезпечити виконання плану спільних заходів, спрямованих на припинення схем нелегального обігу спирту.

9. Міністерству соціальної політики, Міністерству доходів і зборів, Міністерству внутрішніх справ розробити і забезпечити виконання плану спільних заходів щодо посилення контролю за ввезенням, розподілом та цільовим використанням гуманітарної допомоги.

10. Міністерству доходів і зборів, Міністерству закордонних справ звернутися до компетентних органів іноземних держав щодо повернення коштів, перерахованих з України фізичними та юридичними особами з ухиленням від оподаткування або отриманих злочинним шляхом.

11. Державній казначейській службі:

1) здійснювати платежі:

у першочерговому порядку в повному обсязі — за видатками загального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; обслуговування державного боргу; поточні трансферти населенню; поточні трансферти місцевим бюджетам; оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу; дослідження і розробки, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та трансферти підприємствам, установам та організаціям в частині оплати праці з нарахуваннями, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв; видатками за рахунок коштів резервного фонду бюджету; видатками спеціального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату;

за іншими видатками, крім видатків, зазначених в абзаці першому цього підпункту, та наданням кредитів державного бюджету — з урахуванням ресурсної забезпеченості загального фонду державного бюджету, наявних та прогнозних залишків коштів на єдиному казначейському рахунку, зареєстрованих бюджетних зобов’язань та пріоритетності проведення видатків і надання кредитів;

2) здійснювати операції з погашення кредиторської заборгованості за капітальними видатками станом на 1 березня 2014 р. виключно в обсягах, що відповідають обсягам, встановленим за результатами контрольних заходів Державної фінансової інспекції.

12. Державній фінансовій інспекції:

1) провести протягом березня — травня 2014 р. контрольні заходи з перевірки достовірності обсягів кредиторської заборгованості розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету з оплати товарів, робіт і послуг, на закупівлю яких поширюється дія Закону України “Про здійснення державних закупівель”, станом на 1 березня 2014 р.;

2) забезпечити постійний контроль за виконанням затверджених цією постановою заходів та інформувати щокварталу Кабінет Міністрів України про стан їх виконання.

13. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:

1) органам місцевого самоврядування — затвердити протягом місяця заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів;

2) суб’єктам управління об’єктами державної власності — забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо економного та раціонального використання державних коштів.

14. Визнати такими, що втратили чинність, акти Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК


Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 1 березня 2014 р. № 65


ЗАХОДИ
щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету


1. Припинення придбання автотранспортних засобів (крім спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги, пожежних та спеціальних аварійно-рятувальних машин), меблів, мобільних телефонів, ноутбуків, побутової техніки та проведення ремонту (крім приміщень, що перебувають в аварійному стані).

2. Припинення придбання форменого одягу.

3. Перегляд переліків категорій працівників, для яких носіння форменого одягу є обов’язковим, з метою виключення з них осіб, що безпосередньо не виконують обов’язки у сфері військової, правоохоронної, охоронної діяльності та обов’язки з примусового виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб), та розроблення в місячний строк проектів відповідних нормативно-правових актів.

4. Припинення здійснення витрат на оплату послуг мобільного зв’язку.

5. Недопущення використання для обслуговування органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, більше одного легкового автомобіля, якщо інше не передбачено законом або актом Кабінету Міністрів України. Недопущення транспортного обслуговування посадових осіб за викликом.

6. Припинення оплати чартерних рейсів.

7. Припинення утворення без дозволу Кабінету Міністрів України нових бюджетних установ.

8. Проведення інвентаризації прийнятих протягом 2009—2014 років рішень стосовно утворення бюджетних установ з визначенням доцільності їх подальшої діяльності.

9. Недопущення подання Кабінетові Міністрів України пропозицій та прийняття власних рішень щодо збільшення чисельності працівників підпорядкованих органів та установ.

10. Припинення ініціювання пропозицій щодо вступу до міжнародних організацій та приєднання до міжнародних договорів, умови членства в яких передбачають сплату внесків або здійснення будь-яких інших виплат за рахунок коштів державного бюджету понад обсяг затверджених на цю мету бюджетних призначень.

11. Припинення виплати грошової винагороди державним службовцям за сумлінну безперервну працю в органах державної влади, зразкове виконання трудових обов’язків.

12. Тимчасове припинення встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників.

13. Обмеження максимального розміру місячної заробітної плати керівних працівників органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, 15 розмірами мінімальної заробітної плати (крім тих місяців, у яких виплачується допомога для оздоровлення та надається оплачувана відпустка).

14. Установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомог, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності.

15. Припинення заповнення вакантних посад (крім посад керівників структурних підрозділів та їх заступників, а також випадків переведення з посади на посаду спеціалістів у межах структурних підрозділів органу державної влади в разі виникнення виробничої потреби, працевлаштування працівників патронатних служб членів Кабінету Міністрів України).

16. Припинення підготовки проектів нових державних цільових програм або внесення змін до затверджених цільових програм, що потребують додаткового фінансування з державного бюджету, та підготовка в місячний строк проектів про внесення змін до державних цільових програм щодо уточнення строків, обсягів і джерел фінансування, інших показників виконання програм відповідно до реальних можливостей державного бюджету та з урахуванням результативності їх виконання у минулі роки.

17. Розроблення та затвердження щороку планів заходів з енергозбереження із забезпеченням зменшення витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв.

18. Розроблення та затвердження щороку планів заходів з погашення кредиторської заборгованості за рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету, а також зменшення обсягу дебіторської заборгованості.

19. Установлення заборони здешевлення харчування для працівників за рахунок державних коштів.

20. Припинення використання бюджетних коштів для проведення заходів з відзначення пам’ятних та історичних дат, ювілеїв підприємств, установ та організацій, а також ювілеїв і вшанування пам’яті видатних осіб та інших подій (крім централізованих заходів Мінкультури, пов’язаних з відзначенням 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка, Дня Конституції України, Дня незалежності України, Дня Перемоги, Дня пам’яті жертв голодоморів), друкування продукції, не пов’язаної з виконанням завдань і функцій органів державної влади та інших державних органів.

21. Припинення здійснення витрат на проведення виставок, ярмарків, з’їздів, симпозіумів, конгресів за рахунок коштів загального фонду бюджету.

Забезпечення проведення зазначених заходів за рахунок внесків їх учасників, спонсорів, коштів спеціального фонду кошторису бюджетних установ, які беруть у них участь, та інших джерел, не заборонених законодавством.

22*. Припинення здійснення державними службовцями та військовослужбовцями службових відряджень за кордон (крім довготермінових відряджень дипломатичних працівників і поїздок делегацій та осіб, визначених актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також Головою Верховної Ради України, Прем’єр-міністром України, Першим віце-прем’єр-міністром України, Віце-прем’єр-міністром України згідно з розподілом функціональних повноважень, Генеральним прокурором України, Главою Адміністрації Президента України, Міністром закордонних справ, Міністром внутрішніх справ, Головою СБУ та Головою Служби зовнішньої розвідки, начальником Управління державної охорони, які здійснюються в межах видатків, передбачених у кошторисах, та викликані нагальною потребою, зокрема для вирішення проблемних питань розвитку окремих галузей економіки, участі в діяльності міжнародних організацій, членом яких є Україна відповідно до міжнародних договорів України, а також з метою забезпечення виконання рішень щодо приймання (екстрадиції) з-за кордону осіб, що перебувають під вартою).

23*. Здійснення службових відряджень працівників утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету (крім державних службовців та військовослужбовців), за кордон за погодженням з Першим віце-прем’єр-міністром України, Віце-прем’єр-міністром України згідно з розподілом функціональних повноважень.

24*. Забезпечення мінімізації витрат на службові відрядження шляхом оптимізації кількісного складу делегацій та строку їх перебування за кордоном, зменшення витрат на оплату проїзду, наймання житла та інших витрат, пов’язаних з відрядженням.

25. Планування видатків, пов’язаних із стимулюванням працівників кожної бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі за рахунок бюджетних коштів обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, у тому числі стипендій, та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії всіх бюджетних установ, що належать до сфери управління відповідного розпорядника бюджетних коштів.

26. Припинення ініціювання питань про надання закладам (установам) статусу національного, академічного, дослідницького.

27. Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів.

28. Забезпечення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів.

29. Недопущення подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо розширення переліку випадків здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.

30. Забезпечення зменшення обсягу фінансової підтримки небюджетних організацій за рахунок бюджетних коштів.

31. Спрямування в пріоритетному порядку в разі наявності коштів за окремими видатками, передбаченими за загальним і спеціальним фондами державного бюджету, коштів спеціального фонду на здійснення таких видатків.
___________________
*Крім випадків, коли відшкодування витрат на відрядження за кордон здійснюється в повному обсязі за рахунок сторони, що приймає.

_____________________

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 березня 2014 р. № 65


ПЕРЕЛІК
актів Кабінету Міністрів України, що втратили чинність


1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 січня 2004 р. № 23 “Деякі питання оплати праці прокурорів і слідчих органів прокуратури” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 67, ст. 2255).

2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2004 р. № 946 “Про внесення зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 січня 2004 р. № 23” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 67, ст. 2257).

3. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 р. № 943 “Про економію державних коштів” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 84, ст. 2816).

4. Постанова Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 р. № 595 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 45, ст. 1507).

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 р. № 1150 “Про внесення зміни до пункту 3 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 83, ст. 2823).

6. Постанова Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2009 р. № 1322 “Про внесення змін до пункту 3 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 95, ст. 3269).

7. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 р. № 53 “Про доповнення пункту 3 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 5, ст. 200).

8. Постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2010 р. № 241 “Про внесення зміни до пункту 3 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 16, ст. 760).

9. Постанова Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2010 р. № 700 “Про внесення змін до пункту 3 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 60, ст. 2094).

10. Постанова Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2010 р. № 877 “Про внесення змін до заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 74, ст. 2621).

11. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2010 р. № 964 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 81, ст. 2847).

12. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2010 р. № 1139 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3406).

13. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1136 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3403).

14. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2010 р. № 1177 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 98, ст. 3494).

15. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. № 1185 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 100, ст. 3550).

16. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 р. № 14 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 2, ст. 111).

17. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. № 28.

18. Постанова Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2011 р. № 362 “Деякі питання використання бюджетних коштів, передбачених для утримання Служби зовнішньої розвідки” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 26, ст. 1069).

19. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 545 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 39, ст. 1613).

20. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 609 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 44, ст. 1797).

21. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 червня 2011 р. № 653 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 46, ст. 1888).

22. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 липня 2011 р. № 829 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 59, ст. 2369).

23. Пункт 40 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. № 968 “Питання Державної фінансової інспекції” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 71, ст. 2684).

24. Постанова Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2011 р. № 1033 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 78, ст. 2885).

25. Постанова Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2011 р. № 1055 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 80, ст. 2944).

26. Пункт 7 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 р. № 1180 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 90, ст. 3266).

27. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2011 р. № 1299 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 99, ст. 3601).

28. Постанова Кабінету Міністрів України від 5 березня 2012 р. № 194 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 р. № 943” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 20, ст. 754).

29. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. № 589 “Про внесення зміни до пункту 3 заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, підприємств, установ та організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади, які використовують кошти державного бюджету” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 50, ст. 1967).

30. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2012 р. № 769.

31. Постанова Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2012 р. № 1018 “Про внесення зміни до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, підприємств, установ та організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади, які використовують кошти державного бюджету” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 85, ст. 3454).

32. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 31 травня 1995 р. № 376 і від 22 жовтня 2008 р. № 943, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2013 р. № 92 “Питання розміщення Державної реєстраційної служби та Державної служби з питань захисту персональних даних” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 11, ст. 423).

33. Постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 286 “Про кількість посад заступників голів місцевих державних адміністрацій” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 31, ст. 1089).

34. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 травня 2013 р. № 384 “Про внесення зміни до заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, підприємств, установ та організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади, які використовують кошти державного бюджету” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 42, ст. 1498).

35. Пункт 39 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 травня 2013 р. № 380 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 41, ст. 1477).

36. Постанова Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2013 р. № 920 “Про внесення змін до пункту 1 заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, підприємств, установ та організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади, які використовують кошти державного бюджету” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 100, ст. 3669).

37. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2013 р. № 969 “Про внесення змін до заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, підприємств, установ та організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади, які використовують кошти державного бюджету” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 4, ст. 114).

38. Постанова Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 р. № 9 “Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 286” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 7, ст. 203).

39. Постанова Кабінету Міністрів України від 29 січня 2014 р. № 49 “Про внесення змін до пункту 11 заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, підприємств, установ та організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади, які використовують кошти державного бюджету”.

40. Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2014 р. № 61 “Про затвердження опису та зразків форменого одягу посадових осіб Міністерства доходів і зборів, норм забезпечення форменим одягом і строків його носіння”.


http://www.kmu.gov.ua/control/ru/cardnpd

P.S. Если по вышеуказанной ссылке не будет открываться, ищите самостоятельно в этом списке http://www.kmu.gov.ua/control/ru/newsnpd?npdList_stind=41

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tusik78
Репутация: 0 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 09.01.2013
Сообщения: 15
Сообщение 11 Мар 2014, 14:34 Ответить с цитатой

Питання №1. Чи набрав чинності цей опус?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
hospital57
Репутация: 20 [ ? ]
Активист
Активист


Зарегистрирован: 17.03.2011
Сообщения: 224
Сообщение 11 Мар 2014, 15:22 Ответить с цитатой

tusik78 писал(а):
Питання №1. Чи набрав чинності цей опус?


Станом на 11.03.2014 р. не набрав
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 11 Мар 2014, 17:21 Ответить с цитатой

hospital57 писал(а):
tusik78 писал(а):
Питання №1. Чи набрав чинності цей опус?

Станом на 11.03.2014 р. не набрав

Цитата:
Нормативно-правові акти, які готуються до опублікування у № 21 (18.03.2014)
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.03.2014 № 63
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.03.2014 № 64

Мова йде про Офіційний вісник України... ПКМУ № 65 в переліку немає...
Схоже наші можновладці не спішать вводити в дію цю постанову...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 11 Мар 2014, 17:28 Ответить с цитатой

На сайте ВР появилось http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/65-2014-п
Статус не набрав чинності

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sagittarius
Репутация: 262 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 25.10.2010
Сообщения: 4116
Откуда: Харьков
Сообщение 11 Мар 2014, 18:35 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
Мова йде про Офіційний вісник України... ПКМУ № 65 в переліку немає...
Схоже наші можновладці не спішать вводити в дію цю постанову...
Не знаю, наши ДФИ-шники сечас занимаются именно этим вопросом
Цитата:
1) провести ... контрольні заходи з перевірки достовірності обсягів кредиторської заборгованості розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету з оплати товарів, робіт і послуг, на закупівлю яких поширюється дія Закону України “Про здійснення державних закупівель”, станом на 1 березня 2014 р.;
Sad
_________________
Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Уставшие тараканы в голове твердили: "Угомонись, вспомни сколько тебе лет..", а шило в попе отвечало им: "Ни фи-и-г-а-а! Жизнь только начинается!!"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
abtga
Репутация: 2 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 07.04.2009
Сообщения: 29
Сообщение 12 Мар 2014, 10:33 Ответить с цитатой

чинний, Урядовий кур ер від 12.03.2014 № 45
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
abtga
Репутация: 2 [ ? ]
Что такое тендер ?


Зарегистрирован: 07.04.2009
Сообщения: 29
Сообщение 12 Мар 2014, 10:37 Ответить с цитатой

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/65-2014-%D0%BF/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 12 Мар 2014, 13:12 Ответить с цитатой

Казна уведомила, что они приняли к исполнению данное Постановление. Первой ласточкой стала оплата услуг мобильной связи.
_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
julia7p
Репутация: 4 [ ? ]
Новичок


Зарегистрирован: 24.01.2012
Сообщения: 113
Сообщение 13 Мар 2014, 17:02 Ответить с цитатой

Мы являемся органом местного самоуправления, но нам казна уже всё затормозила, ждём ДФИ Evil or Very Mad , хотя постанова касается госбюджета, местные советы ещё разрабатывают свои мероприятия по экономии....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 17 Мар 2014, 10:26 Ответить с цитатой

Казна указала НПА по которому она будет отслеживать исполнение ПКМУ 65 в части контроля закупок бытовой техники.


Цитата:
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії України
від 30 вересня 1996 р. N 306
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
16 жовтня 1996 р. за N 603/1628



ПЕРЕЛІК
ВИДІВ ВИРОБІВ, ЯКІ ВІДНЕСЕНО ДО СКЛАДНОЇ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ


До виробів складної побутової техніки віднесено непродовольчі товари народного споживання, на які комплектом технічної документації передбачено гарантійний термін експлуатації, та які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, що мають технічні характеристики, перевірка яких потребує певної кваліфікації обслуговуючого персоналу та застосування вимірювальної апаратури, а також вимагають особливих умов експлуатації.

1. Апаратура радіоелектронна побутова
1.1. Телевізійна апаратура
1.2. Радіоприймальні прилади
1.3. Апаратура магнітного запису та відтворення
1.4. Відеоапаратура
1.5. Електрофони та електропрогравачі (у т. ч. лазерні)
1.6. Акустична апаратура
1.7. Підсилювачі та інші додаткові прилади радіоелектронної техніки.

2. Побутові прилади електронної техніки
2.1. Персональні комп'ютери та пристрої до них
2.2. Мікрокалькулятори, калькулятори
2.3. Комп'ютерні та електронні ігри
2.4. Пристрої прийому, підсилення, перетворення сигналів супутникового радіомовлення та телебачення
2.5. Електромузичні інструменти та прилади музичного супроводження та звукових ефектів
2.6. Світломузичні пристрої
2.7. Радіоприймальні антени активні
2.8. Прилади охоронної сигналізації автомобільні
2.9. Радіотелефони, телефони, телефакси
2.10. Годинники електронні, електронно-механічні, таймери
2.11. Копіювальні та множильні апарати
2.12. Печі НВЧ.

3. Машини та прилади електропобутові
3.1. Нагрівальні прилади
3.2. Машини та прилади для зберігання продуктів
3.3. Машини для механізації кухонних робіт
3.4. Машини для прибирання приміщень
3.5. Машини та прилади для обробки білизни
3.6. Машини та прилади для підтримування мікроклімату у приміщеннях
3.7. Електричні санітарно-гігієнічні прилади
3.8. Електроінструменти та верстати з електроприводом
3.9. Вторинні джерела живлення
3.10. Апарати електрозварювальні побутові.

4. Вироби складної та точної механіки
4.1. Годинники, секундоміри та таймери механічні
4.2. Фото- і кіноапаратура, прилади до фотокіноробіт
4.3. Швейні, в'язальні та прядильні машини, у тому числі з електроприводом
4.4. Машинки друкарські, у тому числі електромеханічні
4.5. Спортивні тренажери механічні та електромеханічні.

5. Засоби пересування
5.1. Побутові транспортні засоби (велосипеди, мопеди, мокіки).

6. Решта виробів, які використовуються у побуті
6.1. Машини для механізації робіт на присадибній ділянці
6.2. Газонокосарки з електро- та бензоприводом, бетономішалки, бензо- та електропили.
____________

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0603-96

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fleshka
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 139
Сообщение 17 Мар 2014, 11:32 Ответить с цитатой

Интересненько получается. Только сейчас звонили в свою казну и получили ответ, что регистрация договоров на покупку товаров и услуг предусмотренных постановлением №65 производится как и раньше. Ничего не приостановлено. И что самое интересное, что про приказ №306 от 30.09.96 никто ничего не знает. В чем соль?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 17 Мар 2014, 11:48 Ответить с цитатой

fleshka писал(а):
Интересненько получается. Только сейчас звонили в свою казну и получили ответ, что регистрация договоров на покупку товаров и услуг предусмотренных постановлением №65 производится как и раньше. Ничего не приостановлено. И что самое интересное, что про приказ №306 от 30.09.96 никто ничего не знает. В чем соль?

В мереже сбросили?

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fleshka
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 139
Сообщение 17 Мар 2014, 12:06 Ответить с цитатой

неть
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fleshka
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 139
Сообщение 17 Мар 2014, 12:19 Ответить с цитатой

А если не секрет, в какой казне Вы обслуживаетесь ( в области или город)? Ответ нам давал город.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 17 Мар 2014, 13:07 Ответить с цитатой

fleshka писал(а):
А если не секрет, в какой казне Вы обслуживаетесь ( в области или город)? Ответ нам давал город.

Харьков.

P.S. Я знак вопроса не правильно поставил. Это был не вопрос к Вам, а мой ответ. Smile
Ссылку на это постановление нам передали модемом в мереже.

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fleshka
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 139
Сообщение 17 Мар 2014, 13:55 Ответить с цитатой

Мы тоже из Харькова и разговаривали с городским казначействомSmile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 17 Мар 2014, 14:05 Ответить с цитатой

fleshka писал(а):
Мы тоже из Харькова и разговаривали с городским казначействомSmile

В личке

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sagittarius
Репутация: 262 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 25.10.2010
Сообщения: 4116
Откуда: Харьков
Сообщение 17 Мар 2014, 17:38 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):
fleshka писал(а):
Мы тоже из Харькова и разговаривали с городским казначействомSmile

В личке
и мне, пожалуйста Embarassed
та же ситуация, что и у fleshkи

_________________
Есть решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Уставшие тараканы в голове твердили: "Угомонись, вспомни сколько тебе лет..", а шило в попе отвечало им: "Ни фи-и-г-а-а! Жизнь только начинается!!"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 27 Мар 2014, 16:40 Ответить с цитатой

В постанові перший пункт звучить так:
Цитата:
1. Припинення придбання автотранспортних засобів (крім спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги, пожежних та спеціальних аварійно-рятувальних машин), меблів, мобільних телефонів, ноутбуків, побутової техніки та проведення ремонту (крім приміщень, що перебувають в аварійному стані).

Питання: якими документами можна підтверджувати аварійність того чи іншого об'єкту?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Absurdlana
Репутация: 161 [ ? ]
Специалист
Специалист


Зарегистрирован: 21.10.2009
Сообщения: 1074
Откуда: Киев
Сообщение 27 Мар 2014, 16:51 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):
В постанові перший пункт звучить так:
Цитата:
1. Припинення придбання автотранспортних засобів (крім спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги, пожежних та спеціальних аварійно-рятувальних машин), меблів, мобільних телефонів, ноутбуків, побутової техніки та проведення ремонту (крім приміщень, що перебувають в аварійному стані).

Питання: якими документами можна підтверджувати аварійність того чи іншого об'єкту?


дефективні акти, висновки спеціальних комісій, результати обстеження, приписи

_________________
Любопытство убило кошку, но она была так довольна, что воскресла.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 27 Мар 2014, 16:55 Ответить с цитатой

Absurdlana писал(а):
Sekret_ar писал(а):
В постанові перший пункт звучить так:
Цитата:
1. Припинення придбання автотранспортних засобів (крім спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги, пожежних та спеціальних аварійно-рятувальних машин), меблів, мобільних телефонів, ноутбуків, побутової техніки та проведення ремонту (крім приміщень, що перебувають в аварійному стані).

Питання: якими документами можна підтверджувати аварійність того чи іншого об'єкту?

дефективні акти, висновки спеціальних комісій, результати обстеження, приписи

Дякую за відповідь!
А для реєстрації договору в казні потрібні кілька з цих документів чи достатньо буде якогось одного з них? Чи це вже в конкретній казні потрібно цікавитись?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
tendurion
Репутация: 327 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 02.07.2007
Сообщения: 4060
Откуда: Харьков
Сообщение 27 Мар 2014, 16:56 Ответить с цитатой

Sekret_ar писал(а):

Питання: якими документами можна підтверджувати аварійність того чи іншого об'єкту?

Акт аварийности.

_________________
За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sekret_ar
Репутация: 425 [ ? ]
Модер
Модер


Зарегистрирован: 05.04.2008
Сообщения: 6335
Откуда: Україна
Сообщение 27 Мар 2014, 17:01 Ответить с цитатой

tendurion писал(а):
Sekret_ar писал(а):

Питання: якими документами можна підтверджувати аварійність того чи іншого об'єкту?

Акт аварийности.

Цей акт підписується "внутрішньою" комісією чи таке обстеження проводить якась спеціальна організація (ну той самий Архбудконтроль наприклад)?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
fleshka
Репутация: 4 [ ? ]
Теоретик
Теоретик


Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 139
Сообщение 28 Мар 2014, 11:48 Ответить с цитатой

Такі акти видають тер управління Держпромнагляду
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему   вывод темы на печать    Список форумов Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. -> НПА КМУ Часовой пояс: GMT + 2
На страницу 1, 2, 3  След.
Страница 1 из 3

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы
Форум о Тендерах, государственных закупках в Prozorro. topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

File Attachment © by Meik Sievertsen